Mannen hebben online geen manieren meer
zondag 7 april 2019 om 12:52
Van bot vragen of je anaal doet als openingszin op datingapps, niks terugzeggen na een match tot een date plannen en je daarna opeens blokkeren... het lijkt wel alsof mannen online elke vorm van respect verloren zijn.
In het dagelijks leven was je gewoon een onbeschofte zak als je zoiets deed. Online lijkt het volstrekt normaal. Ik ben tegenwoordig al blij verrast als ze netjes zeggen dat de interesse er toch niet is. En dan hebben we het over net-uitziende mannen met een goede opleiding en dito baan, geen Sjonnies die met geld en dure auto's op de foto staan.
In het dagelijks leven was je gewoon een onbeschofte zak als je zoiets deed. Online lijkt het volstrekt normaal. Ik ben tegenwoordig al blij verrast als ze netjes zeggen dat de interesse er toch niet is. En dan hebben we het over net-uitziende mannen met een goede opleiding en dito baan, geen Sjonnies die met geld en dure auto's op de foto staan.
zondag 7 april 2019 om 17:02

zondag 7 april 2019 om 17:20
In het echt stap je toch ook alleen op de man af die jij wil?
zondag 7 april 2019 om 17:21
Ik heb er al tijd in gestoken.Kinase3000 schreef: ↑07-04-2019 17:04Och, ik kan nu niet zeggen dat vrouwen online nou zo welgemanierd zijn.
Dat hele online daten is gewoon een jungle.
En eerlijk gezegd ben ik blij als iemand dan arelaxed doet. Dan weet ik direct dat het niet de persoon voor mij is, en dat scheelt weer tijd en energie.

zondag 7 april 2019 om 17:23

zondag 7 april 2019 om 17:25
Wat ehh? Over mannen mag van alles gezegd worden maar als je iets kritisch over vrouwen zegt dan ben je misogyn?

zondag 7 april 2019 om 17:29
Ik vind het raar om vrouwen die blijkbaar goed in de datingmarkt liggen weg te zetten als "weinig sociale en voorkomende wezens" en dat zij "neigen naar manonvriendelijk gedrag". Ik hou niet van dergelijke vooroordelen en generalisaties.
zondag 7 april 2019 om 17:32

zondag 7 april 2019 om 17:34
Kijk even naar de titel van dit topicTimetraveler schreef: ↑07-04-2019 17:29Ik vind het raar om vrouwen die blijkbaar goed in de datingmarkt liggen weg te zetten als "weinig sociale en voorkomende wezens" en dat zij "neigen naar manonvriendelijk gedrag". Ik hou niet van dergelijke vooroordelen en generalisaties.
zondag 7 april 2019 om 17:34
Vergelijkbare generalisaties over mannen lokten je reactie niet uit.Timetraveler schreef: ↑07-04-2019 17:29Ik vind het raar om vrouwen die blijkbaar goed in de datingmarkt liggen weg te zetten als "weinig sociale en voorkomende wezens" en dat zij "neigen naar manonvriendelijk gedrag". Ik hou niet van dergelijke vooroordelen en generalisaties.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
zondag 7 april 2019 om 17:40
Duh..... moeilijk, hé... in die spiegel kijken....Timetraveler schreef: ↑07-04-2019 17:29Ik vind het raar om vrouwen die blijkbaar goed in de datingmarkt liggen weg te zetten als "weinig sociale en voorkomende wezens" en dat zij "neigen naar manonvriendelijk gedrag". Ik hou niet van dergelijke vooroordelen en generalisaties.
zondag 7 april 2019 om 18:02
zondag 7 april 2019 om 18:31
Oeh, leuk!!
zondag 7 april 2019 om 19:48
Ik ben als vrouw enorm lomp online. En ik date niet om mooie vriendschappen op te doen.
Als je op de anaal vraag zegt "ja maar pas na het huwelijk" kan het nog best goed aflopen toch?
Het is nou eenmaal niet hetzelfde als iemand in de kroeg tegenkomen, dus verwacht dat dan ook niet.
Als je op de anaal vraag zegt "ja maar pas na het huwelijk" kan het nog best goed aflopen toch?
Het is nou eenmaal niet hetzelfde als iemand in de kroeg tegenkomen, dus verwacht dat dan ook niet.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
zondag 7 april 2019 om 20:35
Op seks ligt een taboe, dat snap je zelf ook. Je mag mij immers ook naar mijn lengte vragen.JollyRider schreef: ↑07-04-2019 17:23En met lengte is dat normaal, maar bij sex is het ongemanierd?
zondag 7 april 2019 om 20:35
Ja, maar de rest van de kroeg kijkt hem dan vreemd aan en lacht hem uit.lolapaloeza schreef: ↑07-04-2019 19:51Al kan een onbekende dronken man in de kroeg ook best iets roepen over anaal of je eerst een drankje aanbieden en dan niet meer terugkomen.
Jeetje.
zondag 7 april 2019 om 20:40
Joh, klinkt als een incel.Timetraveler schreef: ↑07-04-2019 17:29Ik vind het raar om vrouwen die blijkbaar goed in de datingmarkt liggen weg te zetten als "weinig sociale en voorkomende wezens" en dat zij "neigen naar manonvriendelijk gedrag". Ik hou niet van dergelijke vooroordelen en generalisaties.