Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
@greenbean hoe gaat het met jou?

Hier nog steeds zonder tinder, flirten etc., druk bezig met mijn persoonlijke en professionele ontwikkeling, heerlijk!
@Jempo met mij gaat het goed en met mijn Tinderdate ook! Vind het leuk om hier nog mee te lezen. Fijn te horen dat het met jou ook goed gaat!
@dommegans: Heb je hem zelf al eens gevraagd voor een echte date dan?
Naar zijn huis zou ik ook niet gaan zo'n eerste keer maar je kunt zelf wel initiatief nemen voor een date toch? :)

@mats: Wat balen zeg! Hopelijk is het een korte fase en komen jullie er samen uit. Het Verwerken van dingen hoort bij het leven maar daarnaast zou er voor jou ook nog plaats moeten zijn.
Zoiets zou naast elkaar moeten kunnen als beide partijen daar moeite voor doen. Ik hoop dat het jullie lukt samen!

Ik mis mijn date! Haha
Ok, ik ben dus verliefd met vlinders en al. Heel leuk en nooit gedacht dat te vinden via Tinder. We gaan nu al snel de serieuze kant op en ondanks dat we elkaar nog kort kennen voelt het al zo vertrouwt en fijn. Dus voor iets serieus loop ik nu niet meer weg terwijl dat vaak wel mijn manier was. Dat zegt voor mij al zoveel en ik hoop dat het heel lang zo mag blijven :) Beide hebben we tinder verwijderd maar het echte Wat zijn we nu van elkaar gesprek hebben we nog niet gehad haha. Dat komt vanzelf ook wel een keertje.
He mats balen! Hopelijk komt het allemaal toch goed.
Greenbean fijn om te horen dat het goed gaat.
@mats: wat vervelend om te lezen, hopelijk komen jullie er samen uit. Ik vond je hier op t forum altijd al overkomen als een begripvolle en attente man, dus je weet vast hoe je hier mee om moet gaan.

@jempo: you go girl. Mijn ervaring is dat als je jezelf wat beter begrijpt en misschien ook meer gaat waarderen dar anderen dat ook sneller zullen doen.

@greenbean: fijn dat deze Tinderdate iets langdurigs lijkt te worden :)

@miss: hoe gaat het met jou?

Ik ben vorige week een oude Tinderdate tegengekomen bij de drogist. Destijds 1 leuke date mee gehad, maar geen vervolg want de man in kwestie wilde toch proberen om de relatie met zijn ex te repareren. Dit heeft kennelijk geen stand gehouden, want na een awkward gesprek in de winkel (makeuploos en net gedouched na het sporten) kreeg ik meteen per app de vraag of ik de date wilde herkansen. Ik heb er netjes voor bedankt. Het is opvallend, sinds ik smoorverliefd ben op mijn Tindervangst, lijk ik veel meer aanspraak te hebben op straat. Vrienden zeggen ook dat mijn resting bitch face is verdwenen, dus dat zal er wel iets mee te maken hebben :biggrin:
Noor wat moet ik mij bij een rb-face voorstellen? Ik ken de term niet.

Ik ben nu ruim een jaar samen met ICT-er. Gaan volgende maand voor het eerst samen (lang) op vakantie. Gaat allemaal zijn gangetje op het moment, een van onze huizen is een veredelde kast sinds een maand of 4. Schoonmoeder is nog geen steek veranderd, gelukkig heeft vriend inmiddels wel door dat het gedrag niet helemaal normaal is en wordt ze daar af en toe op aangesproken.

Jempo goed om te horen dat het goed gaat.
@Mats dat is balen om te lezen, want een leuke realtie is je gegund! Hoe gaat het nu?

@Miss en Greenbean fijn om te lezen dat het goed gaat met jullie!

Hier nog weinig nieuws, Ik date niet echt veel op dit moment. Ik vind het ook gewoon prima om in mijn pyjama te blijven met Ben&Jerry's op een Zaterdag avond, haha. Ooit kom ik mijn Prince Charming tegen... hoop ik!
En Noor ik heb blijkbaar ook standaard een resting bitch face haha!
Noor226 schreef:
24-10-2017 11:39

@greenbean: fijn dat deze Tinderdate iets langdurigs lijkt te worden :)

Dat is het voor mijn doen al, bijna 7 maanden :) En er zijn al voorzichtig plannen gemaakt wb samenwonen. Voor mij een enorme mijlpaal aangezien ik nog nooit eerder heb samengewoond. Maar het voelt goed!

Goed om te lezen dat het met jou en de anderen ook goed gaat!
Dank voor jullie reacties, leuk ook om oude bekenden tevoorschijn zien te komen!
Hoe gaat het met jullie :)

Door haar te willen helpen met dragen van haar bagage en heel fijn met elkaar te kunnen communiceren merk ik dat ik mij de dingen soms ook aan trek.. juist omdat het haar aan gaat.
Ze is onlangs verhuist en dat huisje moest natuurlijk opgeknapt worden en ook nog eens in een heel kort tijdsbestek.
Combi van vermoeidheid, veranderingen, het landen van zaken en vooral ook dat we elkaar nog moeten leren kennen.

We hebben heel goed gesproken met elkaar en écht naar elkaar geluisterd, dat was verhelderend.
We zijn er ons bewust van dat we verschillen in karakter en dat zij niet weet hoe het is als een omgeving communiceert, terwijl ik dat heel normaal vind en mee heb gekregen in mijn opvoeding.
We voelen ons gewaardeerd en prettig bij elkaar en hebben allebei de intentie om verder te gaan met elkaar.
Dat gesprek heeft veel goed gedaan want we merken dat we weer energie krijgen en uren met elkaar kunnen kletsen :)
Het heeft tijd nodig en er is voor beide ruimte als we er behoefte aan hebben, we moeten gewoon echt genieten van de momenten die we samen hebben.
Morgenavond eten we samen en op dit moment is er rust en dat voelt heel fijn.
mats wijzigde dit bericht op 24-10-2017 19:52
1.00% gewijzigd
Succesverhalen altijd fijn :D

Hier appt dateman 1 toch met enige regelmaat. Omdat we vooral veel humor hebben onderling in de apps, app ik ook vrolijk door. Het is toch wel erg leuk af en toe leuke appjes binnen te krijgen ;)
Echter date 1 is alweer bijna een maand geleden en nog steeds geen afspraak staan. Ik blijf dat wel heel apart vinden hoor.

Verder had ik contact met eentje die juist heel graag wilde afspreken maar er kwam op laatste moment wat tussen bij hem. Hij probeerde wel gelijk een nieuwe afspraak te maken, maar nu kan ik nog even niets afspreken op korte termijn aangezien ik voor werk even weg ben. Wel hebben we na de date die niet door ging even gebeld. Zijn stem is ok, maar hij klonk niet heel intelligent in wat hij zei. Wat te gretig ook ofzo. Kan mijn vinger er niet op leggen. App met hem nauwelijks meer. T kan raar lopen soms...
klinkt goed hoor Mats!!
Mats mooi dat het uit is gepraat. Waarschijnlijk gaan wij volgende maand een van de huizen verkopen O_O (vanavond besloten)
Leuk om hier positieve verhalen te lezen.

@senso: fijn dat je er zo goed over voelt. Dat gesprek komt dan vast nog wel en het klinkt alsof je daar wel vertrouwen in hebt en open voor staat. Anders kaart je het zelf toch gewoon aan als je die duidelijkheid prettig vind toch?

@Noor: haha, wat fijn dat je vrienden dat over je zeggen. :P Daar heb je vrienden voor toch? Ik denk wel dat mensen zien aan je als je jezelf goed voelt en dat vind ik persoonlijk wel aantrekkelijk.

@FemmeForte: Ik snap het helemaal even zo een avondje niets en niemand. Had zelf ook zo een weekend waar ik amper een ander levend wezen buiten mijn katten ben tegengekomen (ow ja en tijdens boodschappen doen). Even opladen is altijd fijn.

@greenbean: Goh, wel spannend hoor samenwonen! Altijd een grote stap en even wennen, maar ook erg leuk. Veel succes.

@mats: Klinkt alsof jullie samen bewust aan een goede basis werken. Krijg het idee dat jullie er realistisch tegenaan kijken en dat is denk ik wel een goed teken.

@kkaat: Gretig en niet te intelligent zijn twee verschillende dingen denk ik, maar als je er een raar gevoel bij krijgt zou ik dat zeker niet negeren. Verder met die 1e date man heb ik zoiets dat je niet zoveel aan dat alleen maar appen hebt. Heb jij wel gevraagd weer een afspraak te maken? Vind dit wel zo een geval van: Als je geïnteresseerd bent dan gedraag je jezelf ook geïnteresseerd.

@missmadame: Spannend zeg een huis verkopen. Wel fijn dat het zo goed gaat. Ook wel prettig dat je dan qua financiën het ook weer wat ruimer krijgt kan ik me voorstellen. Toch altijd handig. Ik hoop dat als jullie het huis willen gaan verkopen dat het goed lukt!

Ikzelf heb eigenlijk vrij weinig nieuws te melden. Al een aantal weken al niet meer geswiped op Tinder. Ik merk dat ik na een aantal dates eigenlijk ook alleen maar kieskeuriger wordt en dat ik eigenlijk te veel informatie mis als ik alleen maar op Tinder mensen op foto's keur. Ben toch weer Lexa aan het overwegen om iets mee te doen omdat daar mensen wat meer moeite in hun profiel stoppen en dan krijg je toch een beter beeld heb ik het idee. Ik weet niet... misschien dat ik toch nog maar even gratis ga swipen op Tinder. haha
Rolami, dat gedachte had ik ook, Ik had toen ook een account op Lexa gemaakt maar het was gewoon helemaal niks. Ik vond echt helemaal geen aantrekkelijke mannen daar. Voor mij was het gewoon weggegooid geld.
Okcupid is ook leuk! Wat meer nerdy, maar daardoor ook ander niveau. Je kan veel vragen beantwoorden en op basis daarvan zie je in hoeverre je overeenkomt met de ander (in percentage). Gratis ook.
Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am
@FemmeForte dan is het misschien maar goed dat ik naar vrouwen zoek. Volgens mij kan je op Lexa ook een gratis profiel aanmaken waarmee je in ieder geval andere profielen kan bekijken. Kan ik eerst kijken en dan altijd nog bepalen of ik wil betalen.

Uiteraard kan het dan wel zijn dat ik dan de zoveelste onaantrekkelijke man op Lexa ben. :-P

@harvey Okcupid had ik totaal nog niet aan gedacht. Wist niet dat die erg actief is in Nederland. Bedankt voor de tip!
haha sorry Rolami had ik niet in de gaten! Ik heb mijn profiel nog niet verwijderd daar, dus mischien kom je mij tegen! :)
Haha, geen excuses nodig!

Dat zou wat zijn. Komen we elkaar daar tegen en komen we hier over elkaar schrijven/klagen en dan weten we dat niet van elkaar. :proud:
Wauw wel een hoop leuke en positieve verhalen!

Samen wonen, voor het eerst spannend Greenbean!

Of 1 van de twee huizen verkopen, ook spannend Missmadame! Maar ook fijn om dan helemaal samen te zijn.

Goeie gesprekken over de toekomst, dat ziet er rooskleurig uit Mats. Mooie ontwikkelingen, lees ik :)

Zelf heb ik net een leuke date gehad met een jongen die ik in real life tegen kwam. Leuke jongen, spontaan, eerlijk en ook wel een type waar ik op val. Hij is 2 jaar jonger, daardoor minder volwassen dan ik. Woont nog thuis, gezin is nog vooral op zijn ouders gericht. Ik ben halverwege 20, woon al jaren op mijzelf zelfs in een eengezinswoning nu. (Materiaal zegt niks hoor, zo niet). Dus ik twijfel wat dat betreft wel een beetje, omdat ik vooral de kar zal moeten trekken ook qua persoonlijkheid. Maar rustig verder leren kennen lijkt me leuk. Hij heeft me al op een volgende date gevraagd.

Verder had ik tegelijkertijd leuke gesprekken met een andere leuke jongen. Hij wil straks ook op date, maar ik voel me dan wel schuldig tegenover die 1ste jongen. Hoe gaan jullie daarmee om? Ik date normaal niet met meer tegelijk, maar de 1ste jongen is niet via Tinder, maar kwam ik spontaan tegen. Hij is heel enthousiast en heeft zijn omgeving ook al verteld dat hij met mij op date ging.. Ik wil graag rustig leren kennen en niet overhaasten, maar het voelt alsof ik dubbel spel speel als ik met die andere jongen ook op date ga.
Ik heb vaker wel met 2 mannen gedated, niks om je schuldig over te voelen zolang je niet hebt afgesproken om exclusief te zijn.
@marshmallow: Als het zo pril is kan je meestal wel met meer daten maar wel fijn om dat eerlijk uit te spreken naar elkaar.
Als je het bij die eerste (nog) niet echt voelt dan gewoon met die tweede ook proberen.

Ik zie mijn date (die naam past al niet meer echt haha) vanavond. Heb toevallig sollicitatiegesprek vlakbij waar hij woont dus zou raar zijn als we elkaar niet even zien dan. We eten dus vanavond gezellig samen.
Verder zijn we het hele weekend ook samen. Zin in.
Benieuwd hoe het is als we echt hele weekend bij elkaar zijn :)
Goedemiddag!
Ik 'lurk' al een tijdje mee maar wil nu ook even een ervaring delen!

Verleden week een wijntje gedronken met iemand, was op zich gezellig. Na een uurtje ofzo beide weer huiswaarts gekeerd. Volgende dag app contact hoe ik het vond. Heb eerlijk gezegd dat ik het gezellig vond maar dat ik niet zeker wist of hij op zijn gemak was. Hij vertelde dat hij idd een beetje nerveus was en wilde graag een tweede date. Ok, prima, een tweede kans voor een eerste indruk was gemaakt.
Afgelopen dinsdag weer iets gedronken. Hij zat aan mijn handen, knie, haar. Ik voelde mij een beetje akward. Ook vielen er veel stiltes waardoor ik hem op een gegeven moment vroeg of hij ook wilde praten. Nee zei hij, ik kijk en observeer.. Ook deze date duurde dus niet lang :-)

De volgende dag heb ik hem een nette app gestuurd dat ik liever geen volgende afspraak meer wilde omdat de klik er niet was. Heb hem heel veel succes gewenst.

Nou krijg ik het volgende terug (ik citeer letterlijk, incl. de typefouten):
Ja, het ging niet soepel inderdaad. Jij hebt gelijk, een kwestie van de juiste klik. Wat me ook remt met jou is dat ik je volledig onatrrekelijk vind, fiziek bedoel ik.

Vooral die laatste zin staat mij tegen!! Waarom een trap na geven! Ik snap dit niet en het stoort me dan ook... Dat ik fysiek niet zijn type ben had hij 1: op de foto's kunnen zien en 2: bij de eerste date.

Maarja.. het gaat mij dus niet dat de klik er niet was maar meer dat iemand die afgewezen wordt nog even gaat zieken... zo sneu..!!
Brenda, niet leuk om te lezen maar trek het je niet persoonlijk aan.
Wat als jij niets had laten weten en het contact van zijn kant zou zijn gekomen..?
Zo kan een afgewezen man reageren en als je de verhalen hebt gelezen dan is hij niet de enige geweest die zo reageert.

Miss, spannennnd, dit zat er uiteraard een keer aan te komen!
Ik kan mij nog herinneren hoe lastig je het in het begin vond dat hij niet helemaal in het kadertje hing destijds... moet je nu eens zien.
Ik pik even mee in op dit topic :-). Altijd leuk om verhalen te lezen en te delen.

Ik ben vroeger een kleine 2 jaar actief geweest op Tinder. Leuke tijd gehad, veel gedate en destijds mijn ex tegen gekomen waar ik een jaar mee ben samen geweest.

Nu sinds afgelopen zondag zit ik terug op Tinder. Ik weet niet of het aan mij ligt maar het volk op Tinder is precies enorm verandert. Nog altijd een groot percentage players, maar ik kom er nu precies ook zoveel 'wanhopig' volk tegen. En het zijn dan typisch die mannen die mijn instagram beginnen te spammen of die privéberichten beginnen te sturen als ze mijn Facebook vinden via gemeenschappelijke vrienden.

Vroeger was mijn instagram ook gelinkt en toen ben ik dit nooit tegen gekomen. Ik heb ook zoiets van respecteer toch het concept van Tinder. De bedoeling is juist dat je pas chat als je beide elkaar een like hebt gegeven. Je bereikt er toch niets mee om iemand op instagram te gaan spammen??

Soit, alle geluk ook een paar fijne contacten. Eentje in het specifiek waar ik leuke en rustige babbels mee heb. Iemand die gewoon normaal doet en niet meteen begint te flirten of wat dan ook. Alleen is hij tot nu toe telkens enkel overdag actief. Met alle toestanden die ik in het verleden heb meegemaakt (bv iemand die niet zo single bleek te zijn) vind ik dat dan een beetje verdacht. Maar ik kijk het nog even aan :-).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven