Mening over tattoo

19-05-2019 16:57 354 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik heb een vraagje wat jullie hiervan denken. Mijn vriendin vroeg me vorige week eens naar mijn mening over een tattoo. Ik ben er resoluut tegen. Niet dat ik iemand met een tattoo slecht vind, maar niet bij mijn partner. Vrij duidelijk mening gegeven.

Tot mijn grote verbazing zag ik hem dit weekend staan. Een flamingo op haar onderbeen. Elke keer als ze een rok draagt of eender wat zal hij er staan.

Blijkt nu ook nog dat die de ochtend nadat ze mijn mening vroeg heeft laten zetten. En dat ze er dan ook tegen vriendinnen over stond op te scheppen hoe mooi ze het vond en dat ze wist dat ik er kwaad over zou zijn.

Behalve het feit van de tattoo, die ik afschuwelijk vind, voel ik me nu ook wel beledigd. Oké haar lijf haar keuze. Maar zo iets bespreek je toch met je partner eens goed door? Het is overigens niet de eerste keer dat ze mijn mening vraagt en resoluut het tegenovergestelde doet, maar bij dit word ik er wel nog altijd mee geconfronteerd voor de rest van mijn leven. Ik voel me wat beschaamd voor dat lelijk zichtbaar ding, en beledigd omdat ze het zomaar zet. Nu twijfel ik over heel onze relatie omdat ik er veel meer in zie dan juist een tattoo. Ligt het aan mij of wat denken jullie?
Ze vroeg om je mening, niet om je toestemming.
Ze heeft het toch besproken?

Maak het uit als je het zo erg vindt.
Wat Sjaan zegt...
die ik wilde bestaat al...
Ze hoeft dat mijns inziens niet te bespreken. En wat had het goed doorspreken dan uitgehaald als zij het gewoon graag wil?
Maar in een relatie blijven met iemand die een flamingo op zijn onderbeen heeft vind ik veel gevraagd.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Pff.. haar lijf, haar keuze. Ze is niet jouw bezit.
En wie zegt dat jullie voor altijd bij elkaar blijven?
timmy23 schreef:
19-05-2019 16:57
Elke keer als ze een rok draagt of eender wat zal hij er staan.
Dat heb je heel pienter opgemerkt, maar let op: als ze een broek aantrekt staat die flamingo er nog steeds. Niet dat je denkt dat die dan weg is.
https://www.google.nl/search?q=tattoo+f ... n&hl=nl-nl

Waar lijkt het op ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hij is wel roze toch? :love:
Murrmurr schreef:
19-05-2019 17:01
Dat heb je heel pienter opgemerkt, maar let op: als ze een broek aantrekt staat die flamingo er nog steeds. Niet dat je denkt dat die dan weg is.
:rofl:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Maar nu ben ik wel heel benieuwd hoe die tattoo er uit ziet..
Vind het prachtig; zeker als ze strak gezet zijn.
(Helaas zelf te schijterig om et 1 te laten zetten..)
Daar gaat ze spijt van krijgen
Dus ik reageer overdreven? Je partner die iets permanent veranderd zonder waarschuwen moet je zomaar aanvaarden? Want sorry ik vind het niet aantrekkelijk, wat normaal wel nodig is als het je partner is toch?
Ik zou en mijn hoofd kaal laten scheren ( je vriend marco heeft daar al een topic over) en een tattoo nemen.
Ik zou om haar te kutten elke keer als ze de kamer in komt gelopen dit nummer opzetten:

https://www.youtube.com/watch?v=V_CcPG1dySo
timmy23 schreef:
19-05-2019 17:02
Dus ik reageer overdreven? Je partner die iets permanent veranderd zonder waarschuwen moet je zomaar aanvaarden? Want sorry ik vind het niet aantrekkelijk, wat normaal wel nodig is als het je partner is toch?
Nee hoor, dat moet je niet. Je kan het uitmaken.
timmy23 schreef:

, maar bij dit word ik er wel nog altijd mee geconfronteerd voor de rest van mijn leven.
Ik snap jou wel. Ik vind tattoos ook echt vreselijk tokkie en een beschadiging van je lijf. En met iemand die zo overduidelijk schijt heeft aan mijn mening, zou ik geen relatie hoeven.
En eerlijk gezegd denk ik eigenlijk niet dat jouw vriendin daar erg rouwig om zal zijn. Als de liefde bij haar echt diep zat, had ze dit wel anders aangepakt.
SjaanRoeispaan schreef:
Ze vroeg om je mening, niet om je toestemming.
Dit. Als zij het mooi vindt, hoeft ze het niet te laten voor jou. Ze hoeft het ook niet te bespreken. Ze is namelijk niet jouw eigendom. En belachelijk dat je kwaad bent om een tattoo. Lekker oppervlakkig typje ben je als je haar daardoor minder aantrekkelijk vindt.
pamelacourson wijzigde dit bericht op 19-05-2019 17:05
11.61% gewijzigd
Of geef haar op voor just tattoo of us..
Je kan beter om vergiffenis vragen dan om toestemming zal ze waarschijnlijk gedacht hebben.

Ik zeg kaasschaaf erover als ze slaapt. Dat zal haar leren.
timmy23 schreef:
19-05-2019 17:02
Ja. Je hebt haar niets te verbieden.

Gaat je piemel er echt slap van hangen, kan je haar een leukere vriend gunnen. Win voor haar.
Ja, je reageert overdreven. Ze vroeg je mening maar dat zou nooit moeten betekenen dat ze iets laat wat ze zelf graag zou willen.
Internagelaktisch
Hier zou het toch ook einde relatie betekenen.

Hoe lang zijn jullie samen dat ze het er blijkbaar nooit eerder over heeft gehad?

Heeft ze dat ding zo'n beetje in een vlaag van zinsverbijstering en zonder enige voorbereiding (plaatje kiezen - uittekenen - tattoeerder zoeken - afspraak maken - ...) laten zetten?

Man weet dat als ie zoiets zou flikken de echtscheidingspapieren klaar liggen.
Ik heb werkelijk niks met tattoo's en ik ga écht geen jaren op zo'n onding zitten kijken bij hem.
Even nog korte reactie. Gewoon in zwarte inkt, slecht gedaan bij een louche tatoeëerder met een losse pols. En ze vroeg wat ik er van vond in het algemeen. Niet dat ze er eentje zou zetten. En de afspraak en beslissing was al gemaakt voor ik het wist dus...
Voorop gesteld, sommige tatoeages (zo heet het toch in Nederland, toch geen tattoo?) vind ik kunstig getekend en als afbeelding niet lelijk. Dat gezegd hebbende, zie ik die mooie plaatjes dan liever als schilderij dan als permanente afbeelding op mijn lijf. De mevrouw uit dit topic vindt haar flamingo, nu hij helemaal strak op haar nog strakke kuiten staat, waarschijnlijk helemaal te tof voor woorden en de komende zomer laat ze die kuit waarschijnlijk trots zien onder een bijpassende outfit. Ik ben echter bang dat die flamingo er over 50 jaar uitziet als een kreupele, door de poten gezakte reiger.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven