Mijn vriendin en ik

19-08-2009 18:10 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
zijn sinds kort een stelletje en zo enorm verlegen.

Het is voor ons beide de eerste keer dat we daten met een meisje. En dat is te merken. Eerste date durfden we elkaar nauwelijks aan te raken. Tweede date ging dat gelukkig wel wat makkelijker. Hoewel we beide enorm liepen te twijfelen en hinten: Pak mijn hand nou... Ik heb zelfs op een gegeven moment maar gevraagd: Mag ik mijn arm om je heenslaan?

Dat ik denk dat het nog wel een tijdje gaat duren voordat we elkaar durven zoenen.

Pfff als ik er alleen aan al denk, dat ik het initiatief neem, dat voelt zo eng...

Herkent iemand deze enorme verlegenheid?
anoniem_89736 wijzigde dit bericht op 19-08-2009 18:18
Reden: was woordje vergeten
% gewijzigd
Jaaa herken ik. Het was een heerlijke verliefdheid, ontzettend puberaal, giechelig en ontdekkend.

Geniet er van
Dat doen we beide zeker!

We smsen elkaar gek. Ze is echt zo lief!
Heerlijk toch? Jullie gaan allebei iets nieuws ontdekken, iets spannenders is er bijna niet
Oehhhh verliefd zijn is veel leuker en makkelijker dan, wat waren we nog jong toen en wisten niet van houden vaaahaaaaaaan. tatatatatataaaa

Hoe dan ook, heel herkenbaar! Geniet ervan!
Poelepoelepoelepoes!
Wat lief!!
Heel herkenbaar!

In mijn vorige relatie waren we niet intiem, ook niet met knuffelen of hand in hand lopen oid.

Achteraf bleek hij op mannen te vallen...dus viel er veel op z'n plek.

Maar zelf het iniatief nemen nu...dat durf ik niet, bbrrrr veel te bang dat hij er net geen zin in heeft ofzo, of voor zweethanden. Gelukkig pakt hij mijn hand wel! Als hij dat doet voel ik me echt een heerlijke verliefde puber!

Hmm misschien moet ik het toch ook eens doen....
We zitten elkaar te plagen, dat we elkaar bij het volgende uitje echt gaan zoenen.

Ze vroeg me namelijk of ik iets wilde hebben, leuk kadootje. En toen zei ik: Ja een zoen van jou. Dus zij zei: Oke, dan moet ik wel heel veel moed bij elkaar verzamelen. Waarop ik antwoordde: Als ik het merk dan help ik je wel een beetje.

Ben zo zenuwachtig, nu al, zie haar zaterdag!
O, wat spannend!!

Echt, ik vind dit heel leuk voor je!

Heb nu zelf een relatie met een man die hiervoor nog nooit een vriendin had gehad (en ook niet gezoend of wat dan ook) en herken wel iets van het gevoel en de spanning.

Schrijf je nog een keer hoe het verder gaat? Haast je in ieder geval niet, geniet er van!
Wat iedereen nu wil weten: hoe is het zaterdag afgelopen??? Heb je je zoen gekregen??
Ja, die heb ik gekregen!

In A'dam Dungeon. Haha.

En we hebben ook al echt gezoend. Oeh ze is zo leuk.
Haha! wat ontzettend leuk!
Heerlijk Pepsi... rustig aan en vooral genieten, genieten, genieten!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven