Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
jaw schreef:
27-06-2017 10:37
Tja, zij is 22, ik ben meer dan 2x zo oud. Ken haar via verenigingsevenement al 6 jaar, komen elkaar ongeveer 3 a 4x per jaar tegen. Het is pas sinds de laatste 2 jaar dat er eigenlijk iets is ontstaan.
Toen was ze zestien :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
http://youqueen.com/love/seduction/7-ti ... t-the-gym/
Rich as a jew, hung like a moose...
Alle reacties Link kopieren
Of gewoon heel obvious samen een paar yoga poses/ stretch oefeningen doen :rofl:
Rich as a jew, hung like a moose...
FemmeForte schreef:
27-06-2017 13:12
Ja dit kan ik echt nie doen! Ik kan ook geen berichtje sturen, dat voelt gewoon raar. Hij is er morgen weer dus ik zal dan weer iets proberen, geen idee wat. Ik vind het gewoon moeilijk om van een normale gesprek over te gaan naar, het ik wil je heel graag aanraken :bonk:
Wie heeft t over aanraken? Hoe oud ben je 16? Mijn god doe even normaal.. Je kan toch wel een normaal gesprek beginnen??? als je dat al niet kan.... Je kent hem overigens ook niet dus zou hem ook niet gaan romantiseren
missmadame schreef:
27-06-2017 11:11
Even hier niet zo'n leuke update: ben van mijn roze wolk gedonderd. Helaas lopen onze toekomstplannen erg uiteen. Gelukkig is ICT-er nu een week weg dat ik mij kan bezinnen of en hoe ik verder met hem wil.
Heu?? Miss wat is er aan de hand??
Alle reacties Link kopieren
Dan doe je niks, draai je nog maanden om hem heen, weet je niks en heeft ie misschien al een nieuwe vriendin. :-D

Ik ben nogal direct, werkt vaak toch wel. Nee heb je, ja kan je krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Het is ook niet de bedoeling om het vanuit het niets te zeggen, maar tijdens je gesprek over die rode auto had het gekund. :roll:
Alle reacties Link kopieren
Bestaan sport BH's ook in push-up variant? :rofl:
Rich as a jew, hung like a moose...
lotjeb95 schreef:
27-06-2017 13:29
Het is ook niet de bedoeling om het vanuit het niets te zeggen, maar tijdens je gesprek over die rode auto had het gekund. :roll:
Nee is gewoon een rare opmerking... Dan liever direct vragen of hij een relatie heeft tijdens t gesprek... Maar als ze dat al niet eens durft... Danm hahaha
Alle reacties Link kopieren
Bukowskey schreef:
27-06-2017 13:30
Bestaan sport BH's ook in push-up variant? :rofl:
Volgens mij wel :rofl:
Alle reacties Link kopieren
huurvrouwtje schreef:
27-06-2017 13:30
Nee is gewoon een rare opmerking... Dan liever direct vragen of hij een relatie heeft tijdens t gesprek... Maar als ze dat al niet eens durft... Danm hahaha
Direct vragen blijft het beste natuurlijk. Of gewoon een berichtje sturen. Niet zo moeilijk doen nee.
lotjeb95 schreef:
27-06-2017 13:34
Direct vragen blijft het beste natuurlijk. Of gewoon een berichtje sturen. Niet zo moeilijk doen nee.
Precies... :high5:
Alle reacties Link kopieren
Nou nou nou dames, ze geeft toch juist aan dat ze het er moeilijk mee heeft. Niet iedereen is zo assertief.

Femme, ik zou wel proberen om het in een volgend gesprek face2face te vragen. En er is niets raars aan als je heel luchtig zegt: joh ik vind jou een leuke man (iedereen vind complimenten leuk), ben je eigenlijk vrijgezel? Zegt ie nee dan zeg je jammer en zegt ie ja dan hoop ik dat je er een date uithaalt :)
Het is een beetje stil op t front hier. Klein beetje appen af en toe Maar verder niet echt. Morgen ben ik jarig, weet ie ook, ben al benieuwd of ie er iets mee doet. Heb ik wel gedaan met zijn verjaardag, Maar zien we wel.
Bal ligt nu bij hem, met zn voorgenomen datevoorstel. Ik geef m maar aaaaalllle ruimte, en hou me op de achtergrond.

Femme, spannend hoor, ik durf dat ook nooit zo goed haha. Maar idd, een compliment vind iedereen leuk toch?

Wat jammer missmadame, is t echt niet overeen te komen ??
Alle reacties Link kopieren
Tsja ik weet het niet. ICT-er is een week op vakantie met vriend om zijn hobby te beoefenen, dat was allang langer bekend dus niet dat we opeens een week geen contact hebben. We zijn nu ongeveer 3 maanden (misschien al 4) zowat iedere dag en nacht samen als we geen andere afspraken hebben, hebben spullen bij elkaar liggen etc. Het voelde voor mij als vanzelfsprekend om over niet te lange periode (ongeveer een half jaar of misschien wel korter) te gaan samenwonen. Helaas staat ICT-er daar anders in, helaas hij denkt eerder aan over 1,5 a 2 jaar. Ik wist dat hij langer nodig zou hebben, maar niet dat daar zo'n tijdsbestek tussen zou zitten. Ik heb net voordat hij op vakantie ging toch echt wel even moeten slikken. Dit kwam ter sprake naar aanleiding van vrienden van mij die na 2 jaar gaan trouwen en het feest is in september.
Oei miss je moet je toch niet naar een ander spiegelen? Je zou dus al na minder dan een jaar samen gaan samenwonen? Is toch wel redelijk snel. Kan hem wel begrijpen dat hij er liever een jaartje langer over doet. Dat zegt niets over je relatie. Dat jullie zo vaak samen zijn zegt heel veel. Eigenlijk wonen jullie zo goed als samen.
Hier is er al besproken dat, als we samen blijven, we ooit gaan samenwonen maar eer dat gebeurt zullen we minstens 1,5 jaar samen zijn. Vind dat goed zo.
Alle reacties Link kopieren
Ik spiegel niet, dit is wat ik wil. Het kwam ter sprake omdat hij een opmerking maakt dat hij het snel vond om na 2 jaar te trouwen.

Ik wil geen 9 maanden + 2 jaar wachten om te gaan samen wonen, dat is bijna 3 jaar. En dat vind ik lang, ik vind 1,5 jaar wachten of iets rond die koers prima bepreekbaar, maar geen 3 jaar. Ook kinderen zijn ter sprake gekomen en hij vind het prima om nog 5 of 6 jaar te wachten, ik helaas niet gezien onze leeftijden. Ik zou dan ongeveer 36 of 37 zijn als de eerste komt en hij 43 of 44. Vind ik te oud zeker omdat ik graag nog 2 kinderen zou willen, maar iedereen mag daar anders in staan.
missmadame schreef:
27-06-2017 16:47
Ik spiegel niet, dit is wat ik wil. Het kwam ter sprake omdat hij een opmerking maakt dat hij het snel vond om na 2 jaar te trouwen.

Ik wil geen 9 maanden + 2 jaar wachten om te gaan samen wonen, dat is bijna 3 jaar. En dat vind ik lang, ik vind 1,5 jaar wachten of iets rond die koers prima bepreekbaar, maar geen 3 jaar. Ook kinderen zijn ter sprake gekomen en hij vind het prima om nog 5 of 6 jaar te wachten, ik helaas niet gezien onze leeftijden. Ik zou dan ongeveer 36 of 37 zijn als de eerste komt en hij 43 of 44. Vind ik te oud zeker omdat ik graag nog 2 kinderen zou willen, maar iedereen mag daar anders in staan.

Wow... Sorry dat ik zo direct ben maar lees vooral wat JIJ wil... Wellicht is hij nog niet zo zeker van jou wat opzich logisch is.. Zo snel willen en drammen beloofd echt niet veel goeds... En snap dat je wil trouwen en kids etc maar dat moet niet onder druk zn van of een partner of een leeftijd...
Alle reacties Link kopieren
snooziegirl schreef:
27-06-2017 13:14
Toen was ze zestien :facepalm:
Ja, wat wil jij hiermee zeggen? Ik kan ook rekenen. Misschien dat de vaardigheid begrijpend lezen jou ontgaan is?
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Heeft de man wat te willen dan?

Hij mag zijn zaad en geld inleveren. Dat is het enige waar mannen goed voor zijn.
Rich as a jew, hung like a moose...
Alle reacties Link kopieren
@Miss,
Zal wel hard aankomen. Misschien dat er een tussenweg mogelijk is? Dit is nu jullie eerste gesprek geweest? Begin er na zijn vakantie gewoon nog een keer over. Vraag wat zijn redenen zijn.

Mannen hebben het wat dat betreft toch ook wel erg makkelijk. ' Ah joh, komt wel ergens na mijn 40ste. ' :whip:
Misschien is hij wel vergeten dat hij inmiddels alweer eind 30 is. En jij ook niet het eeuwige leven hebt.
Wanhoop is een zwart leren jasje is dat iedereen goed staat; terwijl hoop een rose jurkje met ruches is tot boven je knie, waarin niemand gezien wil worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg alleen dat ik het lang vind en dat ik er anders over denk mag dat? En qua geld: ik verdien mijn eigen geld, dat hoeft hij zeker niet in te leveren ;-). Kan dat hij niet zeker is, maar dan mag ik toch ook twijfelen omdat zijn verwachtingen/uitgangspunten ver van de mijne afliggen.
missmadame schreef:
27-06-2017 17:34
Ik zeg alleen dat ik het lang vind en dat ik er anders over denk mag dat? En qua geld: ik verdien mijn eigen geld, dat hoeft hij zeker niet in te leveren ;-). Kan dat hij niet zeker is, maar dan mag ik toch ook twijfelen omdat zijn verwachtingen/uitgangspunten ver van de mijne afliggen.

Denk dat elk verstandig mens niet na 1 jr al wil trouwen of onder druk gezet wil worden door partner.... Gedoemd te mislukken. Niet nu dan zeker over x aantal jaar. Succes!
anoniem_63fcee76148bf wijzigde dit bericht op 27-06-2017 17:55
3.49% gewijzigd
jaw schreef:
27-06-2017 17:23
Ja, wat wil jij hiermee zeggen? Ik kan ook rekenen. Misschien dat de vaardigheid begrijpend lezen jou ontgaan is?
Doe is even normaal zeg! Misschien dat jij niet helemaal snapt dat het volstrekt ongehoord is om als oude man te geile op 16jarige jonge meisjes.. Vind t nogal typerend voor jou...
Alle reacties Link kopieren
huurvrouwtje schreef:
27-06-2017 17:50
Denk dat elk verstandig mens niet na 1 jr al wil trouwen of onder druk gezet wil worden door partner.... Gedoemd te mislukken. Niet nu dan zeker over x aantal jaar. Succes!
Waar staat dat ik iemand onder druk zet en dat ik na 1 jaar wil trouwen? Het enige wat ik heb gezegd is dat ik bijna 3 jaar wachten om te gaan samenwonen lang vindt en ook 6 jaar te wachten om met te pil te stoppen, omdat ik dan 37 (bijna 38) ben en mocht het dan niet meteen lukken kan het krap worden. Sorry, maar dat vind ik ja en dat lijkt mij het mijn goed recht, net als dat iemand mag vinden dat hij/zij wel zolang wil wachten. Maar dat kan even rauw op je dak vallen als verwachtingen zo ver uit elkaar lopen en je iemand heel leuk vindt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven