Meeting the Parents

08-01-2009 13:38 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een maand of 2 heb ik een nieuw vriendje… Ik ben 3 jaar vrijgezel geweest en daarvoor 2 lange relaties gehad van 5 en 6 jaar.

Nu het wat serieuser wordt, zit natuurlijk het Meeting de Parents gebeuren er aan te komen. En, tja, daar ben ik niet zo goed in.

Ik weet nu, als volwassene (ik ben 31), niet zo goed hoe ik daarmee om moet gaan; hoe ik het aan moet pakken.

Vroeger heb ik mijn vriendje gewoon op mijn verjaardag laten komen of ze kenden hem al langer dus was het niet zo’n issue.

Ik ben niet bang dat mijn ouders hem niet aardig zullen vinden, ik vind het alleen spannend, voel me net weer 16. Wanneer is het juiste moment? Blijft hij eten of komt hij gewoon wat drinken…?

Dus gewoon puur uit interesse:

Hoe hebben jullie het aangepakt?

Hoe lang hebben jullie gewacht met het Meeting the Parents gebeuren?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groetjes Kapara
quote:Mevrouwdekees schreef op 08 januari 2009 @ 20:46:

Op een wedje met zijn broer heeft Lief die avond mijn vader gevraagd of hij Pappa mocht zeggen.

Meesterlijk!!!
Bij ons ging het heel relaxed. Mijn moeder ontmoette hem toevallig al in de 1e week. Ik ging op vakantie en zowel mijn nieuwe lief als mijn moeder wilde nog even afscheid komen nemen. En ze kwamen precies gelijk. Klikte gelijk heel goed!

Zijn ouders (inclusief hele familie) heb ik ontmoet de dag nadat ik terug was van vakantie want toen werd zijn oma 85 jaar en ben ik maar mee gegaan naar het feestje. Toen kende we elkaar 3 weken, waarvan ik er 2 weg was geweest. Maar op één of andere manier voelde het zo goed dat we het allebei zagen zitten.

Een aantal weken later hebben onze ouders elkaar toevallig ontmoet. Mijn vriend en ik stonden met zijn ouders wat te drinken en die van mij liepen toevallig voorbij. Dan ga je niet doen alsof je elkaar niet ziet. En dat was ook gelijk gezellig!

Heb ik het verleden wel anders meegemaakt, dus ben heel blij met deze situatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven