Meest vreemde/hilarische dates

12-12-2009 15:34 326 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het andere topic alweer een eind gezakt is, heb ik besloten om gewoon weer een nieuw topic te openen

Zoals de titel al zegt: wat is je meest vreemde/hilarische date? Please share

Ik trap vast af:

Een tijdje met iemand gepraat op msn en mails uitgewisseld. Leek best een leuk iemand, behalve dat hij in de tweede mail als zijn hele levensverhaal (soapwaardig) had neergepend (had duidelijker de eerste hint moeten zijn). Beetje vreemd, maar toch besloten om samen wat te gaan eten (big no no op de eerste date, weet ik nu hahaha). Hint twee was dat hij me op kwam halen met een zelfgeschreven gedicht en een roos. Vreemder....Uiteindelijk zijn we naar het restaurant gereden en toen we gingen zitten, wilde hij zijn jas even weg gaan hangen en moest 'naar het toilet'. Drankjes waren besteld, die kwamen maar mijn date bleef wel erg lang weg. Na een kwartier kwam ineens de gedachte in me op 'hij zou me toch niet hebben laten zitten?'. Wel dus Want op dat moment kreeg ik een sms dat er een spoedklus op zijn werk was waar hij gelijk naar toe moest. Right..Menn....heb me nog nooit zo lullig gevoeld! En hij heeft een niet malse sms terug gehad....Daarna heeft hij het nog geprobeerd goed te praten maar dat werd hem duidelijk niet...

Kom maar op met die verhalen!
.
Waarom was hij verdorie niet gewoon eerlijk? "Sorry, (schat,) ik heb slecht bericht: Ik moet deze date afzeggen omdat ik plotseling een SMS heb gekregen van mijn werk. Ik moet direct weg. Hopelijk kunnen we opnieuw afspreken." Zo zou ik het aangepakt hebben.
World of Warcraft: Legion
Als hij echt eerlijk was geweest had ie gewoon gezegd dat ie de date verder niet zag zitten. Dat van zijn werk was natuurlijk gewoon onzin. Wel heel erg lullig uiteraard!
Ooit een internetdate gehad met iemand die het alleen maar over 'zijn beste vriendin' had, die een kind had waar hij zo vreselijk goed mee op kon schieten...

O ja, en hij refereerde ook steeds aan allerlei dingen uit zijn verleden 'die hij nog wel eens zou vertellen' ... eh, nee, bedankt!
Een date, we zouden ergens wat gaan eten. Zitten we, komt de serveerster en hij bestelt: twee koffie en twee omeletten. Ik: Zo, jij hebt honger! Hij: nee, ook voor jou...Ik: mag ik misschien zélf weten wát ik wil eten...

Je snapt vast wel dat er geen tweede date is geweest...
Was een keer met een date naar de Apenheul. Daar krijg je van die apenvrije tassen voor onderweg. Tijdens de rondwandeling moest ik even plassen en nam de tas mee, niets bijzonders en ik heb er ook niet in gekeken of zo.

Bij het einde van de Apelheul moesten we de tas weer inleveren. Ik doe hem open, haal mijn spullen er uit en geef hem zijn zonnebril en telefoon. Nog een keer met mijn hand in de tas om zijn portemonnee te pakken, zegt hij ondertussen; "Waar is mijn portemonnee?" Ik zeg; "Die ben ik nu aan het pakken." Waarop ik hem de portemonnee geef. Hij doet hem open en kijkt of alles er nog in zit. Daarbij kijkt hij me aan en zegt; "Tja, je bent tenslotte met mijn spullen naar het toilet geweest, dus moet even kijken of ik alles nog heb."

Je kan denk ik wel begrijpen dat ik me heel lullig voelde (heb van mijn leven nog geen snoepje gejat bij de Jamin) en dat ik gelijk klaar met hem was. Vond hij overigens heel vreemd
Etentje, maar dan anders. Ik was 19. Knul wilde indruk maken en we gingen naar een Chinees - ik was 19 dus niet veeleisend. In een stad vlakbij de mijne. Met de trein, ik had een abonnement omdat ik in die stad werkte. Afijn,wij die Chinees binnen. Hij zou alles betalen. Dus wij gaan lekker eten. Het was nog niet eens ongezellig, maar niet echt relatliemateriaal. Afijn, hij vraagt om de rekening en ik ga naar het toilet. Kom ik terug, spreekt de ober mij aan: meneer heeft geen geld bij zich. Owjee, nou, ik ook niet want ik moest verplicht mijn portemonnee thuis laten. Hij stond erop dat ik die uit mijn tasje haalde....

Afijn, ik heb onze beider adressen gegeven en ben naar huis gegaan, geld van ouders geleend, portemonnee omgekeerd en weer teruggegaan. Dit was in het nog pinloze en creditcardloze tijdperk. Kostte me ruim anderhalf uur.

De knul zelf heb ik midden in het restaurant een ongelofelijke uitbrander gegeven en verrot gescholden.

Hij heeft overigens wel zijn deel (niet het mijne) na lang zeuren aan mij teruggegeven. Ik weet tot op de dag van vandaag niet waarom hij dit liet gebeuren.

Ik heb hem ook nooit meer willen zien erna. Mede ook omdat hij er nogal stom bijstond. Niet verontschuldigend, of geschrokken, nee gewoon van: ik heb maar 5 gulden in mijn portemonee, meer niet. En verder is het iedereens probleem en niet het zijne....

Die houding schoot mij het verkeerde keelgat in.

Moraal van dit verhaal: ik heb altijd mijn pasjes en portemonnee bij me!
LemonLime, dat is echt asociaal en wat zal je je op dat moment inderdaad enorm k*t gevoeld hebben.

Oke, de rollen andersom maar ook wel leuk:

Via een chatbox een knul 'leren kennen', hij woonde zo'n dikke 200 km bij me vandaan. Op een avond afgesproken in mijn woonplaats, hij was zo enthousiast dat ie er 's middags al was, terwijl ik pas om 19.30 ofzo naar de kroeg kon komen.

Mn schoonzus ging mee want het was onze stapavond samen en die ging ik natuurlijk niet afzeggen voor een chat-date. Bovendien kan zij zichzelf altijd prima vermaken

Ik had met schoonzus afgesproken dat ik mn telefoon omgekeerd op de bar zou leggen als ik echt weg wilde.

Na 5 minuten (waarvan ik het nog 4 minuten had gerekt) draaide ik mn telefoon om. Schoonzus liep naar de wc en kwam quasi bellend terug en zei dat ik echt direct naar huis moest omdat mn zoon zogezegd helemaal overstuur was. Ik heb die jongen een kloptje op zn schouder gegeven en gezegd: Hé.. ik zie je nog weleens he.

En schoonzus en ik zijn naar een andere kroeg gegaan
haha LL,

Die is wel echt erg zeg.... maar ben je achteraf niet gewoon blij dat je niet de hele date hebt hoeven uitzitten omdat ie ervandoor ging?

Mag ik een beetje off-topic trouwens zeggen wat ik gisteren meemaakte, ik heb al een tijdje niet gedate dus daar helaas niks over te vertellen vandaar.... maar ik stond gisteren ergens met vriendinnetjes te borrelen toen een man de meest foute openingszin ooit eruit flapperde. Hij zei 'mag ik je koud maken' haha, waarna ik tegen iedereen ben gaan gillen dat er een mafioso in the house was ( hij had ook nog een driedelig pak aan en een latino-hoofd vandaar) wát hij dus bedoelde was, ik kom van buiten en mijn handen zijn nog koud zal ik die eens op je schouders leggen zodat je een meter de lucht in schiet of iets van die strekking waarschijnlijk....

hihihi de griezel
quote:smart79 schreef op 12 december 2009 @ 15:58:

Was een keer met een date naar de Apenheul. Daar krijg je van die apenvrije tassen voor onderweg. Tijdens de rondwandeling moest ik even plassen en nam de tas mee, niets bijzonders en ik heb er ook niet in gekeken of zo.

Bij het einde van de Apelheul moesten we de tas weer inleveren. Ik doe hem open, haal mijn spullen er uit en geef hem zijn zonnebril en telefoon. Nog een keer met mijn hand in de tas om zijn portemonnee te pakken, zegt hij ondertussen; "Waar is mijn portemonnee?" Ik zeg; "Die ben ik nu aan het pakken." Waarop ik hem de portemonnee geef. Hij doet hem open en kijkt of alles er nog in zit. Daarbij kijkt hij me aan en zegt; "Tja, je bent tenslotte met mijn spullen naar het toilet geweest, dus moet even kijken of ik alles nog heb."

Je kan denk ik wel begrijpen dat ik me heel lullig voelde (heb van mijn leven nog geen snoepje gejat bij de Jamin) en dat ik gelijk klaar met hem was. Vond hij overigens heel vreemd Was het geen grap??
Heel even een hand in eigen boezem verhaal, want ik ben zelf ook niet echt een hoofdprijs .

Een paar jaar geleden was mijn leven nogal hectisch, en had ik ei-gen-lijk helemaal niet aan het daten moeten zijn. Maarrrr omdat ik het ook nogal triest vond dat ik me een week lang intens kon verheugen op vrijdagavond als de kinderen naar hun vader gingen en ik me met de gordijnen dicht, een dekentje over mijn benen en de TV op 13th street met een pizza en een fles cola zou voorbereiden op een trio met Ben en Jerry vond ik het toch nodig om mezelf op de relatiemarktte storten.

Zo kwam ik op een avond te eten bij een meneer die tot ik bij hem over de drempel stapte had weten te verhullen dat hij nog maar nèt op zichzelf woonde (37...). Zijn comfortabele jaren 70 flat had hij helemaal zo ingericht dat het een ondergrondse kerker leek (wel met een afwerkingsniveau waar menig klusser een puntje aan kan zuigen, dat moet ik hem nageven ). Zacht en gezellig muziekje op en vlàk voor hij uit zijn supermooie keuken een dampende schaal toverde en op tafel zette sprak hij de prachtige woorden "Zo, nou, mijn moeder zal wel trots zijn als ik haar morgen vertel hoe goed ditgelukt is" .

Helaas was het nog minder goed te eten dan het eruit zag, en nog jammerder dan dat werd de avond er niet geslaagder op naarmate we elkaar beter leerden kennen. Erg tegen mijn nuchtere natuur in was deze meneer heel erg into het lezen en beïnvloeden van aura's. Prima natuurlijk, ieder zijn hobby. Maar hij wilde me zoooo graag overtuigen. En tja, ik ben de beroerdste niet. Maar wel de meest vermoeide op dat moment. Dus toen hij vroeg of ik mijn ogen wilde sluiten zodat hij me kon laten voelen hoe hij mijn aura ging weetikveel-en deed ik dat. Merk je het al? Nee. En nu? Nee, nog niks. Ik voel nu dat je aura loskomt, voel jij dat ook? Nee, sorry. Ok, even geduld, ontspan je maar, je hoeft alleen te voelen. En, en, en?

Toen ik weer wakker werd vertelde hij me dat dat het ultieme bewijs was dat hij mijn aura had weten te bewerken. Zóóó ontspannen, wat een mooi compliment .
Hans: fijn dat een ander manspersoon dat wel zou doen! Ik bedacht me op dat moment dat het toch echt maar een klein stukje lopen was vanaf de wc naar het restaurant en dat het een nog kleinere moeite zou zijn om het gewoon te zeggen. Maar ik denk dat hij daar echt te schijterig voor was...

Yup Amber, mijn gedachte.

Bianca, worst moment ever hahahaha Jij gaat door voor de kortste date ever hahaha

Kastanjez, uhm...tja, wat moet je daar nou weer mee?

Nammma, mafkees

Muis, OMG!!! What was he thinking?Logisch kansloos hahahahha
Hmmmm, een geluk bij een ongeluk want hij was ook echt niet leuk (ik had iets moeten doen met die hint hahahaha).

Twinkeling, Jij was duidelijk niet into aura's?
Keer date gehad in woonplaats van een internetman. Het was ongeveer 60 kilometer rijden voor mij. Ik had precies zo gereden zoals hij gezegd had, maar was blijkbaar uiteindelijk toch op een verkeerde parkeerplaats terecht gekomen.

Dus ik belde hem. En toen werd hij kwaad. Hij zei: 'Ik heb je toch gezegd dat je anders moest rijden !!!!!' Toen had ik al zoiets van: Huh? Toen alsnog naar de goede parkeerplaats gereden. En daar kwam hij aanrijden, in een vrouwenauto !!! Nou, toen was ik er helemaal klaar mee.
Wat versta je onder een vrouwenauto Hevig?
quote:LemonLime schreef op 12 december 2009 @ 16:31:

Hans: fijn dat een ander manspersoon dat wel zou doen! Ik bedacht me op dat moment dat het toch echt maar een klein stukje lopen was vanaf de wc naar het restaurant en dat het een nog kleinere moeite zou zijn om het gewoon te zeggen. Maar ik denk dat hij daar echt te schijterig voor was...

maar tegen Bianca, die precies even schijterig zich met een k-smoes van een date af maakt zeg je

quote:Bianca, worst moment ever hahahaha Jij gaat door voor de kortste date ever hahahaOpmerkelijk wel.
quote:LemonLime schreef op 12 december 2009 @ 16:40:

Wat versta je onder een vrouwenauto Hevig?Het was een Opel Corsa. Is verder niks mis mee hoor, maar ik heb nu eenmaal een 'auto-tic'.
Was op date in Amsterdam, eerst wat gebabbeld in de barretje en daarna rondje lopen en naar de chinees...die was héél toevallig op de wallen.

Ging allemaal best redelijk, daarna nog een stukje gelopen.

Slaatie opeens zn arm om me heen en zegt dat de avond nog niet hoeft te eindigen en dat we best een hotelletje kunnen nemen. Hij was kennelijk erg beïnvloed door de walletjes en dat mooie roze licht...
date je wel vaker via internet LL? ik kan me er nu wel weer eentje herinneren die rampzalig was....

Hij staat bij me op de stoep en het is duidelijk dat hij over zijn uiterlijk niet helemaal eerlijk is geweest maar ik geef het een kansje want het mailen was heel leuk gegaan, des te groter mijn verbazing dat we tijdens de date zelf elkaar niets te zeggen hadden.... Zelfs op weg naar het cafe zei hij al niks, helemaal niks. Ik heb het geprobeerd met wat smalltalk over de weg en het weer en door vragen te stellen die hij alleen met ja of nee beantwoordde en vertelde uiteindelijk maar over mijn dag en ik kreeg maar geen reacties uit hem. Ook niet toen er eenmaal een biertje voor hem stond en dat was ook alleen maar omdat ik voor ons besteld had, hij maakte geen aanstalten namelijk. Verder bewoog hij uberhaupt nauwelijks en ik dans graag dus daar vermaakte ik me maar even mee, tot ik aan de praat raakte met de jongen achter de bar die ook wel doorhad dat mijn date niet echt de meeste gezellige was.... Daar werd mijn date niet blij van van die plotselinge aandacht voor mijn persoon en hij wilde graag gaan, ik ben de beroerdste niet dus ik dacht, prima zet je mij toch weer thuis af, en dat vond ie ook goed. In de auto zei hij nog steeds niks maar bood wel aan me tot aan de deur te brengen. Toen ik in de deuropenening vriendelijk hem een fijne avond wenste leek hij in paniek te raken en zette zijn voet vast tussen de deur en de drempel want we gingen toch zeker nog wel zoenen? (....???!!??....)
Andere date: via internet een erg enthousiaste jongen leren kennen, we spraken af in een stadje verder op.

Hij stond me op te wachten bij de trein, maar ik zag t meteen, wat een kakker! Maar gewoon door gaan want hij leek me aardig.

Dus we gaan wat drinken en babbelen in een cafeetje.

We hadden t over dingen die ons bezig hielden en wat we nog wilden doen, maar toen ik over reizen en duiken had was hij toch wat geschrokken, wat moest er dan met ons kind gebeuren?

EHM??? Dus ik grapte dat hij die dan maar even vast moest houden als ik aan het duiken was...

Toen er gevraagd werd of we nog wat wilden bestellen zei ik nee. En hij vroeg ooowh wat wil je nu gaan doen dan?

Ik denk dat ik maar weer op de trein stap was mijn antwoord.

{Hij was het type van die ene ouwe reklame, blind date in een cafeetje en dan zegt hij kijk das nou me moeder en das me tante, zit zn hele familie daar...}
quote:Mazou schreef op 12 december 2009 @ 16:05:

[...]

Was het geen grap??Nee, helaas was hij bloed serieus.
ik had er verschillende:

-eentje die vergeten had te vertellen dat ie een vreselijke bochel had)tja,kleinigheidje vond ie..._

-eentje die me vergat te vertellen dat ie nog getrouwd was(je zag zo de afdruk van zijn ring die vast in zijn handschoenenkastje lag)

-eentje die me na geweldige sex vroeg"je bent toch wel aan de pil he,want ik zit niet te wachten op kinderen van je???

-eentje die vergeten had te vertellen dat ie 1.58 was,terwijl ik op mijn profiel had staan,heren onder de 1.76,gelieve niet te reageren.

-eentje die de hele avond met zijn ex zat te smsen(ja het ging wél over de kinderen zei hij)

En zo kan ik nog uuuuuren doorgaan,vandaar dat ik sinds 4 jaar overtuigd single ben,en eigenlijk alleen nog maar met collega's op stap ga(werk in een mannenwereld) de mannen kennen me en weten dat uit eten uit eten betekend,en koffie koffie en geen verkapte uitnodiging tot sex......daar gebruik ik me vriendje op batterijen wel voor!Lekkerder,makkelijker,geen gedoe,geen exen of vervelende kinderen!Enige nadeel is dat ze niet afkunnen wassen mijn batterij vriendjes..
Eens met Rider;

Als jullie vrouwen een man op een lullige manier laten zitten is dat grappig, maar als een man jullie laat zitten zijn het ineens horken...
quote:Zamirah schreef op 12 december 2009 @ 17:30:

Eens met Rider;

Als jullie vrouwen een man op een lullige manier laten zitten is dat grappig, maar als een man jullie laat zitten zijn het ineens horken... Nou, zeggen dat je naar de wc gaat en nooit meer terugkomen is imao toch wel een tikje horkeriger dan een slecht excuus bedenken om een date af te breken. Maakt niet uit of de man het doet of de vrouw.
I only get one shot at life - so I shoot to kill

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven