Liefdesverdriet
maandag 15 juli 2019 om 08:58
Mijn relatie van 1,5 jaar is nu drie weken uit. We groeide uit elkaar doordat we zo ver weg woonde. In het begin was ik heel erg verdrietig en voelde mij zo down, pijn aan mijn lijf (benen en armen) en vond niks meer leuk om te doen maar als ik afleiding heb gaat het beter dan denk ik er minder over na.
Na twee weken had ik er een paar dagen helemaal geen last meer van, maar nu is het weer net zo hard terug gekomen alleen ben niet echt verdrietig meer maar voel mij zo down, m’n benen doen pijn en vind niks leuk om te doen.
Wat kan ik eraan doen want word er gek van?
Na twee weken had ik er een paar dagen helemaal geen last meer van, maar nu is het weer net zo hard terug gekomen alleen ben niet echt verdrietig meer maar voel mij zo down, m’n benen doen pijn en vind niks leuk om te doen.
Wat kan ik eraan doen want word er gek van?
maandag 15 juli 2019 om 09:56
Dit hoort bij rouwverwerking het gaat weer over. Je wordt een tijdje heen en weer geslingerd tussen ontreddering, niemandsland en aanpassing.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Rouwver ... Cbler-Ross
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Rouwver ... Cbler-Ross
Love is the meaning of life
maandag 15 juli 2019 om 11:21
Het heet niet voor niks “een gebroken hart”. Liefdesverdriet doet fysiek pijn. Daar moet je echt doorheen en dat kost tijd. Sta jezelf elke dag toe om het verdriet te voelen om daarna iets productiefs te doen in of om het huis. Hardlopen schijnt ook goed te zijn. Blijkbaar gaat nadenken en hardlopen niet samen, las ik ergens.
Sterkte,
Sterkte,
maandag 15 juli 2019 om 16:51
Bedankt voor jullie tips
We hebben het samen uitgemaakt maar ik had niet verwacht dat ik zoveel liefdes verdriet ging krijgen en mij zo down zou voelen.
Na twee weken had ik een paar hele goeie dagen en ik dacht eigenlijk dat ik er over heen was maar helaas heb ik een terug val gekregen. Heeft iemand hier ook ervaring mee?
We hebben het samen uitgemaakt maar ik had niet verwacht dat ik zoveel liefdes verdriet ging krijgen en mij zo down zou voelen.
Na twee weken had ik een paar hele goeie dagen en ik dacht eigenlijk dat ik er over heen was maar helaas heb ik een terug val gekregen. Heeft iemand hier ook ervaring mee?