Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
Miss uiteraard mag jij daar zo over denken... Ik wou enkel wat schipperen omdat ik het heel jammer zou vinden mocht het om die reden stuk lopen tussen jullie. Ik zou niets liever zien dan dat iedereen hier die een vaste relatie wil, die ook mag vinden en houden. Maar ik begrijp je frustratie volkomen.
Alle reacties Link kopieren
huurvrouwtje schreef:
27-06-2017 17:52
Doe is even normaal zeg! Misschien dat jij niet helemaal snapt dat het volstrekt ongehoord is om als oude man te geile op 16jarige jonge meisjes.. Vind t nogal typerend voor jou...
Duidelijk, jij kunt dus niet begrijpend lezen.

Nergens staat er dat "ik loop te geilen op 16 jarige meisjes"
Ik gaf alleen aan dat ik haar al ken sinds zij 16 was, zij zocht echter pas toenadering richting mij toen zij 20 was, daarvoor had ik haar eigenlijk nooit aandacht geschonken. En het feit dat ik haar al sinds haar 16de ken is dus ook een van de redenen waardoor er gewoon geen toekomst in zit. Al neemt dit niet weg dat zij nog altijd close doet.

Maar goed, jij leest erin wat jij graag wilt, losstaand van het feit dat er daardoor eerder bij jou een schroefje los zit dan bij mij.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
missmadame schreef:
27-06-2017 18:02
Waar staat dat ik iemand onder druk zet en dat ik na 1 jaar wil trouwen? Het enige wat ik heb gezegd is dat ik bijna 3 jaar wachten om te gaan samenwonen lang vindt en ook 6 jaar te wachten om met te pil te stoppen, omdat ik dan 37 (bijna 38) ben en mocht het dan niet meteen lukken kan het krap worden. Sorry, maar dat vind ik ja en dat lijkt mij het mijn goed recht, net als dat iemand mag vinden dat hij/zij wel zolang wil wachten. Maar dat kan even rauw op je dak vallen als verwachtingen zo ver uit elkaar lopen en je iemand heel leuk vindt.
De manier waarop jij t zei vind ik dat je hem onder druk zet... Van of we gaan samen wonen binnen bepaalde tijd die jij stelt... Vind dat gewoon raar want je kan iemand niet dwingen dus heel jammer en spijtig wellicht dat hij niet niet zelfde gevoelens voor jou koestert en liever dus rustig aan doet... Niks mis mee ook!
Jempo schreef:
27-06-2017 00:50
HA HA HA

Seksdateman reageerde dus niet op mijn bericht wanneer hij kon afspreken. Hele week niets gehoord. Krijg ik nu random een fap-filmpje. :rofl: Ja joh supergeil... :rofl:
Hij weet wat vrouwen willen :rofl:
FemmeForte schreef:
27-06-2017 10:36
Ok ik heb advies nodig :hyper: :hyper:

Er is een leuke man in de sportschool. We zijn regelmatig rond hetzelfde tijd er en we hebben elkaar al gesproken, maar nog geen echte gesprek, gewoon over normale dingen.Hij heeft een mega grote rode BMW waar ik een keer een grapje over maakte toen ik er een keertje naast ging parkeren met mijn kleine rode Fiat 500. Dus al wat we van elkaar weten is elkaar zn naam en dat we allebei van rode auto's houden.

Hij volg mij sinds Zondag op Insta. Ik deed een klein dansje toen ik het zag.

Maar nu komt het... hoe gaat het verder? Ik ben alleen maar gewend aan daten via Tinder, en ik heb geen idee hoe het in het echt gaat. Ik weet niet eens of hij vrijgezel is! Hoe vraag je zoiets?

Tips aub!
Wat leuk!!!!! :cheer:
Ik heb geen Instagram, dus weet niet hoe het werkt....Kan je daar chatten? Vast niet, anders had je het wel gedaan toch? Een pb sturen? En dan een cheesy, flirterige grap oid. En dan een keer vragen of zeggen dat je het leuk lijkt om een keer een drankje te doen :D
jaw schreef:
27-06-2017 10:37
Tja, zij is 22, ik ben meer dan 2x zo oud. Ken haar via verenigingsevenement al 6 jaar, komen elkaar ongeveer 3 a 4x per jaar tegen. Het is pas sinds de laatste 2 jaar dat er eigenlijk iets is ontstaan.
Voel je niks van hoor :hihi:
missmadame schreef:
27-06-2017 11:11
Even hier niet zo'n leuke update: ben van mijn roze wolk gedonderd. Helaas lopen onze toekomstplannen erg uiteen. Gelukkig is ICT-er nu een week weg dat ik mij kan bezinnen of en hoe ik verder met hem wil.
Oh nee........Wil je er iets meer over kwijt? Dan kunnen we, als je wil, onze gedachten over geven.
Alle reacties Link kopieren
Blondie-S schreef:
27-06-2017 07:36
Meen je niet, Jempo. Wat een afknapper en wat een sukkel. :rofl: Heb je er op gereageerd?
Nee weet echt niet wat ik moet reageren haha!
Alle reacties Link kopieren
Lovestar schreef:
27-06-2017 18:40
Hij weet wat vrouwen willen :rofl:
Nou he! ik vraag me echt af wat er in het hoofd van zo'n man omgaat. Het is zo typisch. Denken dat soort mannen nou écht dat vrouwen dit geil vinden ofzo? :hihi:
jempo wijzigde dit bericht op 27-06-2017 18:53
0.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En ja chatten op insta kan zeker wel! Ik denk dat ik dat zou doen!!!
Ik ben weer aan het quoten en het topic langer aan het maken :proud: Ik ga even weer wat aan elkaar plakken.

missmadame schreef:
27-06-2017 16:32
Tsja ik weet het niet. ICT-er is een week op vakantie met vriend om zijn hobby te beoefenen, dat was allang langer bekend dus niet dat we opeens een week geen contact hebben. We zijn nu ongeveer 3 maanden (misschien al 4) zowat iedere dag en nacht samen als we geen andere afspraken hebben, hebben spullen bij elkaar liggen etc. Het voelde voor mij als vanzelfsprekend om over niet te lange periode (ongeveer een half jaar of misschien wel korter) te gaan samenwonen. Helaas staat ICT-er daar anders in, helaas hij denkt eerder aan over 1,5 a 2 jaar. Ik wist dat hij langer nodig zou hebben, maar niet dat daar zo'n tijdsbestek tussen zou zitten. Ik heb net voordat hij op vakantie ging toch echt wel even moeten slikken. Dit kwam ter sprake naar aanleiding van vrienden van mij die na 2 jaar gaan trouwen en het feest is in september.
Hmm, maar dit is toch niet echt iets om de relatie voor te verbreken? Zeker als je nu al 3/4 maanden dag en nacht bij elkaar ben. Kan het zijn dat hij bedoelt samenwonen en dat de ander zijn/haar huis opgeeft? Ik vind 1,5 jaar of langer wel lang. Ik zou zelf akkoord gaan met een jaar. Snap wel dat hij even rustig aan wil doen wat praktisch betreft.

Wat betreft de kinderen is wel een ander verhaal. Ik snap hem niet zo goed om zo lang te wachten. Is ongunstig voor jullie beiden. Plus, voor kinderen heb je ook een stukje een moment nodig, dat je weet: ik ben er klaar voor (soort van). Kan dit nog naar elkaar toe groeien? Jullie zijn ook weer niet zo heel lang samen.

En vervolgens quote ik er maar 1 :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Date die ik niet date. Gaat voor drie weken op vakantie. Lekker rustig. Benieuwd of ik hem daarna nog zie of niet
Het is gevaarlijk om steeds zo gezellig met elkaar te appen, want het is wel erg gezellig en ik begin eraan te hechten, maar goed. Genoeg afleiding.

Kan ik mij lekker druk maken over de onderhandelingen voor mijn nieuwe baan. Huidige baan heeft een vast contract toegezegd. Maar een andere werkgever een derde meer bruto en pensioen. En nee ik verdien geen zak, en ja dan verdien ik nog steeds geen zak. Maar het is wel een flinke sprong die ik niet kan laten liggen. En ze willen mij zo graag, iemand wilt mij graag voor meer dan alleen seks! :clown:
Wanhoop is een zwart leren jasje is dat iedereen goed staat; terwijl hoop een rose jurkje met ruches is tot boven je knie, waarin niemand gezien wil worden.
Alle reacties Link kopieren
Jempo schreef:
27-06-2017 18:48
Nee weet echt niet wat ik moet reageren haha!
GIFje van de Simpsons sturen https://giphy.com/search/the-simpsons
:)
Alle reacties Link kopieren
@miss: ik zou hier geen breekpunt van maken. Ik lees niet dat hij niet met je wil samenwonen of kinderen zou willen, maar het lijkt erop alsof hij je verwachtingen qua termijn wil temperen. Kan het zijn dat jij erg enthousiast over de plannen hebt gesproken en overkomt alsof je dit liever vandaag dan morgen zou willen? Relax, je hoeft toch niet te haasten? Wellicht begint het vanzelf ook bij hem te kriebelen en gaat het toch sneller.

Hier zei de Tindervangst ook dat hij voorlopig nog wilde genieten van de vrijheid van het alleen wonen (vond ik prima), maar inmiddels zien we elkaar elk vrij moment en gaan we binnenkort een week proefsamenwonen op zijn verzoek (vind ik superfijn).
Alle reacties Link kopieren
Ik kom even uit de meeleesmodus!

@Missmadam: wat een onverwachte (niet in positieve zin) ontwikkeling :( Ik begrijp dat je begin 30 bent? Ik kan me voorstellen dat je dan bepaalde wensen / verwachtingen hebt ten aanzien van jullie verdere relatie. Na 1 - 1,5 jaar (na de start van jullie relatie) gaan samenwonen vind ik niet raar in deze levensfase, zeker wanneer jullie nu ook al vrijwel altijd samen zijn. Kan me voorstellen dat het je dan even rauw op het dak valt als blijkt dat hij andere ideeën daarover heeft. Maar kap het niet te snel af! Misschien moet hij even aan het idee wennen en staat hij er best voor open om jouw deels tegemoet te komen? Hoe zie jij het samenwonen voor je? Is één van jullie huidige woningen hiervoor geschikt of zou je dan echt samen iets nieuws moeten / willen zoeken? En laten jullie dan een koopwoning achter? Dat zouden voor mij ook wel dingen zijn die meespelen. Hopelijk kunnen jullie goed met elkaar in gesprek gaan als hij weer terug is van zijn vakantieweekje!

Hier verloopt alles met gitarist nog steeds van een leien dakje. Vorige week ouders van beide kanten ontmoet, die waren allebei erg blij en verrast, haha (we waren allebei al langere tijd vrijgezel). Door een toevallige samenloop van omstandigheden is zelfs samenwonen al ter sprake gekomen. Zijn ouders hadden via een loterij een flink geldbedrag gewonnen en wilden hun kinderen daarvan laten meeprofiteren middels een groot en speciaal cadeau. Voor mijn vriend hadden ze voorgesteld om een (behoorlijk prijzig) nieuw bankstel te kopen, aangezien hij nu echt een heeeeeeeeeel oud, afgeleefd exemplaar heeft. Toen zei vriend zelf meteen al dat dat met oog op de toekomst en eventueel samenwonen zonde zou zijn (ik heb sinds ongeveer een half jaar een nieuwe woning met splinternieuwe meubels). Verder niet concreet over doorgepraat, maar zijn opmerking was iets van "dan zitten we over een jaar met twee nieuwe bankstellen, dat is zonde. Daaruit trek ik wel de conclusie dat het hem serieus is (wist ik al wel) en dat hij niet jaaaaaaaren wil wachten met samenwonen. We zijn allebei 36, dus ik vind dat ook wel prima. Al vind ik het ook wel weer een dingetje dat we nu allebei een koopwoning hebben, dus één van ons zou dat dan moeten verkopen (of verhuren?), dat voelt toch wel erg spannend. Bovendien wonen we nu een uur reizen uit elkaar, dus ook nog geen uitgemaakte zaak waar we dan zouden gaan wonen. Maar goed, dat zijn gedachtespinsels van mijn kant, we lopen nog niet zo hard van stapel dat we dat al allemaal uitgesproken hebben. Over kinderen hebben we het nog niet gehad trouwens ;-D
Alle reacties Link kopieren
Ik begin me te hechten aan A. Shit.

Vrijdag gaan we samen eten, alleen kan hij niet koken.... :-?
Ik heb maar aangeboden om te koken, tegenover een massage haha :lol:
Win-win situatie. (Of we halen wat te eten)
Alle reacties Link kopieren
huurvrouwtje schreef:
27-06-2017 17:52
Doe is even normaal zeg! Misschien dat jij niet helemaal snapt dat het volstrekt ongehoord is om als oude man te geile op 16jarige jonge meisjes.. Vind t nogal typerend voor jou...
Is=eens, geile=geilen.
Verder blijkt wel weer dat jij als een kip zonder kop iets roept zonder goed te lezen.
Maar het is niet de eerste keer dat je daar last van hebt.
Alle reacties Link kopieren
Op een 16-jarige geilen als bijna 50-er is best triest...
Rich as a jew, hung like a moose...
Alle reacties Link kopieren
jaw schreef:
27-06-2017 18:20
Duidelijk, jij kunt dus niet begrijpend lezen.

Nergens staat er dat "ik loop te geilen op 16 jarige meisjes"
Ik gaf alleen aan dat ik haar al ken sinds zij 16 was, zij zocht echter pas toenadering richting mij toen zij 20 was, daarvoor had ik haar eigenlijk nooit aandacht geschonken. En het feit dat ik haar al sinds haar 16de ken is dus ook een van de redenen waardoor er gewoon geen toekomst in zit. Al neemt dit niet weg dat zij nog altijd close doet.

Maar goed, jij leest erin wat jij graag wilt, losstaand van het feit dat er daardoor eerder bij jou een schroefje los zit dan bij mij.
Jaw, je moet je niet gaan verdedigen bij iemand als huurvrouwtje. Heeft niet zoveel zin, begrijpt zij niet.
Alle reacties Link kopieren
Bukowskey schreef:
27-06-2017 19:56
Op een 16-jarige geilen als bijna 50-er is best triest...
Waar staat dat hij dat doet? Jij ook al moeite met lezen?
Alle reacties Link kopieren
Neliba, ik heb een aantal maanden geleden een huis gekocht op nog geen kilometer van waar ik eerst woonde en waar ICT-er woont. Dat is zeker geschikt om samen te wonen (ruim 130 m2) en op een mooie locatie niet ver van het centrum en uitvalswegen. Zijn koopappartement zou ook kunnen al is het stuk kleiner. Ik hoef ook niet meteen van de twee huizen te verkopen, dat zou tijdelijk aan bekenden kunnen worden verhuurd of we zitten zolang met dubbele lasten, daar zullen we geen boterham minder om eten. En nee ik krijg het ook benauwd bij het idee om nu meteen samen iets te kopen.

Ik ben inderdaad begin 30, ongewild legt dat soms toch wat tijdsdruk op dingen. Tuurlijk maak ik er niet meteen een breekpunt van, maar ik sta nu wel gereserveerder in deze relatie heb de neiging om de tijd die we samen doorbrengen te halveren en wat meer tijd aan mijn eigen dingen te gaan besteden.
Alle reacties Link kopieren
missmadame schreef:
27-06-2017 20:07
Tuurlijk maak ik er niet meteen een breekpunt van, maar ik sta nu wel gereserveerder in deze relatie heb de neiging om de tijd die we samen doorbrengen te halveren en wat meer tijd aan mijn eigen dingen te gaan besteden.
LOL! Het is gewoon een verschil van inzicht. Ik zou niet weten waarom je daarom opeens de helft minder samen zou moeten gaan doen.
Ik zou overal jeuk krijgen als een date na drie maanden wat intensiever daten al serieus zou beginnen over samenwonen. Kan de leeftijd zijn, maar goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik gooi er nog effe een husseytje in :cheer:
https://www.youtube.com/watch?v=K02dDEnmI3s&t=68s
Alle reacties Link kopieren
oké nog eentje :rolling:

https://www.youtube.com/watch?annotatio ... sFnktGzxCs
Alle reacties Link kopieren
Wat hebben die filmpjes met Tinder ervaringen te maken?

(Niet geklikt overigens)
Rich as a jew, hung like a moose...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven