Mannelijke voorkeur voor Russische vrouwen verwonderlijk?

22-07-2015 21:12 1580 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom hebben Nederlandse mannen een voorkeur voor Russische vrouwen?



Na mijn korte verblijf begrijp aldaar kan ik dat best begrijpen.

In werkelijk ELK opzicht zijn de Russische vrouwen de creme a la creme van de vrouwelijke wereldbevolking.



- Uiterlijk; Van onweerlegbare schoonheid, intelligent en makkelijker in de omgang.

- Capiciteiten. Steengoed in de keuken, uitmuntend op de dansvloer, muzikaal en artistiek met interesse voor kunst en cultuur.

- Man/vrouw verhouding: In ruime meerderheid aanwezig, er is een overvloed aan vrouwen en de schoonheid is ongeëvenaard.

- Sociaal, niet over-geëmancipeerd, nuchter, makkelijker benaderbaar, realistisch denkvermogen en vol begrip naar de man toe.

- SEX; Temperamentvol in bed, kundig, gewillig en zonder gezeur achteraf.



Topicvraag: wat kan de Nederlandse vrouw daar tegen over zetten?

Voelen de Nederlandse dames zich hier terecht door bedreigd?

En zo ja, wat zouden ze daaraan kunnen doen?

Graag zie ik uw tegenargumenten tegemoet!
Alle reacties Link kopieren
De vraag is: wat heb jij die dames te bieden ( behalve een enkeltje westen en voorzien in hun levensonderhoud)?



Zodra een dame hier lang genoeg is om te mogen blijven, ook na scheiding, is ze waarschijnlijk weg.



Want ook russische vrouwen zoeken uiteindelijk een volwaardige levenspartner en geen gevulde balzak, ik bedoel bankrekening.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Moet nog even aan mijn Roessisch accent werken......
Alle reacties Link kopieren
quote:Vl43inder schreef op 22 juli 2015 @ 21:35:

Ik ken een paar mannen met een Russische of Oost Europese vrouw en als ik zo naar die stellen kijk dan denk ik dat je het allergrootste pluspunt van die vrouwen nog vergeten bent op te noemen TO:



Ze zijn niet zo kieskeurig.
De toekomst is niet meer wat het was
Er is een belangrijke overeenkomst tussen Russische vrouwen en Nederlandse vrouwen: als ze voor zichzelf hadden kunnen zorgen hadden ze met een grote boog om jouw type mannen heengelopen.
Alle reacties Link kopieren
Rel-luh Rel-luh
Now then, then now, now then, then, then, then now. - Gen. Sir Anthony Cecil Hogmanay Melchett
Alle reacties Link kopieren
Er is één piepelepoepig probleempje in dit hele scenario. Zoals die dames zich gedragen, gedragen ze zich om jou te krijgen als ze je eenmaal hebben wordt het allemaal een beetje andertjes.



Ten eerste: dat keiharde werk wat ze aan zichzelf gedaan hebben om zo leuk/mooi/begeerlijk te worden? Dat gaan ze ook van jou verwachten. En als je daar niet aan kan voldoen, reken dan maar dat je het Every Damn Day ingewreven zult krijgen. Geen ontevredener smoel dan een Oost-Europees ontevreden smoel.



Ten tweede: Deze dames zijn idd zeer skilled in many many artforms. Zo ook de sweet art of manipulation. Een Nederlandse vrouw zegt: NEE. Een Oost-Europese vrouw zegt: Ja natuurlijk schatje, maar als puntje bij paaltje komt heeft ze opeens last van haar hart of is het net dinsdag of is ze ongesteld, dus gaat het alsnog niet door. Netto resultaat: it still ain't happening. Maar als je dat ok vindt is dat natuurlijk geen probleem.



Nou, Dobre Den dan maar.
Now then, then now, now then, then, then, then now. - Gen. Sir Anthony Cecil Hogmanay Melchett
Hoe weet jij dit alles na je korte verblijf daar?



Heb je in die tijd alle Russische dames in en bed in de keuken gehad, en helemaal tot de kern doorgrond?
Russische dames zijn helemaal niet gemakkelijk in de omgang is mijn ervaring. Hoe kom je aan die informatie?
quote:DidiRidi schreef op 22 juli 2015 @ 21:30:

[...]



Wat is dat nou weer voor een goor uitziend gerecht?! Je bewijst alleen maar dat TO een punt heeft.Spinazie a la creme. Dat (de a la creme) missen de Nederlandse dames. Wel een beetje op blijven letten hè.
Fijn, laat die mannen maar achter die Russische vrouwen aanhobbelen, dan hebben wij ook weer eens wat rust.

Geef mij maar een hotte sikh, in alle opzichten beter dan de Hollandse man en met die tulband op hun hoofd maken ze alles wat ze vies maken weer schoon. Hollandse mannen daar-en tegen laten hun vriendin, vrouw, minnares altijd maar op de natte plek in het bed slapen.
Alle reacties Link kopieren
De Russische vrouw trouwt eeN Oetlul uit Nederland. Na enkele jaren mooi weer te hebben gespeeld, vraagt ze de scheiding aan en gaat er vabrood met een knappere man.
quote:miekemv schreef op 22 juli 2015 @ 21:58:

Russische dames zijn helemaal niet gemakkelijk in de omgang is mijn ervaring. Hoe kom je aan die informatie?Als je er maar genoeg wodka in giet is het best te doen hoor.
quote:Vl43inder schreef op 22 juli 2015 @ 21:35:

Ik ken een paar mannen met een Russische of Oost Europese vrouw en als ik zo naar die stellen kijk dan denk ik dat je het allergrootste pluspunt van die vrouwen nog vergeten bent op te noemen TO:



Ze zijn niet zo kieskeurig.
Goed geformuleerde onderzoeksvraag, TO. Chapeau.
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 juli 2015 @ 22:03:

[...]





Als je er maar genoeg wodka in giet is het best te doen hoor.Met wodka is alles te doen, nee maar echt dat zijn manwijven of matrousjka's of schoonmoeder is dat. Die krijg je er ook bij
Maar Wijzerik, ik wens je een goede volle beurs toe, succes ermee.
https://www.youtube.com/watch?v=rAaL1pO3qAw
Swingende Russische deerne voor TO
Alle reacties Link kopieren
Als ik kijk naar al mijn Nederlandse vrienden die met een Russische vrouw zijn getrouwd (1 om precies te zijn), dan is de situatie als volgt. Zij werkt lange dagen, reist de wereld over en verdient vele malen de Balkenende-norm. Hij is sinds de komst van een kind helemaal gestopt met buiten de deur werken.

Zo kan het dus ook. Met die typische Russische vrouwtjes. En die sneue male chauvinist pigs die ermee trouwen.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
quote:Dubbus schreef op 22 juli 2015 @ 21:17:

Oh sorry, nu doe ik hetzelfde als TAM, bij deze: mocht je het lezen beste TAM, je hebt gelijk. Sommige topics kún je gewoon alleen maar om lachen.
Ik heb zelf meer een voorkeur voor Aziatische vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Oh, weer zo'n naieveling.



Je hebt behoorlijk wat westerse mannen die dan naar het Oosten trekken (Azie of Rusland) en dan met open oogjes kijken 'hoeveel beter' vrouwen daar zijn. En dan vol venijn dit aan westerse vrouwen gaan vertellen (in dit geval dus op een vrouwenforum ) en zo op die manier denken wraak te nemen voor al die keren dat de westerse vrouw hen niet genoeg aandacht gaf.



Dit terwijl ze niet doorhebben dat juist degenen die snel achter ze aan zitten, het enkel om een paspoort of geld te doen is. Genoeg leuke vrouwen in die landen hoor, maar voor ze die hebben leren kennen, heeft de meer doelgerichte vrouw dan al lang zo'n gast om haar vinger gewonden. Normale vrouwen willen eventueel wel met een leuke Nederlander (ook niet altijd), maar zij vinden dit soort open oogjes gasten die meteen hun hele levensverhaal gaan vertellen en zichzelf heel wat wanen als westerling zijnde, maar raar en daar blijven ze bij uit de buurt.



En tja, als ze dan toch golddigger mee naar Nederland (of ander westers land) nemen, beginnen de problemen. Want ze moet dan wel 'normaal' doen. Als ze dan niet helemaal reageert zoals moeder de vrouw dat vroeger deed, beginnen de problemen. En dat is als het nog een redelijk normale is. Als ze van het gerafineerste soort is, dan gaat meneer toch echt moeten dokken voor niet alleen haar, maar ook haar al dan niet werkelijk bestaande familieleden.



Maar blijf dromen hoor
Leer uit je hoofd:



ebat

chuy (als in het Nederlandse 'goei)

pizda

yob tvayu mat



Alle reacties Link kopieren
quote:liubi schreef op 22 juli 2015 @ 23:12:

Leer uit je hoofd:



ebat

chuy (als in het Nederlandse 'goei)

pizda

yob tvayu mat



Ooh! damagniehe!
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Geef mij maar Aziatische bitches.

Lekker klein en altijd lachen he, altijd gedienstig en veel rijst met kip.

Mijn lievelingsvoer.

Biertje erbij. Studio sport. Voor het slapengaan nog even achter de batterij en dan een massage met een happy ending.



Niks tegen op Russische wijven hoor maar dat van die kunst en zo boeit mij voor geen meter en ik heb ze graag lekker petit. Mokkels dus.



Ach, ieder z'n meug he.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven