Mannen en hun 'mannen' dingen.

21-01-2012 15:24 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om gek van te worden! Het zal wel topics 230923021 zijn, maar ik moet het toch even van me afschrijven. Ik word zo gek van die typische ik-draai-de-dop-er-toch-niet-op na-na-na-na-naaaaaa dingen.



Waarom snappen mannen dit nou niet? Soms gaat het tijden goed, ik kan me er dan wel overheen zetten, maar zo eens in de 4 weken kan ik er niet meer tegen.



En hoe vaak ik het ook zeg, ook al ga ik janken van wanhoop, het word niet gesnapt dat het heel vervelend is om:



- 's ochtends de tandpasta dop naast de tandpasta te vinden

- de w.c. bril omhoog staat

- de vuile wattenstaafjes binnen een straal van 1 centimeter naast het afvalbakje vind.

- Overal in het huis afgebroken tandenstokers vind. (waaaaar is de andere helft van het stokje)

- Frisdranken naast de koelkast en niet terugzetten.

- Sokken op de trap



En om nog even over de tandpasta terug te komen, ik heb juist een tube gekocht zonder draaidop maar je hoeft het alleen terug te klappen en nog staat het open...



Wat ik met dit topic wil? geen idee, misschien op zoek naar lot genoten haha. Ik kan er nu gewoon ff niet meer tegen op het moment..
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Alle reacties Link kopieren
Ik herken veel dingen die hier genoemd worden van mijn ex.

Mijn vriend is heel netjes en daar ben ik erg blij mee. Een nieuwe wc-rol ophangen is alleen wel lastig. Maar als dat alles is dan denk ik dat ik deze houd.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 21 januari 2012 @ 17:21:

[...]





Dit is een sekse oorlog

Ik ga ook ff los: ellende opgeteld uit diverse relatie's



* De pil vergeten en midden in de vakantie ongesteld.



* Standaard tampons vergeten te kopen en dan 's avonds

richting de benzine pomp om daar het dubbele te betalen.



* Geen zin hebben in koken, aaaahhhh haal jij onderweg ff

naar huis Chinees.



* Vuil ondergoed onder het bed schoppen.



* Na het koken ziet de keuken er uit alsof een complete

compagnie meegegeten heeft terwijl we echt met zijn vieren waren.



* Zeggen dat je geen boodschappelijst nodig hebt en dan, redelijk

voorspelbaar, de helft vergeten.



* Sinterklaas is echt ieder jaar begin december en dan ook

voorspelbaar eind november een oeps moment en paniek over

de financiën.



* Iets op marktplaats kopen en er dan achterkomen dat het opgehaald moet worden in de kop van Noord Holland zo'n 150 kilometer verderop.



* Een dag Efteling plannen op een dag dat heel Nederland daar

rondloopt.



* Schilderen zonder, schuren, afvlakken en gronden.



* Olie bij de koelvloeistof gooien en koelvloeistof bij de olie (auto)



* Ieder jaar de APK vergeten.



* Sleutels kwijt, mobiel kwijt, geld verloren het enige dat niet

kwijt raakte waren de kinderen omdat die meeliepen



En zo kan ik nog een uurtje doorgaan over dagjes uit, klussen en

het gereedschap door het hele huis laten slingeren, geldzaken,

mislukte banen enz.





Ik neem aan dat dit de beknopte samenvating is?



Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Alle reacties Link kopieren
quote:norma_jeane schreef op 21 januari 2012 @ 15:37:

[...]





Nouw......ik heb wel meerdere relaties gehad..maar ik zie over het algemeen elke keer het zelfde! Dank denk ik ben ik nou zo'n zeikerd of uh...Kweenie, maar voorbeelden hierboven heb ik bij mijn man geen last van
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:BWitched schreef op 21 januari 2012 @ 15:42:

[...]





Een man zittend laten plassen voelt voor mij toch altijd een beetje als 'ontmannen'. Mijn zoons mogen best blijven staan, alleen moeten ze het zelf opruimen als ze over de rand plassen. Doen ze bijna nooit trouwens, dus ik begrijp het probleem echt niet. (Mijn man doet ook nog netjes de bril omlaag, maar dat interesseert mij dan weer niet zo heel veel.)WAt raar. Mijn man plast ook zittend. Heeft overigens 5 broers, dus ik begrijp m'n schoonmoeder wel Mijn zoon plast dus ook zittend, want wist in eerste instantie niet beter. Ik zie nog zo de lol die hij had toen hij voor het eerst een ander jongeje staand zag plassen. Leuke herinnering
Later is nu
pinks, ik ben vrij modern, maar laat ik het dan zo zeggen: in mijn omgeving is het zo verdeeld. Man werkt, vrouw doet huishouding. En ik doe het ook, weet ik tenminste zeker dat het goed gebeurt :D
Alle reacties Link kopieren
quote:BWitched schreef op 21 januari 2012 @ 15:52:

[...]





Dan kan jouw man slecht richten denk ik. De mijne plast nooit over de rand, en zelfs mijn kinderen doen dat niet. Geen extra poetswerk hier in huis, maar wel drie mannen.Valt me met staandplassers altijd op dat ze wel in de wc plassen, maar dat er spetters op de rand zitten. Kennelijk plassen die mannen dan met een stevige straal? (kan, is vaak hier bij verjaardag, dus bier gehad)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:palanja schreef op 21 januari 2012 @ 17:33:

[...]





Ik neem aan dat dit de beknopte samenvating is?







Hou op schei uit heb je wel eens een vrouw boodschappen op

de band bij de kassa zien leggen.



Niet geremd door enige natuurkundige kennis en organisatorisch inzicht de breekbare dingen eerst dan de flessen cola enz.

In die volgorde gaat het ook de tas in en dan thuis verbaasd zijn

als zakken chips uit gruis bestaan.



quote:rozehanddoek schreef op 21 januari 2012 @ 17:40:

pinks, ik ben vrij modern, maar laat ik het dan zo zeggen: in mijn omgeving is het zo verdeeld. Man werkt, vrouw doet huishouding. En ik doe het ook, weet ik tenminste zeker dat het goed gebeurt :DVeluwe? Gebied rond Delftzijl?
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:rozehanddoek schreef op 21 januari 2012 @ 17:40:

pinks, ik ben vrij modern, maar laat ik het dan zo zeggen: in mijn omgeving is het zo verdeeld. Man werkt, vrouw doet huishouding. En ik doe het ook, weet ik tenminste zeker dat het goed gebeurt :D



Serieus? Ben je boven de 70 of heb je met de tijdmachine lopen prutsen?



In mijn omgeving is het zo verdeeld, man én vrouw werken en klagen dus beiden over het huishouden, of hebben een schoonmaakster
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 21 januari 2012 @ 17:21:

[...]





Dit is een sekse oorlog





1 * Sinterklaas is echt ieder jaar begin december en dan ook

voorspelbaar eind november een oeps moment en paniek over

de financiën.



2 * Iets op marktplaats kopen en er dan achterkomen dat het opgehaald moet worden in de kop van Noord Holland zo'n 150 kilometer verderop.



3 * Een dag Efteling plannen op een dag dat heel Nederland daar

rondloopt.



4 * Schilderen zonder, schuren, afvlakken en gronden.







Ik doe mee.



1 - Of met kerst. Hele huis een takkebende (kerststukken maken, sta je daar in een bos dennetakken te rapen en snoeien (ondertussen kijkt ze weg want is zielig voor boom en natuur)). Grote stress want dit is natuurlijk een halve dag voor de kerst en mevrouw kon geen nee zeggen tegen die 12 gasten die zichzelf uitnodigden.





2 - Noord Holland. Man ik heb weleens een tafel in Gent opgehaald (en ik woon niet in Brabant of Zeeland). Ook van marktplaats. Jah goh wist het niet. Had het niet door. Tuurlijk daarom draai je eerst 0032 om de verkoper te bellen. Ben je dan eindelijk terug moet dat loodzware ding ook nog ff op 6 plekken neergezet worden. Om te kijken hoe het staat. Goed, wel koffie en een gevulde koek daarna gehad.



Of de vraag. Goh zou jij voor mij even naar de slager willen. Ik heb wat vlees voor het eten nodig. Geen probleem schat doe ik wel ff. Oh nu je toch gaat kun je dan ook... vul zelf 30 willekeurige items in die toch echt allemaal in de supermarkt liggen maar om een of andere onverklaarbare reden in 80 verschillende winkels gehaald moeten worden.



3 - Of Ikea. Ikea op zaterdag is geen uitje. Dat is een straf. Winkelen is sowieso een straf. En heel mannelijk nederland krijgt geloof ik op zaterdag straf.



4 - Nou wat wil je. Hoogglans, zijdeglans of ...? Antwoord: ik wil rood. Ok thanks daar kan ik wat mee.



Extra:



- Boodschappen doen, why bother je neemt toch altijd het verkeerde mee.

- Kleren kopen, meer dan de helft gaat weer terug.

- Alles is altijd vreselijk duur en overbodig. Gek genoeg vooral drank, computers, gereedschap, stereo's, etc. Kleding is op de een of andere wijze altijd goedkoop en hoognodig.



zo dat is er uit
Alle reacties Link kopieren
Ja. Mijn man laat zijn sokken door het hele huis slingeren, doet geen dop op de tandpasta en zet zijn gebruikte bord / mok óp de vaatwasser ipv erin.

En ik? Ik berg dingen op 'zodat ik ze niet kwijt raak', om vervolgens te vergeten waar ik ze heb opgeborgen, kan absoluut niet fileparkeren, dus gebruik én 3 parkeerplekken én de bumper van onze auto, vind het zijn schuld dat we geen chocolade in huis hebben, terwijl ik hem een dag geleden nog verbood 'die dikmakende troep' ooit nog in huis te halen.



Wat ben ik blij dat wij beiden dit alles niet noemenswaardig vinden, en ons dus ook niet druk maken om dergelijke futiliteiten.
Sssenta, ik kom van oorsprong uit een achterstandsbuurt. Nu niet meer, maar het enige gezin waar ik hier veel mee optrek heeft die verdeling. Zij is thuis met jonge kindjes en hij werkt. Nu is het sociale systeem hier ook zo geregeld dat het zwangerschapsverlof zelfs wel een aantal jaren mag duren, waarbij het aan de lengte van het verlof ligt hoeveel procent van je laatstverdiende loon over die periode uitbetaald wordt, dus misschien dat het daaraan ligt. Vrouwen nemen die tijd om thuis te zijn, omdat die ze hier gegeven wordt. En ja, dan valt de huishouding dus op hun schouders.
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg niks.....



Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Alle reacties Link kopieren
quote:ailien schreef op 21 januari 2012 @ 15:34:

Ik denk dat dit meer te maken heeft met hoe chaotisch/slordig iemand is dan met het feit of je een piemel tussen je benen hebt hangen...



Beter opletten, de volgende keer dat je een naakte man ziet.

De piemel hangt niet tussen de benen. Dat zou ook erg lastig lopen
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
quote:h_l_g schreef op 21 januari 2012 @ 18:06:

[...]





Ik doe mee.



1 - Of met kerst. Hele huis een takkebende (kerststukken maken, sta je daar in een bos dennetakken te rapen en snoeien (ondertussen kijkt ze weg want is zielig voor boom en natuur)). Grote stress want dit is natuurlijk een halve dag voor de kerst en mevrouw kon geen nee zeggen tegen die 12 gasten die zichzelf uitnodigden.





2 - Noord Holland. Man ik heb weleens een tafel in Gent opgehaald (en ik woon niet in Brabant of Zeeland). Ook van marktplaats. Jah goh wist het niet. Had het niet door. Tuurlijk daarom draai je eerst 0032 om de verkoper te bellen. Ben je dan eindelijk terug moet dat loodzware ding ook nog ff op 6 plekken neergezet worden. Om te kijken hoe het staat. Goed, wel koffie en een gevulde koek daarna gehad.



Of de vraag. Goh zou jij voor mij even naar de slager willen. Ik heb wat vlees voor het eten nodig. Geen probleem schat doe ik wel ff. Oh nu je toch gaat kun je dan ook... vul zelf 30 willekeurige items in die toch echt allemaal in de supermarkt liggen maar om een of andere onverklaarbare reden in 80 verschillende winkels gehaald moeten worden.



3 - Of Ikea. Ikea op zaterdag is geen uitje. Dat is een straf. Winkelen is sowieso een straf. En heel mannelijk nederland krijgt geloof ik op zaterdag straf.



4 - Nou wat wil je. Hoogglans, zijdeglans of ...? Antwoord: ik wil rood. Ok thanks daar kan ik wat mee.



Extra:



- Boodschappen doen, why bother je neemt toch altijd het verkeerde mee.

- Kleren kopen, meer dan de helft gaat weer terug.

- Alles is altijd vreselijk duur en overbodig. Gek genoeg vooral drank, computers, gereedschap, stereo's, etc. Kleding is op de een of andere wijze altijd goedkoop en hoognodig.



zo dat is er uit





Hahahahahahahahahahaha



Of een bestelling bij de Mac, ook zo'n terugkerend drama.

De enkele keer dat ik het niet deed maar ex richting bestelbalie toog eindigde dit logistieke drama in een"gevalletje overspannen" voor een van de Mac medwerkers die de pech had de bestelling op nemen.



Mag ik van u een happy meal met friet, kipnuggets, knijpfruit eeeeeehhhhhhh nee doet u maar een cheeseburger ipv de kipnuggets en de cheesburger zonder kaas.



Nu dat ging dan 4 bestellingen zo waabij ze tot overmaat van ramp al dingen richting tafeltje bracht waardoor de Mac mederwerker het overzicht helemaal kwijt raakte.





Vakanties ook altijd leuk, de keer dat ik het stokje over had gedragen voor het boeken van een vakantie was een drama.



Een stacaravan zo slecht dat als je er een asielzoekersgezin in zou huisvesten amnesty international Nederland op een zwarte

lijst zou plaatsen.

"Maar schat dat kon je toch allemaal niet zien op de foto en het

was echt goedkoop"
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Even de kleine en dagelijkse ergernissen over m'n vriend:



* Nooit de afwas doen, smoesjes verzinnen of mompelend weglopen zeggend dat de boiler het niet doet (dus koud water), boiler maken zit er dan ook niet in.



* op het balkon roken en de peuken voor het badkamerraam in een asbak uitdrukken (omdat er geen andere plek is), vervolgens als ik de badkamer wil luchten komt alle sigaretten-lucht naar binnen



* bij thuiskomst van werk, doet hij zn bloes uit (t-shirt aan) en gooit deze op de grond (na een week liggen er 5 bloezen op de grond 'wachtend' op een gang naar de wasmand)



* in bed kruipen met sokken aan ("m'n voeten zijn zo koud"), ze uit doen in bed en bij het bed verschonen -eind vd week- een bult van 14 vuile sokken aantreffen..



* z'n teen-nagels zelden knippen



* nooit de boodschappen willen halen en als hij het doet, de helft vergeten
quote:h_l_g schreef op 21 januari 2012 @ 18:06:

[...]

Ik doe mee.



1 - Of met kerst. Hele huis een takkebende (kerststukken maken, sta je daar in een bos dennetakken te rapen en snoeien (ondertussen kijkt ze weg want is zielig voor boom en natuur)). Grote stress want dit is natuurlijk een halve dag voor de kerst en mevrouw kon geen nee zeggen tegen die 12 gasten die zichzelf uitnodigden.





2 - Noord Holland. Man ik heb weleens een tafel in Gent opgehaald (en ik woon niet in Brabant of Zeeland). Ook van marktplaats. Jah goh wist het niet. Had het niet door. Tuurlijk daarom draai je eerst 0032 om de verkoper te bellen. Ben je dan eindelijk terug moet dat loodzware ding ook nog ff op 6 plekken neergezet worden. Om te kijken hoe het staat. Goed, wel koffie en een gevulde koek daarna gehad.



Of de vraag. Goh zou jij voor mij even naar de slager willen. Ik heb wat vlees voor het eten nodig. Geen probleem schat doe ik wel ff. Oh nu je toch gaat kun je dan ook... vul zelf 30 willekeurige items in die toch echt allemaal in de supermarkt liggen maar om een of andere onverklaarbare reden in 80 verschillende winkels gehaald moeten worden.



3 - Of Ikea. Ikea op zaterdag is geen uitje. Dat is een straf. Winkelen is sowieso een straf. En heel mannelijk nederland krijgt geloof ik op zaterdag straf.



4 - Nou wat wil je. Hoogglans, zijdeglans of ...? Antwoord: ik wil rood. Ok thanks daar kan ik wat mee.



Extra:



- Boodschappen doen, why bother je neemt toch altijd het verkeerde mee.

- Kleren kopen, meer dan de helft gaat weer terug.

- Alles is altijd vreselijk duur en overbodig. Gek genoeg vooral drank, computers, gereedschap, stereo's, etc. Kleding is op de een of andere wijze altijd goedkoop en hoognodig.



zo dat is er uit Ik moet maar aan de mannenkant meedoen, want ik ben het helemaal met je eens! Op alle punten, grondig! Gelukkig heb ik een man die er ook zo over denkt.
Alle reacties Link kopieren
Wc bril alarm









Mini afvalbakje om aan de grote(re) bak te hangen



"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
quote:norma_jeane schreef op 21 januari 2012 @ 16:01:

[...]





Iedereen heeft het hier over over de rand plassen, maar dat doe hij dan weer niet. Kan me niet voorstellen dat jullie hier geen last van hebben. Ik zal vast wel zeuren, dat weet ik. Maar als jij nou 10 keer iets aan je man vraagt, word je toch ook gek als dat dan niet gebeurt? Of moet ik me maar over bij neerleggen?



Ja, daar word ik ook gek van. Maar ik leg me erbij neer, omdat er ook regelmatig dingen zijn die hij 10x aan mij moet vragen en die dan nog niet gebeuren...



Overigens zijn het bij ons nu juist onze lopende grapjes geworden. Ik vergeet negen van de tien keer het badkamerkastje dicht te doen na tanden poetsen, haren kammen, enz. Kazman irriteerde dat ma-te-loos... En al nam ik het me nóg zo hard voor, iedere keer gebeurde het weer.

Nu gaat het zo, dat als ik in bed lig en man er aan komt om zijn tanden te poetsen hij heel ostentatief vraagt 'was je klaar hier?'...

Soms ren ik dan nog heel hard naar de badkamer en zeg ik 'neehee... ik ging nog even mijn nagels lakken/tandenstokers pakken/in de spiegel kijken/iets anders onzinnigs', soms kijk ik hem dan alleen maar zeer beschaamd aan, maar we kunnen er nu samen wel hard om lachen. Maakt het leven uiteindelijk veel leuker! (en gelukkig is mijn man nooit ongesteld... )
Vergeleken met jullie mannen valt die van mij mee. Ik krijg regelmatig telefoontjes met: lieverd, ik ben vlak bij de winkel, moet ik boodschapjes meenemen? Ik geef hem een lijst, waarvan ik verwacht dat hij het zonder pen en papier onthoudt, en vervolgens komt hij braaf thuis, inclusief extraatje voor mij, in de vorm van een lekker toetje, o.i.d.



Ik heb het maar goed :-D
Mijne doet gewoon zelf boodschappen. Gelukkig is hij in staat zelf na te denken. Pfff, als ik de verhalen hier soms lees... sommige stellen lijken een soort moeder-kind relatie met hun partner te hebben.
Die van mij wil gewoon voorkomen dat hij dingen meeneemt die we niet nodig hebben, of dat hij de dingen vergeet die we wel nodig hebben. Dat heeft niets met een moeder/kind relatie te maken, maar meer met het feit dat hij 's ochtends om kwart over 6 de deur uitgaat en 's middags dus niet weet wat we nodig hebben.
Alle reacties Link kopieren
Die van mij zegt: Schat ik heb een 2 zitter en daar gaan die boodschappen niet in.... In jouw Range wel....Tja, wat moet ik daar tegen in brengen? Dan het feit dat hij lange dagen maakt en die keren dat hij lekker de tijd heeft hoeft hij van mij niet naar Ah. Doe dan liever zelf leuke dingen met hem :)!
Weet je wat mij irriteert?

dat gemekker over man/kind relatie



Dat mijn man en ik, tot 3 jaar terug, alles in het huishouden 50/50 deden. Sinds mijn burnout, 3 jr geleden, ben ik gestopt met werken, en sindsdien weet mijn man niets meer betreft huishoudelijke taken. HIj heeft alles verdrongen :-)



Toevallig, omdat ik ziek ben, heeft hij vanmiddag boodschappen gedaan in een overvolle supermarkt. Twee keer heeft hij gebeld. De eerste keer om mij te vertellen dat appelsap (wat op het lijstje stond) heel slecht is voor kindertanden en de tweede keer om te schelden zijn hart te luchten over die overvolle supermarkt en het feit dat ik de kiwi's onderaan het lijstje had staan en nu moest ie weer terug de hele supermarkt door om bij de ingang de kiwi's te halen. En dat ie nooit meer in hele leven naar een supermarkt gaat op zaterdagmiddag.

Ik heb sinds tijden niet meer zo hard gelachen als vanmiddag.
Alle reacties Link kopieren
quote:salle schreef op 21 januari 2012 @ 23:23:

Weet je wat mij irriteert?

dat gemekker over man/kind relatie



.





Kijk die 50/50 kan alleen als het in de praktijk werkt.



Bij mijn ex kookte ik 98 van de 100 keer dus deed ik ook de

boodschappen omdat je vaak in de loop van de dag ideeën ontwikkelt "wat eten we vanavond"



Omgedraaid waren de kleren van de kinderen weer iets dat zij

eigenlijk altijd regelde omdat ik woensdagmiddag werkte en

soms ook op zaterdag.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Wij wonen in Utah en ik heb me tijdens een buurtfeest een keer serieus zitten afvragen of ze de buitenlandse buurvrouw soms voor de gek zaten te houden. Maar nee, gesprek ging echt over hoe je het beste de vloer kan dweilen (water met azijn) en hoe erg het toch was voor hun mannen als ze thuis kwamen en het huis niet netjes was maar dat het toch maar zo vreselijk lief was als hun mannen dan even op de kinderen pasten zodat moeder-de-vrouw even snel de plafondventilator ofzoiets kon schoonmaken. Ja, ja, mannen hebben het maar moeilijk eh?



Dat mijn man zelf z'n kleding naar de stomerij brengt en zelf ophaalt is nogal schokkend. Dat ik niet compleet in paniek raak als hij een paar dagen/weken weg moet voor zaken is ook nogal schokkend. Zat tijdens datzelfde buurtfeest naar een andere buurvrouw te luisteren en dacht te begrijpen dat haar man uitgezonden was naar een Irak/Afghanistan/ietsdergelijks. Maar nee, hij was een weekendje weg met de jongensgroep van de kerk en zij wist echt niet hoe ze het huishouden draaiende moest houden zonder hem.



Maar mooiste vind ik dit verhaal: vriendin deed mee aan een bijbelstudie en elke les werd er op gehamerd dat vrouwen met een vreugdevol en dankbaar hart het huis moeten schoonmaken. Als je het toilet boent moet je dankbaar zijn dat je je gezin kan beschermen tegen bacterien. Als je door het hele huis sokken moet sokken om in de was te gooien moet je dankbaar zijn dat je man toch maar zo'n mooi groot huis voor je heeft geregeld. Als je urenlang met het eten zit te wachten omdat je man niet belt en allang thuis had moeten zijn mag je niet boos zijn, nee, je moet bidden dat hij veilig is en als hij dan thuiskomt mag je niet vragen waar hij is maar moet je aanbieden om iets anders te koken als hij geen zin heeft in een opgewarmd prakje.



Wat ik dus maar even wil zeggen, jullie snappen gewoon niet hoe de man-vrouw verhoudingen horen te liggen. Als je man de tandpasta niet dicht doet mag je dankbaar zijn dat hij toch maar genoeg verdiend om nieuwe tandpasta te kopen. Als de wattenstaafjes niet in de prullenbak liggen betekent dat dus dat je man je in zo'n groot huis onderhoudt dat de prullenbak een eind weg kan staan. En als hij over de rand plast ruim je dat zingend en jubelend op want het is toch maar wat, jij als vrouw zijnde zorgt er toch maar voor dat je gezinnetje gezond blijft!



(wie duimt er mee dat we dit jaar kunnen verhuizen?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven