Mijn vrouw is veranderd

11-01-2019 11:54 245 berichten
Alle reacties Link kopieren
weg
anoniem_379068 wijzigde dit bericht op 31-01-2019 13:54
99.83% gewijzigd
karin6789 schreef:
12-01-2019 13:10
Hij vindt zijn vrouw ook fysiek niet aantrekkelijk meer, denk ik.'
Hij zegt namelijk herhaaldelijk, dat ze "fysiek erg veranderd is", daar haal ik uit dat hij haar tegenwoordig lelijk vindt.
ze is dikker geworden natuurlijk
S-Meds schreef:
12-01-2019 13:15
ah, je zoekt dus nu een seksrelatie omdat er veel staat te gebeuren ivm scheiding. Echte relatie komt later. En je denkt die seksrelatie hier te kunnen vinden
Blijkbaar werkte het de vorige keer ook, dus waarom nu niet weer? Plus dat hij nu ook een '"echte" relatie in de aanbieding heeft. Voor ieder wat wils zoals iemand al schreef.
S-Meds schreef:
12-01-2019 13:16
ik denk dat scheiden en alle aandacht richten op het verkrijgen van stabiliteit en rust voor je kind niet goed samengaat met dagenlange voedersessies in een badkuip met een onbekende dame
Inderdaad, dit is een gevalletje aan het worden waarin de piemel het wint van volwassenheid en verantwoordelijkheid nemen.
Een te overdreven drang naar geiligheid.
safrat schreef:
12-01-2019 13:18
Blijkbaar werkte het de vorige keer ook, dus waarom nu niet weer? Plus dat hij nu ook een '"echte" relatie in de aanbieding heeft. Voor ieder wat wils zoals iemand al schreef.
hahahahaha wat een sluw kereltje.
hij weet natuurlijk ook dat hij via datingsites geen kans maakt
dan maar in het hol van de poezen zelf
Alle reacties Link kopieren
PeterX schreef:
12-01-2019 12:33
Soortgelijke (voor)oordelen staan me straks ook te wachten als de stekker uit mijn huwelijk gaat, ook dan is er onbegrip en krijg ik de wereld over me heen. Alleen staat er niet op het voorhoofd van mijn vrouw "aseksueel" en bij mij "hoog libido", om maar wat te noemen.
Klopt, voor de buitenwereld zal je gewoon de looser zijn die zijn (nog steeds) zieke, beperkte vrouw verlaat.
Billy_Mean schreef:
12-01-2019 13:19
Inderdaad, dit is een gevalletje aan het worden waarin de piemel het wint van volwassenheid en verantwoordelijkheid nemen.
Een te overdreven drang naar geiligheid.
oh ik snap best dat To van zijn relatie af wil, maar hij moet zijn plassertje nog echt even in de broek houden in het belang van zijn kinderen
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
12-01-2019 13:19
Inderdaad, dit is een gevalletje aan het worden waarin de piemel het wint van volwassenheid en verantwoordelijkheid nemen.
Een te overdreven drang naar geiligheid.
Zoals Dr Pol (ongeveer) zegt" Zolang er bloed naar de ballen gaat, gaat het niet naar de hersenen"
Alle reacties Link kopieren
PeterX schreef:
12-01-2019 13:08
Ik blijf deze vraag niet ontwijken, hier heb ik gisteren antwoord op gegeven. : Waar ons kind komt te wonen wordt tijdens de scheiding bepaald ik ben coulant. (mild, schappelijk, toegefelijk) Weet je nog de discussie over coulant? Bij mijn vrouw, bij mij, co-ouderschap. Waar het mij omgaat dat we hier samen goed uitkomen en ik dichtbij in de buurt blijf. Ik hoop dat we vrienden blijven en samen goed ouderschap kunnen doen.
Maar de vraag blijft staan, hoe jouw vrouw WEL een liefdevolle moeder kan zijn, als ze volgens jou geen emoties etc meer kan uiten
Waarom zou ze wel met dochter op de bank The Voice kunnen kijken, als ze dat met jou niet kan?

Kinderen hebben veel meer emotionele steun nodig, dan volwassenen.
granny71 schreef:
12-01-2019 13:24
Zoals Dr Pol (ongeveer) zegt" Zolang er bloed naar de ballen gaat, gaat het niet naar de hersenen"
echt he!
toffifee schreef:
12-01-2019 13:14
En dit is geschreven door iemand die wel blij is als ze haar partner weer ziet. Iemand die lacht met haar partner en verbondenheid ervaart. Makkelijk wijzen naar een ander als je zelf wel liefde mag ontvangen van je partner. Je weet niet eens hoe het is, maar wel de ander veroordelen. Je schrijft dat hij het leven van zijn kind verwoest door weg te gaan. Nou nou, hebben alle ouders hier op het forum die gescheiden zijn kinderen met trauma’s denk je? En hij mist zoveel meer dan de sex binnen zijn huwelijk, dus hem wegzetten als iemand die alleen aan zijn piemel denkt dekt niet echt de lading van dit topic.
Nou nou, ik ben zeker niet de hardste hier, dus waarom je mij er uitpikt, vind ik een raadsel. En niemand kent het verhaal van "de vrouw" met NAH: misschien is zij wel dolblij met haar man en wel lief. Maar zet ze (liefdevol) koffie, hoeveel moeite haar dat ook kost qua concentratie, en pijpt ze hem niet... En de interpretatie van TO is daarmee dat ze kil is. Pas op voordat je mee gaat huilen; ik ken de situatie niet, maar JIJ ook niet.

Ik schrijf, en dat MEEN ik, dat hij niet MEER recht heeft op een fijn leven en een frisse start dan zijn vrouw en kind(eren?). Ik zeg niet dat hij als een slaaf moet blijven zorgen als de koek op is, maar wel dat er duidelijk een kind is dat in de moeilijke omstandigheden een stabiele situatie nodig heeft, met misschien ook een vader die compenseert of ingrijpt voor wat het van de moeder niet kan krijgen. En dat zijn kind niet weg kan uit de situatie, en zijn vrouw ook niet, maar dat zij dat misschien ook wel zouden willen.

Ik ben al heel eerlijk en persoonlijk over mijn eigen situatie geweest, en weet dat je daar dus op kan gaan hakken. Maar wij vinden het allemaal ook niet makkelijk hoor. En met alle beperkingen, en de ruimte die ons kind vergt, leveren we allebei heel veel in. Dat zal de komende jaren zo blijven, en daar blijven we dus voor ploeteren. Omdat we het gezin, het systeem dat we vormen, meer gunnen dan onszelf als individu. En in die omstandigheden lukt het ons de beloning te zien in de kleine dingen: dat zoon gelukkig is, dat we allebei de dingen bijdragen die de ander meer moeite kosten dan ons, en dat de dingen niet zijn zoals bij anderen met meer geld en minder beperkingen, maar dat ze bij ons wel uit een goed hart komen.

Dus tja; als enige de kans hebben om weg te lopen, wetend dat je de rest daarmee ver de shit in schuift, is een optie. Maar je kan ook kijken wat iedereen in het gezin nodig heeft, en de mogelijkheden en energie wat eerlijker verdelen. Dan krijg je dus niet na je 50e weer alle kansen op de vrijgezellenmarkt en de minste zorgen, terwijl je je kind opzadelen met een enorm loyaliteitsconflict en een instabiele thuissituatie. Je zoekt naar manieren om deels wat voor jezelf vrij te maken (er is al vaker gehint over bv een open relatie), en ook ruimte te laten voor partner en kind.

Echt; er wordt voortdurend op gehamerd, maar TO heeft het nergens over zijn kind, en wat hij daarvoor kan doen. Het gaat alleen maar om wat hij voelt bij partner en wat hij voelt nu er weer sex was met een ander. En dat vindt ik een te beperkte focus voor deze ingrijpende stappen.
anoniem_327275 wijzigde dit bericht op 12-01-2019 14:05
6.46% gewijzigd
dubbel; quote ipv aanpassing
lilalinda schreef:
12-01-2019 13:01
Lees ook het andere topic even

Ik geloof namelijk best, dat TO het geprobeerd heeft. En hoe rot ook, iedereen mag natuurlijk zelf weten om welke reden hij uit een relatie stapt
Al is het omdat de ander zweetvoeten heeft

Maar To trekt dat handen af, van zijn kind, gooit er geld heen, en ze moeten zich maar redden.
Terwijl hij de enige ouder is die met liefde en emotie voor het kind kan zorgen. Daar zit hij echt fout.
Ik heb het andere topic gelezen
Peter, hebt een lange update geplaatst, maar wat me nou niet duidelijk wordt is wat je wil met dit topic.

Ok, je staat op het punt met je vrouw te delen dat je wil scheiden, omdat ze een ander persoon is geworden na haar ziekte. Dat heb je voor jezelf duidelijk. Wat wil je met dit topic?

Mensen gaan vanzelf vragen stellen, hun mening geven, proberen met je mee te denken, andere invalshoeken benoemen enz. enz. Iedereen geeft hier invulling aan, wat logisch is als je je verhaal neerzet op een forum. Het is alleen nogal zinloos en voor iedereen frustrerend en er komen alleen zinloze discussies van als het topic geen richting heeft.

Dus blijft de vraag, wat wil je met dit topic?
Alle reacties Link kopieren
tu1nhek schreef:
12-01-2019 14:16
Peter, hebt een lange update geplaatst, maar wat me nou niet duidelijk wordt is wat je wil met dit topic.

Ok, je staat op het punt met je vrouw te delen dat je wil scheiden, omdat ze een ander persoon is geworden na haar ziekte. Dat heb je voor jezelf duidelijk. Wat wil je met dit topic?

Mensen gaan vanzelf vragen stellen, hun mening geven, proberen met je mee te denken, andere invalshoeken benoemen enz. enz. Iedereen geeft hier invulling aan, wat logisch is als je je verhaal neerzet op een forum. Het is alleen nogal zinloos en voor iedereen frustrerend en er komen alleen zinloze discussies van als het topic geen richting heeft.

Dus blijft de vraag, wat wil je met dit topic?
+1
Ik wilde net hetzelfde schrijven, maar Je bent me voor.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
11-01-2019 20:33
Nog net zo idioot. Ga je nog antwoord geven op mijn herhaaldelijk gestelde vraag?
En wie ben jij om zo arrogant antwoorden te eisen? Als er hier een iemand is die idioot overkomt, dan ben jij het wel. Vast te danken aan je nick.
Alle reacties Link kopieren
[quote=blijmetmij post_id=29462668 time=1547297485

Het gaat alleen maar om wat hij voelt bij partner en wat hij voelt nu er weer sex was met een ander. En dat vindt ik een te beperkte focus voor deze ingrijpende stappen.
[/quote]

Wanneer je denkt vanuit je kruis is je focus sowiezo erg beperkt. Waarom nog zo proberen op hem in te praten terwijl het toch duidelijk is dat hij gewoon zijn pik achterna wilt?
En dat geroep dat hij met zijn vrouw moet praten.. Peter wilt zijn mond niet opendoen, maar zijn gulp!
En wat zijn kind betreft, grote kans dat die niet eens bestaat of al lang en breed volwassen en uit huis is.
Trap er toch niet in, in dit hengeltopic!
Alle reacties Link kopieren
Bordorood schreef:
12-01-2019 14:25
En wie ben jij om zo arrogant antwoorden te eisen? Als er hier een iemand is die idioot overkomt, dan ben jij het wel. Vast te danken aan je nick.

Doe effe rustig joh!
TO geeft op 9 van de 10 vragen 0,0 antwoord.. of hij lult veel, maar zegt niks!
Dus mag hij er even aan herinnert worden dat er nogal wat vragen openstaan??
Bordorood schreef:
12-01-2019 14:25
En wie ben jij om zo arrogant antwoorden te eisen? Als er hier een iemand is die idioot overkomt, dan ben jij het wel. Vast te danken aan je nick.

Mwoah, als ik jou even loep zie ik dat je nu niet bepaald van de nuance bent. Ik voel me dus ook niet geroepen om met je in gesprek te gaan.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
12-01-2019 13:28
Maar de vraag blijft staan, hoe jouw vrouw WEL een liefdevolle moeder kan zijn, als ze volgens jou geen emoties etc meer kan uiten
Waarom zou ze wel met dochter op de bank The Voice kunnen kijken, als ze dat met jou niet kan?

Kinderen hebben veel meer emotionele steun nodig, dan volwassenen.
En exact die vraag is bij herhaling gesteld, wordt verontwaardigd afgewezen, wordt vermeden en ontweken en wordt “beantwoord” met coulance.

Toch raar, voor een liefhebbende vader
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
PeterX schreef:
12-01-2019 13:08
Ik blijf deze vraag niet ontwijken, hier heb ik gisteren antwoord op gegeven. : Waar ons kind komt te wonen wordt tijdens de scheiding bepaald ik ben coulant. (mild, schappelijk, toegefelijk) Weet je nog de discussie over coulant? Bij mijn vrouw, bij mij, co-ouderschap. Waar het mij omgaat dat we hier samen goed uitkomen en ik dichtbij in de buurt blijf. Ik hoop dat we vrienden blijven en samen goed ouderschap kunnen doen.
Dus 100% bij jou, en dan zeg jij meteen, DOEN!"?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven