Milfhuntertjes.
vrijdag 14 december 2018 om 11:10
Hallo,
Forummers,
Ik Merk dat de laaste tijd erg veel jongeren mannen achter me aan heb zitten.
Nu ben ik zelf het type dat meestal een oudere vriend/man heb mogen hebben.
Ben zelf in de Dertig...recent vrijgezel na een lange lastige relatie.
Alleen weet ik nu niet zo goed om te gaan, met dit soort typjes.
Ze duiken overal op zijn net paddenstoelen.
Mijn vraag luid dus nu ook ... hoe gaan jullie om met ( Milfhuntertjes).
Forummers,
Ik Merk dat de laaste tijd erg veel jongeren mannen achter me aan heb zitten.
Nu ben ik zelf het type dat meestal een oudere vriend/man heb mogen hebben.
Ben zelf in de Dertig...recent vrijgezel na een lange lastige relatie.
Alleen weet ik nu niet zo goed om te gaan, met dit soort typjes.
Ze duiken overal op zijn net paddenstoelen.
Mijn vraag luid dus nu ook ... hoe gaan jullie om met ( Milfhuntertjes).
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
vrijdag 14 december 2018 om 11:39
Ja de gayscene heeft die term nogal opgeëist. Weinig hetero dilfs materiaal te vinden online
vrijdag 14 december 2018 om 11:40
Moekes met kort pittige kapsels vallen minder in de smaak.
(Niet persoonlijk bedoeld trouwens)
oudebaas wijzigde dit bericht op 14-12-2018 11:42
4.85% gewijzigd
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
vrijdag 14 december 2018 om 11:41
Tsja, je kunt gewoon niet opendoen. Verder kun je bij sex met een manspersoon ook boze echtgenotes, exen, moeders, kinderen en wat dan ook op je dak krijgen.Pusswithoutboots schreef: ↑14-12-2018 11:40@oudebaas, je weet nooit of zo een moeder er per ongeluk achterkomt.....ben je net bezig zo een jonkie achter zijn oren te drogen staat zijn moeder voor de deur.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
vrijdag 14 december 2018 om 11:48
Lady*Voldemort schreef: ↑14-12-2018 11:46Ben jij dat dan niet echt op je ava?
Mijn wereld stort even in hoor.
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
vrijdag 14 december 2018 om 11:49
Eh, zo raar is het niet om een kind te hebben op je dertigste hoorGinnyJones schreef: ↑14-12-2018 11:27Sinds wanneer ben je in de 30 al een milf?![]()
Verder, geen last van..
To, behandel ze zoals jij behandeld wil worden. Jij bent een dilfhunter, dus je weet heus wel hoe.
vrijdag 14 december 2018 om 11:52
Mom I like to fuck wordt gewoon zo bedoeld. Meestal worden vrouwen tot een jaar of 35 bedoeld.
vrijdag 14 december 2018 om 11:54
Zodra ze kinderen hebben die naar sport gaan en nog geen 16 zijn (de leeftijd waarop je in de VS mag autorijden) dan heb je ook nog soccer- en hockey moms. Die zijn vaak wat ouder maar nog geen Gilf.
vrijdag 14 december 2018 om 11:55
Ik wilde bijna schrijven dat staat er toch ook!!.
Maar niet dus
vrijdag 14 december 2018 om 11:56
vrijdag 14 december 2018 om 11:58
Ach, in feite is het heel simpel. Het gaat om vrouwen die zich lekker laten uitwonen fijn vrijen met een man die beduidend jonger is. De vrouw kan van in de twintig tot in de honderd zijn. De man van een tiener tot een bejaarde. Als hij maar een jaartje of 8 of meer jonger is dan de vrouw.
vrijdag 14 december 2018 om 11:59
Dat weer weer een andere niche in de sexmarkt. Midgetsex.
vrijdag 14 december 2018 om 12:00
Mother I Like to Fuck, is toch best duidelijk?GinnyJones schreef: ↑14-12-2018 11:34Oh je hoeft dus alleen maar moeder te zijn? Dan kan je dus op de 15e al een milf zijn dus. Ik zal de term wel verkeerd begrepen hebben dan, ik dacht altijd dat het van die 50+'ers waren die een beetje lijken op Patricia Paay.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
vrijdag 14 december 2018 om 12:00
De grenzen zijn zeer diffuus. Er is denk ik zelfs een overlap tussen “teen” en “granny”.
vrijdag 14 december 2018 om 12:02
Is Patricia Paay eigenlijk moeder? Anders is het een Sciltpi
(Senior Citizen I like To Piss In)