Mannelijke voorkeur voor Russische vrouwen verwonderlijk?

22-07-2015 21:12 1580 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom hebben Nederlandse mannen een voorkeur voor Russische vrouwen?



Na mijn korte verblijf begrijp aldaar kan ik dat best begrijpen.

In werkelijk ELK opzicht zijn de Russische vrouwen de creme a la creme van de vrouwelijke wereldbevolking.



- Uiterlijk; Van onweerlegbare schoonheid, intelligent en makkelijker in de omgang.

- Capiciteiten. Steengoed in de keuken, uitmuntend op de dansvloer, muzikaal en artistiek met interesse voor kunst en cultuur.

- Man/vrouw verhouding: In ruime meerderheid aanwezig, er is een overvloed aan vrouwen en de schoonheid is ongeëvenaard.

- Sociaal, niet over-geëmancipeerd, nuchter, makkelijker benaderbaar, realistisch denkvermogen en vol begrip naar de man toe.

- SEX; Temperamentvol in bed, kundig, gewillig en zonder gezeur achteraf.



Topicvraag: wat kan de Nederlandse vrouw daar tegen over zetten?

Voelen de Nederlandse dames zich hier terecht door bedreigd?

En zo ja, wat zouden ze daaraan kunnen doen?

Graag zie ik uw tegenargumenten tegemoet!
quote:feliscatus schreef op 22 juli 2015 @ 22:52:

Ik heb zelf meer een voorkeur voor Aziatische vrouwen.Boks dude.
quote:Eleonora schreef op 23 juli 2015 @ 20:58:

Geef mij maar Aziatische bitches.

Lekker klein en altijd lachen he, altijd gedienstig en veel rijst met kip.

Mijn lievelingsvoer.

Biertje erbij. Studio sport. Voor het slapengaan nog even achter de batterij en dan een massage met een happy ending.Je vergeet het belangrijkste: ze zijn zo lekker slank.
Alle reacties Link kopieren
zelf ben ik al meerdere keren door mannen benaderd of ik russisch ben / uit het oostblok kom, kennelijk heb ik ook zo'n uiterlijk.

ik heb alleen niet zo'n temperament en tussen de lakens ben ik heel hollands



op werk 3 poolse dames, ik ben weg van ze. ze zijn inderdaad lekker ongecompliceerd en goed gekleed.

ik snap wel dat mannen voor ze vallen.
The best is yet to come
Alle reacties Link kopieren
victoria vind ik overigens een voorbeeld van een niet relaxte rus.

ik vind haar wel een mooie vrouw.



The best is yet to come
Jaaaaa! Plaatjes!
quote:Honeymoonquiz schreef op 23 juli 2015 @ 21:02:

[...]



Je vergeet het belangrijkste: ze zijn zo lekker slank.
Alle reacties Link kopieren
ik moet altijd een beetje lachen als ik dan weer zo'n overjarig Nederlands aftands en dikbuikig kereltje achter de kinderwagen zie lopen.

Aziatisch of Russisch vrouwtje voorop, wapperend met de creditcard.

zij blij met die creditcard en hij blij dat hij zich toch bij Gods gratie heeft mogen voortplanten.



ik heb een Aziatische vriendin die met een Nederlander is getrouwd. Via haar ken ik heel wat van die jonge meiden die met een Nederlander zijn getrouwd. Kom ze vaak tegen als mijn vriendin een sociale gathering organiseert. Nou, en dan zie je ze hoor.

Allemaal hetzelfde. Hij, duidelijk geen boegbeeld voor Nederlandse datingsites, en zij dan weer kittig en kattig pruilend en in regel binnen 10 maanden na aankomst in Nederland zwanger of bevallen. Want uiteindelijk is dat hun meal ticket garantie. Ze doen een Sabiaatje eigenlijk. En vervolgens gaan die dames helemaal op in de Aziatische leefgemeenschap en mag de Nederlandse oetlul aan de zijkant zijn rolletje vervullen.



Zal met Russische en Poolse dames niet veel anders zijn.
Alle reacties Link kopieren
maarre TO,



wat let je om je lekker volledig onder te dompelen in die fantastische cultuur daar?

Ga lekker daarheen zou ik zeggen. Dan heb je ze voor het uitkiezen en kom je die ellendige Nederlandse vrouwen niet meer tegen.

win win situatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:CaptainJaneway schreef op 23 juli 2015 @ 21:48:

ik moet altijd een beetje lachen als ik dan weer zo'n overjarig Nederlands aftands en dikbuikig kereltje achter de kinderwagen zie lopen.

Aziatisch of Russisch vrouwtje voorop, wapperend met de creditcard.

zij blij met die creditcard en hij blij dat hij zich toch bij Gods gratie heeft mogen voortplanten.



ik heb een Aziatische vriendin die met een Nederlander is getrouwd. Via haar ken ik heel wat van die jonge meiden die met een Nederlander zijn getrouwd. Kom ze vaak tegen als mijn vriendin een sociale gathering organiseert. Nou, en dan zie je ze hoor.

Allemaal hetzelfde. Hij, duidelijk geen boegbeeld voor Nederlandse datingsites, en zij dan weer kittig en kattig pruilend en in regel binnen 10 maanden na aankomst in Nederland zwanger of bevallen. Want uiteindelijk is dat hun meal ticket garantie. Ze doen een Sabiaatje eigenlijk. En vervolgens gaan die dames helemaal op in de Aziatische leefgemeenschap en mag de Nederlandse oetlul aan de zijkant zijn rolletje vervullen.



Zal met Russische en Poolse dames niet veel anders zijn.



Klopt helemaal.



Maar dat neemt niet weg dat veel Nederlandse vrouwen qua elegantie toch nog wel wat op kunnen steken van een aantal buitenlandse vrouwen. Als ik hier wel eens in de stad loop, en zeker als het onder de 20 graden is (dus 80% van het jaar) is het een grote bootwerkersbrigade in laarzen met platte hakken, jeans, cargopants, stoere jacks die een Canadese houthakker niet zouden misstaan, en onveranderlijk met een gigantische uitpuilende vormeloze hobbezak om de schouders die voor "handtas" moet doorgaan. En uiteraard allemaal een acryl of dralon tuniekje aan mét printje voor het "vrouwelijk effect".



Veel vrouwen zijn hun vrouw-zijn zelfs dusdanig kwijt, dat ze zich zelfs áls ze 10 keer per jaar wel een "jurkje" aan hebben, ze daarin nog steeds bewegen als een bankwerker op weg naar de schaft, waardoor het hele effect meteen teniet wordt gedaan. Zie je op TV ook wel eens bij van die gala's, dan komen allerlei "BN-ers" die nog nooit iets anders aan hebben gehad dan een spijkerbroek, opeens in avondjurk het toneel op, met zo'n blik van "Hèlp" en geen flauw idee hoe ze zich daarin moeten bewegen.



Dus dáárin heeft TO wél gelijk.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
De reden dat dit soort mannen er vaak intrappen is dat ze in eigen ogen ernstig te kort zijn gedaan door de Nederlandse/Westerse maatschappij. Zij zijn immers geweldig en allen die dat niet zagen waren dom, stom en waard om te haten. Met name vrouwen natuurlijk.



Een vrouw die zich dan gedienstig of geinteresseerd opstelt en luistert naar hun 'zware' levensverhaal, bevestigt dan wat ze altijd zelf hebben gedacht: ze zijn geweldig. Ze staan daarom altijd te popelen om dit aan de westerse vrouw mee te delen. "Jullie zijn fout, want kijk ik heb nu wel een vrouw die mij op waarde weet te schatten. HAHAHA BITCHES" (zie ook dit topic). Dit terwijl het voor normale mensen overduidelijk is waar het om te doen gaat.



Ondanks dat je zou denken dat deze mannen na alle verhalen wel zouden moeten weten waar het om te doen was, is het idee van miskend te zijn te sterk. De zogenaamde bevestiging van het feit dat ze toch echt geweldig zijn is te verleidelijk om nog logisch na te denken.
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 23 juli 2015 @ 21:59:

[...]





Klopt helemaal.



Maar dat neemt niet weg dat veel Nederlandse vrouwen qua elegantie toch nog wel wat op kunnen steken van een aantal buitenlandse vrouwen. Als ik hier wel eens in de stad loop, en zeker als het onder de 20 graden is (dus 80% van het jaar) is het een grote bootwerkersbrigade in laarzen met platte hakken, jeans, cargopants, stoere jacks die een Canadese houthakker niet zouden misstaan, en onveranderlijk met een gigantische uitpuilende vormeloze hobbezak om de schouders die voor "handtas" moet doorgaan. En uiteraard allemaal een acryl of dralon tuniekje aan mét printje voor het "vrouwelijk effect".



Veel vrouwen zijn hun vrouw-zijn zelfs dusdanig kwijt, dat ze zich zelfs áls ze 10 keer per jaar wel een "jurkje" aan hebben, ze daarin nog steeds bewegen als een bankwerker op weg naar de schaft, waardoor het hele effect meteen teniet wordt gedaan. Zie je op TV ook wel eens bij van die gala's, dan komen allerlei "BN-ers" die nog nooit iets anders aan hebben gehad dan een spijkerbroek, opeens in avondjurk het toneel op, met zo'n blik van "Hèlp" en geen flauw idee hoe ze zich daarin moeten bewegen.



Dus dáárin heeft TO wél gelijk.



Als we gaan generaliseren, kan je hetzelfde over Nederlandse mannen zeggen (op de mannelijke manier natuurlijk). Weinig modegevoel, niet goed op de dansvloer en ook niet bijzonder hoffelijk.



Nederlanders zijn nou eenmaal niet elegant of bijzonder charmant. Al van oudsher niet, toen zowel man als vrouw vaak in de regen en modder aan het werk waren en ons land hebben opgebouwd op het land, de zee en in de steden.



Maar zowel de Nederlandse man als vrouw hebben veel goede kanten. Vaak recht door zee, rechtvaardigheidsgevoel, drang tot gelijkheid van iedereen (oh, zeker niet perfect, maar veel meer dan in de meeste andere landen), weinig overdreven dwepen met mensen van zogenaamd hogere klasse, handen uit de mouwen steken, behulpzaam naar andere landen toe en grote onafhankelijkheid van het individu.
Alle reacties Link kopieren
quote:Defietsboer schreef op 23 juli 2015 @ 22:12:

[...]





Als we gaan generaliseren, kan je hetzelfde over Nederlandse mannen zeggen (op de mannelijke manier natuurlijk). Weinig modegevoel, niet goed op de dansvloer en ook niet bijzonder hoffelijk.



Nederlanders zijn nou eenmaal niet elegant of bijzonder charmant. Al van oudsher niet, toen zowel man als vrouw vaak in de regen en modder aan het werk waren en ons land hebben opgebouwd op het land, de zee en in de steden.



Maar zowel de Nederlandse man als vrouw hebben veel goede kanten. Vaak recht door zee, rechtvaardigheidsgevoel, drang tot gelijkheid van iedereen (oh, zeker niet perfect, maar veel meer dan in de meeste andere landen), weinig overdreven dwepen met mensen van zogenaamd hogere klasse, handen uit de mouwen steken, behulpzaam naar andere landen toe en grote onafhankelijkheid van het individu.



Die goede kanten ontken ik niet. Maar als het op uiterlijk verzorging aankomt, kunnen de Nederlandse vrouwen (en ja, ook veel mannen) echt nog wel een lesje leren van anderen.



En dat het nooit anders is geweest in Nederland, is ook helemaal niet waar. Kijk eens naar het straatbeeld 50 jaar geleden bijvoorbeeld. Ook jonge mensen keurig gekleed en verzorgd, gekapt, eleganter dan nu. In de jaren '70 sloeg de vervlakking toe. Toen moesten we opeens allemaal in spijkerbroek naar de opera, want "we waren allemaal gelijk, weet je wel"? En sinds die tijd is dat alleen maar verder afgezakt. Ook hoe mensen denken over geschikte werkkleding. Ik heb in het buitenland gewoond. Zonder stropdas en keurig gestreken hemd ga je daar niet naar kantoor, vrouwen in representatieve kleding. Echt niet in vervaalde capri-broek en met teenslippers aan. Zoals ik hier echt nog wel eens zie. Of mannen in een fantasie-T-shirt los over een flodderbroek en met blote voeten in hun schoenen. Dan zie je een aantal buitenlandse bezoekers binnenkomen, keurig gekleed in zomerkostuum met bijpassende schoenen, das, die dan rondkijken met zo'n blik van "OK, ben ik hier bij een vakantiekamp of op een serieus bedrijf?!"



En begrijp me goed, ik pleit er echt niet voor dat elke vrouw voortaan in een stijf kamgaren mantelpak naar kantoor gaat, en iedere man in driedelig grijs. Maar soms denk ik echt wel eens dat we in Nederland net iets té ver zijn doorgeslagen als het daarop aankomt.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het eens dat nederlandse vrouwen bepaald niet vrouwelijk zijn. Ze kleden zich praktisch, knippen hun haar af zodra ze getrouwd zijn of kinderen hebben, en zijn weinig modieus. En het modieuze dát ze hebben, is vaak gewoon dom trend volgen, ongeacht of het ze staat.



Maar..... waarom zouden ze ook? Want mannen zijn nog veel erger. Die kleden zich alleen maar in spijkerbroek en zelfs naar gelegenheden gaan ze nog als jan lul in zijn vrije tijdskleding.



Ik denk dat het calvinisme in Nederland te ver is doorgevoerd.
Ja vreselijk, geen wonder dat die heerlijk verzorgde, hoogopgeleide, attente en godsgruwelijk knappe Nederlandse mannen het buiten dit door vrouwen met kort pittig haar en driekwartbroeken verpeste land zoeken!
Alle reacties Link kopieren
Omdat de meeste Russische vrouwen er nogal hoerig bijlopen en een man zoeken van wie ze denken dat hij goed in de slappe was zit. Nederlandse vrouwen voelen zich voorzover ik weet niet bedreigd door gebleekte en hevig beschilderde dames die afkomstig zijn uit de voormalige oostbloklanden, ze blijven toch altijd een tikkeltje armoedig en vooral ordinair.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:Honeymoonquiz schreef op 23 juli 2015 @ 22:34:

Ja vreselijk, geen wonder dat die heerlijk verzorgde, hoogopgeleide, attente en godsgruwelijk knappe Nederlandse mannen het buiten dit door vrouwen met kort pittig haar en driekwartbroeken verpeste land zoeken!



Ik denk dat wat ik zei voor mannen én vrouwen gold. Ook mannen kunnen beter. Hun idee van gelegenheidskleding is een gestreken overhemd boven de alledaagse spijkerbroek. Vaak daarin gestimuleerd door de vrouw (Nééééé, geen pak, doe nou eens vlot!).



En vrouwen, nou ja, dat heb ik hierboven al verteld. Elegantie is ook dood in Nederland - over het algemeen dan. Ze lopen er liever bij alsof ze even een broodje gaan halen om vervolgens weer in hun vrachtwagen te stappen. Soit. Maar erg vrouwelijk is het niet.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 23 juli 2015 @ 22:40:

Omdat de meeste Russische vrouwen er nogal hoerig bijlopen en een man zoeken van wie ze denken dat hij goed in de slappe was zit. Nederlandse vrouwen voelen zich voorzover ik weet niet bedreigd door gebleekte en hevig beschilderde dames die afkomstig zijn uit de voormalige oostbloklanden, ze blijven toch altijd een tikkeltje armoedig en vooral ordinair.Ben ik ook met je eens, die vrouwen slaan vaak door naar nét de andere kant. Optisch dan. Maar neemt niet weg dat de gemiddelde Nederlandse vrouw beter zou kunnen, vaak.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet alle reacties gelezen, maar ik mis bij het stukje capaciteiten toch echt: intelligentie en eigen wil.



Natuurlijk is dit troll-topic puur plezier van de TO om de serieuze reacties te lezen. Echter zijn dit topics die ergens vanuit een realistisch perspectief zijn geschreven. Dus ook al wordt dit straks al troll-topic afgedaan, is er wel een soort van oorlog binnen de TO tegen de vrouwen die hem afwijzen.



Sterkte TO.
Alle reacties Link kopieren
Hmmm zou hij zich realiseren hoe die buitenlandse vrouwen over Nederlandse mannen, vooral die zoals jou, praten? Er wordt iig zeer op je neer gekeken, en dat niet eens alleen qua ''mannelijkheid'' maar ook gewoon in het algemeen als mens/persoon... Aan de ene kant wel weer zielig dat je denkt dat die vrouwen je zo graag willen, maar ondertussen maken ze allerlei grappen over je met hun vriendinnen.. En in sommige Aziatische landen wordt er juist heel erg op neergekeken btw, om met een blanke man te trouwen.
When I'm down on my knees, you're how I pray..
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 23 juli 2015 @ 22:28:

[...]





Die goede kanten ontken ik niet. Maar als het op uiterlijk verzorging aankomt, kunnen de Nederlandse vrouwen (en ja, ook veel mannen) echt nog wel een lesje leren van anderen.



En dat het nooit anders is geweest in Nederland, is ook helemaal niet waar. Kijk eens naar het straatbeeld 50 jaar geleden bijvoorbeeld. Ook jonge mensen keurig gekleed en verzorgd, gekapt, eleganter dan nu. In de jaren '70 sloeg de vervlakking toe. Toen moesten we opeens allemaal in spijkerbroek naar de opera, want "we waren allemaal gelijk, weet je wel"? En sinds die tijd is dat alleen maar verder afgezakt. Ook hoe mensen denken over geschikte werkkleding. Ik heb in het buitenland gewoond. Zonder stropdas en keurig gestreken hemd ga je daar niet naar kantoor, vrouwen in representatieve kleding. Echt niet in vervaalde capri-broek en met teenslippers aan. Zoals ik hier echt nog wel eens zie. Of mannen in een fantasie-T-shirt los over een flodderbroek en met blote voeten in hun schoenen. Dan zie je een aantal buitenlandse bezoekers binnenkomen, keurig gekleed in zomerkostuum met bijpassende schoenen, das, die dan rondkijken met zo'n blik van "OK, ben ik hier bij een vakantiekamp of op een serieus bedrijf?!"



En begrijp me goed, ik pleit er echt niet voor dat elke vrouw voortaan in een stijf kamgaren mantelpak naar kantoor gaat, en iedere man in driedelig grijs. Maar soms denk ik echt wel eens dat we in Nederland net iets té ver zijn doorgeslagen als het daarop aankomt.



Als die buitenlandse bezoekers echt zo elegant in de omgang waren, zouden ze van hun misnoegen niks laten merken. Een beetje verdiepen in een andere cultuur en er respect voor hebben als je er op bezoek gaat siert een mens.



Misschien even, in de jaren 50, dat veel (maar niet allen) er stijf bijliepen, maar door de eeuwen heen hebben Nederlanders toch echt vooral in de modder gestaan. Tot in de negentiende eeuw woonde het grootste gedeelte van de bevolking nog niet in de stad, en leefde men van de visserij, landbouw of andere beroepen waarbij je vies werd. Nu was dat in andere landen natuurlijk ook wel zo, maar veel landen hebben een ander klimaat dan het onze en zijn met name lang niet zo drassig. Vandaar ook klompen, die zelden als elegant worden gezien, maar wel zeer praktisch in Nederland. Nederlanders hebben dan ook nooit bekend gestaan om elegantie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Honeymoonquiz schreef op 23 juli 2015 @ 22:34:

Ja vreselijk, geen wonder dat die heerlijk verzorgde, hoogopgeleide, attente en godsgruwelijk knappe Nederlandse mannen het buiten dit door vrouwen met kort pittig haar en driekwartbroeken verpeste land zoeken!Ja, arme Ultra-Catches...
Now then, then now, now then, then, then, then now. - Gen. Sir Anthony Cecil Hogmanay Melchett
Alle reacties Link kopieren
doet me weer denken aan die serie die op tv was van die nederlandse imbecielen die op zoek gingen naar een Russische vrouw. wat hebben we gelachen:-)
Die wordt nu herhaald, die serie!
Alle reacties Link kopieren
quote:grenada schreef op 24 juli 2015 @ 09:31:

doet me weer denken aan die serie die op tv was van die nederlandse imbecielen die op zoek gingen naar een Russische vrouw. wat hebben we gelachen:-)Och ja, dat heb ik wel eens gezien. Dan zitten die kerels in een hotel en dan komen die vrouwen één voor één langsparaderen, geloof ik, en dan mogen ze er eentje uitkiezen. Triest vind ik dat. Denigrerend ook.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven