Mijn man heeft problemen denk ik
dinsdag 30 oktober 2018 om 15:26
Wauw, natuurlijk niet.YellowLemon schreef: ↑30-10-2018 15:23Kan viva via het IP niet het adres achterhalen en doorgeven aan de kinderbescherming.![]()
dinsdag 30 oktober 2018 om 15:26
Jij denkt dat je man problemen heeft? Ik weet zeker dat jullie als gezin problemen hebben als jij niets doet om je kinderen te beschermen nu het zo ver is gekomen dat school de jeugdzorg heeft ingeschakelt wegens een handafdruk op jullie zoon zijn bil! Dat is echt geen tikje geweest, daar is wel wat meer voor nodig.. en dat hij jou stompt en zegt dat dat niet nodig was geweest als jij normaal had gedaan is ook niet normaal. Klinkt mij nogal narcistisch in de oren.. het is zeker nooit zijn schuld, altijd die van de ander? Echt laat hem het fijn uitzoeken, neem je kinderen en maak dat je wegkomt voor het nog erger word.
dinsdag 30 oktober 2018 om 15:30
Je ontneemt je kinderen een zorgeloze jeugd als je bij een alchohol verslaafde mishandelende kerel blijft.. Je denkt toch niet dat dit bij 1 keer blijft als hij zo drinkt..Esmee11223 schreef: ↑30-10-2018 15:02Ik bescherm ze wel, daarom wil ik hulp voor hem, de kinderen hate hun papa niet ze staan elke dag op hem te wachten tot hij thuis is, ik wil juist voorkomen dat het nog een keer gebeurd en dat wij weer een normaal gezin kunnen zijn. Het is een keer gebeurd en ik probeer te voorkomen hiermee dat het nog een keer gebeurd, ze zijn juist heel gek op hun papa. En dat wil ik ze niet ontnemen.
Melding bij veilig thuis is zo gemaakt... ik mag hopen dat school ingegrepen heeft dan..
dinsdag 30 oktober 2018 om 15:34
Dus JIJ krijgt "psychologische begeleiding" om om te gaan met je mishandelende bezopen vent?
En daarbij vermeld je met droge ogen dat hij 'er nuchter onder blijft'...
Daar moest ik dan weer erg om lachen. Maar het is natuurlijk om te janken.
Dat je je kinderen (en jezelf) daaraan blootstelt... Dat je kinderen al zo'n vader hebben is erg genoeg, maar dat ze daarnaast zo'n weekdier als moeder hebben vind ik echt heel verdrietig.
Breng je gezin in veiligheid. Vandaag nog! Ongelooflijk zeg, dat ik dit werkelijk lees.
En daarbij vermeld je met droge ogen dat hij 'er nuchter onder blijft'...
Daar moest ik dan weer erg om lachen. Maar het is natuurlijk om te janken.
Dat je je kinderen (en jezelf) daaraan blootstelt... Dat je kinderen al zo'n vader hebben is erg genoeg, maar dat ze daarnaast zo'n weekdier als moeder hebben vind ik echt heel verdrietig.
Breng je gezin in veiligheid. Vandaag nog! Ongelooflijk zeg, dat ik dit werkelijk lees.
dinsdag 30 oktober 2018 om 15:37
De man die jij kende is vertrokken.
Zijn lijf en ledematen zijn nog aanwezig, maar in zijn hoofd is hij een verslaafde.
Zoek hulp. Praat over het alcohol misbruik. Want het MOET stoppen. Want het alternatief is twee zwaar beschadigde kinderen die daardoor zelf ook een grote kans hebben op alcoholisme. Stop de problemen nu! Voordat het van generatie op generatie door gaat.
Zijn lijf en ledematen zijn nog aanwezig, maar in zijn hoofd is hij een verslaafde.
Zoek hulp. Praat over het alcohol misbruik. Want het MOET stoppen. Want het alternatief is twee zwaar beschadigde kinderen die daardoor zelf ook een grote kans hebben op alcoholisme. Stop de problemen nu! Voordat het van generatie op generatie door gaat.
dinsdag 30 oktober 2018 om 15:37
Weet je, jij bent het verplicht om je kinderen te beschermen. Maar als ik het zo lees heb je nog een hele lange weg te gaan. Ik lees dat jij je schaamt voor het gedrag van je man en je wil niet dat men weet dat hij zoveel drinkt. Waarom is dat, denk je?
Fuck die spaarrekening, ik stack in schoenendoos
dinsdag 30 oktober 2018 om 15:38
kinderen zijn vaak zeer loyaal aan de mishandelende ouderEsmee11223 schreef: ↑30-10-2018 15:02Ik bescherm ze wel, daarom wil ik hulp voor hem, de kinderen hate hun papa niet ze staan elke dag op hem te wachten tot hij thuis is, ik wil juist voorkomen dat het nog een keer gebeurd en dat wij weer een normaal gezin kunnen zijn. Het is een keer gebeurd en ik probeer te voorkomen hiermee dat het nog een keer gebeurd, ze zijn juist heel gek op hun papa. En dat wil ik ze niet ontnemen.
ga eens langs bij de huisarts, vertel het hele verhaal, wees eerlijk
Of bel met Veilig Thuis, dat mag ook anoniem
er is echt hulp voor je
dinsdag 30 oktober 2018 om 15:40
poldervrouw schreef: ↑30-10-2018 15:30Je ontneemt je kinderen een zorgeloze jeugd als je bij een alchohol verslaafde mishandelende kerel blijft.. Je denkt toch niet dat dit bij 1 keer blijft als hij zo drinkt..
Melding bij veilig thuis is zo gemaakt... ik mag hopen dat school ingegrepen heeft dan..
Zoals ik al zij ik heb nu jeugdzorg die mij begeleidt zodat ik thuis beter om kan gaan met de situatie en hoe ik kan voorkomen dat dit nog een keer gebeurd.
dinsdag 30 oktober 2018 om 15:41
Komt toch ergens noordelijk uit.YellowLemon schreef: ↑30-10-2018 15:23Kan viva via het IP niet het adres achterhalen en doorgeven aan de kinderbescherming.![]()
dinsdag 30 oktober 2018 om 15:42
Wat een gelul. Dus jij moet voorkomen dat het nog een keer gebeurt?Esmee11223 schreef: ↑30-10-2018 15:40Zoals ik al zij ik heb nu jeugdzorg die mij begeleidt zodat ik thuis beter om kan gaan met de situatie en hoe ik kan voorkomen dat dit nog een keer gebeurd.
Dikke bullshit.
dinsdag 30 oktober 2018 om 15:43
En wat doet Jeugdzorg aan de verslaving en de agressiviteit van de vader?Esmee11223 schreef: ↑30-10-2018 15:40Zoals ik al zij ik heb nu jeugdzorg die mij begeleidt zodat ik thuis beter om kan gaan met de situatie en hoe ik kan voorkomen dat dit nog een keer gebeurd.
dinsdag 30 oktober 2018 om 15:43
Er is maar één manier om te voorkomen dat het nog een keer gebeurd en dat is door bij je man weg te gaan. Ik snap echt niet dat je zo'n bord voor je hoofd hebt dat je denkt dit zelf op te kunnen lossen én bij je man te blijven. Je ontneemt je kinderen de kans op een veilige jeugd door in de situatie te blijven.Esmee11223 schreef: ↑30-10-2018 15:40Zoals ik al zij ik heb nu jeugdzorg die mij begeleidt zodat ik thuis beter om kan gaan met de situatie en hoe ik kan voorkomen dat dit nog een keer gebeurd.
Trouwens, hoe kan jeugdzorg jou nou goede hulp geven terwijl je niet eens verteld wat er speelt?!
dinsdag 30 oktober 2018 om 15:44
Omdat ik mij schaam voor de situatie zelf, iedereen denkt dat ik er zelf geestelijk even doorheen zit omdat ik teveel werkte, ik ben gewoon bezig om te proberen dat het goed komt in het gezin, zoals meerdere hulp instantie’s die ik regel omdat mijn man uitgevallen is.Beau-ter-Ham schreef: ↑30-10-2018 15:37Weet je, jij bent het verplicht om je kinderen te beschermen. Maar als ik het zo lees heb je nog een hele lange weg te gaan. Ik lees dat jij je schaamt voor het gedrag van je man en je wil niet dat men weet dat hij zoveel drinkt. Waarom is dat, denk je?
dinsdag 30 oktober 2018 om 15:45
En wat voor advies geven ze je dan? Het gaat er niet om dat jij er beter mee om kunt gaan, snap je dat dan niet? HIJ moet naar een afkickkliniek en psychische hulp zoeken voor zijn agressie. Pas dan is er een káns dat het niet meer gebeurt.Esmee11223 schreef: ↑30-10-2018 15:40Zoals ik al zij ik heb nu jeugdzorg die mij begeleidt zodat ik thuis beter om kan gaan met de situatie en hoe ik kan voorkomen dat dit nog een keer gebeurd.
Tot die tijd zou ik jezelf en de kinderen niet blootstellen aan hem. Je kinderen hebben een verslaafde vader, dat beschadigt hen voor het leven. En dat niet alleen, hij heeft ook een van hen zo erg geslagen dat er een handafdruk zichtbaar is. Jij bent er mede schuldig aan wat je kinderen mee moeten maken als je niet met hen bij hem weggaat.
dinsdag 30 oktober 2018 om 15:46
Agressie training en gesprekken krijgt hij. Maar van zijn alcohol weten ze niks omdat hij dat ook niet bekend wil hebben. Hij vind niet dat hij een alcohol probleem heeft.Beau-ter-Ham schreef: ↑30-10-2018 15:44Jeugdzorg weet niet eens dat jouw man zoveel drinkt. Klopt dat?
Hoe kunnen zij je dan uberhaubt gericht helpen als jij alle vuiligheid onder het tapijt veegt?
dinsdag 30 oktober 2018 om 15:46
Denk je echt dat jij het kan oplossen zonder dat je verteld wat er echt speelt en in dezelfde situatie met man en kinderen blijft? Hoe zie je dat voor je?Esmee11223 schreef: ↑30-10-2018 15:44Omdat ik mij schaam voor de situatie zelf, iedereen denkt dat ik er zelf geestelijk even doorheen zit omdat ik teveel werkte, ik ben gewoon bezig om te proberen dat het goed komt in het gezin, zoals meerdere hulp instantie’s die ik regel omdat mijn man uitgevallen is.
dinsdag 30 oktober 2018 om 15:47
Nee, je verzwijgt en verdraait de boel. Doorgaans doen mensen dat alleen maar omdat ze zichzelf niet in de spiegel durven aan te kijken.Esmee11223 schreef: ↑30-10-2018 15:44Omdat ik mij schaam voor de situatie zelf, iedereen denkt dat ik er zelf geestelijk even doorheen zit omdat ik teveel werkte, ik ben gewoon bezig om te proberen dat het goed komt in het gezin, zoals meerdere hulp instantie’s die ik regel omdat mijn man uitgevallen is.
Omdat ze donders goed weten wat er aan de hand is maar te laf zijn om actie te ondernemen.
Pak je kinderen en vertrek bij deze vent. En het liefst zo snel mogelijk.
Fuck die spaarrekening, ik stack in schoenendoos