Mijn Man...

13-03-2012 16:26 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds ik me weer op het vrijgezellenpad begeef, heb ik een aantal mannen beter leren kennen...de met bomenpratende op jezusslippers lopende paddo-etende alternatieveling, de over het paard getilde op Adriaan van Disgelijkende pseudo-elitair, de metrosexueel, maar in werkelijkheid nog bij zijn moeder wonende nog niet uit de kast gekomen latente homo, de nog niet de baard in keelhebbende puber met een oedipuscomplex, de penose van Den Haag en wat al niet meer zij..... Deze variatie aan testosteron -bij de 1 wat meer dan bij de ander- heeft bij mij de vraag doen rijzen...Peet, wat zoek je nu eigenlijk in een man?....en dat antwoord moet ik u en mezelf schuldig blijven...wat ik niet zoek in een man, weet ik wel....geen overspelige zijn lul achternalopende rimpelige sharpei, geen in zijn eigen fantasieengelovende lamlul enfin zo kan ik nu wel even doorgaan...maar wat zoek ik dan wel in een man.....of beter gezegd watvoor man zoek ik.....een eerlijke man?...neehoor hij mag liegen zoveel hij wil zolang het maar niet tegen mij is.....een fatsoenlijke man?.....dat zou betekenen dat ik ook fatsoenlijk moet zijn, dus das een kansloze missie....een lieve man?.....die overleeft het bij mij niet....een principiele man?....rot op, das zo'n type die denkt dat hij altijd gelijk heeft, uit principe niet rookt en niet drinkt...ziet u het voor u....nee dus.....een man met normen en waarde?....zo'n CDA-er die het gezin de hoeksteen van de samenleving vindt...die verwacht dat ik kook en wat al niet meer zij.....wederom kansloos....Ik raak er steeds meer van overtuigd dat de enige man die ik langer dan 3 uur in mijn nabijheid kan verdragen mijn "jeweetwel"kater is.....een man met ballen....hij begroet me als ik thuiskom, ik trek een blik open en hij vreet het, hij schijt op steentjes, hij ouwehoert niet als ik roseetje neem en hij weet zijn plaats in mijn bed.....zal ik dan nu eindelijk na talloze miskleunen de liefde van mijn leven hebben gevonden? Mijn man heeft echter 1 nadeel , hij heeft 9 levens, dus hij gaat niet gauw dood.....
blijf ajb single, het beste voor alle partijen en schrijf in een evt. 2e post of topic iets leesbaarder.
Volgens mij was to zelf erg in haar nopjes met haar schrijfsel.

Ik vond het zo rete-irritant pseudo-grappig geschreven dat ik er een beetje chaggo van werd
Ik denk wat mannen betreft dat Petradb alles tot in de puntjes geregeld wil hebben.......
World of Warcraft: Legion
.....
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
OT Meltdown in ....3......2.......1.....
quote:missy_acy schreef op 13 maart 2012 @ 16:32:

Ben jij familie van peecee?sterker nog ik heb een vermoeden dat zij het is.
Ja daaag ksenija, jij denkt dat iedereen n dubbel nicker is!
Haha, herkenbaar berichtje, niet dat ik nu veel date, maar zie wel wat je bedoelt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven