Meisje losweken

14-02-2011 23:56 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oké, first things first: Dit is geen trolltopic.

De afgelopen 4 weken zie ik steeds een meisje (19), in de kroeg. Laten we haar Amy noemen.

Nu klikt het gewoon goed, en vind ik haar ook wel (oppervlakkig) leuk. Maar, nu heeft ze dus een vriend. Aangezien haar vriend telkens afwezig is in de kroeg, kan ik gewoon mijn gang gaan, en zij dus ook. Zo ontstaat er in de avond (en na wat drankjes) toch wel enige spanning.

Ik heb al meerdere keren met haar gezoend, maar verder wil ze niet echt gaan uit schuldgevoelens voor haar vriend.. Zo is ze al twee keer bij mij thuis geweest, maar verder dan wat zoenen op de bank gaat het niet.

Ik heb al subtiel tegen haar gezegd dat ze praktisch al aan het vreemdgaan is, maar blijkbaar ligt die lat bij haar gewoon bij het zoenen, en niet verder.

Volgende week zie ik haar weer, en ga ik nog een poging wagen. Heeft iemand tips hoe ik die schuldgevoelens een beetje weg kan praten? Doel is natuurlijk om haar aan het einde van de avond in mijn bed te hebben.

En ja, ik ben een klootzak.
quote:meds schreef op 15 februari 2011 @ 01:02:

ah joh mastermind, die jongen is niet goed joh.

Denk je dat echt, Meds?

Wat jammer, ik wilde 'm net uitnodigen voor een douche en een drankje...
Dames, bedankt voor de gezellige discussie. Helaas moet ik nu toch echt naar bed.

Hopelijk weten enkelen van jullie nog wat nuttige tips. Morgen na mijn werk ga ik hier zeker weer even kijken naar alle nuggets of knowledge die jullie hier nog gaan neerzetten!

Welterusten!
Slaap lekker Doodshoofdaapje, jij lekkere leuke stoere knul van me

(Ik ben bezet, dus deze posting voelt nu vast als een overwinning voor je)
quote:mastermind schreef op 15 februari 2011 @ 01:09:

Misschien heeft TO een micropenis? Dan heeft 'ie niet zo'n last van de restjes verderop.Ja, dat zal het zijn. Verklaart meteen waarom 'ie geen condoom gebruikt. Die zijn er niet in zo'n micro maat.
quote:Java schreef op 15 februari 2011 @ 01:16:

[...]

Ja, dat zal het zijn. Verklaart meteen waarom 'ie geen condoom gebruikt. Die zijn er niet in zo'n micro maat.Misschien een vingertopje afknippen van zo'n plastic handschoen? Zou het zielig vinden als TO een SOA oploopt omdat er geen condooms in zijn maat(je) verkrijgbaar zijn.
Ik denk dat TO blond is al dan niet met pony
Beste doodshoofdaap,

Je had duidelijk beter je best moeten doen. Op deze manier bereik je natuurlijk niets. Zorg op zijn minst dat ze verliefd op je werd, had loze beloftes gedaan die je niet waar had gemaakt. Vind je nogal laks overkomen, en dat heeft zij natuurlijk ook wel door.

Komt nogal zwak over, en dat je hier terecht komt voor adviezen, duidt al aan dat er gewoon niets van je plannetjes terecht gaat komen. Is toch als een laatste wanhopige stuiptrekking he, je weet dan zelf ook wel dat het een aflopende doodbloedende zaak is geworden.
guttegut, lijkt me dat we beter niet meer op dit soort jongens reageren. Het einde is zoek op deze manier. En wie weet heeft het een aanzuigende werking
Zelfde persoon als van het topic: ik heb zin in mijn buurman van 70+.....?
quote:strienenaar schreef op 15 februari 2011 @ 01:36:

Zelfde persoon als van het topic: ik heb zin in mijn buurman van 70+.....?neu dat topic is wel van een forumbekende hoor
Hm ok. Dacht het even omdat de topic hetzelfde begon. En net zo vaag was..
quote:Enn schreef op 15 februari 2011 @ 01:02:

Is dat geheimtaal Thee?

Nee Enn, maar er staat straf op het noemen van namen en dat heb ik er nou net niet voor over

Denk aan ruim een jaar terug (of zoiets), jong, geleerd, niet communicatief en sociaal etc.

Als je die laatste zin goed leest..... appeltje/eitje

en nu ga ik snel slapen
doodshoofdaap, je bent echt een aap. en apen eten hun eigen poep. zo'n afgelikte boterham als jij hoeft straks echt niemand meer!
quote:thee schreef op 15 februari 2011 @ 01:39:

[...]

Nee Enn, maar er staat straf op het noemen van namen en dat heb ik er nou net niet voor over

Denk aan ruim een jaar terug (of zoiets), jong, geleerd, niet communicatief en sociaal etc.

Als je die laatste zin goed leest..... appeltje/eitje

en nu ga ik snel slapen

JA maar Thee, die forumde nooit in de avonduren...

Dan las hij een boek

En verder, spannend topic hoor, ik kan niet wachten hoe het afloopt

Ik denk dat TO zijn pielemuis gewoon in zijn broekje blijft

Hij DENKT namelijk dat hij haar aan het teasen is, maar in feite is het omgekeerd

De dame geeft TO net genoeg om zijn (blonde) koppie op hol te brengen en de fantaseren over hoe het zal zijn....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Apart, ik kreeg ook meteen een blond gevoel bij het lezen van TO's vraag.

Dat terzijde, als ze ingaat op deze halfslachtige poging haar in bed te krijgen verdiend ze niets beters en haar (ex) vriend heel wat beter dan een muts die zich door deze man het bed in laat lullen praten.
Nope
Wat een bijzonder topic...

Twee mogelijkheden:

1. TO is een wannabe playah, maar snapt niet dat echte playah's echt never de nooit niet om hulp vragen, al helemaal niet op t Viva-forum. Conclusie: TO gaat nooit in meisjes' broekje komen.

2. TO denkt dat SIMS (of aanverwant spel) het echte leven is. Dat is natuurlijk niet zo. Conclusie: TO gaat nooit in (virtueel) meisjes' broekje komen.

Ergo: TO, geef het maar op. Dit word niets....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
TO zit nb ook nog in een identiteitscrisis. Volgens zijn haar het profiel is hij zij het een vrouw...
Nope
TO, meid, ga iets lolligs doen met je leven in plaats van hier voor vent zitten spelen. Ik had al een beetje een raar gevoel over zo'n zogenaamde macho die zich 'aapJE' noemt, maar blijkbaar hebben we hier een juffrouw met te veel frustraties of te weinig leven. Sneu.

Als het toch een man is, is het trouwens nog veel sneuer.
quote:aninha schreef op 15 februari 2011 @ 01:42:

doodshoofdaap, je bent echt een aap. en apen eten hun eigen poep. zo'n afgelikte boterham als jij hoeft straks echt niemand meer!

Zou ik je hier mogen corrigeren?

Niet alle apen eten poep. En ik kan het weten!
quote:doodshoofdaapje schreef op 15 februari 2011 @ 00:16:

[...]

Gewoon, dat ik graag van alle gemakken voorzien ben en niet onnodig ergens moeite voor wil doen.Dat noem ik niet modern. Dat noem ik lui.
Dus de gevoelens van een meisje interesseren je niet, je voelt je niet verantwoordelijk voor wie dan ook, het enige wat jij wilt is seks en je hebt geen respect voor haar en haar relatie.

Ben jij nou ook zo iemand die in staat is dronken in de auto te stappen en te zeggen: het is niet mijn verantwoordelijkheid dat er ook andere mensen op de weg zijn, moeten ze daar maar niet zijn.

Anyhow, koop een opblaaspop en douw je knakworstje daarin.

En als je haar alleen maar voor de neuk wil en absoluut geen relatie, waarom plaats je je topic dan op de relatiepijler en niet op de sekspijler?
Je hebt wel lef om dit op een vrouwenforum te komen vragen..........
Je verhaal doet me aan apenliefde denken. Ben je toevallig neef van Bokito?
quote:doodshoofdaapje schreef op 14 februari 2011 @ 23:56:

Oké, first things first: Dit is geen trolltopic.

De afgelopen 4 weken zie ik steeds een meisje (19), in de kroeg. Laten we haar Amy noemen.

Nu klikt het gewoon goed, en vind ik haar ook wel (oppervlakkig) leuk. Maar, nu heeft ze dus een vriend. Aangezien haar vriend telkens afwezig is in de kroeg, kan ik gewoon mijn gang gaan, en zij dus ook. Zo ontstaat er in de avond (en na wat drankjes) toch wel enige spanning.

Ik heb al meerdere keren met haar gezoend, maar verder wil ze niet echt gaan uit schuldgevoelens voor haar vriend.. Zo is ze al twee keer bij mij thuis geweest, maar verder dan wat zoenen op de bank gaat het niet.

Ik heb al subtiel tegen haar gezegd dat ze praktisch al aan het vreemdgaan is, maar blijkbaar ligt die lat bij haar gewoon bij het zoenen, en niet verder.

Volgende week zie ik haar weer, en ga ik nog een poging wagen. Heeft iemand tips hoe ik die schuldgevoelens een beetje weg kan praten? Doel is natuurlijk om haar aan het einde van de avond in mijn bed te hebben.

En ja, ik ben een klootzak.KLeuter. De beginletters zijn goed, dus het begin is er.
De topictitel komt toch over alsof je meer van dit meisje wilt dan alleen seks.

Door seks met haar te hebben week je haar niet los van haar vriend. Of fantaseer je stiekem dat ze het met hem uitmaakt en zich niet alleen voor seks maar ook een relatie in je armen werpt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven