Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
Waterman26 schreef:
02-01-2018 18:15
Dat dus.
Ik begrijp echt niet dat deze Alice hier nog onder een andere naam mag schrijven en dat iedereen dat hier normaal vindt. Dat heeft niets maar dan ook niets te maken met of je lid bent van iemands fanclub ( zoals ze t zelf omschrijft)
Nee hoor, niet iedereen vindt dat normaal.
Waar zit de negeerknop eigenlijk? Is dat 'blokkeren'? Maar daar vraagt men dan te bevestigen en die knop werkt niet...
Hadewychh schreef:
02-01-2018 19:26
Nee hoor, niet iedereen vindt dat normaal.
Waar zit de negeerknop eigenlijk? Is dat 'blokkeren'? Maar daar vraagt men dan te bevestigen en die knop werkt niet...
Ja, dat is blokkeren. Werkt bij mij ook niet helaas. Komt steeds een advertentie overheen.
broodroostertje schreef:
02-01-2018 19:33
Ja, dat is blokkeren. Werkt bij mij ook niet helaas. Komt steeds een advertentie overheen.
Af en toe blijven proberen dus... dank je wel.
Nijn-tje schreef:
02-01-2018 13:46
Depster, ik weet vrij snel of ik iemand nog een keer wil zien of niet. Als het een leuke date was waarbij ik de ander graag beter wil leren kennen (en ik enige aantrekkingskracht voel) dan wil ik wel een tweede date. Als de ander dan ook wil of course. Als ik alleen denk het was heel gezellig maar meer dan vriendschap zal het nooit worden dan ga ik niet op tweede date. Soms twijfel ik wel eens hoor, zoals bij die van vorige week. Maar we hebben elkaar maar een uurtje gezien, misschien te kort dus;-) De ene keer is het wat duidelijker dan de andere keer.

Waar twijfel je aan?
Ik twijfel niet. Bij een date had ik zo iets van; Leuk om te zien waar dit heen kan gaan. Hij vond echter van niet. Bij een andere date was het super leuk (van beide kanten) en toch in 1x geen klik van zijn kant. Terwijl ik toch wel andere signalen kreeg..maar goed
Ach joh. Laat gaan. Geef alleen nooit je naam of andere persoonlijke info aan Alice. Ze is een ongeleid projectiel
anoniem_301963 wijzigde dit bericht op 02-01-2018 19:45
0.00% gewijzigd
depster schreef:
02-01-2018 19:38
Ik twijfel niet. Bij een date had ik zo iets van; Leuk om te zien waar dit heen kan gaan. Hij vond echter van niet. Bij een andere date was het super leuk (van beide kanten) en toch in 1x geen klik van zijn kant. Terwijl ik toch wel andere signalen kreeg..maar goed
Dat heb ik ook wel eens gehad..dan was de date echt heel geslaagd maar dan toch voelde hij het niet. Kan natuurlijk, heb ik ook wel eens. Maar het geeft wel een knauw.
Harvey_Specter schreef:
02-01-2018 18:54
Waterman, vroeger zou ik zeggen; die heeft een beurt nodig, zuurpruim. Nu denk ik; wat een verveling. Beiden gaan eigenlijk wel op. Ga wat nuttigs doen.
Een vrouw die een eigen mening heeft, heeft een goede beurt nodig?
Ben je een man? Ik hoop t bijna. Een vrouw die zoiets zegt. :(
Nee, ik verveel me niet. Daarom schrijf ik hier nooit. En jij?
Waterman26 schreef:
02-01-2018 19:44
Een vrouw die een eigen mening heeft, heeft een goede beurt nodig?
Ben je een man? Ik hoop t bijna. Een vrouw die zoiets zegt. :(
Nee, ik verveel me niet. Daarom schrijf ik hier nooit. En jij?
Maar dat is het net Waterman, vroeger babbelde je gewoon mee, als je dan eens uit je slof schiet valt dat zo niet op. Nu kom je enkel af en toe eens boven water om gal te spuien, valt op.
Jammer eigenlijk, benieuwd hoe het met jullie gaat.
Hadewychh schreef:
02-01-2018 19:48
Maar dat is het net Waterman, vroeger babbelde je gewoon mee, als je dan eens uit je slof schiet valt dat zo niet op. Nu kom je enkel af en toe eens boven water om gal te spuien, valt op.
Jammer eigenlijk, benieuwd hoe het met jullie gaat.
Hadewychh, zat jij ook bij het vroegere clubje?
broodroostertje schreef:
02-01-2018 19:53
Hadewychh, zat jij ook bij het vroegere clubje?
Heb me niet aangesloten bij de app mocht je dat bedoelen. Was hier wel nogal actief.
@ Waterman, ik ben een dame. Zou je niet zeggen he? :rofl: Ik snap je punt wel, maar moet dat op zo'n manier herhaaldelijk geschreven worden? Lees over irritante personen heen, en blijf on topic. En dat geldt voor iedereen wat mij betreft. We proberen elkaar bij te staan en gal spuwen/zwartmaken voegt niks toe.

Gaan we nou weer lief doen :couple:
Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am
:popcorn:
Harvey_Specter schreef:
02-01-2018 19:57
@ Waterman, ik ben een dame. Zou je niet zeggen he? :rofl: Ik snap je punt wel, maar moet dat op zo'n manier herhaaldelijk geschreven worden? Lees over irritante personen heen, en blijf on topic. En dat geldt voor iedereen wat mij betreft. We proberen elkaar bij te staan en gal spuwen/zwartmaken voegt niks toe.

Gaan we nou weer lief doen :couple:
Irritant? Privé gegevens op een forum zetten. Vinden jullie dat echt kunnen??? Ook als t niet de veel gehate Waterman is die dit vraagt?
En als ze er morgen mijn telefoonnummer opzet?
Het gaat hier om principes, niet om personen.
Dat bericht heb ik niet gezien. Een wijze les over omgaan met privacy gevoelige gegevens. Daarom wilde ik ook niet aan die appgroep toegevoegd worden... Trust no one (6) gaat ook op voor dates!

Waterman, ik snap het maar ga dan naar de Moderators. Hier op dit topic valt niet zoveel te doen...
Harvey_Specter schreef:
02-01-2018 20:37
Dat bericht heb ik niet gezien. Een wijze les over omgaan met privacy gevoelige gegevens. Daarom wilde ik ook niet aan die appgroep toegevoegd worden... Trust no one (6) gaat ook op voor dates!

Waterman, ik snap het maar ga dan naar de Moderators. Hier op dit topic valt niet zoveel te doen...
Dus zonder de contekst te kennen, lul je mee met de fanclub en wenst mij ‘Een goede beurt’ ( die ik overigens genoeg krijg)
Wat een kliekjes mentaliteit zeg.
Ik laat t gaan verder.
Succes met het verder volgen van de nieuwe liefde van jullie heldin. :))
Ik ben nog steeds van mening dat je veel te lang en veel te ver erop doorgaat Waterman. Voordat Alice je gegevens postte speelde je op de man, vind ik niet chique. Tijd om verder te gaan en mensen hier on topic te laten schrijven.
+1 Harvey...

Wil iemand Waterman even melden dat het me spijt dat ik even uit mijn slof schoot na de zoveelste persoonlijke aanval (die hij/zij blijkbaar even nodig had, geen idee waarom tegen mij) vd week, en dat ik hier moeilijk telefoonnummers neer kan zetten die ik niet heb? (En enkel een veelkomende voornaam daar hoef je i.m.o geen beveiliging voor te regelen..al ben ik niet erg trots op die actie. Een tel.nummer, zo zielig ben ik nou ook weer niet...)

En dat ik bovendien echt geen zin heb om mensen die frustraties op anderen af gaan reageren überhaupt nog aandacht te geven?

(Mopper ondertussen vrolijk verder, mijn blokkeerknop doet het uitstekend)
anoniem_361676 wijzigde dit bericht op 02-01-2018 21:19
17.79% gewijzigd
Blijven we zaniken als bejaarde wijven of wordt er nog geneukt?
MarkSD schreef:
02-01-2018 21:10
+100

Ik niet Mark, ik gedraag me tegenwoordig ;)
MarkSD schreef:
Helaas ik ben ongesteld.

Ik vind het sowieso niet kunnen om hier privé gegevens te posten, ik zit in de whatsapp groep, maar ik denk dat NIEMAND daar telefoonnummers/namen zal posten. Dat respect/fatsoen hebben we wel. Dus daarmee ben ik het wel met waterman eens, dat doe je gewoon niet. Blokkeer iemand, negeer het. Wat een gezanik en gezeur hier.
Het was al een week rustig hier en toen kwam ene Paardenbloem vandaag de boel oprakelen. Tja, dan begint alles weer opnieuw. Niet de schuld van waterman.
Het gaat trouwens om een eerdere whatsappgroep..niet de laatste. Doet er verder ook niet toe.
En degene die privé gegevens post, werd als een heldin binnengehaald. Sprak zelfs over haar fanclub.
Hoe gaat het op Tinder trouwens? Mensen die nog leuke gesprekken hebben, dates, Tinder relaties of zelfs -baby's?
MarkSD schreef:
Jaaaa, en hoe! :moon: Maar alleen daarvoor zitten de meeste hier niet op Tinder geloof ik :rofl:
Blokkeertoets doet het op ander toestel prima! Benieuwd of het werkt :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven