Mag de vrouw erop af?

17-04-2012 23:01 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Door twee minder goede aflopen ben ik op dit vlak wat onzeker geworden.

Ik ben twee keer met iemand aan het hardlopen geweest. Een eindje weg, 45 minuten samen in de auto, en daarna nog gezellig een wijntje gedronken.

Ik denk dat ik verliefd ben maar ik heb geen idee of hij het ziet als vrienden. De afgelopen week een paar uur gechat op facebook. De ene keer denk ik hij ziet het als vrienden de andere keer heb ik het gevoel dat hij met me flirt.

Ik pakte bijvoorbeeld zijn wijnglas van hem aan van 't weekend en toen kreeg ik een schok van hem. Hij zei: dat was de vonk die oversloeg.

Alleen wil ik niet te opdringerig zijn. Kan ik hem een mailtje sturen om weer te gaan hardlopen van 't weekend?

Ook zou hij de APK voor mijn auto doen, vind ie leuk en is hij goed in . Ik kwam net tot de ontdekking dat mijn APK bijna afloopt. Ik wou hem vragen of hij een idee heeft hoe ik dit kan regelen en dat combineren met de vraag voor een nieuwe afspraak.

Kan ik dit doen of moet het bij de man blijven om af te spreken? Wat vinden jullie?

Slaap lekker!
Natuurlijk mag dat. Waarom altijd wachten tot de man initiatief neemt??
Waarom een smoes bedenken of afspreken voor de APK? Dat is allemaal zo omslachtig.

Gewoon vragen of hij zin heeft om een keer te gaan eten.
quote:intense schreef op 17 april 2012 @ 23:02:

Waarom een smoes bedenken of afspreken voor de APK? Dat is allemaal zo omslachtig.

Gewoon vragen of hij zin heeft om een keer te gaan eten.Dit dus
Vragen of hij de APK wil doen en dan zeggen dat je wel in natura betaalt.
Tuurlijk mag dat. Als het niet mocht, had ik nooit mijn ontzettend leuke man gekregen.
Die opmerking over die vonk lijkt me een overduidelijke hint.

Vraag hem dus gewoon of hij zin heeft om weer een keer wat af te spreken.
Ja joh, ik zou het op die APK gooien. Kijken hoe dat verloopt. is dat positief, dan kan je hem altijd een keer uitnodigen om te eten of zo. Niet té snel doen, hou het even wat oppervlakkiger.
Het is wel iemand die volgens mij schrikt van te snel. Dus ik wou het idd gooien op APK en dan 'luchtig' erachteraan gooien om weer te gaan hardlopen...
O.. oo.. wat een gegooid :P'
Nooit gooien, geven, das veiliger
Vraag of die JOU APK wil keuren, na je auto'tje gedaan te hebben.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 april 2012 @ 23:11:

Vraag of die JOU APK wil keuren, na je auto'tje gedaan te hebben.Oftie jou nog ff kan doorsmeren!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 april 2012 @ 23:11:

Vraag of die JOU APK wil keuren, na je auto'tje gedaan te hebben.
Vraag gewoon casual of hij zin heeft om wat met je te gaan drinken in de stad.

Meteen uit eten gaan is te pretentieus en via APK keuren is veel te omslachtig. Maak de dingen niet moeilijker dan ze zijn.
quote:danivo schreef op 17 april 2012 @ 23:13:

[...]

Oftie jou nog ff kan doorsmeren!Da's helemaal duidelijk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Zeg dat als hij die APK regelt jij hem trakteert op een etentje, dat een idee? Is hij heel verlegen? Dan is het misschien wel fijn als jij wat meer initiatief toont.
Duh! Tuurlijk mag dat! Ik heb mijn huidige vriend (nu bijn 10 mnd) ook gevraagd om te eten, zijn eerste reactie was nee omdat hij die avond al wat had, maar een week later hadden we onze eerste afspraakje. Moet ik wel zeggen dat ik dat lang niet altijd durfde, en bij hem gewoon een heel sterk gevoel had van deze wordt van mij en van niemand anders. Maar goed kan dus prima, voor mannen is het ook niet altijd makkelijk om iemand uit te vragen en te bedenken wat te doen op een date. ze kunnen net zo zenuwachtig zijn als wij.

Ik denk dat er bij hem 2 opties zijn: Hij flirt soms wel en soms niet omdat hij je leuk vind maar hij niet weet wat je van hem vindt, en hij je zo een beetje probeert te peilen.

Of hij weet het zelf niet en veranderd steeds van gedachte.

maar één manier om erachter te komen: en dat is nog een keer afspreken. zeker als het de eerste optie is, kan het best zijn dat hij het nu van jou laat afhangen om te kijken of je hem leuk vindt.
Tuurlijk mag dat!

Heb 't ook wel 'ns gedaan, de man waar ik mijn zinnen op had gezet verteld van de reeen die ik af en toe op de hei zag tegen zonsondergang en opkomst en dat het me leuk leek 'n keer op de hei te gaan slapen om de natuur daar mee te maken. Maar ja, als vrouw alleen doe je dat natuurlijk niet zo snel en uiteraard bood hij galant aan om mee te gaan, dus hebben we 'n zwoele zomernacht illegaal op de hei gekampeerd met 'n fles wijn en 'n gegrillde kip. Geen ree gezien overigens, maar dat mocht te pret niet drukken
quote:maria19 schreef op 17 april 2012 @ 23:01:

Ik pakte bijvoorbeeld zijn wijnglas van hem aan van 't weekend en toen kreeg ik een schok van hem. Hij zei:dat was de vonk die oversloeg.

De door hem uitgesproken tekst lijkt mij toch heel duidelijk.

@maria, het is 2012, al jaren kan en mag een vrouw initiatief tonen door een man te vragen voor een uitje oid.

Hij heeft al duidelijk laten weten dat hij je leuk vindt, dat nu kan jij een stap zetten, zodat hij ook weet dat jij hem leuk vindt. Een man is ook maar een mens en kan niet gedachten lezen.

Vraag hem om te hardlopen en daarna bij jou een hapje te eten.

Als dank voor het APK klaar maken van je auto, zou je hem ook op een etentje kunnen trakteren.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 april 2012 @ 23:16:

[...]

Da's helemaal duidelijk.Jeweettoch.. subtiel is niet besteed aan mannen.
Zorg gewoon dat je krijgt wat je hebben wilt. Als ik Leendert ruim 20 jaar geleden niet verleid (en na 3 uur besprongen ) had was het er nooit van gekomen.
Ik zou het APK gebeuren even laten afwachten, anders kom je over als een prinses op de ert. Een keer hardlopen is altijd leuk! Hou het nog simpel en neutraal. Dat is de beste start.
ik weet niet waar je hem van kent, maar ik zou het zeker niet doen.
Ja dat mag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven