Liefde maakt blind?

31-10-2018 10:23 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mooie lieve mensen,

Ik ben nieuw op deze site,, of nou ja.. nieuw met een topic schrijven maar ik ben echt even radeloos.

Zelf zit ik nu in totaal bijna een jaar in een relatie met een leuke man, Ik heb hem ontmoet, eerste opslag zag ik hem als een speeltje om eerlijk te zijn, was niet toe aan iets serieus, hij vertelde me ook bij de eerste ontmoeting al snel dat hij nog met zijn ex woonde op de bank in zijn eigen huis, maar bezig is daar weg te gaan maar moeilijk gaat omdat ie ook 2 kinderen met haar heeft. Ene kant voelde het oke,, omdat hij het eigenlijk gelijk heeft verteld,, en ik niets serieus wou.

Na aantal ontmoetingen begon het toch leuker te worden dan ik dacht en begonnen we elkaar steeds meer te zien en sliepen we samen, soms een hele week. Na een aantal maanden begon hij jaloers te doen, wou mijn telefoon checken, dacht dat ik met mannen contact had en ging moeilijk doen als ik naar mijn bijbaan/ hobby ging (figureren) en daar gewoonlijk ook mannen aanwezig zijn en ik het leuk vind om nieuwe mensen te ontmoeten. Na onenigheid met hem daarover en we niet iets hadden wat ons bindde qua serieus zijn, had ik hem al snel verlaten, omdat ik dan niet mezelf kon zijn. Maar na een aantal maandjes zijn we toch weer terug gekomen met hetzelfde als gevolg en dat 3x.

Nu, ben ik dus weer met hem, en hij zei dat hij eraan gaat werken en zijn we serieuzer dan normaal, we mengen onze levens, we zijn opener en zie dat hij is veranderd, dat was in het begin dan. Ik merk nu dat ik totaal niet mijn enthousiasme met hem kan delen qua werk zonder een discussie, Hij ziet dat ik altijd thuis ben, en met bijna niemand contact heb mits het werk is. ik ben een einzelganger en vind het prima. Maar met mijn uiterlijk trek ik veel mannelijke aandacht waar ik niet op inga. Ik sport veel en daar leer ik ook mensen kennen en op gegeven moment ga je ''vriendjes'' worden op sociale media, ( ben ik hierin fout?) chatten word niet gedaan omdat iedereen weet dat ik een vriend heb en ze afstand op dat gebied houden. Mijn telefoon is altijd open, uit mezelf. Terwijl ik wel tijdens ons een gesprek perongeluk heb gezien in zijn telefoon wat niet heel netjes is als je in een relatie zit. Onze foto is op mn display ik deel hem op sociale media, maar is niet wederzijds omdat hij dus nog thuis woont, en problemen wilt voorkomen wat ik kan begrijpen, zn ex weet ervan, maar wilt er niet mee geconfronteerd worden, wel gaat hij verhuizen in januari, dus er zit beweging in maar hij blijf zijn ex financieel onderhouden omdat zn kinderen er ook wonen tot ze het zelf kan.

Maar nu, hebben we veel ruzie dat ik met mijn werk/hobby niet alleen vrouwen zijn maar ook mannen waar ik nauwelijks mee praat, ik snap zijn gedachtes niet daarin. Maar hij zegt dat hij nooit vrede gaat hebben daarmee, maar wil het niet opgeven en ik kan dus nooit leuk thuis komen van een klus.

Ik vind het erg moeilijk. Hij wilt dat ik stop daarmee. Maar heb hem verteld dat dat nooit gaat gebeuren. Laatst was het zelfde en heb ik persoonlijk zijn spullen gepakt, de auto ingezet en hem naar ''huis'' gebracht, z'n gezin waar hij hoort. Maar omdat ik echt van hem ben gaan houden,, kan ik niet meer zo hard zijn als eerst.

Ik weet niet hoe ik hiermee om moet gaan met zijn onzekerheden en jaloezie,
Weet die ex van hem eigenlijk wel dat ze een ex is?
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Nog geen jaar een relatie en nu al.3x uit geweest en bij elkaar teruggekomen?

Hij veranderd niet. Daarnaast heeft hij nog een gezin en houdt hij er zelf And ere contacten op na die niet kunnen als je in een relatie zit zeg je zelf. Genoeg redenen om te stoppen zou je denken.
ik vind hem een Lul
Blind en dom blijkbaar.
lilalinda schreef:
31-10-2018 10:31
ik vind hem een Lul
Dit.
Het gaat goed tot het niet meer goed gaat...
Jij vindt de aandacht van andere mannen leuk, en vindt het dus ook niet erg om "betrapt" te worden door je vriend op die relaties.

Deze relatie gaat niet werken. Het klinkt of dat hij in z'n handjes moet knijpen om een relatie met jou te mogen hebben. Maar waarom wil jij een relatie met hem?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
klinkt als een leuke realtie en een leuke vent. Ik denk dat het de ware is en dat jullie nog lang en gelukkig zullen leven.
Een knipperlichtrelatie die nog bij zijn ex woont en ziekelijk jaloers is. Daar ga jij niet gelukkig mee worden TO.

Abführen!!

Afbeelding
oudebaas wijzigde dit bericht op 31-10-2018 10:42
1.90% gewijzigd
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
Kweek wat eigenwaarde.

Of hou op met miepen, je kiest meerdere keren bewust voor dit pareltje.
TO, als ik dit bericht nou zou schrijven en jij zou in een stabiele situtie zitten, wat zou je dan antwoorden?
Ik denk niet dat het jaloezie is, dit gaat HEEL VEEL verder.
Rosabella1 schreef:
31-10-2018 10:28
lilalinda schreef:
31-10-2018 10:31
ik vind hem een Lul
Dit dus, allebei.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
Die ligt gewoon nog met z’n ‘ex’ te neuken, hoor.

Doen jullie het wel veilig?
¡Apagando las luces!
Tja....je stelt de verkeerde vraag.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
ik snap je titel niet, hoe bedoel je liefde?
Lorem Ipsum
Ziekelijk jaloers en ook nog bij zijn ex wonend. Kinderen die nog niet zijn gewend aan de scheiding.
3x uit in 1 jaar.

Geweldige relatie. Vind je??
Rosabella1 schreef:
31-10-2018 10:28
Deze. En zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
anoniem_345475 wijzigde dit bericht op 31-10-2018 19:06
0.55% gewijzigd
Dat is geen liefde, van jou uit niet en van hem uit niet.
Jammer dat je niet het verstandelijke vermogen hebt om dat zelf in te zien.

Waarom je nog steeds bij deze rode vlag bent, dat is gewoon niet te begrijpen. Je hebt zeker faalangst.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Beter alleen dan met zo een...
Liefde maakt trouwens niet blind, dat is meestal zo helder als wat, en dan heb je dit soort drama niet.
Verliefdheid en hormonen wel,
Ik zou ermee kappen, hij gedraagt zich als een lul, en heeft niet eens z'n zaakjes voor elkaar, je moet nu al op je tenen en totaal onterecht, dat is dus niet gezond.
In het begin was er van liefde geen sprake, dus nee, liefde maakt niet blind.

Zoveel mannelijke aandacht en dan kiezen voor een jaloerse getrouwde man die zelf wel contact heeft met andere vrouwen. Dan moet ie wel heel erg lekker zijn, of rijk.
Volgens mij heeft tie een gouden pik want ik kan echt geen enkele reden bedenken om bij deze man te blijven.
Terwijl ik wel tijdens ons een gesprek perongeluk heb gezien in zijn telefoon wat niet heel netjes is als je in een relatie zit.

En hoe verklaarde hij dat?
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten gaat hier wel aardig op denk ik zo.

Zou mij niets verbazen dat zijn ex geen ex is.
Wat een gezeik. Heb jij zo weinig eigenwaarde dat je per se in deze "relatie" wil blijven?
Dit is geen relatie.

Dit is een ziekelijk jaloerse kerel die niet weg kan of vooral wil raken bij zijn ex (als het al een ex is).

Je bent zijn maitresse, zijn speeltje, ... tot zolang hij je beu is. (Omdat er teveel andere mannen in je leven zijn, omdat je niet stopt met je hobby's, ...)

Laat hem eerst maar es lekker zijn relatie afronden, zijn scheiding effectief doorzetten en alleen gaan wonen.
(Jep, effectief een huis zoeken en niet bij jou intrekken.
Je wil straks niet ook nog 2 kinderen meetrekken in dit drama.
2 kinderen die jou dan waarschijnlijk bovendien als "grote schuldige" zien van de breuk tussen hun ouders.)

Ander, beter, eerlijker en minder jaloers.
En anders maar geen man.
Klinkt echt als een pareltje. Die gaat gewoon vreemd hoor. En waarschijnlijk niet allen met jou. Kappen met die eikel voordat je eigenwaarde helemaal naar de knoppen is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven