Mannen

27-04-2010 13:43 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja de tijd dat we niet zonder ze konden liggen ver achter ons. Wij onafhankelijke ruimdenkende dames kunnen alles aan!!! Van de top notch jobs tot de strakke figuren waar we keihard aan werken in de sportschool we kunnen het aan. Drie kids onder 5 jaar toch nog een leuke baan en een goed sociaal leven we doen het zonder moeite maar toch...........

Als hij me smsed tijdens die belangrijke meeting (waarin eigenlijk mijn toestel uit hoort te staan) ben ik compleet de draad kwijt. Hoe bedoel je winst maken ik moet zsm terugsmsen ow shit hij laat niet gelijk wat van zich horen hij zal toch niet bezig zijn met iets anders (stel je voor dat hij niet 24/7 aan je denkt)...

Hij belt me ik ben zo enthousiast ik doe een dansje, achter het stuur en probeer heel zakelijk op te nemen uit mijn mond komt een heel bibberige hallo met een stom giecheltje erachter....(mijn klanten moesten me eens horen).. hij praat en ik zak weg in een heftige erotische dagdroom met hem en een lange hete douche in de hoofdrol opeens hoor ik iemand toeteren, ik word weer alert en hoor hem nog net vragen wat doe je vanavond????

Vanavond Vanavond???? DAAAAMMMNNN I am so not ready for a date..ik moet nog epileren een outfit bij elkaar zoeken en eigenlijk ben ik moe maar toch hoor ik mezelf zeggen. ehmm niets wat doe jij?? Of we een hapje kunnen gaan eten, gezellig antwoord ik..........

WAAROM veranderen wij rationele leuk ruimdekende sociaal actieve tijgers van dames in een mak lammetje zonder mening of agenda als die ene man ons belt and better.....hoe komt het dat we alles willen droppen voor een leuke date waarin je zo verstrikt raakt in je hoofd dat je heel de avond stom zit te lachen terwijl je eigenlijk over de tafel naar hem toe wil kruipen en zachtjes alleen stoute dingen in zijn oor wilt fluisteren???

En dames please ook jullie mening en ervaring met dit soort dodelijke mannen...
Wat een slecht blog.
"We"?

"Jij" bedoel je.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 april 2010 @ 13:45:

"We"?

"Jij" bedoel je.Precies wat ik er ook over denk.
Ten eerste ben ik geen sociaal actieve tijger van een dame, en ik verander ook niet in een mak lammetje als hij belt.

En tijdens het eten fluister ik niet, maar dan praat ik gewoon met hem.

Heel gezellig!

Moet je ook eens proberen.
Ooit gehad, maar toen was ik 17, ben inmiddels alweer bijna 27 jaar getrouwd...heerlijk gevoel toch.
die ik wilde bestaat al...
quote:Shytje schreef op 27 april 2010 @ 13:43:

Wij Jij onafhankelijke ruimdenkende dames kunnen alles aan!!!OMG. Ik zou het eerder een bakvis noemen.
Inderdaad, JIJ. Ik laat me niet zo snel paaien hoor....Ik ben én blijf een onafhankelijke vrouw.

Er was ook een man die zo snel wilde, het liefst wilde hij komen kijken toen ik een ZUMBA-evenement had. Dácht het toch niet....Toen haakte hij af en heb nooit meer iets gehoord. Zijn verlies...

En hoezo, dodelijke mannen? Daar ben je zelf bij hoor...

Aha, Shytje is speciaal voor dit topic even lid geworden...
Mijn man vermoordt me als ik alles drop voor een leuke date met een willekeurige kerel. Maar goed, ik ben dan ook geen ruimdekende sociaal actieve tijger. Ik ben erg kortbedekend. Een wiegdekentje, schat ik zo.
* is de draad volledig kwijt*
Nammma, iedereen is 0 dagen lid, jij ook.
Verrek, ik ben ook 0 dagen lid.

Ik zal me even opnieuw gaan voorstellen dan.
Overdrijf je niet een beetje TO? Pffff.....
AHHAHAH! Nou dames bedankt voor de pittige meningen, ikzelf ben al een poosje actief op het vivaforum maar lees vooral. Ik vind mezelf niet echt naief gezien mijn levenservaring (27 en gescheiden, loveguru voor veel dames in mijn vriendenkring en een echte levensgenieter---> genoeg mannen dus)

jammer dus maar kennelijk is het dus niet normaal dat je totaal van je stuk word gebracht door een knappe man of ben nik als ik het zo lees 1 van de gelukkigen die het wel overkomt???
Werk jij ook voor tellsell??
Ik word door mijn vriend met momenten nog steeds totaal van mijn stuk gebracht. Maar gelukkig verander ik dan niet in een mak lammetje.

Ik moet er niet aan denken.
quote:Shytje schreef op 27 april 2010 @ 14:07:

AHHAHAH! Nou dames bedankt voor de pittige meningen, ikzelf ben al een poosje actief op het vivaforum maar lees vooral. Ik vind mezelf niet echt naief gezien mijn levenservaring (27 en gescheiden, loveguru voor veel dames in mijn vriendenkring en een echte levensgenieter---> genoeg mannen dus)

jammer dus maar kennelijk is het dus niet normaal dat je totaal van je stuk word gebracht door een knappe man of ben nik als ik het zo lees 1 van de gelukkigen die het wel overkomt???

Het kan normaal zijn, maar je post stikt van de overdreven clichés.

Ik heb er zelf geen last van gelukkig.
quote:dangeensuus schreef op 27 april 2010 @ 14:08:

quote:Thila schreef op 27 april 2010 @ 14:04:

Verrek, ik ben ook 0 dagen lid.

Ik zal me even opnieuw gaan voorstellen dan.

Ik niet:

Jééé zeg...ben ik al ruim 2 jaar actief op dit forum?
Damn, op je 27e al gescheiden? Is dat geen gek gevoel?

Ik denk dat ik te nuchter ben om totaal van mijn stuk gebracht te worden door een knappe man. Of misschien ben ik te mannelijk; mijn relaties waren een beetje andersom, denk ik. En mijn echtgenoot is geweldig: lief, humorvol, sexy en intelligent, en ik ben de eerste jaren ook volledig in de wolken geweest, maar nooit zo dat er nergens anders meer aan kon denken. Ik denk dat het van persoon tot persoon verschilt hoe je verliefdheid beleeft
Ik ben niet iemand die snel ergens over wil zeuren, maar aan deze OP heb ik me toch enorm zitten ergeren.

Ten eerste: kies een taal en schijf geen Engels en Nederlands door elkaar.

Quote: "als die ene man ons belt and better"

In principe is belt ook gewoon een Engels woord, dus deze zin is eigenlijk onbegrijpbaar.

En verder voel ik me echt niet aangesproken door zo'n bakvis verhaal. Beetje jammer dat je je zo door mannen laat beinvloeden.
Semper ubi sub ubi
Bovendien doe je alsof ALLE Nederlandse vrouwen in de sportschool keihard werken voor een strak figuur.

Nou... dream on...

Raar stuk.
quote:dangeensuus schreef op 27 april 2010 @ 14:08:

Nee, ze is LoveGuru. Inclusief baard?

jezus xan ben jij 42 jaar??? Wat sneu!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven