Mening over tattoo
zondag 19 mei 2019 om 16:57
Hallo iedereen,
Ik heb een vraagje wat jullie hiervan denken. Mijn vriendin vroeg me vorige week eens naar mijn mening over een tattoo. Ik ben er resoluut tegen. Niet dat ik iemand met een tattoo slecht vind, maar niet bij mijn partner. Vrij duidelijk mening gegeven.
Tot mijn grote verbazing zag ik hem dit weekend staan. Een flamingo op haar onderbeen. Elke keer als ze een rok draagt of eender wat zal hij er staan.
Blijkt nu ook nog dat die de ochtend nadat ze mijn mening vroeg heeft laten zetten. En dat ze er dan ook tegen vriendinnen over stond op te scheppen hoe mooi ze het vond en dat ze wist dat ik er kwaad over zou zijn.
Behalve het feit van de tattoo, die ik afschuwelijk vind, voel ik me nu ook wel beledigd. Oké haar lijf haar keuze. Maar zo iets bespreek je toch met je partner eens goed door? Het is overigens niet de eerste keer dat ze mijn mening vraagt en resoluut het tegenovergestelde doet, maar bij dit word ik er wel nog altijd mee geconfronteerd voor de rest van mijn leven. Ik voel me wat beschaamd voor dat lelijk zichtbaar ding, en beledigd omdat ze het zomaar zet. Nu twijfel ik over heel onze relatie omdat ik er veel meer in zie dan juist een tattoo. Ligt het aan mij of wat denken jullie?
Ik heb een vraagje wat jullie hiervan denken. Mijn vriendin vroeg me vorige week eens naar mijn mening over een tattoo. Ik ben er resoluut tegen. Niet dat ik iemand met een tattoo slecht vind, maar niet bij mijn partner. Vrij duidelijk mening gegeven.
Tot mijn grote verbazing zag ik hem dit weekend staan. Een flamingo op haar onderbeen. Elke keer als ze een rok draagt of eender wat zal hij er staan.
Blijkt nu ook nog dat die de ochtend nadat ze mijn mening vroeg heeft laten zetten. En dat ze er dan ook tegen vriendinnen over stond op te scheppen hoe mooi ze het vond en dat ze wist dat ik er kwaad over zou zijn.
Behalve het feit van de tattoo, die ik afschuwelijk vind, voel ik me nu ook wel beledigd. Oké haar lijf haar keuze. Maar zo iets bespreek je toch met je partner eens goed door? Het is overigens niet de eerste keer dat ze mijn mening vraagt en resoluut het tegenovergestelde doet, maar bij dit word ik er wel nog altijd mee geconfronteerd voor de rest van mijn leven. Ik voel me wat beschaamd voor dat lelijk zichtbaar ding, en beledigd omdat ze het zomaar zet. Nu twijfel ik over heel onze relatie omdat ik er veel meer in zie dan juist een tattoo. Ligt het aan mij of wat denken jullie?
zondag 19 mei 2019 om 17:10
De liefde zit vast erg diep als een tattoo einde relatie betekentBelg007 schreef: ↑19-05-2019 17:08Hier zou het toch ook einde relatie betekenen.
Hoe lang zijn jullie samen dat ze het er blijkbaar nooit eerder over heeft gehad?
Heeft ze dat ding zo'n beetje in een vlaag van zinsverbijstering en zonder enige voorbereiding (plaatje kiezen - uittekenen - tattoeerder zoeken - afspraak maken - ...) laten zetten?
Man weet dat als ie zoiets zou flikken de echtscheidingspapieren klaar liggen.
Ik heb werkelijk niks met tattoo's en ik ga écht geen jaren op zo'n onding zitten kijken bij hem.
zondag 19 mei 2019 om 17:11
zondag 19 mei 2019 om 17:11
blijfgewoonbianca schreef: ↑19-05-2019 17:01https://www.google.nl/search?q=tattoo+f ... n&hl=nl-nl
Waar lijkt het op ?
De eerste foto in zwart wit
zondag 19 mei 2019 om 17:13
Of deze: https://youtu.be/rY-FJvRqK0EMurrmurr schreef: ↑19-05-2019 17:03Ik zou om haar te kutten elke keer als ze de kamer in komt gelopen dit nummer opzetten:
https://www.youtube.com/watch?v=V_CcPG1dySo
zondag 19 mei 2019 om 17:14
Een cover-up... het nog erger maken? Ze moet het niet laten weghalen dat is toch te laat. Verminkt voor het leven. Het gaat om het lak aan respect om het effe te melden maar het ligt blijkbaar aan mij... En je denkt toch niet dat ik van dat onding foto's heb of wil hebben?Stuiterdraakje schreef: ↑19-05-2019 17:11Nou.. foto..! Kunnen wij ons oordeel vellen en deskundig advies geven.
Voor een goede cover-up..
zondag 19 mei 2019 om 17:18
Ik zou haar overigens toch nog maar es van top tot teen onderzoeken of ze niet ergens tattoo's heeft weggeschminkt.
Iemand die zomaar out of the blue zo'n immense tattoo laat zetten op zo'n zichtbare plaats ... zou mij verbazen dat het haar eerste is.
En haar enige blijft.
Over 5 jaar staat ze waarschijnlijk vol met onzinnige tattoo's.
Iemand die zomaar out of the blue zo'n immense tattoo laat zetten op zo'n zichtbare plaats ... zou mij verbazen dat het haar eerste is.
En haar enige blijft.
Over 5 jaar staat ze waarschijnlijk vol met onzinnige tattoo's.
zondag 19 mei 2019 om 17:20
Ja. Je kunt daar niets aan doen. Haar lijf, haar keuze.
Maar stond ze echt op te scheppen tegen haar vriendinnen over dat het haar niet kon schelen wat jij er van vond, of is dat jouw interpretatie.
En het feit dat ze dingen totaal het tegenovergestelde doet van wat jij zou willen, betekent niet automatisch dat ze dit doet om jou te stangen. Mogelijk wilde ze het al anders doen, maar wilde wel jouw mening. En toen deze niet in lijn lag met haar wensen, heeft ze zich er niets van aangetrokken. Maar ik heb het idee dat er dus wel vaker wat issues zijn?
Het is net als met andere dingen, als je je vriendin niet meer aantrekkelijk vindt, mag je het gewoon uitmaken. Maar misschien kun je het gewoon eens aan haar vragen. Jullie verschillen op een aantal punten blijkbaar nogal van mening/visie. Wat vindt zij daarvan?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
zondag 19 mei 2019 om 17:21
Wat stel jij je aan zeg.timmy23 schreef: ↑19-05-2019 17:14Een cover-up... het nog erger maken? Ze moet het niet laten weghalen dat is toch te laat. Verminkt voor het leven. Het gaat om het lak aan respect om het effe te melden maar het ligt blijkbaar aan mij... En je denkt toch niet dat ik van dat onding foto's heb of wil hebben?
zondag 19 mei 2019 om 17:25
pamelacourson schreef: ↑19-05-2019 17:10De liefde zit vast erg diep als een tattoo einde relatie betekent![]()
De liefde gaat blijkbaar niet verder dan de buitenkant.
zondag 19 mei 2019 om 17:26
Hier hetzelfde.Madeliefjees schreef: ↑19-05-2019 17:10Ze heeft schijt aan je. Als ik iets graag wil, en mn man wil het Echt niet, en dan bedoel ik ook Echt niet, dan doe ik het niet.
En andersom ook.
Een tattoo willen we gelukkig allebei niet.
zondag 19 mei 2019 om 17:28
Het is een verschil in visie op het leven.
Ik wil niet geassocieerd, noch getrouwd zijn met een asociale marginaal.
En jep, als mijn vent persé een tattoo wil zetten belandt ie voor mij in dat hokje.
Gelukkig hebben we het hier al over gehad en deelt ie mijn mening en vindt ie tattoo's ook niks.