Mannen hebben online geen manieren meer

07-04-2019 12:52 215 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van bot vragen of je anaal doet als openingszin op datingapps, niks terugzeggen na een match tot een date plannen en je daarna opeens blokkeren... het lijkt wel alsof mannen online elke vorm van respect verloren zijn.

In het dagelijks leven was je gewoon een onbeschofte zak als je zoiets deed. Online lijkt het volstrekt normaal. Ik ben tegenwoordig al blij verrast als ze netjes zeggen dat de interesse er toch niet is. En dan hebben we het over net-uitziende mannen met een goede opleiding en dito baan, geen Sjonnies die met geld en dure auto's op de foto staan.
Zet je lengte in je profiel dan weet een vrouw het meteen. Het liefst ook of je seks wil of een relatie. Het is echt niet zo moeilijk. Mannen laten hun profiel vaak leeg en worden boos als je er naar vraagt
Elpis schreef:
07-04-2019 17:01
Zet je lengte in je profiel dan weet een vrouw het meteen. Het liefst ook of je seks wil of een relatie. Het is echt niet zo moeilijk. Mannen laten hun profiel vaak leeg en worden boos als je er naar vraagt
Hallo.... het is geen supermarkt, hoor...
Och, ik kan nu niet zeggen dat vrouwen online nou zo welgemanierd zijn.

Dat hele online daten is gewoon een jungle.

En eerlijk gezegd ben ik blij als iemand dan arelaxed doet. Dan weet ik direct dat het niet de persoon voor mij is, en dat scheelt weer tijd en energie.
Tegenlicht schreef:
07-04-2019 17:02
Hallo.... het is geen supermarkt, hoor...
In het echt stap je toch ook alleen op de man af die jij wil?
Kinase3000 schreef:
07-04-2019 17:04
Och, ik kan nu niet zeggen dat vrouwen online nou zo welgemanierd zijn.

Dat hele online daten is gewoon een jungle.

En eerlijk gezegd ben ik blij als iemand dan arelaxed doet. Dan weet ik direct dat het niet de persoon voor mij is, en dat scheelt weer tijd en energie.
Ik heb er al tijd in gestoken.
Elpis schreef:
07-04-2019 12:52
Van bot vragen of je anaal doet als openingszin op datingapps
Niet verder gelezen dan dit: ben blij dat ze het van tevoren vragen joh.
Elpis schreef:
07-04-2019 17:20
In het echt stap je toch ook alleen op de man af die jij wil?
En met lengte is dat normaal, maar bij sex is het ongemanierd?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
https://www.instagram.com/tindernightmares/?hl=nl
Timetraveler schreef:
07-04-2019 16:55
Ehh...? :sarcastic:
Wat ehh? Over mannen mag van alles gezegd worden maar als je iets kritisch over vrouwen zegt dan ben je misogyn?
Elpis schreef:
07-04-2019 16:41
Bij mij kun je mijn figuur gewoon zien, ook dat ik redelijk goed bedeeld ben.
Met wat precies?
Murrmurr schreef:
07-04-2019 17:25
Wat ehh? Over mannen mag van alles gezegd worden maar als je iets kritisch over vrouwen zegt dan ben je misogyn?
Ik vind het raar om vrouwen die blijkbaar goed in de datingmarkt liggen weg te zetten als "weinig sociale en voorkomende wezens" en dat zij "neigen naar manonvriendelijk gedrag". Ik hou niet van dergelijke vooroordelen en generalisaties.
Murrmurr schreef:
07-04-2019 17:25
Wij kunnen daar beter tegen :D
(Dead Kennedys)
Timetraveler schreef:
07-04-2019 17:29
Ik vind het raar om vrouwen die blijkbaar goed in de datingmarkt liggen weg te zetten als "weinig sociale en voorkomende wezens" en dat zij "neigen naar manonvriendelijk gedrag". Ik hou niet van dergelijke vooroordelen en generalisaties.
Kijk even naar de titel van dit topic
Timetraveler schreef:
Vergelijkbare generalisaties over mannen lokten je reactie niet uit.
(Dead Kennedys)
Timetraveler schreef:
Duh..... moeilijk, hé... in die spiegel kijken....
Murrmurr schreef:
07-04-2019 17:26
Met wat precies?

IJdelheid.
Ik ben willem, 60 jaar. En ik breng je op mijn brommer overal waar je maar heen wil. En ik breng je met mijn plasser tot ongekende hoogtes. En ik heb goede manieren.

Maar ja, ik zoek geen vrouwtje want die kosten een hoop geld en klaarkomen doe ik achter de pc.

Makkelijk he.
En tinder heb ik niet.
Oeh, leuk!!
Zo zijn veel mannen. Je hoeft ze niet te daten he? Je kan er niks aan veranderen.
Ik ben als vrouw enorm lomp online. En ik date niet om mooie vriendschappen op te doen.
Als je op de anaal vraag zegt "ja maar pas na het huwelijk" kan het nog best goed aflopen toch?

Het is nou eenmaal niet hetzelfde als iemand in de kroeg tegenkomen, dus verwacht dat dan ook niet.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Al kan een onbekende dronken man in de kroeg ook best iets roepen over anaal of je eerst een drankje aanbieden en dan niet meer terugkomen.
Jeetje.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
JollyRider schreef:
07-04-2019 17:23
En met lengte is dat normaal, maar bij sex is het ongemanierd?
Op seks ligt een taboe, dat snap je zelf ook. Je mag mij immers ook naar mijn lengte vragen.
lolapaloeza schreef:
07-04-2019 19:51
Al kan een onbekende dronken man in de kroeg ook best iets roepen over anaal of je eerst een drankje aanbieden en dan niet meer terugkomen.
Jeetje.
Ja, maar de rest van de kroeg kijkt hem dan vreemd aan en lacht hem uit.
Murrmurr schreef:
07-04-2019 17:26
Met wat precies?
Nou,ik heb een zandloperfiguur. Hoef geen truitjes met inkijk om dat te showen.
Timetraveler schreef:
Joh, klinkt als een incel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven