Mannen: altijd seks proberen

01-09-2019 19:58 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gister was ik uit. Hele leuke man ontmoet. Gedanst en later nog wat gezoend. Heel gezellig allemaal, alleen toen ik thuis was vroeg hij nog of we nog samen gezellig zouden doen bij mij thuis. Maar ik word hier een beetje moe van. Ik had niet meer gereageerd, want ik denk gelijk van sjonge jonge. Waarom moet je nu proberen om te seksen? Vraag me gewoon leuk op date voor aankomende week ergens ofzo. Ik heb niet eens erop gereageerd, omdat ik het een beetje teleurstellend vond.

Ben ik nou drastisch hierin dat ik dit vervelend vind? Of zouden jullie dit ook minder leuk vinden? Ik heb ook geen idee of ik nu nog moet reageren op dat ik het geen leuk voorstel vond. Of dat ik gewoon er niets over moet zeggen.
Snap je gevoel wel.. je wilt ook gewoon een keer gewoon ipv alleen maar casual sex.
Maar, denk dat je het niet te persoonlijk moet opvatten.
Die man probeerde ook maar wat, betekent niet meteen dat ie je een sl..t vind ;)

Dus gewoon een kort berichtje sturen met jouw intenties en anders gewoon door :)
Tintelfris schreef:
01-09-2019 20:22
Die is alleen uit op seks.
Op de blokkade ermee en op naar de volgende kandidaat.
O jee , een IJskonijn :facepalm:
Welkom in de tropen
JuriaanB schreef:
01-09-2019 21:00
In dit Tinder-tijdperk kan blijkbaar in principe alles na een eerste date, dus het is op zo'n moment bedenken wat je zelf wilt en aftasten wat de ander wil. Dat gaat niet altijd even soepeltjes en blijft spannend. Ik vind dat er wel wat minder streng geoordeeld mag worden over mensen (M/V) in dergelijke situaties. Je kent elkaar net een beetje en bent geen helderziende. Daarnaast spelen verwachtingspatronen een rol. Uitproberen en aftasten hoort erbij, ook als dat met enig gestuntel gepaard gaat.
Dat dus..
Ok ik ga m gewoon een berichtje sturen. Niet over zn vraag maar gewoon een berichtje. Hoeft idd niet te persoonlijk te zijn, maar dat ik nu gewoon door eerdere ervaringen misschien te hard anders ben als ik niks stuur :) thanks ladies
Tomos schreef:
01-09-2019 21:11
Of een racekonijn met haast.. en dooooorrrr
Tomos schreef:
01-09-2019 21:11
Ja, met die forummer is het altijd een paar graden onder 0.
roderoosje85 schreef:
01-09-2019 21:17
Ok ik ga m gewoon een berichtje sturen. Niet over zn vraag maar gewoon een berichtje. Hoeft idd niet te persoonlijk te zijn, maar dat ik nu gewoon door eerdere ervaringen misschien te hard anders ben als ik niks stuur :) thanks ladies
Denk dat dat ook je reactie wel begrijpelijk maakt..
Alleen kun je hem de rekening van de mannen voor hem niet gelijk doorrekenen natuurlijk ;)
Gebeurt andersom hopelijk ook niet
roderoosje85 schreef:
01-09-2019 20:54
Ik had geen signalen gegeven dat ik in zou zijn voor seks. Ik heb m die avond ontmoet bij uitgaan. Leuk gekletst ook en ik had gedacht dat hij me op date zou vragen. Ik ging alleen naar huis (woon in andere plaats) en had gedag gezegd. Toen wilde hij opeens nog naar mijn huis komen om 6 uur in de ochtend.

Het is niet sneu dat hij het probeert maar ik vind het wel teleurstellend. Had liever een berichtje gehad dus dat ie me uitnodigt voor een date.
.
Je hebt lopen dansen en zoenen en je vond hem 'heel leuk' en had het 'heel gezellig'. Hoe moet die man ruiken dat je wel een date wil, maar geen seks? Als je hem zo leuk vond kon je ook antwoorden 'vannacht niet meer, maar nog een keertje afspreken lijkt me leuk!'
roderoosje85 schreef:
Leuk, hoop dat het een leuk vervolg krijgt voor je
retrostar schreef:
01-09-2019 20:42
Ik vind "gezellig doen" niet bepaald verbaal begaafd. Dus het was toch al geen gezellige prater geweest denk ik. Niets aan verloren.
Wat had hij dan moeten zeggen?
Mwa ik vind het ook wel een beetje goedkoop van die kerel.
roderoosje85 schreef:
thanks ladies
You're welcome mate.
Manta schreef:
01-09-2019 21:20
Wat had hij dan moeten zeggen?

"neukuh?" natuurlijk.
Hij heeft je een vraag gesteld. Je mag nee zeggen, je mag ja zeggen. Ik snap dat je het vervelend vindt dat hij niet hetzelfde tempo als jij aanhoudt, maar echt ernstig is het allemaal ook weer niet.
Benieuwd of hij wat terugstuurt.

Het lijkt mij in deze tijd echt lastig als single. Tien jaar geleden was het al pittig, maar nu helemaal lijkt het wel.
Ik snap je eerste gedachte wel over hem.
Ik hoop op goed nieuws. :cheer2:
... en als-ie het niet vraagt open je een topic "leuke man maar is hij wel geïnteresseerd in mij?"

Ik vind dat je het prima hebt gedaan door niet te antwoorden.
Om er nu een bespreking van te maken vind ik zwaar overdreven.

Hoe moet hij nu weten dat jij niet geinteresseerd bent maar wel een 2e date wilt? Verwacht je dat ALLE vrouwen EXACT zo zijn als jij zodat ALLE hints EXACT hetzelfde betekenen? Of wil je gewoon dat hij telepatisch is?
Ik kan zelf wel vaststellen of ik een hypochonder ben.
Och toen ik de eerste keer met mijn man afsprak zei ik ook aan het einde: kom je nog even binnen voor een koffie? Dat was duidelijk een uitnodiging tot seks. Maar netjes als hij was vroeg hij rond een uur of 23.00 of hij nog naar huis ging vandaag? En met het slapen vroeg hij zelfs of hij in het logeerbed zou liggen.
Het hoeft echt niet zo te zijn dat hij alleen maar uit was op seks of een ons bij ons was het iig duidelijk dat we meer wilde van elkaar.

Inderdaad een apje sturen in de trant als: nu nog niet maar zou het leuk vinden je beter te leren kennen ofzo.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Ik zou het ook wat jammer vinden.
JuriaanB schreef:
01-09-2019 20:46
Er staat nergens dat die man het verwarrend vond en ook niet dat TO "makkelijk" is met zoenen (wat dat ook moge betekenen). En wat is er verwarrend aan wel zoenen maar verder (op dat moment) niet? Het is toch niet gelijk alles of niets op een eerste date?
Zoenen verplicht tot seks, dat weet iedereen! Dus als TS ineens deze ongeschreven regel verbreekt, zorgt dat natuurlijk voor consternatie.
Ik snap je wel, ik zou het ook niet leuk vinden om zo’n berichtje te krijgen.
Plus wat wil hij dan eigenlijk nog.? Dat je na de hele nacht doorgedronken en doorgefeest te hebben om 6 uur 's ochtends, doodmoe, met een gezicht onder de wallen en een bierkegel en kater die je al begint te voelen toch nog even snel seks proberen te hebben? Volgens mij heeft TO daar ook niet veel aan gemist.
Babette2017 schreef:
01-09-2019 20:22
Je bent makkelijk met zoenen, maar niet met seks. Ik zou het ook verwarrend vinden als man.
Wat een onzin dit zeg. Dus als je zoent met een man betekend dat dan bij jou ook automatisch seks hebben? Als een vrouw met je zoent betekend nou niet meteen dat ze ook zin heeft om seks met je te hebben.

Ik snap ontzettend goed dat het een afknapper is , ik zou dat ook hebben.
Blijf in jezelf geloven !
Dreamer schreef:
01-09-2019 20:03
Zei hij letterlijk 'gezellig doen'? Ik heb namelijk vroeger wel gewoon nog een kopje thee gedronken met mannen. Gezellig dus.
Maar ik denk dat de meeste mannen midden in de nacht met ‘gezellig doen’ geen kopje thee bedoelen :)
vivautrecht85 schreef:
01-09-2019 22:35
Zoenen verplicht tot seks, dat weet iedereen! Dus als TS ineens deze ongeschreven regel verbreekt, zorgt dat natuurlijk voor consternatie.
Nou hier 1 die dat dus niet wist. Wat een onzin tegenwoordig zeg dan zal ik wel te ouderwets ofzo zijn. Dus als je zoent met een man moet je ook maar seks met hem hebben. Ik heb nog nooit zoiets idioots gehoord echt serieus.
Blijf in jezelf geloven !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven