Mijn man heeft problemen denk ik

30-10-2018 14:27 132 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_378193 wijzigde dit bericht op 02-11-2018 09:57
99.92% gewijzigd
Esmee11223 schreef:
30-10-2018 15:14
Wij hebben jeugdzorg en die begeleid mij nu, over hoe ik met de situatie thuis om kan gaan, ook voor de kinderen.
Je bedoeld jullie toch ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Esmee11223 schreef:
30-10-2018 15:46
Agressie training en gesprekken krijgt hij. Maar van zijn alcohol weten ze niks omdat hij dat ook niet bekend wil hebben. Hij vind niet dat hij een alcohol probleem heeft.
Wat hij vind doet er niet toe
Hij heeft dat wel
En als hij dat niet wilt aangeven doe jij dat
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Je faciliteert zijn gedrag zelf al jaren omdat je geen consequenties verbindt aan zijn herhaaldelijk terugvallen in oud gedrag.

Je praat recht wat krom is, het valt allemaal wel mee en de hulpverlenende instantie kan geen goed plan van aanpak maken omdat ze de helft niet weten.

Je man is verslaafd en jij dekt alle ellende af met een deken die naar viooltjes ruikt terwijl iedereen zich afvraagt waar toch die vage putlucht vandaan komt.
JIJ moet actie ondernemen om je kinderen te beschermen want je vent denkt alleen maar aan de volgende halve liter.

Mijn kaak valt echt op mijn knieën van zoveel naiviteit.
Tess1981 schreef:
31-10-2018 10:05
Raar, wat soortgelijke foto's worden juist in dossiers opgenomen en bij de zitting gebruikt als bewijsmateriaal.
Daar ben ik mee bekend ja maar dat zijn meestal foto's gemaakt door een medicus.
En zelfs die hebben (gelukkig) te maken met strenge regelgeving. Zo moeten de gezagshebbers hier toestemming voor geven. Indien de gezaghebber(s) weigert/weigeren of als 1 van hen zelf verdachte is, moet de kinderrechter toestemming geven.
Wat een gezeur over die billenfoto’s terwijl het probleem toch echt iets anders is.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
Esmee11223 schreef:
30-10-2018 15:46
Agressie training en gesprekken krijgt hij. Maar van zijn alcohol weten ze niks omdat hij dat ook niet bekend wil hebben. Hij vind niet dat hij een alcohol probleem heeft.
Zeg lieve schat, die "ze" dat is Jeugdzorg dus he. Jeugdzorg is bezig met jouw gezin. Zo ver is het al. Hij krijgt agressietraining. Zo ver is het al. Jeugdzorg is dus bezig met hulp bieden en met dossiervorming en jouw kinderen zitten in nood en zijn in beeld. Zo ver is het al.

Hoe denk je dat ze verder gaan komen? Als jij informatie achterhoudt of wanneer zij een goed beeld hebben van de situatie? En wat denk jij dat er gebeurt als ze toch achter zijn alcoholmisbruik gaan komen? En dat gaat gebeuren want ze zijn niet achterlijk en jij bent te labiel om goed partij te kunnen bieden. Wat denk je dat er dan over de ouderschapscapaciteiten van jou in het dossier komt te staan? Betrouwbare partij? Rots in de branding? Of spaak in het wiel van de hulpverlening en het welzijn van de kinderen?

Wat is jouw doel? Dat Jeugdzorg weggaat zonder dat er iets opgelost over verbeterd is, wil je ze gewoon weg hebben zodat jij het gezicht naar de buitenwereld weer op kan zetten of wil je de HULPVERLENERS die je nu in je leven hebt complete hulp laten bieden op grond van alle informatie?

Zie jij hoe totaal irrelevant het is of hij (of jij) wil dat het alcoholprobleem zichtbaar wordt?
lotus77 schreef:
31-10-2018 12:20
Zeg lieve schat, die "ze" dat is Jeugdzorg dus he. Jeugdzorg is bezig met jouw gezin. Zo ver is het al. Hij krijgt agressietraining. Zo ver is het al. Jeugdzorg is dus bezig met hulp bieden en met dossiervorming en jouw kinderen zitten in nood en zijn in beeld. Zo ver is het al.

Hoe denk je dat ze verder gaan komen? Als jij informatie achterhoudt of wanneer zij een goed beeld hebben van de situatie? En wat denk jij dat er gebeurt als ze toch achter zijn alcoholmisbruik gaan komen? En dat gaat gebeuren want ze zijn niet achterlijk en jij bent te labiel om goed partij te kunnen bieden. Wat denk je dat er dan over de ouderschapscapaciteiten van jou in het dossier komt te staan? Betrouwbare partij? Rots in de branding? Of spaak in het wiel van de hulpverlening en het welzijn van de kinderen?

Wat is jouw doel? Dat Jeugdzorg weggaat zonder dat er iets opgelost over verbeterd is, wil je ze gewoon weg hebben zodat jij het gezicht naar de buitenwereld weer op kan zetten of wil je de HULPVERLENERS die je nu in je leven hebt complete hulp laten bieden op grond van alle informatie?

Zie jij hoe totaal irrelevant het is of hij (of jij) wil dat het alcoholprobleem zichtbaar wordt?
+100

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven