Met het risico dat ik nu gekielhaald word...

03-10-2008 15:36 256 berichten
... maarreh, hebben jullie ook wel eens het gevoel dat er op dit forum dames zijn die - nadat een moeizame relatie stuk is gegaan - wel héél makkelijk concluderen dat ze met een narcist/ borderliner/ psychopaat/ pathologische leugenaar of anderszins geflipte mafketel te maken hadden gehad?

Ik wel, als ik eerlijk ben.
Alle reacties Link kopieren
quote:minny schreef op 03 oktober 2008 @ 20:19:

Zeg...gaan we Lad nou nog kielhalen of hoe zit dat?

Ga jij hem vangen?

Nog iemand zoeken met een boot...

Zeg...gaan we Lad nou nog kielhalen of hoe zit dat?

Een ban lijkt me meer op zijn plaats voor Lad

Ik heb een man met stoornissen toevallig, ik ben niet gek, ik ben compleet normaal. de hele wereld is alleen gvd tegen me. Aan mij ligt nooit iets, ik ben perfect!! En dan komt Lad hier een beetje mijn gehele leven om zeep helpen. Aanklagen zal ik hem, emotionele schade heeft hij mij berokkend!
quote:rafaella schreef op 03 oktober 2008 @ 20:32:

[...]Nog iemand zoeken met een boot...Joram? Ben jij het echt?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Lad schreef op 03 oktober 2008 @ 15:36:

... maarreh, hebben jullie ook wel eens het gevoel dat er op dit forum dames zijn die - nadat een moeizame relatie stuk is gegaan - wel héél makkelijk concluderen dat ze met een narcist/ borderliner/ psychopaat/ pathologische leugenaar of anderszins geflipte mafketel te maken hadden gehad?

Ik wel, als ik eerlijk ben.

Da's één conclusie. De andere mogelijke conclusie is dat mannen gewoon onverantwoordelijke, onvolwassen zeikerds zijn met een ego van hier tot Tokio, en dat vrouwen daar verzachtende omstandigheden voor proberen te vinden.

(Sorry hoor. Net weer een alleenstaande moeder gesproken over de omgangsregeling. Ik wéét dat er ook leuke, normale mannen bestaan. Echt.)
.
quote:Margaretha2 schreef op 03 oktober 2008 @ 17:14:

Ja, alleen die communicatiestop snap ik niet, kan je die specificeren? Houdt dat in dat ik moet ophouden met aan zijn kop jengelen en dat hij dat dan erg vindt...?

(Dat heb ik net 3 dagen geprobeerd... raad eens? Het werkt niet.)
[quote]Lad schreef op 03 oktober 2008 @ 15:36:

Ik wel, als ik eerlijk ben.[/quote]

Ik vrees dat zoals sommige dames op dit forum zijn, ze irl ook zijn.

En wanneer ik dan lees dat ze klagen dat hun vriend/man/SV er vandoor is.....denk ik wel eens stiekem......Hij had groot gelijk!

+1 voor hem! Hij had al veel eerder moeten wegrennen!

Got a wife and kids in Baltimore, Jack

I went out for a ride and I never went back

Like a river that don't know where it's flowing

I took a wrong turn and I just kept going

Everybody's got a hungry heart

Zeg...gaan we Lad nou nog kielhalen of hoe zit dat? Pak me dan, als je kan... Na-na-ni-na-na...
HEBBES
Ik denk dat een van de dames zich moet hijsen in een spannend speelpakje. En de rest zich verschuilt achter dat enorme gordijn daarzo. Dan springen we er met z'n allen zo bovenop. Niets zeggen tegen Lad, shhhh.

Wat een fijn topic trouwens, heb zitten gniffelen. En ik begrijp je punt Lad. Mensen met nps bestaan helaas wel en het is geen feest om dat mee te maken. Maar er zijn ook gewoon bergen egocentrische eikels. Trouwens ook geen feest om mee te maken .
quote:Feliciaatje schreef op 05 oktober 2008 @ 12:45:

Ik denk dat een van de dames zich moet hijsen in een spannend speelpakje. En de rest zich verschuilt achter dat enorme gordijn daarzo. Dan springen we er met z'n allen zo bovenop. Niets zeggen tegen Lad, shhhh.

Dat lijkt me wel een leuk plannetje, eigenlijk...

By the way, even serieus: ik vind dat er meer leuke vrouwen rondlopen dan leuke mannen, al met al. Ik vind veel mannen 'emotioneel kreupel' en niet in balans en ik sta er af en toe versteld van hoe veel rare mafketels er zijn.

Er zijn ook veel malle dames die er nog intrappen ook, omdat ze desperaat of zelf in de war zijn. En er bestaan ook vreselijke zeikwijven die van élke man een draaikont en een leugenaar zouden maken omdat 'ie denkt: eerlijk zijn levert toch altijd de wind van voren op, dus laat ik maar proberen wat 'uitstel van executie' bij elkaar te liegen.

Maar ik vind dat er meer a-sociale, freaky, merkwaardige mannen bestaan dan a-sociale, freaky, merkwaardige vrouwen. Dat zeker.

Zelf ben ik natuurlijk een geweldig leuke man. Dat spreekt voor zich, dus kielhalen zou hartstikke zonde zijn.
Ach Lad, een echte vent met zo'n fijne brede borstkas en bijbehorende longinhoud houdt toch gewoon even zijn adem in terwijl de vrouwtjes amechtig aan het touw staan te sjorren? Geef ons een paar minuten, en je bent weer boven water hoor!

Enneh... bedankt voor het compliment. Ben het helemaal met je eens dat er meer leuke vrouwen dan mannen zijn - het lijkt wel alsof vrouwen over het algemeen genomen (genetisch?) meer talent hebben voor zelfreflectie en het aanleren van nieuw (beter) gedrag. Tja, wij moeten het niet van onze spierballen hebben maar van onze manipulatiekunsten - flexibel inspringen op nieuwe situaties is evolutionair gezien altijd onze forte geweest!
quote:Lad schreef op 05 oktober 2008 @ 13:18:

[...]

By the way, even serieus: ik vind dat er meer leuke vrouwen rondlopen dan leuke mannen, al met al. Ik vind veel mannen 'emotioneel kreupel' en niet in balans en ik sta er af en toe versteld van hoe veel rare mafketels er zijn.

Er zijn ook veel malle dames die er nog intrappen ook, omdat ze desperaat of zelf in de war zijn. En er bestaan ook vreselijke zeikwijven die van élke man een draaikont en een leugenaar zouden maken omdat 'ie denkt: eerlijk zijn levert toch altijd de wind van voren op, dus laat ik maar proberen wat 'uitstel van executie' bij elkaar te liegen.

Maar ik vind dat er meer a-sociale, freaky, merkwaardige mannen bestaan dan a-sociale, freaky, merkwaardige vrouwen. Dat zeker.

Zelf ben ik natuurlijk een geweldig leuke man. Dat spreekt voor zich, dus kielhalen zou hartstikke zonde zijn.Volledig met je eens.
Am Yisrael Chai!
Beste Lad, ik ben wel eens gewoon gescheiden van iemand. En ik heb ook een relatie -véél te laat, guilty- beëindigd met een geflipte mafketel. Als je maar genoeg geflipte maffe zooi over je uitgestort krijgt ga je vanzelf wel analyseren hoor.
quote:Lad schreef op 03 oktober 2008 @ 15:36:

Ik wel, als ik eerlijk ben.Ik ook. De echte probleemgevallen niet te na gesproken, maar ik zie me een partij gezeik voorbij komen hier. Vréselijk!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:Lad schreef op 05 oktober 2008 @ 13:18:

[...]

Zelf ben ik natuurlijk een geweldig leuke man. Dat spreekt voor zich, dus kielhalen zou hartstikke zonde zijn.Probeer je nu onder het kielhalen uit te komen Lad?

En ik hoef je niet te pakken hoor, vroeg of laat kom je als vanzelf naar me toegewandeld, helemaal vrijwillig. Ik wacht rustig af en kijk ondertussen met voorpret naar mijn bootje....
Ik zie de tip dat FV op zoek moet naar een jonge vent maar volgens mij zijn die jonge gasten juist ontiegelijke watjes.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 05 oktober 2008 @ 20:18:

Ik zie de tip dat FV op zoek moet naar een jonge vent maar volgens mij zijn die jonge gasten juist ontiegelijke watjes.

Conclusie:

Alle vrouwen zijn heel leuk.

Alle jonge mannen zijn watjes.

Alle oude mannen zijn saaie sokken.

Alles ertussenin varieert van het spectrum eikel tot narcist.

En dan is er nog Lad.

Krachtig samengevat, Feliciaatje! Bijna een haiku zo!
quote:Feliciaatje schreef op 05 oktober 2008 @ 20:32:

[...]

Conclusie:

En dan is er nog Lad.

*bespringt Lad *
quote:HoiPippiLangkous schreef op 05 oktober 2008 @ 20:18:

Geen bijzonderheden
quote:Feliciaatje schreef op 05 oktober 2008 @ 20:32:

[...]

Conclusie:

En dan is er nog Lad.

En meneer Nilsson.

Conclusie; echte kerels zijn zeldzaam er zijn er nog maar 2.
(maar wat verstaan we onder oud eigenlijk? Meneer Nilsson is bijna 48 dus niet meer echt piep. Maar zeker geen saaie sok die alleen maar loopt te mekkeren)
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt Lad. Maar het probleem is dat vrouwen dat niet alleen op het forum doen, maar ook in real life!

Mannen-gedrag wat in onze ogen 'raar' is wordt vaak toegeschreven aan ernstige psychopathologie. Tot mijn grote ergernis.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
IK geef toe, ik maak me er ook schuldig aan. Ik zie regelmatig narcistische trekken in mensen die beschreven worden op het forum. Ik heb me hier in verdiept omdat een ex van me deze trekken ook sterk vertoond en ik geef toe dat ik het nu waarschijnlijk te sterk zie in allerlei beschrijvingen.

Ik heb meer vriendjes gehad en daar heb ik nooit het gevoel gehad dat ze een persoonlijkheidsstoornis hadden, hoe rot of raar of juist niet raar de relatie ook afgelopen is. Bij hem had en heb ik dat wel, aangezien zijn gedrag niet alleen betrekking heeft op zijn liefdesrelaties maar ook op vriendschappen, werk etc. Dat is volgens mij ook de definitie van een persoonlijkheidsstoornis, dat het je belemmert in je dagelijkse functioneren. Ik heb dagelijks genoeg mensen om me heen om te zien wat 'normaal' functioneren inhoudt en ik zag dus ook dat hij op dat vlak echt afweek.

Maakt het het makkelijker dat hij een narcist is? Nee, want verliefd worden op een eikel, hork of narcist is allemaal niet leuk en niet goed voor je zelfvertrouwen. Zie ik nu te veel narcisme en horkerige eikels? Waarschijnlijk wel, stop ik mee. Kan een eikel ook een narcistische persoonlijkheidsstoornis hebben? Ja. Helpt die wetenschap? Voor mij niet, maar ik had de relatie al verbroken voor de puzzelstukjes op hun plaats vielen. Voor anderen misschien wel om voor zichzelf te kiezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven