Mannen: altijd seks proberen
zondag 1 september 2019 om 19:58
Gister was ik uit. Hele leuke man ontmoet. Gedanst en later nog wat gezoend. Heel gezellig allemaal, alleen toen ik thuis was vroeg hij nog of we nog samen gezellig zouden doen bij mij thuis. Maar ik word hier een beetje moe van. Ik had niet meer gereageerd, want ik denk gelijk van sjonge jonge. Waarom moet je nu proberen om te seksen? Vraag me gewoon leuk op date voor aankomende week ergens ofzo. Ik heb niet eens erop gereageerd, omdat ik het een beetje teleurstellend vond.
Ben ik nou drastisch hierin dat ik dit vervelend vind? Of zouden jullie dit ook minder leuk vinden? Ik heb ook geen idee of ik nu nog moet reageren op dat ik het geen leuk voorstel vond. Of dat ik gewoon er niets over moet zeggen.
Ben ik nou drastisch hierin dat ik dit vervelend vind? Of zouden jullie dit ook minder leuk vinden? Ik heb ook geen idee of ik nu nog moet reageren op dat ik het geen leuk voorstel vond. Of dat ik gewoon er niets over moet zeggen.
zondag 1 september 2019 om 20:03
zondag 1 september 2019 om 20:10
Ik vind het niet ‘drastisch’, maar als man probeer je ook maar iets. En waarschijnlijk had hij daar gewoon zin in op dat moment. Persoonlijk zou ik het wel ontwapenend vinden als je zou reageren zoals je in je OP beschrijft. En gewoon met je op date gaan. Als jij geen zin had in seks met hem op dat moment is het toch prima dat je je grenzen aangeeft?
zondag 1 september 2019 om 20:46
Er staat nergens dat die man het verwarrend vond en ook niet dat TO "makkelijk" is met zoenen (wat dat ook moge betekenen). En wat is er verwarrend aan wel zoenen maar verder (op dat moment) niet? Het is toch niet gelijk alles of niets op een eerste date?Babette2017 schreef: ↑01-09-2019 20:22Je bent makkelijk met zoenen, maar niet met seks. Ik zou het ook verwarrend vinden als man.
zondag 1 september 2019 om 20:47
Dus als TO had aangegeven dat ze seks wilde was het ok, maar als de man het aangeeft is het sneu?Lucifer2018 schreef: ↑01-09-2019 20:27Niet alle mannen zijn hetzelfde.
Maar ik zou ook denken next. En ik had wel terug geapt dat als ik op dat moment lekker seks wilde dat wel eerder had aangegeven bij hem.
Dat dit soort doorzichtige bedelberichtjes een beetje sneu zijn.
zondag 1 september 2019 om 20:50
zondag 1 september 2019 om 20:54
Ik had geen signalen gegeven dat ik in zou zijn voor seks. Ik heb m die avond ontmoet bij uitgaan. Leuk gekletst ook en ik had gedacht dat hij me op date zou vragen. Ik ging alleen naar huis (woon in andere plaats) en had gedag gezegd. Toen wilde hij opeens nog naar mijn huis komen om 6 uur in de ochtend.
Het is niet sneu dat hij het probeert maar ik vind het wel teleurstellend. Had liever een berichtje gehad dus dat ie me uitnodigt voor een date.
Het is niet sneu dat hij het probeert maar ik vind het wel teleurstellend. Had liever een berichtje gehad dus dat ie me uitnodigt voor een date.
zondag 1 september 2019 om 21:00
In dit Tinder-tijdperk kan blijkbaar in principe alles na een eerste date, dus het is op zo'n moment bedenken wat je zelf wilt en aftasten wat de ander wil. Dat gaat niet altijd even soepeltjes en blijft spannend. Ik vind dat er wel wat minder streng geoordeeld mag worden over mensen (M/V) in dergelijke situaties. Je kent elkaar net een beetje en bent geen helderziende. Daarnaast spelen verwachtingspatronen een rol. Uitproberen en aftasten hoort erbij, ook als dat met enig gestuntel gepaard gaat.