Mijn schoonmoeder HELP

22-10-2012 19:54 185 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok ik weet dat ik, zeker als man hier het risico loop nu volledig afgebrand te worden. toch ga ik het erop wagen. heb echt dringend advies nodig.

voorop gesteld hou ik zielsveel van mijn vrouwtje. We zijn al 20 jaar bij mekaar. Ze doet ontzettend veel voor me, zou nooit een ander willen. ze is geen fotomodel maar heeft een hartje van goud, daar gaat het mij om en om het goed met mekaar hebben.

in die 20 jaar ben ik ook NOOIT vreemdgegaan of het nou geloofwaardig klinkt of niet.

mijn schoonmoeder is 59 gescheiden en ziet er ook heel gemiddeld uit, niets byzonders. heb nooit in mn hele leven met andere ogen naar haar gekeken dan als 'mams'. vorige zomer is het toch gebeurd dat we bij mekaar in bed zijn beland toen mn vrouwtje aan het werk was en ik haar moest helpen met wat reperaties om het huis.

Eigenlijk vooral door geflirt van haar kant en toespelingen is het zover gekomen.

Ik neuk haar nog steeds, en mn vrouwtje weet van niks. Zo'n eens in de week ga ik bij 'mams' op de koffie en niemand weet ervan het is echt ons geheimpje.

De laatste tijd voel ik me helaas wel vrij schuldig naar mn vrouwtje toe. Ik bedrieg haar niet alleen maar nota bene met dr eigen moeder. Eerdere pogingen om ermee te kappen zijn op niks uitgedraait. het is TE lekker, TE geil en TE spannend. vooral het aspect denk ik dat het dubbel verboden is en nog spannender dan gewoon naar een DVP gaan of een vrouwelijke collega neuken.

soms lig ik er wakker van. heb het ook met mn schoonma besproken. zij wil er ook niets van weten om te stoppen, vind ze veel te heerlijk zegt ze dan.

Maar ik begin me steeds schuldiger te voelen. en als ik wil stoppen hou ik mezelf teeds voor dat het toch al te laat is, want ik heb haar al god weet hoevaak geneukt en als ik nu stop is het verraad naar mn vrouwtje niet ineens weg. Ik heb het al gedaan, zegmaar. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen...

misschien kan iemand helpen hoe ik hier het beste uit kom? ik ben echt bang dat als het uit komt mn relatie naar de knoppen is. en tussen die van mn vrouwtje en haar moeder.
O god in Noorwegen kan ook alles hè..
m'n vrouwtje
Sneu
quote:vosje78 schreef op 22 oktober 2012 @ 20:03:

[...]

Oh daar ook.Maar mijn vriend is het niet hoor... die doet het niet met zijn schoonmoeder
Dat taalgebruik...
quote:Broedkippetje schreef op 22 oktober 2012 @ 20:01:

[...]

Oké, toch doorgelezen.

En hier verbaas ik me dan zo over.

Je neukt haar sinds vorige zomer en de laatste tijd voel je je helaas wel schuldig.

Rot voor je, hé.Neem dat maar wat ruimer broedkippetje. Na de eerste keer voelde ik me al heel schuldig. maar de geilheid en spanning won daarvan. tussenpozen heb ik me ook zwaar schuldig gevoeld. maar de LAATSTE TIJD echt bijna dagelijks.
quote:forummanviva schreef op 22 oktober 2012 @ 20:02:

[...]

ik probeer dat ook een draai te geven en er zonder al te veel kleerscheuren uit te komen. Ik WIL wel stoppen en ik WEET dat ik 20 jaar zonder vreemdgaan heb gekund. maar ik ben ZO bang om alles kapot te maken als ik dit opbiecht. Ik verneuk dan niet alleen een 20 jaar lange relatie maar ook de band tussen mn vrouwtje en haar moeder. ik ben bang dat ik al teveel kapot gemaakt heb om nog eerlijk te zijn...

Wanneer ga je weer op de koffie bij schoonmammie?

Heb je zelf geen leuke pappie voor het vrouwtje?
quote:danyusha schreef op 22 oktober 2012 @ 20:05:

Dat taalgebruik...Geweldig hè
Je hebt het al kapot gemaakt, als het waar is. Wie zijn billetjes brandt...
Klein klein trolletje wat doe je in mijn bos,

Je neukt er alle moedertjes dat is veel te grof!

Oh mijn lieve mamaatje zeg het niet aan mijn vrouwtje.

Ik zal je poesje liefhebben, en je dochter laten gaan.
Dit is niet een heel geloofwaardig trol topic, TO.

Als ik jou was zou ik over the top gaan, relistisch wordt het toch niet meer.

Wil je misschien niet een kindje met je schoonmoeder? Met ivf kan veel tegenwoordig.
Het is toch raar, dat je in hetzelfde gat zit te wroeten waar je vrouwtje ook uitkomt.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
mitsig Dat zeg ik. Dat ik bang ben dat ik al teveel kapot heb gemaakt. ik wil gewoon weten hoe ik dit gewoon tot een snel einde kan brengen. Kappen met schoonmoeder, helder. En dan? Kan ik dan verder leven in die leugen? er is al teveel tussen ons gebeurd. is het niet echt not done om dat te verzwijgen? Kan de relatie gewoon vanaf dat punt verder gaan alsof er nooit wat is gebeurt?
En als je een beetje goed was in wat je deed, dan had je wel geschreven ' ME SCHOONMOEDER HELP'
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Ja hoor, het enige wat gedaan moet worden is het ontneuken van je schoonmoeder
quote:forummanviva schreef op 22 oktober 2012 @ 20:09:

Dat zeg ik. Dat ik bang ben dat ik al teveel kapot heb gemaakt. ik wil gewoon weten hoe ik dit gewoon tot een snel einde kan brengen. Kappen met schoonmoeder, helder. En dan? Kan ik dan verder leven in die leugen? er is al teveel tussen ons gebeurd. is het niet echt not done om dat te verzwijgen? Kan de relatie gewoon vanaf dat punt verder gaan alsof er nooit wat is gebeurt?Oh zo te zien kom je er zelf wel uit. Dit is echt een vruchtbaar gesprek wat je hier met jezelf hebt.
ONTneuken zal niet gaan ermee kappen wel. En het dan ons geheimpje laten, prima. maar ik weet niet of ik dat wel kan. leef al zolang in een leugen.

het stomme is, met onze relatie is niets mis. mijn VROUW doet alles voor me en houd echt ontzettend veel van me en ik van haar. Zou geen andere vrouw willen om mee samen te leven. Heb ook geen gevoelens voor mijn schoonmoeder.
Oh wat erg zeg dat je je bijna dagelijks schuldig voelt,ik zou daar zeker hulp voor zoeken!

Je hoeft echt niet bang te zijn dat het uitkomt hoor want zulke dingen komen nl nooit uit.

Vind je ook wel een echte kerel door de schuld bij je schoonmoeder te leggen,als zij niet geflirt zou hebben was het natuurlijk nooit gebeurd.

Nou kop op he!

Je komt er niet zonder kleerscheurtjes er van af.

Helaas voor jou, je mag op jouw verbrandde billetjes gaan zitten.

\Vertel jouw vrouwtje dat je neukt met haar moedertje, je zult zien dat het vrouwtje een pollepeltje pakt in haar kleine handjes en je het huisje uit mept.

Je kan nog even bij jouw jouw schoonmoedertje een wipje maken en dan hupsake op jouw eigen voetjes verder gaan in dit leven.

Wel goed onthouden ,niet meer achter jouw lulletje aan lopen, brengt alleen maar ongelukjes.

Denk je nu echt dat jouw schoonmoedertje die geheimpje stil gaat houden voor jouw vrouwtje ????
misschien kun je een triootje met je vrouw en je schoonmoeder doen?
quote:forummanviva schreef op 22 oktober 2012 @ 20:09:

Dat zeg ik. Dat ik bang ben dat ik al teveel kapot heb gemaakt. ik wil gewoon weten hoe ik dit gewoon tot een snel einde kan brengen. Kappen met schoonmoeder, helder. En dan? Kan ik dan verder leven in die leugen? er is al teveel tussen ons gebeurd. is het niet echt not done om dat te verzwijgen? Kan de relatie gewoon vanaf dat punt verder gaan alsof er nooit wat is gebeurt?

Joh het gaat nu toch ook goed, niet zoveel over nadenken, laat je hersentjes met rust en zorg dat beide vrouwtjes tevreden zijn.

Want laten we eerlijk zijn: als haar moedertje al geen schuldgevoelentjes heeft, wie ben jij dan om ze wel te hebben?

De paus?
Ik zou het gewoon verzwijgen. Tenminste, valt er wat te erven?
Pas maar op dat je der niet zwanger maakt.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Hebben jullie toevallig een dochter? kan die ook leuk mee doen.
quote:Galadriel schreef op 22 oktober 2012 @ 20:13:

[...]

Joh het gaat nu toch ook goed, niet zoveel over nadenken, laat je hersentjes met rust en zorg dat beide vrouwtjes tevreden zijn.

Want laten we eerlijk zijn: als haar moedertje al geen schuldgevoelentjes heeft, wie ben jij dan om ze wel te hebben?

De paus?haha nee dat zeg ik niet. Maar ik ga wel kapot door het schuldgevoel. na de eerste keer voelde ik me al heel schuldig. En toch doorgegaan. zoals ik al zei de spanning word een soort verslaving. en ik wil hier goed uit komen. een keer vreemdgaan is prima na 20 jaar. collega's etc bezoeken regelmatig een DVP of maken een slippertje. maar niet met hun schoonmoeder, dat maakt het deste erger om op te biechten. Daarom weet ik niet hoe dit gaat aflopen. er niet over nadenken zal helaas niet gaan. het spookt voordurend door mijn hoofd de laatste tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven