Meisje losweken

14-02-2011 23:56 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oké, first things first: Dit is geen trolltopic.

De afgelopen 4 weken zie ik steeds een meisje (19), in de kroeg. Laten we haar Amy noemen.

Nu klikt het gewoon goed, en vind ik haar ook wel (oppervlakkig) leuk. Maar, nu heeft ze dus een vriend. Aangezien haar vriend telkens afwezig is in de kroeg, kan ik gewoon mijn gang gaan, en zij dus ook. Zo ontstaat er in de avond (en na wat drankjes) toch wel enige spanning.

Ik heb al meerdere keren met haar gezoend, maar verder wil ze niet echt gaan uit schuldgevoelens voor haar vriend.. Zo is ze al twee keer bij mij thuis geweest, maar verder dan wat zoenen op de bank gaat het niet.

Ik heb al subtiel tegen haar gezegd dat ze praktisch al aan het vreemdgaan is, maar blijkbaar ligt die lat bij haar gewoon bij het zoenen, en niet verder.

Volgende week zie ik haar weer, en ga ik nog een poging wagen. Heeft iemand tips hoe ik die schuldgevoelens een beetje weg kan praten? Doel is natuurlijk om haar aan het einde van de avond in mijn bed te hebben.

En ja, ik ben een klootzak.
Alle reacties Link kopieren
Heb met je moeder te doen, zo'n stakker op de wereld te hebben gezet, ze zou zich doodschamen als ze dit leest!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven