Man nog niet thuis
dinsdag 29 augustus 2017 om 00:12
Zal wel niks zijn maar mijn man is sinds vanmiddag 12 uur weggegaan en nog niet thuis en niet bereikbaar.
Tel staat uit
Dit is niks voor hem.
Hij ging met een vriend vissen en wat eten wat niet heel vaak voorkomt.
Hij moest vanavond een training geven maar is daar niet geweest wat echt niks voor hem is.
Online op app is hij vanmiddag even na vertrek nog geweest.
Raar hij zou rond vijf uur nog thuiskomen voor de training.
Tel staat uit
Dit is niks voor hem.
Hij ging met een vriend vissen en wat eten wat niet heel vaak voorkomt.
Hij moest vanavond een training geven maar is daar niet geweest wat echt niks voor hem is.
Online op app is hij vanmiddag even na vertrek nog geweest.
Raar hij zou rond vijf uur nog thuiskomen voor de training.
anoniem_290325 wijzigde dit bericht op 29-08-2017 00:15
2.26% gewijzigd
dinsdag 29 augustus 2017 om 00:33
ik vind dit wel een goede tip: kun je bij zijn online bankieren om te zien waar hij heeft gegeten? Misschien even bellen om te zien of hij niet is blijven hangen voor een borrel?Saga_Röversdotter schreef: ↑29-08-2017 00:20Misschien heeft die vriend LinkedIn? Of Twitter? Kan je op de bankrekening van je partner kijken? Of hij ergens gegeten heeft?
dinsdag 29 augustus 2017 om 00:39
Heel vervelend dit, want je wil ook niet dat iedereen denkt dat je een hysterisch wijf bent.
Maar mijn partner laat altijd iets horen als hij later thuis is. Als jouw man ook zo is normaal, maak je je terecht zorgen.
Zijn er problemen? Iets aan de hand met hem waardoor deze actie wellicht expres is?
Maar mijn partner laat altijd iets horen als hij later thuis is. Als jouw man ook zo is normaal, maak je je terecht zorgen.
Zijn er problemen? Iets aan de hand met hem waardoor deze actie wellicht expres is?
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
dinsdag 29 augustus 2017 om 00:45
dinsdag 29 augustus 2017 om 01:10
Haha tbh @brigittedubois (en @to natuurlijk) zou ik ook éven een sneer geven dat zo lang wegblijven zonder iets te laten weten toch logischerwijs leidt tot zenuwen en dat dat de volgende x volkomen kan worden misschien
en dan na deze sneer wel duidelijk maken dat je je zo druk maakt omdat je zó veel van hem houdt ofcourse
dinsdag 29 augustus 2017 om 01:23
dinsdag 29 augustus 2017 om 07:10
dinsdag 29 augustus 2017 om 07:20