Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Voorgaand deel 6
quote:CherokeeRose1977 schreef op 15 april 2017 @ 15:09:

[...]

Dat is lief van je!

Het is iets wat je gaandeweg leert. Ik zit zelf ook nog niet zo heel lang op Tinder, nu ruim 2 maanden. Het lijkt al een eeuwigheid! :rofl:Daarvoor al een tijdje uit de dating scene geweest. In het begin was ik onzeker van waarom iemand niet appte. Ik richtte me teveel op 1 persoon. Dat doe ik nu niet meer.

Nu is t zo dat ik niet op zoek ben naar iets serieus en dus ook meerdere lijntjes heb uitstaan. Ik heb dus ook helemaal geen tijd om me druk te maken om 1 iemand Dit helpt!
quote:CherokeeRose1977 schreef op 15 april 2017 @ 15:49:

Mijn god!!! Denk je een leuk gesprek te hebben, komt de aap uit de mouw... Man en zijn beste vriend willen graag eens een trio met een vrouw..... Euh
quote:Jempo schreef op 15 april 2017 @ 19:34:

Hoe ver reizen jullie voor een tinderdate? Ben weer begonnen en nog niet veel soeps in mijn buurt. Maar hoeveel zin heeft het al je tinderdate 40 km verderop woont... 9 van de 10 keer valt het toch tegen haha!Let een beetje op de km's. Heb het 'geluk' dat Amsterdam in de buurt is Maar alles onder de uur met OV is acceptabel voor mij.
quote:greenbean schreef op 15 april 2017 @ 21:24:

Ik ben trouwens nog nooit tindermatches in het wild tegengekomen, en de stad waar ik woon is niet eens zo heel groot...

Mij vakantie is bijna voorbij en wat was het fijn... Maar ik kijk er ook naar uit om weer lekker thuis te zijn bij mijn lieve kat. Ook al is het weer nu om te huilen Waarschijnlijk maandag date 2 met de aardige jongen van afgelopen zondag, heb er zin in!

Fijn om te horen dat je een fijne vakantie gehad heb! En dan is het inderdaad jammer die ie voorbij is weer.....

Gelukkig heb je iets om naar uit te kijken
quote:mats schreef op 16 april 2017 @ 00:43:

Vanavond gebeld met een interessant lijntje waar ik al weken af en toe mee app nadat we op Tinder ook al veel gekletst hebben en open zijn geweest naar elkaar.

Een fijne stem, iemand die aandachtig luistert en rustig reageert, zeer prettig.

We zouden afgelopen weekend afgesproken hebben maar ik was te moe om een goede indruk te kunnen wekken.

We hebben afgesproken om aankomend weekend met elkaar af te spreken.Klinkt goed
quote:CherokeeRose1977 schreef op 16 april 2017 @ 20:05:

Pasen brengt wel de creativiteit naar boven bij mensen.

Man vraagt:zoek je nog paaseitjes? Anders heb ik nog wel een hint waar je ze kunt vinden.

Ik zeg: waar dan?

Hij zegt: ze zijn laag bij de grond dus als je op je knieën gaat zitten dan vind je wel wat lekkers...

zucht.............................

Omg

quote:Robertooooh schreef op 16 april 2017 @ 20:52:

Hier heb ik tegenwoordig de afstand op 80km staan. Bepaal bij een eventuele match wel of het het waard zou kunnen zijn. En nee kan Cherokee niet zijn. Zit buiten de 80km. Date van gisteravond was bedoeld als veilige date. Gezellig uit eten tussen onze beide woonplaatsen in. Uiteindelijk achter haar aan gereden naar haar huis (met wederzijds willen) en een heerlijke nacht en vroege ochtend gehad. Wordt zeker geen ons. Vanmorgen wel op tijd weer naar huis aangezien haar dochter zou komen. Dus zelf maar op de atb en daarna naar fc Groningen. Nu compleet af na vier dates in zes dagen. Even een week relaxen met de kids die weer komen.

Eva, fijn dat je je beter voelt

Jempo, jammer dat het fake is. Maar die echte komen ook weer hoorYou go girl! Dude
quote:CherokeeRose1977 schreef op 17 april 2017 @ 00:34:

[...]

Date van vandaag ging niet door. Ik hoorde niks meer dus ontmatcht.

Was ik niet rouwig om, wel even lekker zo even niks Gelukkig meerdere lijntjes lopen, dus je kan/hoef er niet lang rouwig om te zijn
quote:Lovestar schreef op 17 april 2017 @ 00:49:

[...]

Gelukkig! Ik hoop dat je inziet dat het niet komt omdat jij een stom of raar persoon bent.Iedereen heeft zo zijn bagage.

Ik hoop op snel een leuke weer Thx, lieve lovestar!
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona74 schreef op 17 april 2017 @ 00:10:

Roberto, hoe zeg je zoiets tegen een date? Ik denk er namelijk ook zo over. Ik wil een relatie, maar die hoeft niet monogaam te zijn. Merk dat als ik er naar hint er in eerste instantie glunderend op gereageerd wordt, maar dan weet ik al dat het niet de goede intentie is als je snapt wat ik bedoel. Alsof je niet serieus bent.

Voor mij is het niet iets wat ik er gelijk ingooi. Maar als het gesprek komt op oude relaties of hoe lang het geleden is dat je sex had dan komt er vast een moment om meer te weten te komen.

En hoeft niet echt meteen tijdens de eerste date hoor. Had nu wel veel geluk dat het aan haar kant vanwege haar verleden aangekaart werd

Froufrou. Ik ben veel, maar zeker niet desperate. Ik vind het zelf een grappige opening en was benieuwd naar de meningen hier. Gebruik hem ook niet constant hoor. Moet wel bij de foto's passen
Wees meester en vormgever van jezelf
quote:Robertooooh schreef op 16 april 2017 @ 22:44:

He elf, we gaan iig voor een tweede date en zien wel hoe dat verder gaat. Ik weet niet of ik monogaam wil zijn. Dus dat is wel een dingetje voor veel mensen

Misschien wil je pas echt monogaam zijn als je de juiste tegenkomt? Kan me er wel iets bij voorstellen.

Ik was een tijdje terug aan het appen met een man die wel erg veel naar sex viste. Daar ging ik steeds niet op in. Verder wel leuke gesprekken. Een keer mee afgesproken, we wilden toevallig allebei naar hetzelfde winkelcentrum die dag dus waarom niet, dacht ik. Appt hij later dat hij wel kan, maar heel even, want hij moest opeens vrienden gaan helpen met verhuizen. Ik moest toch naar dat winkelcentrum, dus toch gegaan. Heb ik hem daar welgeteld 5 minuten gezien. Hij beloofde het goed te maken. Die avond zouden we elkaar zien. Die avond appte hij heel laat dat hij moe was en het niet doorging. Hij stuurt me af en toe nog een hengelberichtje, waar ik dan niet op reageer. Vandaag weer een berichtje. Het gaat heel slecht met hem. Hij zit in een enorme dip. Ik wil niet harteloos zijn dus vraag hem wat er dan is. Vertelt ie dat ie al die tijd met een vrouw heeft samengewoond. Hij heeft zich als een hufter gedragen en nu heeft ze hem eruit gegooid.. en nu vraagt hij aan mij tips over hoe haar terug te krijgen.. wtf...denk je alles al wel meegemaakt te hebben..
OMG Elfquest!

Wat een figuur is dat!
Elfquest, wat een hufter!!
quote:Lovestar schreef op 17 april 2017 @ 01:48:

[...]

Fijn om te horen dat je een fijne vakantie gehad heb! En dan is het inderdaad jammer die ie voorbij is weer.....

Gelukkig heb je iets om naar uit te kijken Dank je, lief van je!
Hoe is het verder met iedereen?

Femme, gaat het alweer wat beter met je?

Mats, jouw aankomende date klinkt goed. Hebben jullie al wat gepland?

Eva, fijn dat je je weer beter voelt. Zo te lezen zit het allemaal niet zo heel diep, al vermoed ik dat je hier het achterste van je tong wellicht niet helemaal wil laten zien?
quote:elfquest24 schreef op 17 april 2017 @ 11:10:

[...]

Misschien wil je pas echt monogaam zijn als je de juiste tegenkomt? Kan me er wel iets bij voorstellen.

Ik was een tijdje terug aan het appen met een man die wel erg veel naar sex viste. Daar ging ik steeds niet op in. Verder wel leuke gesprekken. Een keer mee afgesproken, we wilden toevallig allebei naar hetzelfde winkelcentrum die dag dus waarom niet, dacht ik. Appt hij later dat hij wel kan, maar heel even, want hij moest opeens vrienden gaan helpen met verhuizen. Ik moest toch naar dat winkelcentrum, dus toch gegaan. Heb ik hem daar welgeteld 5 minuten gezien. Hij beloofde het goed te maken. Die avond zouden we elkaar zien. Die avond appte hij heel laat dat hij moe was en het niet doorging. Hij stuurt me af en toe nog een hengelberichtje, waar ik dan niet op reageer. Vandaag weer een berichtje. Het gaat heel slecht met hem. Hij zit in een enorme dip. Ik wil niet harteloos zijn dus vraag hem wat er dan is. Vertelt ie dat ie al die tijd met een vrouw heeft samengewoond. Hij heeft zich als een hufter gedragen en nu heeft ze hem eruit gegooid.. en nu vraagt hij aan mij tips over hoe haar terug te krijgen.. wtf...denk je alles al wel meegemaakt te hebben..

Wat een droeftoeter!
quote:elfquest24 schreef op 17 april 2017 @ 11:10:

[...]

Ik was een tijdje terug aan het appen met een man die wel erg veel naar sex viste. Daar ging ik steeds niet op in. Verder wel leuke gesprekken. Een keer mee afgesproken, we wilden toevallig allebei naar hetzelfde winkelcentrum die dag dus waarom niet, dacht ik. Appt hij later dat hij wel kan, maar heel even, want hij moest opeens vrienden gaan helpen met verhuizen. Ik moest toch naar dat winkelcentrum, dus toch gegaan. Heb ik hem daar welgeteld 5 minuten gezien. Hij beloofde het goed te maken. Die avond zouden we elkaar zien. Die avond appte hij heel laat dat hij moe was en het niet doorging. Hij stuurt me af en toe nog een hengelberichtje, waar ik dan niet op reageer. Vandaag weer een berichtje. Het gaat heel slecht met hem. Hij zit in een enorme dip. Ik wil niet harteloos zijn dus vraag hem wat er dan is. Vertelt ie dat ie al die tijd met een vrouw heeft samengewoond. Hij heeft zich als een hufter gedragen en nu heeft ze hem eruit gegooid.. en nu vraagt hij aan mij tips over hoe haar terug te krijgen.. wtf...denk je alles al wel meegemaakt te hebben..Sommigen hebben echt een bord voor hun kop. En hoezo je laten zitten. Dat is echt het laatste dat ik zou doen. Als ik een date afspreek dan ga ik en neem ik mn tijd. Als het dan niets blijkt te kunnen worden ben ik de eerste die dat zegt.
Wees meester en vormgever van jezelf
Kwam net weer iemand tegen van paar jaar geleden.. met dezelfde foto's van toen en toen klopten ze al niet. Nutteloos want als je elkaar ziet komt het toch wel uit.
quote:greenbean schreef op 17 april 2017 @ 12:09:

Eva, fijn dat je je weer beter voelt. Zo te lezen zit het allemaal niet zo heel diep, al vermoed ik dat je hier het achterste van je tong wellicht niet helemaal wil laten zien?

Nee hoor, zit niet diep. Wat dat betreft leg ik dingen heel snel weer naast me neer.

Heb jaren terug ooit 1,5jaar liefdesverdriet gehad. Veel van geleerd en dat dit soort dingen dan stoppen vind ik niet zo heel moeilijk. Uiteraard wel jammer.

Maar goed mijn (seks)maatje ligt nu ook naast me in bed. Super toffe nacht/ochtend/middag.

Besprak het ook nog met hem, dat contact met hem of andere mannen wat ik niet zie voor relatie zoveel soepeler loopt. Lol, lachen, nergens bij nadenken.

Deze modus wil ik ook bij iemand die ik als potentieel relatie materiaal zie. Ben ik een veel leuker mens! Makkelijk in de omgang en evenwichtig. Hoop dat ik dat ooit bereik.

Hoe was jouw vakantie? Door het vele praten hier heb ik sommige berichten gemist volgens mij.
Greenbean, welkom terug in het saaie leven

Lola, dat snap ik ook niet. Hoeveel ik eerlijk moet zeggen dat één van mijn foto's ook 10 jaar oud is.... maar ik lijk nog steeds

Anderen zijn wel recent.
Hallo lieve paaseitjes

Bij mij komt er niets van de grond, maar ik leg het even hélemaal bij mezelf neer. Zit (behalve werk) bijna alleen maar binnen en slaap overdag Ik zou ook niet met mij op date willen. Heb wel een aantal hunks gematcht maar die zeggen gelukkig niks, want stel dat ze wat willen drinken, dan moet ik ook nog uit mijn comfy clothes.

Elfquest die man heeft serieus problemen en het kromme is: er zijn vast weer redders die deze man gaan helpen uit deze put van ellende!

Eva. Hoe kijk je er nu naar? Heeft hij nog contact opgenomen.

Roberto; moest even lachen om je zin: ik reed achter haar aan (met haar instemming oid) klinkt als een zeer geslaagde match en date.
Mana, zit je minder in je vel dat je overdag slaapt, of nachtdiensten?

Mijn update zie boven en nee hij heeft geen contact opgenomen en verwacht ik ook niet. Het is goed zo. Zie hem sowieso in juni op een festival, wie weet een herkansing dan. Maar ga tot die tijd lekker door met waar ik mee bezig was. Voel me weer stabiel en evenwichtig in mijn vel. Fijn.
@EVA zie nu update, fijn dat het ook anders kan voor jou. Dat je je vrij voelt en niet gebonden en afhankelijk van iemands goedkeuring (ofzo). Zulke maatjes zijn heel waardevol en zorgen voor happy stofjes.

Ik heb inderdaad wel last van mijn stemming, maar ben er niet heel erg gefrustreerd over. Ik ben chronisch ziek (sociale leven ligt soms op z'n gat) en zit op dit moment ook met mijn hormonen, waardoor ik al weken ongesteld ben. Neem me wel voor om er even uit te gaan (wandelen, fietsen), maar er komt vaak weinig van en was de paasdagen dan ook alleen.

Nou ja, vind wel dat als ik het anders wil, ik het zelf moet doen, dus is mijn keuze om in mijn ochtendjas te blijven zitten etc.
Wat vervelend om te lezen!

Ken die voornemens hoor en dan wordt het voor mij ook regelmatig een bank/serie dag.

Ja absoluut, dit maatje is super waardevol. We gaan ook regelmatig dansen op festivals samen, hapje eten etc etc. Bizar eigenlijk dat ik nooit meer voor hem ben gaan voelen en andersom. Hij is ook gewoon een vriend als ik wel een relatie heb.
quote:Eva- schreef op 17 april 2017 @ 13:47:

[...]

Nee hoor, zit niet diep. Wat dat betreft leg ik dingen heel snel weer naast me neer.

Heb jaren terug ooit 1,5jaar liefdesverdriet gehad. Veel van geleerd en dat dit soort dingen dan stoppen vind ik niet zo heel moeilijk. Uiteraard wel jammer.

Maar goed mijn (seks)maatje ligt nu ook naast me in bed. Super toffe nacht/ochtend/middag.

Besprak het ook nog met hem, dat contact met hem of andere mannen wat ik niet zie voor relatie zoveel soepeler loopt. Lol, lachen, nergens bij nadenken.

Deze modus wil ik ook bij iemand die ik als potentieel relatie materiaal zie. Ben ik een veel leuker mens! Makkelijk in de omgang en evenwichtig. Hoop dat ik dat ooit bereik.

Hoe was jouw vakantie? Door het vele praten hier heb ik sommige berichten gemist volgens mij.

Wat goed om te horen. Mooie veerkracht laat je zien.

Benijd je situatie dat je een (sex)maatje heb....1 van de nadelen van geen relatie hebben= geen/weinig sex Ik wil sex met iemand die ik leuk vind. Maar als ik iemand leuk vind, dan is dat vaak voor meer dan alleen sex. Er is een kleine poule mannen die ik leuk genoeg vind voor alleen sex.

Ik herken wel je strubbeling.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven