Minder van Tinder - deel 9
donderdag 22 juni 2017 om 22:06
Deel 9 alweer!
Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!
Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
zondag 5 augustus 2018 om 11:50
Ywtje, ja een jaar geleden ontmoette ik haar.
Goed om te lezen dat de date geslaagd is, hoe was de date gister?
Wink, jammer maar het is zo.
Goed dat je die keus hebt gemaakt aangezien het best gelijkwaardig mag gaan.
Ik zou mezelf beperkt voelen als er geen 'interesse retour' is.
Dat staat toch centraal in het begin?
Koffiekopjes, niets mis met kritisch zijn en bepaalde voorkeuren in aantrekkingskracht.
Ik voel me niet aangesproken maar doordat ik 1 mm haardracht heb ( omdat ik er niets aan kan doen dat ik kaal word ) val ik al direct in de categorie 'denk ik nou werkelijk dat ik een kans maak'?
Ik lees een bepaalde attitude in jouw teksten, ook niets mis mee want je bent wie je bent maar gezien wat je schrijft over je verleden ( hoe vervelend ook ).
Soort zoekt soort?
Chat/bel dame van laatst heeft vrijdag iets gestuurd.
Toen ze vorige week belde en we een datum om te ontmoeten afspraken, was ze een weekend weg en gaf aan nog niemand in real ontmoet te hebben.
Tussen het bellen en onze ontmoeting zat het weekend.
Ze verontschuldigde zich dat ze een eerste date had gehad en dat het inderdaad niet samen kon met een andere ontmoeting, heel leuk voor haar natuurlijk maar het heeft me wel verbaast aangezien ze tijdens de gesprekken aangaf niet haar pijlen met een eerste date op 1 persoon te richten.
Ze vond het niet netjes dat ze niets had laten weten... inderdaad, dat is niet netjes.
Ergens zag ik dit al wel weer aan komen en waar het nou steeds door komt?
Koffiekopjes, niets mis met kritisch zijn en bepaalde voorkeuren in aantrekkingskracht.
Ik voel me niet aangesproken maar doordat ik 1 mm haardracht heb ( omdat ik er niets aan kan doen dat ik kaal word ) val ik al direct in de categorie 'denk ik nou werkelijk dat ik een kans maak'?
Ik lees een bepaalde attitude in jouw teksten, ook niets mis mee want je bent wie je bent maar gezien wat je schrijft over je verleden ( hoe vervelend ook ).
Soort zoekt soort?
Toen ze vorige week belde en we een datum om te ontmoeten afspraken, was ze een weekend weg en gaf aan nog niemand in real ontmoet te hebben.
Ze verontschuldigde zich dat ze een eerste date had gehad en dat het inderdaad niet samen kon met een andere ontmoeting, heel leuk voor haar natuurlijk maar het heeft me wel verbaast aangezien ze tijdens de gesprekken aangaf niet haar pijlen met een eerste date op 1 persoon te richten.
Ze vond het niet netjes dat ze niets had laten weten... inderdaad, dat is niet netjes.

zondag 5 augustus 2018 om 12:07
Mats hoe kom je erbij dat je in die categorie valt?
Mijn date wordt ook kaal en scheert zich om die reden. Vind hem ongelooflijk sexy
De date was ook fantastisch weer! Hele dag samen geweest, wat actiefs gedaan, gegeten en samen geslapen (alleen geknuffeld).
Door weinig slaap nu wat onzeker, door zijn: 'we houden contact' uitspraak.
Maar weet dondersgoed dat het onzin is. Was veel te leuk! Mannen die: 'we houden contact' zeggen. Hebben uit ervaring bij mijzelf niet echt interesse.
Maar dat kan nu niet waar zijn, zoveel geknuffeld, gelachen, gekletst etc. Tijd om bij te slapen.
Mijn date wordt ook kaal en scheert zich om die reden. Vind hem ongelooflijk sexy

De date was ook fantastisch weer! Hele dag samen geweest, wat actiefs gedaan, gegeten en samen geslapen (alleen geknuffeld).
Door weinig slaap nu wat onzeker, door zijn: 'we houden contact' uitspraak.
Maar weet dondersgoed dat het onzin is. Was veel te leuk! Mannen die: 'we houden contact' zeggen. Hebben uit ervaring bij mijzelf niet echt interesse.
Maar dat kan nu niet waar zijn, zoveel geknuffeld, gelachen, gekletst etc. Tijd om bij te slapen.
zondag 5 augustus 2018 om 15:33
Soort zoekt soort? Dus ik verdien het dat ik mishandeld ben omdat ik jouw kale kop niet aantrekkelijk vind? Jij durft.mats schreef: ↑05-08-2018 11:50Ywtje, ja een jaar geleden ontmoette ik haar.
Soort zoekt soort?
zondag 5 augustus 2018 om 15:38
Alleen ben ik niet lesbisch.
We houden contact is een afwijzing. Anders kwam hij wel met concrete plannen. Misschien is hij beledigd dat je geen seks met hem had? Sneu.
Op Tinder ook veel toeristen. Ik erger me daar echt kapot aan. Zijn er vrouwen die werkelijk seks hebben met iemand die de dag erop vertrekt? En niet te achterhalen valt? Straks is hij gevaarlijk.
zondag 5 augustus 2018 om 15:44
Ik ruik trouwens eem complex bij de meeste kale en kleine mannen. Altijd is het mijn schuld dat ik niet op ze val. Hoe durf ik!
Ik heb zelf ook zat dingen waar een man op af kan knappen. Zo like ik nooit sportschooltypes want ik heb geen afgetraind lijf en ook niet die behoefte. Een beetje je plek kennen op de datingmarkt zou veel mensen goed doen.
Ik heb zelf ook zat dingen waar een man op af kan knappen. Zo like ik nooit sportschooltypes want ik heb geen afgetraind lijf en ook niet die behoefte. Een beetje je plek kennen op de datingmarkt zou veel mensen goed doen.

zondag 5 augustus 2018 om 18:07
Om koffiekopjes een beetje bij te vallen, hoe je t ook wendt of keert, iedereen op Tinder swypt alleen degenen naar rechts die ze aantrekkelijk vinden (behalve dan degenen die alles naar rechts swypen). Kan iemand nog zo'n goed en mooi karakter hebben, ik zie dat niet op een foto. Dus waarom zou ik dan een man die ik niet aantrekkelijk vind naar rechts swypen, mee praten en mee op date gaan als ik al weet dat ik hem fysiek onaantrekkelijk vind? Zonde van de tijd en de moeite voor beide partijen lijkt mij.
Verder eigenlijk weinig te melden. Was hier 1 van de oud-meeschrijvers.
Qua daten best wel datemoe. Wel al bijna een jaar in contact met een man, maar is een beetje lastige situatie dus dat hou ik liever voor me
Qua daten best wel datemoe. Wel al bijna een jaar in contact met een man, maar is een beetje lastige situatie dus dat hou ik liever voor me

zondag 5 augustus 2018 om 18:10
ik vind het oppervlakkig van mezelf, maar.... ik vind een man die langer is dan ikzelf ben toch echt net wat aantrekkelijker.
heb wel gedate met mannen van ongeveer mijn lengte - immers, hij kán de man van mn dromen blijken te zijn.
maar op het eerste oog vind ik hem dan te kort
heb wel gedate met mannen van ongeveer mijn lengte - immers, hij kán de man van mn dromen blijken te zijn.
maar op het eerste oog vind ik hem dan te kort

kerstlampjes en bloemen zijn heel verschillend - en allebei prachtig!

zondag 5 augustus 2018 om 18:20
Ywtje ik denk dat wij nog wel eens vergeten dat mannen ook onzeker kunnen zijn, of misschien ook niet willen afschrikken door gelijk te happig over te komen. Heb je de afgelopen dagen dagelijks app contact met hem gehad? Wie weet hoor je dan vanavond nog wel wat!
Mijn date staat donderdag, spannend!
Mijn date staat donderdag, spannend!
zondag 5 augustus 2018 om 18:24
Maar ze vindt toch juist dat bepaalde mensen haar nieteens naar rechts mogen swipen, omdat ze moeten inschatten dat zij te hoog gegrepen is? Of heb ik dat verkeerd begrepen?CherokeeRose1977 schreef: ↑05-08-2018 18:07Om koffiekopjes een beetje bij te vallen, hoe je t ook wendt of keert, iedereen op Tinder swypt alleen degenen naar rechts die ze aantrekkelijk vinden (behalve dan degenen die alles naar rechts swypen). Kan iemand nog zo'n goed en mooi karakter hebben, ik zie dat niet op een foto. Dus waarom zou ik dan een man die ik niet aantrekkelijk vind naar rechts swypen, mee praten en mee op date gaan als ik al weet dat ik hem fysiek onaantrekkelijk vind? Zonde van de tijd en de moeite voor beide partijen lijkt mij.
Qua daten best wel datemoe. Wel al bijna een jaar in contact met een man, maar is een beetje lastige situatie dus dat hou ik liever voor me![]()
Ik denk dat wat jij zegt voor de meesten van ons geldt, dat je iemand qua uiterlijk wel aantrekkelijk moet vinden om te matchen.

zondag 5 augustus 2018 om 18:45
Ik heb ook eens zo'n Tinder Gold abonnement gehad dat ik ook kon zien welke mannen me hadden geliked. En geloof mij, daar zaten hele onaantrekkelijke mannen tussen. Of mannen die totaal geen moeite doen om een soort van leuk op de foto te staan. Ik weet niet of dat met te hoog gegrepen te maken heeft maar no way dat ik iemand dan terug like.Daisy83 schreef: ↑05-08-2018 18:24Maar ze vindt toch juist dat bepaalde mensen haar nieteens naar rechts mogen swipen, omdat ze moeten inschatten dat zij te hoog gegrepen is? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Ik denk dat wat jij zegt voor de meesten van ons geldt, dat je iemand qua uiterlijk wel aantrekkelijk moet vinden om te matchen.
Ik heb wel eens meer dan 1000 likes gehad..... denk daarvan iets van 50 terug geliked.
En wat me toen ook opviel is dat ook mannen waarmee je al eerder een match hebt gehad maar die niet praatten/terug praatten of je in t midden van een gesprek opeens ontmatchten, je gewoon weer naar rechts swypten.
zondag 5 augustus 2018 om 19:15
ik heb het daar met twee dates over gehad. beide mannen wisten -op het moment van naar rechts swipen- niet dat ze de betreffende vrouw eerder ook al geliket/gematcht/gesproken/ontmatchet hadden. dat bleek dan later.CherokeeRose1977 schreef: ↑05-08-2018 18:45En wat me toen ook opviel is dat ook mannen waarmee je al eerder een match hebt gehad maar die niet praatten/terug praatten of je in t midden van een gesprek opeens ontmatchten, je gewoon weer naar rechts swypten.
daar vind ik wel wat van...
zij zeiden dat ze vluchtig kijken, soms niet eens naar álle foto's en dan meteen naar rechts swipen. ze vonden daar zelf helemaal niks van, "kan gebeuren" of "leuk toch" was hun reactie.
ik heb eens een ons gehad. ik wilde vaker, hij wilde het bij 1 x laten. oké, kan, klaar. punt erachter.
jaar later liket hij mij weer. zag ik aan de kilometers. dus ik hem matchen. in het gesprekje bleek dat hij slechts een vage herinnering had aan onze ons

(en nee ik ben daardoor niet aan mijn bedcapaciteiten gaan twijfelen)
hij wilde evengoed wel weer een keertje afspreken

zondag 5 augustus 2018 om 19:58
Dat dus!CherokeeRose1977 schreef: ↑05-08-2018 18:45Ik heb ook eens zo'n Tinder Gold abonnement gehad dat ik ook kon zien welke mannen me hadden geliked. En geloof mij, daar zaten hele onaantrekkelijke mannen tussen. Of mannen die totaal geen moeite doen om een soort van leuk op de foto te staan. Ik weet niet of dat met te hoog gegrepen te maken heeft maar no way dat ik iemand dan terug like.
Ik heb wel eens meer dan 1000 likes gehad..... denk daarvan iets van 50 terug geliked.
En wat me toen ook opviel is dat ook mannen waarmee je al eerder een match hebt gehad maar die niet praatten/terug praatten of je in t midden van een gesprek opeens ontmatchten, je gewoon weer naar rechts swypten.
zondag 5 augustus 2018 om 20:10
Dat zie je mij niet schrijven want dat is het laatste wat ik iemand gun, goed lezen en iets interpreteren over 'de kern' van de wijze van communiceren/attitude.Koffiekopjes schreef: ↑05-08-2018 15:33Soort zoekt soort? Dus ik verdien het dat ik mishandeld ben omdat ik jouw kale kop niet aantrekkelijk vind? Jij durft.
Mij maakt het niet uit dat jij mijn kale hoofd niet aantrekkelijk vind.
Daisy zegt het juist, mannen kunnen ook onzeker zijn.
Over mijn gemiddelde lengte van 1.82 ( ok, minus 1 cm zonder haar

Hey Cherokee!
Ywtje, spannend allemaal hoor, klinkt goed en laat de onzekerheid niet de overhand krijgen ( hoewel te begrijpen )..
Heb ik nog een leuke, is juist door datingapps en de verslaving van de apps, de onzekerheid steeds meer toe aan het nemen?
Ik bedoel, de docu waar hier laatst over gesproken is geeft de verslaving en de oppervlakkigheid van het online zijn goed weer.
We worden te afhankelijk, het is niet 'echt' en vooral makkelijk inwisselbaar.
We doen het zelf met z'n allen, eigenlijk kun je stellen dat internet de mensheid verandert heeft.
zondag 5 augustus 2018 om 21:30
echt he, tinder is niet voor tere zieltjesCherokeeRose1977 schreef: ↑05-08-2018 19:29Ik moet eerlijk toegeven dat een man ooit tegen me zei dat we al eerder met elkaar hadden gesproken... maar ik wist t echt niet meer... Ook eerlijk gezegd maar toen ontmatchte hij me![]()

zondag 5 augustus 2018 om 22:41
Ik had net een date. Echt aardige jongen maar ik voelde geen klik verder. Soms had ik ook een beetje twijfels of dat hij wel op vrouwen viel ofzo..
Als vrienden zouden we denk ik wel goed kunnen vinden, maar mn gevoel zegt nu nee. En wil meer op mn gevoel gaan vertrouwen
Hmm, net al een berichtje binnen dat hij het super leuk vond en dat we snel nog maar eens moesten afspreken..
Hoe snel laten jullie weten als er vanaf jullie kant niet echt een vervolg inzit met date intenties?
Als vrienden zouden we denk ik wel goed kunnen vinden, maar mn gevoel zegt nu nee. En wil meer op mn gevoel gaan vertrouwen

Hmm, net al een berichtje binnen dat hij het super leuk vond en dat we snel nog maar eens moesten afspreken..
Hoe snel laten jullie weten als er vanaf jullie kant niet echt een vervolg inzit met date intenties?