Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
Aestas schreef:
28-06-2017 10:23
Voor de IC gebruiksters hier, moeten jullie ook meerdere personen aangebracht hebben om PM's te lezen? Ik heb mezelf gewoon aangemeld en was binnen een dag geaccepteerd. Moest toen iemand anders aanbrengen, voor het gemak mijn ex maar gedaan omdat hij ook aan het daten is. Maar nu nog iemand, anders kan ik geen berichten lezen?

Er is weinig actie op IC trouwens, Tinder is toch het meest effectief geloof ik. Alleen gedragen de knappe koppies zich als zakken, en de attente heren vind ik helaas niet zo aantrekkelijk. Slechte smaak... :facepalm:
Je moet eerst twee mensen lid maken, anders kun je geen berichten zien. Of betalen natuurlijk.
Er is daar redelijk veel activiteit maar de mannen zijn behoorlijke ballen vaak. Ze noemen zich allemaal entrepreneur, nou dan weet je genoeg.
broodroostertje schreef:
28-06-2017 11:14
Er is daar redelijk veel activiteit maar de mannen zijn behoorlijke ballen vaak. Ze noemen zich allemaal entrepreneur, nou dan weet je genoeg.
ugh :frusty:
Rich as a jew, hung like a moose...
Op Tinder zijn ze ook allemaal self employed. Vind ik eerder negatief dan positief.

Iemand nog een uitnodiging voor IC nodig? :rolling:
Aestas schreef:
28-06-2017 11:26

Ik ben er jaren nieuwsgierig naar geweest. En een maand geleden had ik nog gezegd doe maar. Maar deze dame is wel heeeeelll leuk dus al het andere staat on hold bij mij. :whistle:
Aestas schreef:
Op Tinder zijn ze ook allemaal self employed. Vind ik eerder negatief dan positief.
Datzelfde heb ik dus ook met "University of life"
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Bukowskey, laten we er vanuit gaan dat je voorlopig geen apps meer nodig hebt ;)

Als er andere gegadigden zijn dan hoor ik het wel!
jaw schreef:
28-06-2017 11:59
Datzelfde heb ik dus ook met "University of life"

Ik had er laatst een van de 'school of hard knock life'. Brrr

:hello: Hoi iedereen! Ik ben een stiekem meelezer en serial dater, geniet ervan niet de enige te zijn met al die ups en downs :$
Aestas schreef:

Ik ben wel nieuwsgierig, wil wel even een kijkje nemen haha. Dus nodig mij maar uit! jempo@mail.com
Mezcal :hello:
Jempo, ik heb je een PM gestuurd.
Jempo :cheer2:
Volgens mij heb ik mezelf al weleens gemeld hier. Ik vind het een beetje lastig bij te houden, maar wel erg leuk! Heul lang meegeschreven op de vele Internetdaten topics in elk geval! Andere nick, uiteraard, de PB's liepen een beetje de spuigaten uit ;-)
Huh kreeg je zoveel pb's dan? Hoe kwam dat?
Hoi Mezcal, neuken?
Ik schreef vrij open over seks en m'n one night stands, en sommigen zagen daar blijkbaar een uitdaging in. Ik ben nogal een casual dater en er gebeurde altijd veel, was misschien ook wel een beetje een hoog soap gehalte :proud:
Maar goed, die dingen zijn niet echt veranderd!
ow zie nu dat IC vanaf 25 jaar is. Nou oké dan. Maar ik heb me aangemeld via facebook en daar heb ik geen leeftijd op staan.
Bukowskey, ik voel me wel verplicht te melden dat ik het alleen met mannen die + 20cm hebben doe. Dus.
Mezcal schreef:
28-06-2017 13:54
Ik schreef vrij open over seks en m'n one night stands, en sommigen zagen daar blijkbaar een uitdaging in. Ik ben nogal een casual dater en er gebeurde altijd veel, was misschien ook wel een beetje een hoog soap gehalte :proud:
Maar goed, die dingen zijn niet echt veranderd!
seriously :\ wat een sneu gedoe.
anders gewoon pb uitzetten
Mezcal schreef:
28-06-2017 13:57
Bukowskey, ik voel me wel verplicht te melden dat ik het alleen met mannen die + 20cm hebben doe. Dus.
Oh, dan zit ik wel goed :cheer:
Oh, ik vond het wel grappig hoor, maar sommigen gingen vrij ver inderdaad.
Bukowskey schreef:
28-06-2017 14:11
Oh, dan zit ik wel goed :cheer:
:rofl:
Bukowskey, ik dacht dat jij al een heeeeele leuke dame had gevonden?! Nu al weer overstag? :whip:
Lepellepel schreef:
28-06-2017 14:25
Bukowskey, ik dacht dat jij al een heeeeele leuke dame had gevonden?! Nu al weer overstag? :whip:
Zij heeft mijn piemel nog niet toegeëigend. Met andere woorden, mijn piemel is dakloos. En het regent buiten. Dat zijn nou niet de omstandigheden die goed zijn voor mijn kleine (see what I did there?) vriend.
Een beetje liefde aub voor een piemel die de daklozenkrant staat te verkopen bij de lokale supermarkt. Hij is vrolijk en aardig, en helpt graag vrouwen; maar het blijft een dakloze. Hij is geen junk of dief, maar iemand die af en toe minder geluk heeft.
Elke dag met een warme maaltijd en een warm bad is er één, en kan ik heel erg waarderen. Dus gun mij en mezcal deze poging tot liefdadigheid.
Let me have christmas early this year...
max schreef:
27-06-2017 22:08
Zeiler heeft op 2 appjes na niets van zich laten horen...en dat waren ook nog reacties op een appje van mij...dus ik vrees dat hij er niets in ziet...jammer hoor, ik had echt een beetje de goede kriebels bij hem.... misschien dat ik over een dag of wat nog 1 poging waag. En anders is het weer jammer... ben wel een beetje moedeloos aan 't worden....

De mannen waar ik niets in zie blijven enthousiast me appen en mailen... de man die ik leuk vind...laat niets van zich horen...
Blijkt het gesprek dat ik onlangs met een man had jammer genoeg weer eens te kloppen.
Ik ben ook van initiatief nemen maar die man zei dat hij liefst een vrouw had waar hij achter moest jagen, waar hij zijn best moest voor doen en die zich niet zo gemakkelijk geeft. Op elk vlak.
Een man die interesse heeft gaat achter je aan komen als jij niets laat horen. Zelf initiatief nemen gaat soms echt afremmen als er al niet zo veel interesse is.
Hier lees je ook vaak van vrouwen dat ze zelf initiatief nemen maar het meestal niks werd met de mannen waarbij ze dat deden of moesten doen om het contact gaande te houden.
En ik merk dat het zelfs bij mijn vriend zo werkt.
Lees hier nu al een paar keer dat Lexa niet zoveel soeps is. Dus nu ben ik weer nieuwsgierig geworden. Is daar een bijzondere reden voor?
Rolami, ik vind dat er geen aantrekkelijke mannen op Lexa zijn. Of ik ben gewoon veels te kieskeurig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven