Man nog niet thuis

29-08-2017 00:12 71 berichten
Zal wel niks zijn maar mijn man is sinds vanmiddag 12 uur weggegaan en nog niet thuis en niet bereikbaar.
Tel staat uit

Dit is niks voor hem.
Hij ging met een vriend vissen en wat eten wat niet heel vaak voorkomt.

Hij moest vanavond een training geven maar is daar niet geweest wat echt niks voor hem is.

Online op app is hij vanmiddag even na vertrek nog geweest.

Raar hij zou rond vijf uur nog thuiskomen voor de training.
anoniem_290325 wijzigde dit bericht op 29-08-2017 00:15
2.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat raar.
Kun je zijn vriend ook niet bereiken?
Oe. Dit zou ik niet prettig vinden. Heb je die vriend al geprobeerd te bereiken?
Wat vervelend! Kan je die vriend bereiken? Of bedoel je dat hij zelf wat ging eten en nadat hij bij vriend wegging niet meer gezien is? Misschien nog bellen naar waar hij wat zou eten? Ik kan me wel voorstellen dat je je zorgen maakt hoor. Zou zelf misschien toch politie bellen om te kijken of er een ongeluk oid is gebeurd.
Dat is wel erg gek ja.

Heb je al contact gehad met zijn vriend waarmee hij weg ging?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Kun je die vriend bellen idd?
Of de vrouw van die vriend?
Ik zou me ook een beetje zorgen maken hoor.
Zeker met die gemiste training.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Vervelende is dat ik geen nummer van die vriend heb.
Heb nog op fb gekeken maar geen account.
Heel raar, ik zou een paar uur geleden al gaan rondbellen. Nu slaapt de halve wereld en kan ie niet zo veel meer.....

Weet je waar ze gingen vissen? Of heb je geen flauw idee waar hij was vandaag?
Telefoongids.nl? Gemeenschappelijke vrienden met die vriend?
anoniem_350303 wijzigde dit bericht op 29-08-2017 00:17
57.89% gewijzigd
Ik zou gaan rondbellen. Spelen er bijzonderheden? Ruzie, depressie, drank of drugs?
Maar er moet toch wel een manier zijn om die vriend via iemand anders te bereiken?
Gemeenschappelijke vrienden?
Ik zou ook erg ongerust zijn.
Hij zou samen met die vriend gaan eten in de middag
Misschien heeft die vriend LinkedIn? Of Twitter? Kan je op de bankrekening van je partner kijken? Of hij ergens gegeten heeft?
Is hij het type ervoor dat hij af en toe ergens blijft hangen (op café bijvoorbeeld)?

Weet je waar hij ging eten?
Restaurant bellen of ze er geweest zijn?

Als hij training moest geven ...
Kent de club dan misschien meer mensen die die andere zijn telefoonnummer of thuisnummer hebben?
Mijn man heeft zelf ook geen fb.

Ik ga proberen een niet vriend op fb te bereiken die mijn man zijn visvriend kent.
Hij ging om 12.00 vissen en wat eten, bedoel je dan avondeten? Kan het zijn dat hij niet om 17.00 training hoefde te geven voor een keer en ze nog aan het naborrelen zijn?
Wel vreemd dat hij niet even een berichtje doet dat het later wordt als dit zo uitzonderlijk is.
Goed idee. En ik zou gemeenschappelijke vrienden ook gewoon wakker bellen! En die niet-vriend, stuur ook een vriendschapsverzoek. Je bericht komt nl waarschijnlijk in het overige postvak. Ik zou nog LinkedIn en telefoongids proberen ook.
MissFreckles schreef:
29-08-2017 00:24
Hij ging om 12.00 vissen en wat eten, bedoel je dan avondeten? Kan het zijn dat hij niet om 17.00 training hoefde te geven voor een keer en ze nog aan het naborrelen zijn?
Hij is niet komen opdagen bij de training schrijft ze.
Wat een nare toestand :-(

Is hij met een eigen auto vertrokken?
Misschien kun je bij 09008844 informatie krijgen over een eventueel ongeluk aan de hand van het kenteken?
Croma is een een Bitch.
Heeft zijn vriend een partner? Misschien kun je die bereiken.
Donna1971 schreef:
29-08-2017 00:23
Mijn man heeft zelf ook geen fb.

Ik ga proberen een niet vriend op fb te bereiken die mijn man zijn visvriend kent.
Verstandig en als dat niks oplevert zou ik toch de politie even proberen.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Wat is de meest logische verklaring?
Ik zou inderdaad de horeca bellen waar hij zou gaan eten.
Komen daar vaker bekenden van hem, dat jij weet?
Gewoon iedereen wakker bellen die mogelijk (via via) het nummer van de vis-vriend kunnen achterhalen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven