Mijn onrust bij een afspraak; begrijpelijk of niet??

23-01-2010 13:21 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik zat even te denken.. want ik twijfel of mijn gevoelens en gedachten reëel zijn.

Mijn vriend heeft afgesproken met een vriendin, ze gaat naar een fotoshoot en ze vroeg of hij mee ging.

Dat maakt me dus niet uit dat hij dat gaat doen, alleen waar ik last van heb ik het gegeven dat ze de enige keer dat ik haar zag een opmerking maakte; als jij niet met haar had en ik niet met hem dan hadden wij waarschijnlijk wel een relatie.

Dat was niet in een grappige context oid. En mijn vriend reageerde er niet duidelijk op. Ik zat daar dus bij en dacht naja...oke.. beetje vreemd maar ga hier niet op in.

Nu ze dus gaan afspreken schoot deze opmerking me weer te binnen en ben ik aan het twijfelen geslagen. Het voelt gewoon niet lekker en ben er niet gerust op. Ik vertrouw hem dat er niets gebeurt, dat weet ik gewoon zeker. Alleen dat onrustige gevoel; waar maak ik me nu precies druk om?

Daarbij vind ik het een beetje een vaag gebeuren.. hij was vaag over de afspraak. Eerst had ze hem nodig voor vervoer, maar ze heeft een rijbewijs en een auto dus dat gaat niet op. Toen zei hij dat het voor de gezelligheid was. Toen zei hij ja het is in Utrecht, savonds. 1 dag later was het weer overdag op een plein ergens. Ik stelde voor dat ze eerst hier wat komen drinken voor ze gaan dan zie ik haar ook weer een keer (kan ik mijn mening over die opmerking eventueel bijstellen...) en vind ik ook gezellig. Maar dat wou hij perse niet. Ze bellen alleen waar ik niet bij ben.

Het zit me ergens gewoon niet lekker door die opmerking, en doordat ik het gevoel heb dat het een beetje vaag is allemaal en dat ik haar dus niet mag zien. Maak ik me nu te druk? En waarover precies?

Het is niet erg dat hij met haar afspreekt maar door die bovenstaande redenen heb ik een onrustig gevoel en weet ik niet wat ik ervan moet vinden. Ik moet het ook gewoon even kwijt dus vandaar dat ik het hier op het forum zet.

Iemand anders heb ik er wel over gesproken en die snapt mijn gevoelens erbij wel en zou het zelf ook niet leuk gevonden hebben. Omdat het niet vertrouwd is.

Tja.. vraag me gewoon af of mijn onrust hierbij overdreven is. wat vinden jullie?
Alle reacties Link kopieren
quote:shoppen schreef op 26 januari 2010 @ 17:35:

kun je ze niet volgen?

het voelt namelijk zeer verdachtwil je er een bitterbal bij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven