Militair als partner?

30-11-2006 19:23 1944 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met een partner die bij Defensie werkt. Mijn vriend is op dit moment aan het solliciteren bij de Landmacht. Hij hoopt straks de officiersopleiding op de KMA te volgen. Omdat dit zijn grote droom is steun ik hem hierin, maar er komt natuurlijk wel wat meer bij kijken dan alleen maar een andere baan.

Is er iemand die me zijn/haar ervaringen wil vertellen over het leven met een militair?
Bier.

Geen bijzonderheden
Bier drinkt ie niet (gek toch, voor een militair?) en aardbeien ben ik allergisch voor, maar verder...
Hahaha, die van mij was op Kreta na 3 biertjes al ladderzat Niks meer gewend!

In het hotel in Eindhoven gingen we bier drinken in het bubbelbad en na 2 biertjes ( jaja, ik had ook 5 maanden niet gedronken) waren we allebei al wiebelig
Ik denk dat wij maar heel voorzichtig met een glaasje shandy beginnen...
En hij kan ook al niet klaverjassen. Weet je nog steeds zeker dat ie een echte is en dat niet op Aruba heeft gezeten ofzo?

Geen bijzonderheden
Nou, als dat zo is, zit die van Sidney daar ook...
Worden jullie al gek?

Ik vond de day before het allerergste
Ben wel behoorlijk wazig vandaag in ieder geval. Stond vanmorgen mijn 1000 kilo boodschappen af te rekenen, wilde ik pinnen, denk ik "he, waarom doet ie het nou niet?" - bleek dat ik mijn pincode nog niet eens ingetoetst had.
Je hebt ineens weer veel meer nodig he?

Hoelaat op Eindhoven morgen?
Geen bijzonderheden
't Wordt 's avonds dat ze aankomen, Yasmijn.

Dus wie weet kom ik hier morgen ook nog wel even hyperen.

Sidney, alles goed, kun je het nog een beetje aan?
Geen bijzonderheden
X
oh ja... hier ook tig kilo boodschappen, zelfs nieuwe planten haha.
Sidney, balen van dat gedoe met je schoonouders zeg. Ik hoop dat je desondanks een supergeweldige dag hebt morgen!

Ehh... volgens mij ben ik iets vergeten... Oja, slapen!
Geen bijzonderheden
Nog heel eventjes...

X
O, jullie stoere mannen komen bijna thuis! Leef zo erg mee!

Geen bijzonderheden
Haha stelletje idioten, net zo vroeg wakker en dadelijk heeeeelemaal gesloopt van het hyperen. Dikke wallen onder je ogen Lekker aantrekkelijk! Hahaha!

Jullie zullen nu al wel in de zuto zitten Lekker man! We horen het morgen wel, of overmorgen, of.... hoe lang jullie er ook maar voor nodig hebben om elkaar helemaal plat te knuffelen

Ik ben plaatsvervangend nerveus.
Geen bijzonderheden
Yas, belangrijke mail!!
En dan lees je net op nu.nl dat het de mannen van de friendly fire niet vervolgd worden.

Het idee alleen al!

Alleen het idéé om de zaak te bekijken!!! Die mannen en vrouwen die hun gesneuvelde maten naar huis moeten brengen!
Geen bijzonderheden
Gezien.
Geen bijzonderheden
Mooi.

Ik hoorde het ook ja. Ik was al van de wap toen ik hoorde over mogelijke vervolging.... Je zult er maar mee moeten leren leven zeg.

Was een tijdje terug ook, toen is er een militair omgekomen tijdens een vliegshow. Daar wouden ze de piloot van de betrokken helikopter voor vervolgen. Terwijl die man al stuk was van verdriet. Brrrrrrr, als er geen opzet of sterke nalatigheid in het spel is, dan horen ze vrijuit te gaan. Het is al erg genoeg dat je maatje er niet mer is!
Stel je toch eens voor als ze wel vervolgd waren. Ik sta niet snel op de barricades, maar dan zou ik richting Den Haag vertrokken zijn.

Eigenlijk niet zo vreemd dat Defensie zo'n leegloop heeft.
Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven