Mannen hebben online geen manieren meer

07-04-2019 12:52 215 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van bot vragen of je anaal doet als openingszin op datingapps, niks terugzeggen na een match tot een date plannen en je daarna opeens blokkeren... het lijkt wel alsof mannen online elke vorm van respect verloren zijn.

In het dagelijks leven was je gewoon een onbeschofte zak als je zoiets deed. Online lijkt het volstrekt normaal. Ik ben tegenwoordig al blij verrast als ze netjes zeggen dat de interesse er toch niet is. En dan hebben we het over net-uitziende mannen met een goede opleiding en dito baan, geen Sjonnies die met geld en dure auto's op de foto staan.
ja, en hier ga ik dus met mijn onnozele vraag hoe je twee verschillende inzendingen kan quoten in 1 nieuwe inzending. :furious: Geen mens die er aandacht aan besteedt!

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: (kwestie van aandacht trekken)

Misschien dat ik nog sneller een antwoord krijg als ik mijn vraag op Tinder zet en beloof dat 'anaal' er misschien van kan komen mits een snel en verstaanbaar antwoord. :puh:
Wie heeft jou ooit wijsgemaakt dat de waren tegenkomen een makkie zou worden?

Ik heb redelijk wat gedate. Via Tinder.
De mannen waar ik mee afsprak waren doorgaans best leuk en de mannen die ik sprak ook.
De mannen die onbeschoft waren gooide ik er direct af. Mannen die niks antwoorde ook na een dag.

Ik had op den duur best een goede manier om het kaf van het koren te scheiden. En ben uiteindelijk geëindigd met een super leuke lieve man.

Laat je niet frustreren door de onbeschofte figuren maar haal het plezier uit de mannen die je wel gewoon met respect behandelen.
Straal uit wat je wil en maak het ook kenbaar.

Wil je een relatie zeg dat je een relatie zoekt en niet iets eenmaligs of we zien wel om niet te needy over te komen. Mannen die ook een realtie willen zullen dan blijven hangen en de meeste die dit niet willen zullen dat gewoon aangeven.

Wil je kinderen en komt die vraag op tafel geef aan dat je met de juiste man graag kinderen wil. Wil je geen kinderen wees dan ook duidelijk in je antwoord.

Alleen door eerlijk en duidelijk te zijn en daar naar te handelen zal je iemand vinden die echt bij je past.

Ik ben bijna 3,5 jaar alleen geweest tot ik mijn vriend leerder kennen en daarbij ging het allemaal vanaf het begin vanzelf. We moesten tijd maken en zoeken, wennen aan het hebben van een partner na zo’n lange tijd alleen. Maar het gevoel en de liefde dat ging vanzelf en dat doet het nu na meer dan 1,5 jaar samen nog steeds :flirting:
Elpis schreef:
07-04-2019 20:36
Nou,ik heb een zandloperfiguur. Hoef geen truitjes met inkijk om dat te showen.
En toch haken ze en masse af. Het ligt vast aan jou.
Elpis schreef:
07-04-2019 20:35
Op seks ligt een taboe, dat snap je zelf ook. Je mag mij immers ook naar mijn lengte vragen.
Je bent aanzienlijk grappiger dan je zelf door hebt
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Elpis schreef:
07-04-2019 20:40
Joh, klinkt als een incel.
Integendeel maar misschien is het inschatten van mannen niet helemaal je sterkste punt.
JollyRider schreef:
07-04-2019 21:45
Dat moet je op je profiel zetten! "Ik heb een zandloperfiguur, snap mannen niet en ben aanzienlijk grappiger dan ik zelf door heb".
Murrmurr schreef:
07-04-2019 21:58
Dat moet je op je profiel zetten! "Ik heb een zandloperfiguur, snap mannen niet en ben aanzienlijk grappiger dan ik zelf door heb".
:HA:

Vooral dat dan toch het mysterie blijft bestaan vind ik mooi
anoniem_361296 wijzigde dit bericht op 07-04-2019 22:01
12.81% gewijzigd
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
07-04-2019 21:45
ik heb echt heel veel lol
Murrmurr schreef:
07-04-2019 21:58
Gelukkig ga ik altijd voor het karakter.
JollyRider schreef:
07-04-2019 22:01
:HA:

Vooral dat dan toch het mysterie blijft bestaan vind ik mooi
Ik zou haar doen swipen, ik zou serieus nieuwsgierig zijn.
Murrmurr schreef:
07-04-2019 22:18
Ik zou haar doen swipen, ik zou serieus nieuwsgierig zijn.
Alleen als ze anaal doet, maar ja, dat weten we nog steeds niet
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
07-04-2019 22:19
Alleen als ze anaal doet, maar ja, dat weten we nog steeds niet
Ik denk het wel
Elpis schreef:
07-04-2019 12:58
Wat vinden we hiervan? Houden wij het als vrouwen niet in stand door het te tolereren?
Je kan ook de dating app links laten liggen natuurlijk. Ik kwam nadat ik de apps en websites aan de wilgen had gehangen prima mannen in het wild tegen. En niet in de kroeg of club, gewoon door veel te ondernemen (ok, ik woon in en stad waar dat kan).
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
mammezel schreef:
07-04-2019 21:10
ja, en hier ga ik dus met mijn onnozele vraag hoe je twee verschillende inzendingen kan quoten in 1 nieuwe inzending. :furious: Geen mens die er aandacht aan besteedt!

Misschien dat ik nog sneller een antwoord krijg als ik mijn vraag op Tinder zet en beloof dat 'anaal' er misschien van kan komen mits een snel en verstaanbaar antwoord. :puh:
Je krijg geen antwoord omdat er blijkbaar nog niet iemand is geweest die je een antwoord kan geven. Harder schreeuwen zorgt niet ineens voor antwoorden.
mammezel schreef:
07-04-2019 21:10

JuriaanB schreef:
07-04-2019 22:56
Je krijg geen antwoord omdat er blijkbaar nog niet iemand is geweest die je een antwoord kan geven. Harder schreeuwen zorgt niet ineens voor antwoorden.
Welnee.
(Dead Kennedys)
JuriaanB schreef:
07-04-2019 22:56
Je krijg geen antwoord omdat er blijkbaar nog niet iemand is geweest die je een antwoord kan geven.
Ik kan het niet uitleggen ik doe het op gevoel
JollyRider schreef:
08-04-2019 04:25
Welnee.
Murrmurr schreef:
08-04-2019 06:48
Ik kan het niet uitleggen ik doe het op gevoel
Was wel benieuwd. Quote, knip, terug. Andere quote en plak heb ik nu gedaan.
Is dat de enige manier of kan het makkelijker?

Ik vind online daten geniaal. Lekker in je huisbroek met je haar in een staart met mensen praten. De een is heel direct, de ander onbeschoft, sommige heel schattig. Als iemand zou vragen (date niet meer want heb al een man) of ik anaal doe, zou ik vragen of hij zijn eigen dildo mee kan nemen. Ik zou daar nou niet gelijk alle mannen voor afschrijven.

Ik wist niet dat lengte zo gevoelig lag. Alleen bij kleine mannen of ook bij grote mannen? Ik ben klein, dus ik heb zelden een kleinere man gedate. Het was dus nooit echt een vraag. Maar ik wil ook geen kleinere man. En ook geen man met een kleine piemel. Maar dat geluk heb ik dus altijd gehad.

Ik hoop dat je snel een leuke date heb to. Hou het luchtig, het is onvergelijkbaar met ftf in het wild. Wie niet leuk doet zwaai je uit. Wel netjes zeggen he (0;
Ik heb wel een aantal keer een kleinere man gedate. Vond het geen complete afknapper maar voel me wel confortabeler met een man die op zn minst iets langer is.
Ik ben net iets langer dan gemiddeld dus ja dan kom je wel eens mannen tegen die kleiner zijn.
Elpis schreef:
07-04-2019 20:35
Ja, maar de rest van de kroeg kijkt hem dan vreemd aan en lacht hem uit.
Ach welnee. Of zou het aan het type kroeg liggen waar ik kom?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
SjakS schreef:
08-04-2019 07:55
Was wel benieuwd. Quote, knip, terug. Andere quote en plak heb ik nu gedaan.
Is dat de enige manier of kan het makkelijker?

Ik vind online daten geniaal. Lekker in je huisbroek met je haar in een staart met mensen praten. De een is heel direct, de ander onbeschoft,
Beste Sjaks, ik heb het nu met jouw post geprobeerd!

Ik quote jou - dan krijg ik enkel maar een scherm waarmee ik een reactie kan plaatsen, geen mogelijkheid om nog naar een andere post te gaan om die ook te quoten. En daar zit dus mijn moeilijkheid, op welke manier moet ik terug naar de posts zodat ik ook daar weer iets kan quoten.
Ik kan misschien deze reactie al plaatsen en dan later via 'wijzig' er nog een tweede bijvoegen, maar dat vind ik amateurisch.

Leg je een simpel meiske eens uit hoe ze het moet doen aub, en daar bovenop bedank ik je dan ook nog eens voor je reactie.
Elpis schreef:
07-04-2019 12:58
Wat vinden we hiervan? Houden wij het als vrouwen niet in stand door het te tolereren?
Wij vrouwen? Echt? Alsof vrouwen nooit onbeschoft zijn.
Als je vindt dat iemand (man/vrouw) zich als een lul gedraagt dan stop je toch met praten? Je hoeft niet te reageren (het te tolereren) hoor. En voor iedereen ligt die grens anders, ligt er vooral aan hoe serieus je jezelf neemt en hoeveel humor je hebt.
Kweek een beetje eelt op je ziel.
mammezel schreef:
08-04-2019 09:22
En daar zit dus mijn moeilijkheid, op welke manier moet ik terug naar de posts zodat ik ook daar weer iets kan quoten.

Gewoon met de terug-knop van je browser. Of je opent beide quotes in een tabblad, nog makkelijker.
mammezel schreef:
Hoe multiquoten....
Kijk.
Leg je een simpel meiske eens uit hoe ze het moet doen aub,
Gewoon zo.
en daar bovenop bedank ik je dan ook nog eens voor je reactie.
Doe je dat.
Ik kan misschien deze reactie al plaatsen en dan later via 'wijzig' er nog een tweede bijvoegen, maar dat vind ik amateurisch.
Waarom is dat amateuristisch?
We used to be friends...
CourtneyTT schreef:
08-04-2019 09:56
Kijk.

Gewoon zo.

Doe je dat.

Waarom is dat amateuristisch?
Maar hoe doe je dat. Ik quote en dat selecteer ik en knip ik. Dan ga ik teug naar de berichten en quote ik nog iemand. Die eerste plak ik er dan bij.
Doe jij dat ook zo? Of is er een handigere manier?

Sorry voor offtopic.
mammezel schreef:
Beste Sjaks, ik heb het nu met jouw post geprobeerd!

Ik quote jou - dan krijg ik enkel maar een scherm waarmee ik een reactie kan plaatsen, geen mogelijkheid om nog naar een andere post te gaan om die ook te quoten. En daar zit dus mijn moeilijkheid, op welke manier moet ik terug naar de posts zodat ik ook daar weer iets kan quoten.

Leg je een simpel meiske eens uit hoe ze het moet doen aub, en daar bovenop bedank ik je dan ook nog eens voor je reactie.
Gewoon een page terug gaan (op mijn telefoon swipe ik dus terug, nadat ik het gekopiëerd heb). De andere quote aanklikken en de eerste erbij plakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven