Mannen: altijd seks proberen

01-09-2019 19:58 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gister was ik uit. Hele leuke man ontmoet. Gedanst en later nog wat gezoend. Heel gezellig allemaal, alleen toen ik thuis was vroeg hij nog of we nog samen gezellig zouden doen bij mij thuis. Maar ik word hier een beetje moe van. Ik had niet meer gereageerd, want ik denk gelijk van sjonge jonge. Waarom moet je nu proberen om te seksen? Vraag me gewoon leuk op date voor aankomende week ergens ofzo. Ik heb niet eens erop gereageerd, omdat ik het een beetje teleurstellend vond.

Ben ik nou drastisch hierin dat ik dit vervelend vind? Of zouden jullie dit ook minder leuk vinden? Ik heb ook geen idee of ik nu nog moet reageren op dat ik het geen leuk voorstel vond. Of dat ik gewoon er niets over moet zeggen.
Waarom zeg je niet tegen hem wat je hier typt? Hij is leuk genoeg om mee te zoenen, maar niet om eerlijk te zeggen wat je van hem vindt?
ik vind dat je er een drama van maakt. Hij stelde een vraag, je kan ook gewoon 'nee' antwoorden. Hij was uit op seks, niet op een date blijkbaar.
Ja ik vind je dramatisch. Het is toch een logische vervolgvraag als je ergens gaat zoenen? Je bent immers geen 14 meer. Op die vraag mag je gerust 'nee' zeggen of 'm zelf op date vragen.
Je hebt gezoend... dat is vaak wel een aanleiding voor meer tenzij je echt specifiek op date was en al hebt uitgesproken geen seks op de eerste date te hebben oid.

Ik snap hem wel. (Ik had n lekker ding niet laten lopen zeg maar) :A:
Been there, done that, got the T-shirt.
Zei hij letterlijk 'gezellig doen'? Ik heb namelijk vroeger wel gewoon nog een kopje thee gedronken met mannen. Gezellig dus.
Later is nu
App je terug. Vanavond niet maar ik zou je graag vaker zien.
Of: Ik vind je te leuk voor een ONS. Zin om morgen wat te gaan drinken?
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik vind het niet ‘drastisch’, maar als man probeer je ook maar iets. En waarschijnlijk had hij daar gewoon zin in op dat moment. Persoonlijk zou ik het wel ontwapenend vinden als je zou reageren zoals je in je OP beschrijft. En gewoon met je op date gaan. Als jij geen zin had in seks met hem op dat moment is het toch prima dat je je grenzen aangeeft?
Die is alleen uit op seks.
Op de blokkade ermee en op naar de volgende kandidaat.
Je bent makkelijk met zoenen, maar niet met seks. Ik zou het ook verwarrend vinden als man.
Ik zou er voor gaan, maar goed wie ben ik. Laat hem weten hoe je erover denk dan hoor je het wel.
Je kunt toch gewoon antwoord geven? Ook een beetje teleurstellend om helemaal geen antwoord meer te ontvangen.

Of moet die man helderziend zijn?
Niet alle mannen zijn hetzelfde.

Maar ik zou ook denken next. En ik had wel terug geapt dat als ik op dat moment lekker seks wilde dat wel eerder had aangegeven bij hem.

Dat dit soort doorzichtige bedelberichtjes een beetje sneu zijn.
Ik zou ook wel gedacht hebben dat als hij een gezellige avond wou, hij dat anders gevraagd had.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
TO was toch al thuis? Hij kan ook gewoon vragen om samen iets leuks te gaan doen in de komende dagen. Verder niet zo erg om zichzelf meteen in haar bed uit te nodigen na zo'n avond maar ik kan me ook voorstellen dat je daar op afknapt.
Ik vind "gezellig doen" niet bepaald verbaal begaafd. Dus het was toch al geen gezellige prater geweest denk ik. Niets aan verloren.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Babette2017 schreef:
01-09-2019 20:22
Je bent makkelijk met zoenen, maar niet met seks. Ik zou het ook verwarrend vinden als man.
Er staat nergens dat die man het verwarrend vond en ook niet dat TO "makkelijk" is met zoenen (wat dat ook moge betekenen). En wat is er verwarrend aan wel zoenen maar verder (op dat moment) niet? Het is toch niet gelijk alles of niets op een eerste date?
Lucifer2018 schreef:
01-09-2019 20:27
Niet alle mannen zijn hetzelfde.

Maar ik zou ook denken next. En ik had wel terug geapt dat als ik op dat moment lekker seks wilde dat wel eerder had aangegeven bij hem.

Dat dit soort doorzichtige bedelberichtjes een beetje sneu zijn.
Dus als TO had aangegeven dat ze seks wilde was het ok, maar als de man het aangeeft is het sneu?
retrostar schreef:
01-09-2019 20:40
Ik zou ook wel gedacht hebben dat als hij een gezellige avond wou, hij dat anders gevraagd had.
Nou, wat bedoelt hij dan als de gezellige avond al geweest is en TO al thuis is?

Tuurlijk.
JuriaanB schreef:
01-09-2019 20:47
Dus als TO had aangegeven dat ze seks wilde was het ok, maar als de man het aangeeft is het sneu?
Nee. Probeer het nog eens. ;-)
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 01-09-2019 20:50
1.00% gewijzigd
JuriaanB schreef:
01-09-2019 20:46
Er staat nergens dat die man het verwarrend vond en ook niet dat TO "makkelijk" is met zoenen (wat dat ook moge betekenen). En wat is er verwarrend aan wel zoenen maar verder (op dat moment) niet? Het is toch niet gelijk alles of niets op een eerste date?
Eens.
Ik had geen signalen gegeven dat ik in zou zijn voor seks. Ik heb m die avond ontmoet bij uitgaan. Leuk gekletst ook en ik had gedacht dat hij me op date zou vragen. Ik ging alleen naar huis (woon in andere plaats) en had gedag gezegd. Toen wilde hij opeens nog naar mijn huis komen om 6 uur in de ochtend.

Het is niet sneu dat hij het probeert maar ik vind het wel teleurstellend. Had liever een berichtje gehad dus dat ie me uitnodigt voor een date.
Ik zou hem antwoord geven en laten weten hoe je erover denkt. Dus eventueel
hetgeen wat je in je op hebt geschreven tegen hem zeggen?
In dit Tinder-tijdperk kan blijkbaar in principe alles na een eerste date, dus het is op zo'n moment bedenken wat je zelf wilt en aftasten wat de ander wil. Dat gaat niet altijd even soepeltjes en blijft spannend. Ik vind dat er wel wat minder streng geoordeeld mag worden over mensen (M/V) in dergelijke situaties. Je kent elkaar net een beetje en bent geen helderziende. Daarnaast spelen verwachtingspatronen een rol. Uitproberen en aftasten hoort erbij, ook als dat met enig gestuntel gepaard gaat.
Ja had wel gewoon kunnen antwoorden. Nee is ook een antwoord. Niks terugsturen vind ik beetje kinderachtig. Je bent zelf met hem gaan zoenen.
Je kunt méér.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven