Mannen

27-04-2010 13:43 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja de tijd dat we niet zonder ze konden liggen ver achter ons. Wij onafhankelijke ruimdenkende dames kunnen alles aan!!! Van de top notch jobs tot de strakke figuren waar we keihard aan werken in de sportschool we kunnen het aan. Drie kids onder 5 jaar toch nog een leuke baan en een goed sociaal leven we doen het zonder moeite maar toch...........

Als hij me smsed tijdens die belangrijke meeting (waarin eigenlijk mijn toestel uit hoort te staan) ben ik compleet de draad kwijt. Hoe bedoel je winst maken ik moet zsm terugsmsen ow shit hij laat niet gelijk wat van zich horen hij zal toch niet bezig zijn met iets anders (stel je voor dat hij niet 24/7 aan je denkt)...

Hij belt me ik ben zo enthousiast ik doe een dansje, achter het stuur en probeer heel zakelijk op te nemen uit mijn mond komt een heel bibberige hallo met een stom giecheltje erachter....(mijn klanten moesten me eens horen).. hij praat en ik zak weg in een heftige erotische dagdroom met hem en een lange hete douche in de hoofdrol opeens hoor ik iemand toeteren, ik word weer alert en hoor hem nog net vragen wat doe je vanavond????

Vanavond Vanavond???? DAAAAMMMNNN I am so not ready for a date..ik moet nog epileren een outfit bij elkaar zoeken en eigenlijk ben ik moe maar toch hoor ik mezelf zeggen. ehmm niets wat doe jij?? Of we een hapje kunnen gaan eten, gezellig antwoord ik..........

WAAROM veranderen wij rationele leuk ruimdekende sociaal actieve tijgers van dames in een mak lammetje zonder mening of agenda als die ene man ons belt and better.....hoe komt het dat we alles willen droppen voor een leuke date waarin je zo verstrikt raakt in je hoofd dat je heel de avond stom zit te lachen terwijl je eigenlijk over de tafel naar hem toe wil kruipen en zachtjes alleen stoute dingen in zijn oor wilt fluisteren???

En dames please ook jullie mening en ervaring met dit soort dodelijke mannen...
Mijn man werkt.
Mijn avatar heeft nu precies de goede uitdrukking
ow..ik dacht dat de OP een hypothetische situatie is..of een grapje..
Oh!

Maar wil die dan niet bij de kinderen zijn?
quote:AlettaJacobs schreef op 27 april 2010 @ 15:38:

Oh!

Maar wil die dan niet bij de kinderen zijn?Dank je, ik weet ineens heel veel.
Leuk! Een opstel
Wat fijn
quote:Shytje schreef op 27 april 2010 @ 14:07:

AHHAHAH! Nou dames bedankt voor de pittige meningen, ikzelf ben al een poosje actief op het vivaforum maar lees vooral. Ik vind mezelf niet echt naief gezien mijn levenservaring (27 en gescheiden, loveguru voor veel dames in mijn vriendenkring en een echte levensgenieter---> genoeg mannen dus)

jammer dus maar kennelijk is het dus niet normaal dat je totaal van je stuk word gebracht door een knappe man of ben nik als ik het zo lees 1 van de gelukkigen die het wel overkomt???

Loveguru???

Het is inderdaad niet normaal als je zo van je stuk gebracht wordt door een vent. Dat je weg van iemand bent oké, maar dat je dan terstond in een soort natte dweil verandert is minder.
Niet iedereen hoeft per se een dubbel inkomen. Mijn broer en zijn vrouw hebben vier schattige kinders, en werken ieder halftijds. Da's pas een mooie oplossing.
quote:Melpomene schreef op 27 april 2010 @ 15:45:

Niet iedereen hoeft per se een dubbel inkomen. Mijn broer en zijn vrouw hebben vier schattige kinders, en werken ieder halftijds. Da's pas een mooie oplossing.Wij hebben het, tot tevredenheid van alle partijen gewoon ouderwets gedaan.
Al dat (zgn hippe?) engels in je tekst..volgens mij kijk je (To) iets teveel naar amerikaanse serie's/ films waarin vrouwen in een opgekloptte nepwereld hun hele leven laten draaien om een man.
quote:Shytje schreef op 27 april 2010 @ 13:43:

WAAROM veranderen wij rationele leuk ruimdekende sociaal actieve tijgers van dames in een mak lammetje zonder mening of agenda als die ene man ons belt and better.....

wij?? Ik als rationele leuke ruimdenkende actieve jonge dame verander me niet voor een man, en al zeker niet in een mak lammetje

En dames please ook jullie mening en ervaring met dit soort dodelijke mannen...

. dodelijke mannen? je kijkt inderdaad te veel tv en/of je bent wanhopig en/of een aanstelster. Mijn mening: blijf jij even lekker vrijgezel
Wat een stom stuk tekst....
quote:Shytje schreef op 27 april 2010 @ 13:43:

Ja de tijd dat we niet zonder ze konden liggen ver achter ons.dream on.quote:Wij onafhankelijke ruimdenkende dames kunnen alles aan!!!tuurlijk. alles.quote:Van de top notch jobs tot de strakke figuren waar we keihard aan werken in de sportschool we kunnen het aan. Drie kids onder 5 jaar toch nog een leuke baan en een goed sociaal leven we doen het zonder moeite maar toch...........maar toch een burn out op je dertigste, en dan jarenlang je laten onderhouden door mannen die misschien een bierbuik kweken, maar wel gewoon de kost verdienen en belasting betalen.quote:Als hij me smsed tijdens die belangrijke meeting (waarin eigenlijk mijn toestel uit hoort te staan) ben ik compleet de draad kwijt. Hoe bedoel je winst maken ik moet zsm terugsmsen ow shit hij laat niet gelijk wat van zich horen hij zal toch niet bezig zijn met iets anders (stel je voor dat hij niet 24/7 aan je denkt)...OMG in welk bedrijf laten ze pubermeisjes toe tot belangrijke meetings? Breng je daar de koffie rond ofzo? Ik ben blij dat de vrouwen, en mannen, waar ik mee te maken heb iets meer volwassenheid hebben ontwikkeld.quote:Hij belt me ik ben zo enthousiast ik doe een dansje, achter het stuur en probeer heel zakelijk op te nemen uit mijn mond komt een heel bibberige hallo met een stom giecheltje erachter....een dansje achter het stuur?quote:(mijn klanten moesten me eens horen).. hij praat en ik zak weg in een heftige erotische dagdroom met hem en een lange hete douche in de hoofdrol opeens hoor ik iemand toeteren, ik word weer alert en hoor hem nog net vragen wat doe je vanavond????Als je je leestekens eens wat doseert? Minder uitroeptekens en vraagtekens, en wat meer punten en komma's. Het zou je tekst niet minder puberaal maken, maar wel leesbaarder.quote:Vanavond Vanavond???? DAAAAMMMNNN I am so not ready for a date..ik moet nog epileren een outfit bij elkaar zoeken en eigenlijk ben ik moe maar toch hoor ik mezelf zeggen. ehmm niets wat doe jij?? Of we een hapje kunnen gaan eten, gezellig antwoord ik..........Inderdaad. Waarom jij?quote:WAAROM veranderen wij rationele leuk ruimdekende sociaal actieve tijgers van dames in een mak lammetje zonder mening of agenda als die ene man ons belt and better.....rationele, leuke, ruimdenkende, sociaal actieve tijgers (TIJGERS? maar goed), doen dat dan ook niet. Puberale geiten misschien wel.quote:hoe komt het dat we alles willen droppen voor een leuke date waarin je zo verstrikt raakt in je hoofd dat je heel de avond stom zit te lachen terwijl je eigenlijk over de tafel naar hem toe wil kruipen en zachtjes alleen stoute dingen in zijn oor wilt fluisteren???en weer die leestekens he. Echt, doe nou een beetje je best.quote:En dames please ook jullie mening en ervaring met dit soort dodelijke mannen...Ik kan alleen vanuit het perspectief van de man reageren vrees ik. Persoonlijk zou ik in slaap vallen van dit soort puberaal gemekker. Maar ja, ik heb dan ook een rationale, leuke, ruimdekende, sociaal actieve volwassen vrouw.

Ik vind mezelf niet echt naief gezien mijn levenservaring (27 en gescheiden, loveguru voor veel dames in mijn vriendenkringik vind je naief tot in het absurde. Vooral als je al op je 27e gescheiden bent en jezelf een loveguru waant.

jammer dus maar kennelijk is het dus niet normaal dat je totaal van je stuk word gebracht door een knappe man of ben nik als ik het zo lees 1 van de gelukkigen die het wel overkomt???

Volgens mij ben je iets teveel van je stuk gebracht door knappe mannen als je 27 bent en gescheiden met drie jonge kinderen. Maargoed, als dat je gelukkig maakt .

Was hun vader niet knap genoeg of wat scheelde er precies aan?
Ik vraag me af of jullie reacties ook zo waren geweest als de eerste wel positief gereageerd had. Bij alle andere berichten op het forum lees ik namelijk zeer veel behulpzame en postieve reacties. De onderwerpen verschillen niet zo van dit onderwerp. Deze reacties zou ik eerder op het Fok forum verwachten. Daar gooien ze ook constant met modder. Dit meisje vraagt advies en volgens mij blaten jullie elkaar alleen maar na. Maar ik kan het fout hebben natuurlijk. Hoeveel berichten lees ik niet van wanhopige meisjes die dagen piekeren na een eerste date als de jongen niet meer belt. Waar zijn die ineens gebleven? Misschien bewijst dit des te meer dat het klopt en is de waarheid ineens erg confronterend. Of zijn Nederlandse vrouwen gewoon allemaal sterk en zelfverzekerd?
Bovendien zie ik ook nergens staan dat dit een forum is voor het corrigeren van de Nederlandse taal!
Het zou zo maar kunnen dat TO zich op haar 27ste, in de bloei van dr leven, behoorlijk klem voelt zitten met haar 3 jonge kinderen. Door zich overmatig gelukkig en hyperig aan te stellen hoopt ze wellicht dat gevoel ook echt te gaan voelen. Fake it till you make it.....ofzoiets.

Maar....mischien zit ik er naast hoor....
quote:bumba schreef op 27 april 2010 @ 17:29:

Ik vraag me af of jullie reacties ook zo waren geweest als de eerste wel positief gereageerd had. Bij alle andere berichten op het forum lees ik namelijk zeer veel behulpzame en postieve reacties. De onderwerpen verschillen niet zo van dit onderwerp. Deze reacties zou ik eerder op het Fok forum verwachten. Daar gooien ze ook constant met modder. Dit meisje vraagt advies en volgens mij blaten jullie elkaar alleen maar na. Maar ik kan het fout hebben natuurlijk. Hoeveel berichten lees ik niet van wanhopige meisjes die dagen piekeren na een eerste date als de jongen niet meer belt. Waar zijn die ineens gebleven? Misschien bewijst dit des te meer dat het klopt en is de waarheid ineens erg confronterend. Of zijn Nederlandse vrouwen gewoon allemaal sterk en zelfverzekerd?Je zal het toch echt wat beter moeten lezen en alles wat in die opening wordt verteld met elkaar moeten associëren en dan ontstaat er beeld van iemand die zeker voor haar 30ste met een flinke burn out zit. En inderdaad, niemand wenst hier blijkbaar niet zo sterk te willen zijn. Wat betreft "dodelijke mannen", misschien zijn de meeste van ons die wat te vaak strompelend tegengekomen en zien we wat er werkelijk dodelijk aan is.
quote:bumba schreef op 27 april 2010 @ 17:30:

Bovendien zie ik ook nergens staan dat dit een forum is voor het corrigeren van de Nederlandse taal!Haar halve tekst staat vol popiejopie engels....

Ik vraag me af of jullie reacties ook zo waren geweest als de eerste wel positief gereageerd had. Bij alle andere berichten op het forum lees ik namelijk zeer veel behulpzame en postieve reacties. De onderwerpen verschillen niet zo van dit onderwerp. Deze reacties zou ik eerder op het Fok forum verwachten. Daar gooien ze ook constant met modder. Dit meisje vraagt advies en volgens mij blaten jullie elkaar alleen maar na. Maar ik kan het fout hebben natuurlijk. Hoeveel berichten lees ik niet van wanhopige meisjes die dagen piekeren na een eerste date als de jongen niet meer belt. Waar zijn die ineens gebleven? Misschien bewijst dit des te meer dat het klopt en is de waarheid ineens erg confronterend. Of zijn Nederlandse vrouwen gewoon allemaal sterk en zelfverzekerd?

Nou, ik kan niet voor een ander spreken natuurlijk, maar ik erger me dood aan mensen die het normaal vinden om al bellend in de auto een vreugde dansje te doen, weg te dromen, terug naar de aarde worden getoeterd om vervolgens zich weer bezig te houden met wat ze echt belangrijk vinden... het telefoongesprek.

Nee, herstel, ik heb een pesthekel aan mensen die dat nog grappig vinden ook.

Ik word liever niet doodgereden omdat één of ander mens achter het stuur zit te soppen terwijl ze denkt aan haar 'dodelijke man'. Dodelijke vrouw zul je bedoelen.
quote:Kittykletstmee schreef op 27 april 2010 @ 17:37:

[...]

Haar halve tekst staat vol popiejopie engels....Dit is inderdaad geen sex in the city forum.

Ik vraag me af of jullie reacties ook zo waren geweest als de eerste wel positief gereageerd had.Ja, identiek.quote:Bij alle andere berichten op het forum lees ik namelijk zeer veel behulpzame en postieve reacties. De onderwerpen verschillen niet zo van dit onderwerp. Deze reacties zou ik eerder op het Fok forum verwachten. Daar gooien ze ook constant met modder. Dit meisje vraagt advies en volgens mij blaten jullie elkaar alleen maar na.Deze volwassen vrouw van 27 vraagt niet echt advies he.
Hmmm, ik ben 33 en alleenstaande moeder van 2 kinderen, ik sport nooit, want dat is me teveel gedoe. Ik werk wel 28 uur, want ook ik zie mijn kinderen graag, maar er moet wel eten op de plank komen. Had meer allimetatie kunnen vragen, zodat ik minder kon werken, alleen heb ik er een hekel aan om afhankelijk te zijn van iemand. Laat graag zien dat ik het zelf wel kan;-)

Alleen mijn huidige vriend bracht mij ook wel aardig van mijn stuk, had dat niet verwacht! Deed geen dansje achter het stuur, alleen had ik wel het onzekere gevoel van:"Oeh, hij reageert niet meteen, misschien vind hij me toch niet leuk genoeg....". Dit heeft ook niet lang geduurd, want eenmaal uitgesproken naar elkaar dat we elkaar meer dan leuk vonden, ben ik er niet meer onzeker over geweest. Ben nog steeds wel erg blij als hij belt en ik heb momenten dat ik ook behoorlijk giechelig kan doen. Ligt maar net hoe mijn pet staat!

En alles laten vallen voor hem deed ik ook niet, gaat zo lastig met 2 kinderen en een sociaal netwerk. Ik probeer daar een beetje balans in te vinden, soms gaat dat de ene keer beter dan de andere keer.

Wat wil ik hier mee zeggen? Geen idee, sommige dingen snap ik wel, andere totaal niet. Totaal geen toegevoegde waarde dus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven