Mijn vriend heeft sex gehad met een hoer. En nu?

04-11-2014 13:18 278 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Zoals de titel al doet vermoeden ben ik er een paar dagen geleden achter gekomen dat mijn vriend (anderhalf jaar). 1 keer (zegt ie) sex gehad heeft met een prostituee. Hij zat in Antwerpen op het moment dat ik het hoorde en ik was op een feestje. Een jongen waar mijn vriend vroeger mee omging whatsappte mij vanuit het niets om alles even uit de doeken te doen.

Mijn vriend is 30 en heeft drie kinderen. Hij heeft de volledige voogdij omdat zijn ex-vrouw de opvoeding niet aankan. Dit houdt dus in dat ik een fulltime stiefmoeder ben.

Toen ik het hoorde stortte mijn wereld in. Mijn vriend, die ik blindelings vertrouwde, is aan het begin van onze relatie (we hadden 2 maanden) met twee vrienden naar een hoerentent geweest en heeft 50 euro betaald om zichzelf te laten pijpen door een hoer. Ook hebben ze sex gehad.

Zoals je wel kunt begrijpen zitten mijn emoties mij op dit moment flink in de weg. Ik heb gehuild, geschreeuwd, ik heb hem een klap in zijn gezicht gegeven. Het ergste was dat ik niets zag aankomen. Ik ben alles behalve naïef. Overal zoek ik wat achter en ik kom ook overal achter. Onze relatie was goed. Alles ging goed. We konden over alles praten, ik zie dat hij zielsveel van me houd, hij heeft alles voor mij over, we hebben gemiddeld vier keer in de week (goede) sex. Ik was er heilig van overtuigd dat wij het "perfecte" stelletje waren. Dacht ik. Ik heb alles voor hem gedaan en ik had alles voor hem en de kindjes (die als de mijne voelen) over. Die pijn die ik nu voel is niet in woorden te schrijven. Ik voel me verraden, vernederd. Als oud vuil.

Hij blijft herhalen dat het in een periode was wanneer ik nog niet zeker was of we deze relatie moesten voortzetten, hij nog vriendin had die hem constant opstookten om over zijn grenzen heen te gaan. Bla bla bla. Smoesjes.

Hetgeen wat ik eerst geëist heb was een SOA tests (heeft ie vanmiddag). Ik weet ook best dat, als hij iets opgelopen had, dit allang duidelijk had moeten zijn. Toch vind ik dat hij gewoon even moet lijden.

Daarnaast wil ik zijn rekening afschriften zien om zeker te weten dat het echt alleen die ene keer was. Ook heb ik, achteraf puur uit wraak denk ik, zijn zus (die als een moeder voor hem is) alles vertelt.

Hij blijft me maar huilend bellen, smeken, hij is op mijn werk geweest met boemen. Hij heeft mijn jongere zusje ingezet; zij heeft mij gevraagd om er alsjeblieft nog eens over na te denken.

Stiekem weet ik al wat mijn keus zal zijn; ik hou van hem, ik hou van de kindjes, ik wil bij hem zijn. Ik wil bij hem blijven.

MAAR: zo makkelijk geef ik me niet gewonnen. Ik wil dat hij de pijn voelt die ik voel. Ik ben zo kwaad. Hij is er op dit moment van overtuigd dat ik bij hem wegga (dat heb ik hem vertelt). Ik begrijp dat ik met wraak nergens kom, maar ik moet hem gewoon laten voelen dat dit niet door de beugel kan. Dat er consequenties zijn. Ik weet alleen niet goed hoe. Ik wil zelf niet vreemdgaan of iets dergelijks maar hij moet gewoon weten dat hij niet zomaar iets kan doen zonder er bij na te denken en vervolgens nog makkelijk mee weg te komen ook.

Zo zit ik niet in elkaar. Ik ga hem vergeven, maar nu nog niet.

Alvast bedankt voor jullie reacties en opmerkingen..
you've got enemies? Good, that means that you stood up for something at some point in your life
Ja daaaaaaag, dus de persoon die de app stuurde krijgt nu de volle lading van jullie?

Volgens mij missen enkelen van jullie prioriteitsgevoel en realiteitsbesef.

En zoals eerder reeds aangegeven: blijkbaar staan jullie er allemaal om te springen dat jullie vent naar een hoer gaat. Even laten lebberen en berijden...en klaar is Kees.
Zij zat niet thuis op hem te wachten, troelalaaatje, ze was op een feestje. En toen was er inderdaad nog geen liefde, hooguit verliefdheid, aangezien dit aan het begin van hun relatie gebeurd is en TO zelfs nog niet zeker wist of ze wel een relatie met hem wilde.
Troela, doe normaal. Ik sta bijvoorbeeld niet te springen om een hoerenloper als man, maar ik zou het MINDER ERG vinden als hij een prostituee bezoekt dan wanneer hij een geheime relatie met iemand aanknoopt. Minder erg betekent dus niet dat ik er om sta te springen.
Spitsmuis, doe lekker zelf normaal.

Val me niet aan omdat ik het niet met je eens bent. Ik vind je gedachtengang totaal niets van doen hebben met het verhaal van TO!

Als er een topic geopend is over tomaten ga ik toch ook niet uitweiden over mijn mening over spruiten??

Feit is dat partner is vreemdgegaan, in dit geval met een hoer. Er was wel sprake van een relatie, reeds 2 maanden lang. Ik weet niet of TO haar post heeft gewijzigd, maar enkele zaken die jullie benoemen zie ik niet terug.
Nou nou wat een hysterica ben jij zeg..

Was die ¤50,- incl. BTW?
Prik, ten tijde van zijn hoerenbezoek had hij ook haar kunnen naaien. Was goedkoper geweest.
Stiekem weet je al wat je keus is. (je houdt van hem)

Je begrijpt dat je met wraak nergens komt?

Houdt de boel ook niet 'binnenkamers'

Maar hij moet nu diep, diep door het stof om iets wat hij in het begin van jullie relatie (toen er nog niets zeker was) gedaan heeft.

Ja dat getuigt van echte liefde. Een enorme goede basis om verder mee te gaan.8-P
Troela, volgens mij lees jij een héél ander topic ofzo...

Ik lees voornamelijk begrip voor het boos zijn maar niet voor het wraak nemen.
What have we done....
Oh ja en als hij blijkbaar de vrijheid voelde om met een hoer seks te hebben, waarom voelde hij dan niet de "vrijheid" om dat met michelle te delen? "Hee schat, super leuke avond gehad met vrienden gister, lekker naar de hoeren geweest! Vanavond filmpje bij jou of bij mij?"

Als mijn man op stap gaat, dan weet ik dat vooraf. Als hij met een vriend naar een bepaalde bar zou gaan, zou ik op voorhand verwachten dat daar iets gebeurt. Als dat ´iets´ iets is waar ik niet mee kan leven, dan zeg ik dat dus vooraf. Daarnaast regel ik hier thuis alle financien, dus stiekem geld uit geven zit er toch al niet in .

In de beginperiode, toen ik nog niet alles wist, was ik ook nog niet 100% zeker van onze relatie. In die periode ben je zoekend, tastend, wordt het wat of wordt het niks. In die tijd ben ik ook nog met iemand anders op stap geweest. Niet het bed in trouwens, daar ben ik het type dan weer niet voor. Maar he, ik had nog geen vaste relatie dus eigenlijk had het niks uit gemaakt. Pas als je samen beslist dat je nu toch echt een relatie hebt, is dat ook echt zo. En vanaf dat punt kun je pissig worden als je vriend(in) nog met een ander het bed in duikt. Betaald of onbetaald is dan om het even.

Wat ik eigenlijk veel raarder vind, is het feit dat die ene vriend dit nu ineens moest laten weten. Wat is daar de meerwaarde van? Welk belang heeft hij erbij?? Waarom niet, toen je voorgesteld werd, meteen zeggen; ow, weet waar je aan begint want je hebt een hoerenloper te pakken? Waarom NU???
nou jij reageert wel een beetje overdreven in mijn ogen.

Jullie hadden destijds nog maar net wat, en hij heeft alleen maar sex gehad met een hoer.Wees blij dat het een hoer was, zou ik veel minder erg vinden dan een andere vrouw.
Die reacties lees ik ook. Echter ook andere reacties.
Troela, hij is in het begin, onder invloed van verkeerde vrienden, eenmalig naar een hoer geweest. Ja natuurlijk doet dat TO pijn, natuurlijk mag ze daar boos om zijn. Maar dit is een buitenproportionele reactie, zoveel wraak willen.

Als ze echt door wil met de relatie zal er vertrouwen moeten zijn. Als zij zo vol met wraak zit, zal hij de volgende keer dat hij iets doet wat zij niet leuk vindt, daar stiekem over doen, en dat is totaal geen goeie basis voor een relatie.

Ja, laat hem door het stof kruipen, laat hem werken aan het herstel van het vertrouwen. Maar ga geen wraak nemen, daar heeft helemaal niemand iets aan, werkt alleen maar tegen in het herstellen van de relatie.
Ik heb ooit een vriend gehad die vreemdging. En dat was niet in het begin van onze relatie. Ik heb niet geschreeuwd, geslagen of wat dan ook en heb zéker geen 'wraak' genomen. Daarom kan ik met enige zekerheid zeggen dat ik niet zo zou reageren als TO doet/deed. De relatie van toen is toen niet afgebroken en om andere redenen uitgegaan.

Als iemand mij nu zou vertellen dat mijn man in onze eerste 3 maanden van de relatie naar de hoeren is geweest, kan ik me dat amper voorstellen, aangezien we toen nogal wat seks hadden samen. Dat zou 'm helemaal niet meer gelukt zijn. Maar.. in ons geval zou dat ook 21 jaar terug zijn en ik zou ervan balen, er echt enorm van balen, maar er niet zo'n toestand van maken. In de eerste maanden waren we nl wel veel samen, maar hadden we niet naar elkaar uitgesproken dat we verder met elkaar gingen.
Later is nu
Welk belang had die vriend van hem trouwens om hem na al die tijd te verraden?

Fijne vriend is dat.!
.
Oh en laat hem die vrienden van toen niet meer als vrienden beschouwen.

Waarom werd nu dit appje gestuurd?
Je reactie vind ik ook nogal overdreven.

Ik begrijp wel dat je het niet leuk vind, zou ik ook niet leuk vinden maar het is toch 1,5 jaar geleden en jullie gingen net 2 maanden met elkaar.

Zou daar best even boos om worden maar na een gesprek is het dan ook wel klaar.

Of je wil verder met hem of niet maar laten bloeden en kruipen?
.
Prima dat je hem laat weten dat je er niet blij mee bent. Dan weet hij ook dat hij het beter niet nog een keer moet doen, mocht hij dat al willen.

Zie het alleen wel even in perspectief. Het was niet vorige week, maar helemaal in het begin van jullie relatie, toen alles nog niet zo serieus was.

Jouw reactie nu is niet tof. Hij moet lijden en hij moet flink door het stof.

Denk aub wat constructiever. Wil je met hem verder? Hoe wil je verder? Dus niet eerst uit onbeheerste emotie alles stuk maken en daarna pas gaan denken wat je wil. Want dan heb je met je wraakacties misschien meer stuk gemaakt dan de bedoeling was.
Wel raar dat die 'vriend' jou ineens een appje stuurt met dit bericht.
.
Mijn reactie hierop is dat het een ontzettende rotstreek van die app-´vriend' is.
1x toen jullie 2 maanden een "relatie" hadden. En daarom nu zoveel op het spel zetten?

Volgens mij heb je hem meer dan genoeg laten bloeden.
quote:troelalaaaatje schreef op 04 november 2014 @ 14:27:

Prik, ten tijde van zijn hoerenbezoek had hij ook haar kunnen naaien. Was goedkoper geweest.Nee, dat ging niet, want hij zat in Antwerpen :-).
Júist in het begin zou je zo dol op elkaar moeten zijn dat het niet in je opkomt zoiets te doen, dan is het nog zo wankel dat je niks wil verprutsen. Als iemand dán al vreemdgaat dan is er sowieso geen basis en het gaat niet eens alleen om het vreemdgaan, want hij heeft het ook nog eens verzwegen - ze moest het van iemand anders horen! Hij is dus goed in liegen en bedriegen en daar zou ik hem ook niet zomaar mee laten wegkomen, oud nieuws of niet want voor haar is het nieuwe informatie en de pijn voelt ze nu!! Ik snap dat ze boos is en uit verdriet hem 'terug wil pakken' om maar duidelijk te maken hoeveel pijn ze heeft. Ik zou hetzelfde doen.
Tja.

Het prille begin. Ik weet niet hoe het bij TO zit. Maar dat is toch juist de tijd dat je samen op een roze wolk zit, hevig verliefd? Tenminste, hier wel. De wetenschap dat partner zelfs in die tijd gewoon maar besloot seks te hebben met een ander lijkt mij toch verdomd pijnlijk.

Naar mijn mening zit er geen verstrijktermijn op ontrouw.

Maar ik ben het ook weer eens met het merendeel. Dat jij wraakplannen zit te smeden, om hem te laten bloeden, is van de zotte.

Geef jezelf eerst eens even tijd om op adem te komen.
Normaal gesproken als een vent vreemdgaat dan is het forum te klein en nu omdat ze er (denk ik) na 2 jaar pas is achter gekomen moet ze maar alles "goed vinden", ik snap TO goed hoor, ik zou ook echt mega vals zijn. Dat er nu allemaal wraak gedachtes door haar hoofd gaan kan ik me wel begrijpen, ik zou me ook zwaar genaaid voelen door zo'n vent, en dan ook nog 2 jaar liegen terwijl jij voor zijn kinderen zorgd, lekker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven