Meisje losweken

14-02-2011 23:56 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oké, first things first: Dit is geen trolltopic.

De afgelopen 4 weken zie ik steeds een meisje (19), in de kroeg. Laten we haar Amy noemen.

Nu klikt het gewoon goed, en vind ik haar ook wel (oppervlakkig) leuk. Maar, nu heeft ze dus een vriend. Aangezien haar vriend telkens afwezig is in de kroeg, kan ik gewoon mijn gang gaan, en zij dus ook. Zo ontstaat er in de avond (en na wat drankjes) toch wel enige spanning.

Ik heb al meerdere keren met haar gezoend, maar verder wil ze niet echt gaan uit schuldgevoelens voor haar vriend.. Zo is ze al twee keer bij mij thuis geweest, maar verder dan wat zoenen op de bank gaat het niet.

Ik heb al subtiel tegen haar gezegd dat ze praktisch al aan het vreemdgaan is, maar blijkbaar ligt die lat bij haar gewoon bij het zoenen, en niet verder.

Volgende week zie ik haar weer, en ga ik nog een poging wagen. Heeft iemand tips hoe ik die schuldgevoelens een beetje weg kan praten? Doel is natuurlijk om haar aan het einde van de avond in mijn bed te hebben.

En ja, ik ben een klootzak.
Triest....... En dan nog verwachten tips te krijgen ook. Nog triester!
Gelukkig heb je wel zelfkennis.
The time is now
quote:doodshoofdaapje schreef op 14 februari 2011 @ 23:56:

Oké, first things first: Dit is geen trolltopic.

De afgelopen 4 weken zie ik steeds een meisje (19), in de kroeg. Laten we haar Amy noemen.

Nu klikt het gewoon goed, en vind ik haar ook wel (oppervlakkig) leuk. Maar, nu heeft ze dus een vriend. Aangezien haar vriend telkens afwezig is in de kroeg, kan ik gewoon mijn gang gaan, en zij dus ook. Zo ontstaat er in de avond (en na wat drankjes) toch wel enige spanning.

Ik heb al meerdere keren met haar gezoend, maar verder wil ze niet echt gaan uit schuldgevoelens voor haar vriend.. Zo is ze al twee keer bij mij thuis geweest, maar verder dan wat zoenen op de bank gaat het niet.

Ik heb al subtiel tegen haar gezegd dat ze praktisch al aan het vreemdgaan is, maar blijkbaar ligt die lat bij haar gewoon bij het zoenen, en niet verder.

Volgende week zie ik haar weer, en ga ik nog een poging wagen. Heeft iemand tips hoe ik die schuldgevoelens een beetje weg kan praten? Doel is natuurlijk om haar aan het einde van de avond in mijn bed te hebben.

En ja, ik ben een klootzak.

gelukkig zeg je het erbij.

Nou ja, vraag haar om het uit te maken en als ze dat niet doet kun je altijd nog die vriend zelfs sms'en dat zijn vriendin vreemd gaat. Veel succes samen!
Waarom al die moeite als je haar alleen oppervlakkig leuk vindt?
Voor je scorekaart soms?

Godallemachtig
Volgens mij zijn er van die pillen voor die je in haar drankje kan gooien?

Zo triest dit....
Joh er zijn genoeg andere meiden die je oppervlakkig leuk kan vinden, toch? Waarom wil je dan per se haar? Laat dat kind lekker met rust. En als je haar toch meer dan "oppervlakkig" leuk vindt, dan moet je gewoon met haar praten en uitleggen wat je voelt. Straks krijg je haar in je bed en peert ze 'm midden in de nacht omdat ze zich zwaar schuldig voelt. Dat is toch ook niet wat je wil?
quote:Supersoulfighter schreef op 15 februari 2011 @ 00:03: Straks krijg je haar in je bed en peert ze 'm midden in de nacht omdat ze zich zwaar schuldig voelt. Dat is toch ook niet wat je wil?Nee, ik denk dat het de bedoeling is dat ze dit de volgende ochtend doet.
The time is now
quote:Banba schreef op 15 februari 2011 @ 00:05:

[...]

Nee, ik denk dat het de bedoeling is dat ze dit de volgende ochtend doet.Haha, nee ik bedoel: als je haar echt leuk vindt, wil je haar toch op een leuke manier "veroveren" en het gezellig hebben samen? Als je haar alleen leuk vindt voor de seks, dan zou ik dus ernstig opzoek gaan naar een ander slachtoffer.
quote:Banba schreef op 15 februari 2011 @ 00:05:

[...]

Nee, ik denk dat het de bedoeling is dat ze dit de volgende ochtend doet.Maar liefst wel voor het ontbijt natuurlijk...
quote:Supersoulfighter schreef op 15 februari 2011 @ 00:03:

Joh er zijn genoeg andere meiden die je oppervlakkig leuk kan vinden, toch? Waarom wil je dan per se haar? Laat dat kind lekker met rust.

Ja, qua karakter vind ik er niet zoveel aan. Maar ze is wel ontzettend lekker! Het gaat me dan ook niet om een relatie he, begrijp me niet verkeerd. Het is me puur om de sex te doen.

quote:Straks krijg je haar in je bed en peert ze 'm midden in de nacht omdat ze zich zwaar schuldig voelt. Dat is toch ook niet wat je wil?Nouja, da's natuurlijk niet waar ik op uit ben nee. Maar dat is natuurlijk haar eigen verantwoordelijkheid/beslissing.
quote:doodshoofdaapje schreef op 15 februari 2011 @ 00:07:

[...]

Ja, qua karakter vind ik er niet zoveel aan. Maar ze is wel ontzettend lekker! Het gaat me dan ook niet om een relatie he, begrijp me niet verkeerd. Het is me puur om de sex te doen.

Dus omdat jij d'r een keer goed overheen wil moet zij haar relatie op het spel zetten?

quote:

[...]

Nouja, da's natuurlijk niet waar ik op uit ben nee. Maar dat is natuurlijk haar eigen verantwoordelijkheid/beslissing.Laat haar dan in een state of mind waarin ze die verantwoordelijkheid kan nemen c.q. die beslissing met haar volle verstand kan nemen. Du moment dat je haar dronken voert oid is het JOUW verantwoordelijkheid geworden.

[...]

Er zijn toch legio lekker vrouwen in de wereld. Sterker nog, er zijn er ook die wél een leuk karakter hebben! Dus waarom wil je dan per se met haar naar bed...?
Misschien is ze wel een ontzettende kluns in bed

[...]

[...]

Nouja, da's natuurlijk niet waar ik op uit ben nee. Maar dat is natuurlijk haar eigen verantwoordelijkheid/beslissing.Joh wat dacht je er van om gewoon naar een prostituee te gaan, kan je ook lekker sex hebben, oke het is niet gratis, maar wel zonder dat je het risico op klappen loopt.
Ik geloof hier geen reet van en skeft 'm d'r dan ook maar von zwischen.
quote:Supersoulfighter schreef op 15 februari 2011 @ 00:09:

[...]

Er zijn toch legio lekker vrouwen in de wereld. Sterker nog, er zijn er ook die wél een leuk karakter hebben! Dus waarom wil je dan per se met haar naar bed...?Nouja, ik ben een moderne man die liever lui dan moe is. En met haar ben ik al een aardig eind op weg. Ze heeft volgens mij alleen nog nèt dat laatste "stootje" nodig.
Wat heeft modern er mee te maken?
Al zou ik de tips weten dan zou ik je ze nog niet geven. Je hebt een goede zelfkennis, doe daar eens wat mee. Je zal je zelf toch in de spiegel aankijken een een klootzak zien. Ik zou liever een ander zien als ik in de spiegel kijk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Veronicas schreef op 15 februari 2011 @ 00:09:

[...]

Dus omdat jij d'r een keer goed overheen wil moet zij haar relatie op het spel zetten?

Van mij "moet" ze helemaal niets. Wat mij betreft hoeft haar vriend nergens iets van te weten.

quote:

[...]

Laat haar dan in een state of mind waarin ze die verantwoordelijkheid kan nemen c.q. die beslissing met haar volle verstand kan nemen. Du moment dat je haar dronken voert oid is het JOUW verantwoordelijkheid geworden.Ja, sorry. Dat vind ik echt onzin. Ik heb het nergens gehad over dronken voeren of wat dan ook. Wat ze drinkt is haar verantwoordelijkheid. Ik ben er niet op uit iemand te drogeren, maar ik ga ook niemand tegenhouden zichzelf te drogeren. Baas in eigen buik, heet dat toch?
quote:doodshoofdaapje schreef op 15 februari 2011 @ 00:12:

[...]

Nouja, ik ben een moderne man die liever lui dan moe is. En met haar ben ik al een aardig eind op weg. Ze heeft volgens mij alleen nog nèt dat laatste "stootje" nodig.Wat bedoel je met een "moderne man"? En ik vind dat je er tering lang over doet met haar, je kan vrijdag uitgaan en zaterdag wakker worden met een lekker wijf naast je. Zo moeilijk is dat toch niet? Ik vind juist dat je wel erg veel moeite doet voor iemand waarmee je alleen maar seks wil. Dus dat liever lui dan moe gaat ook niet op.
Baas in eigen buik? 'Baas over je ballen' daar zou jij een cursus bij kunnen zoeken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:doodshoofdaapje schreef op 15 februari 2011 @ 00:14:

Baas in eigen buik, heet dat toch?

Sorry, je bent heel fout, maar dit vond ik stiekem toch wel een beetje grappig.
quote:Letgo schreef op 15 februari 2011 @ 00:13:

Wat heeft modern er mee te maken?Gewoon, dat ik graag van alle gemakken voorzien ben en niet onnodig ergens moeite voor wil doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven