Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
Wanneer krabbel je dan terug Depster, als je merkt dat de ander meer wil of kan het gewoon zo zijn dat je die persoon dan niet leuk genoeg vindt?
Ik kreeg van deze date bijv. te horen dat ik wel erg dichtbij kwam, veel dichterbij dan andere vrouwen.. Dan denk ik, als je dat niet wilt, ga blijf dan zelf ook wat oppervlakkiger en stuur me niet zulke liefdesbetuigingen.
Maar that’s me, weet niet hoe dit voor jou werkt natuurlijk.
Ik krabbel meer terug wanneer ik merk dat ik de ander interessant begin te vinden. Momenteel zit ik in een nogal zelfsabatoge fase. Dus ondanks dat ik het zeer welkom zou vinden weer verliefd te worden etc, zit mijn hoofd lekker tegenstrijdige gedachtes in mijn hoofd te timmeren. Overigens ben ik wel altijd eerlijk daarover naar de ander.
De één is heel respectvol zen zegt 'Oke, dan kijken we wanneer het wat beter gaat?' (Waarvan ik echt niet verwacht dat dit gebeurt hoor, maar het klinkt wel leuker dan het tegenovergestelde waar men gewoon niets meer laat horen)

Daarnaast ben ik ook aan het kijken wat ik nou wil, man of vrouw.. waarvan ik ook nog nooit een relatie heb gehad met een vrouw.. dus tja :P
eeeen is mijn type man momenteel ook de onbereikbare (Wilt geen relatie, heeft al vriendin, is nog niet over ex heen etc)

Ik stuur overigens echt geen liefdes overtuigingen :biggrin: Ik snap sowieso niet echt dat mensen dat doen na 1 of 2 dates (of 3 of 4). Ik heb vorige jaar een poos gedate met iemand en die zei na 5 dates al dat hij van mijn hield. Hij wist dondersgoed dat ik het niet terug zou zeggen *want ik geloof niet dat je van iemand kan houden na 5 dates* maar was wel beledigd.

Wanneer ik van iemand begin te houden, zeg ik dat echt wel. Maar daar gaat wel wat meer tijd in zitten...

(Ik ben niet de meest makkelijkste denk ik, maar wanneer ik voor iemand ga.. dan ga ik ook echt voor de 100%.. in welke vorm relatie het ook is.. en dat heeft nu al een aantal keren voor heel wat hartzeer gezorgd..vandaar het voorzichtig zijn)
Helder verhaal, persoonlijk denk ik dat het alleen maar voor drama zorgt als je gaat daten terwijl je niet weet wat je wilt.. Tenzij je dit heel duidelijk aangeeft van tevoren. Je bent er gewoon nog niet uit, dat is helemaal niet erg toch?

Als ik naar mezelf kijk, dan wil ik gewoon dat het vanzelf ontstaat. Je kunt niet van tevoren inschatten of je iets (relatie of anderszins) wilt met iemand die je nog niet kent. Dus eerst elkaar leren kennen en daten op een ontspannen manier.
In mijn geval is dit gesaboteerd door de man in kwestie omdat hij helemaal in de wolken was (en ik ook), om vervolgens met allerlei gedoe aan te komen. Daar heb ik gewoon geen zin meer in. Hij was wel zo eerlijk om zijn struggles aan te geven en mij de keuze te geven hoe ik daar in stond en of ik daar in mee wilde gaan.
Al was ik mijn hart wel al een beetje aan hem verloren, gelukkig kon ik toch voor mezelf blijven staan. Ik wil iemand die voor me gaat en waar we dan uitkomen, dat zien we dan wel weer. Maar als er nu al twijfels zijn, dan haak ik af.
Ik date om iemand te vinden met wie ik een relatie zou kunnen krijgen, maar als daar een vriendschap uit ontstaat is dat ook helemaal goed. Dus wanneer men vraagt waarom ik op tinder zit, geef ik bovenstaande dus aan :)

Ik kan mij heel goed voorstellen dat je geen zin had in gedoe, zou ik ook niet hebben hoor. Zeker niet in de fase dat je (beide) in de wolken bent. Geniet dan van wat er te genieten valt en de rest komt later wel. Maar beide in de wolken zijn, waarvan 1 partij niet voor de volle 100% dan houd het gewoon op inderdaad.
Zijn eerlijkheid is inderdaad wel aan te prijzen, maar daar had hij in mijn optiek eerder mee moeten komen. Dan was er een hoop bespaard gebleven.
Als er in de begin fase al twijfels ontstaan, dan moet t ook klaar zijn eigenlijk. Het moet niet moeilijk zijn.
Ik geef tegenwoordig aan dat ik open sta voor een relatie (kreeg het eerder nooit mijn strot uit), maar begin daar zelf eigenlijk niet over. Mss moet ik dat toch gaan doen ;-) Ik heb het in dit geval wellicht zelf ook te open gelaten.
Doordat het voor ons beide zo heftig en bijzonder was, was ik er ook niet mee bezig ‘wat dit nu eigenlijk was’. Hij kan maar kort met een vrouw zijn, zo blijkt nu. Vandaar ook ‘al die vrouwen’, lekker veilig.
Voor mij een afknapper, een man die steeds wegrent en het contact niet kan verdiepen met 1 vrouw. Waar dat dan ook naar toe gaat.
Ik stel de vraag altijd zelf: 'Mag ik je even een Tindervraag stellen; wat is het wat jij zoek?'. De 'goede' mannen geven daar gewoon een normaal antwoord op, met de wedervraag. Energie steken in iets waar er verschillende ideeën zijn schiet gewoon niet op.

Ik denk dat Tinder het trouwens ook erg makkelijk maakt om je te verschuilen achter het feit niet klaar te zijn voor een relatie (met 1 persoon). Het is zo makkelijk te gaan 'zoeken' naar iemand die beter bij je past etc.

Bij mijzelf ligt t contact met Tinder altijd even stil als ik met 1 persoon wat meer leuk/gezellig contact heb. Niet dat ik mijn pijlen dan op 1 persoon richt, maar meer omdat ik gewoon mijn aandacht bij één persoon wil houden. (Plus ik vind het gewoon verwarrend.. hoe was het werk in de dierentuin? Huh.. Ik werk bij de ING? Oooops.....)
Hahaha mooi voorbeeld, ING en dierentuin..
Bij mij werkt het ook zo, als ik met iemand date die mijn interesse heeft, dan heb ik geen behoefte om andere contacten warm te houden en open ik Tinder niet meer.
Ik vind die vraag dus altijd heel beladen, vooral omdat ‘op zoek’ iets negatiefs voor mij weergeeft. Ik zoek iets omdat mijn leven niet compleet is, zo komt het op mij over dan. Ik sta wel open voor een relatie, maar mijn leven is gelukkig al heel leuk en ‘vol’. Het zou welkom zijn als er een man bijkomt waarmee ik intiem kan zijn en een relatie mee op kan bouwen. Maar, zoals ik ook heb gezegd tegen mijn date, mijn leven gaat gewoon door zonder dat. Hoe zonde ik het ook vind. Ik weiger om een van de vele vrouwen te worden in het leven van een man. En dat zijn dan vaak vrouwen die denken dat ie uiteindelijk wel voor hen zal gaan. It just ain’t gonna happen.
Ja zoeken is beladen, maak er dan van; wat brengt jou op Tinder.. of lekker plat, wat doe je hier?

Genoeg mannen die plat openen met; hey neuken?
Haha dat maak ik niet vaak mee hoor. Mannen die dat zeggen weten ook wel dat de kans 0,01 % is dat een vrouw dat wil. Dus zullen ze bijna nooit zeggen dat ze alleen willen neuken. En ook als een man antwoordt op die vraag: ‘weet niet, gewoon leuke mensen ontmoeten’ of ‘ik hoop de vrouw van mijn leven te ontmoeten’ of ‘ik wil een relatie’ wat heb je daar dan aan? Dan nog is de kans heel groot dat het tussen hem en mij niks wordt.
Ik antwoordde altijd : Ik zoek de liefde van mijn leven, maar ik weet hoe klein die kans is, dus ik ben ook heel blij met de vriendschappen die ik onderweg opdoe. In seksdates ben ik niet geïnteresseerd.
Ik begin Tinder (weer) redelijk zat te worden. Als jullie dachten dat mannen een partij lomp kunnen zijn hebben jullie sommige vrouwen nog niet ontmoet :roll:

Elk initiatief bij een man laten, kortaf doen, ghosten of een gesprek maar door laten slepen zonder enige kans op een serieuze, normale date... Heb ik nog een gedragskenmerk gemist? Natuurlijk zijn niet alle vrouwen zo, maar ik krijg voor de tigste keer het gevoel dat online daten voor rustige, fatsoenlijke mannen niet werkt.

Sorry voor mijn gemekker mocht dat in het verkeerde keelgat schieten. Beetje last van m'n humeur :-[
Jammer dat het niet wil Sheldon. Ik denk dat ik misschien ook best een trut ben voor mannen die ik saai vind...
fluttershy schreef:
21-07-2018 18:52
Jammer dat het niet wil Sheldon. Ik denk dat ik misschien ook best een trut ben voor mannen die ik saai vind...
Met mannen die ik saai vindt, chat ik vaak maar heel kort. Dan loopt het gesprek al snel dood, en daarna verwijder ik de match.
...
Nou, geen datingapps meer voor mij. Ben tot de conclusie gekomen dat de meeste mannen daarop koekkoek zijn.

Man 1 heb ik leuk mee gepraat, ook al een tijdje via w'app. Hij had me toegevoegd op fb en op snapchat en ik hoorde regelmatig iets van hem.

Twee dates gehad...op een of andere manier had ik het vage voorgevoel dat hij mijn nummer had verwijderd. Ik zag ineens geen foto en status meer, maar hij appte nog wel. Na de tweede date heeft hij me geblokt, terwijl hij zelf de dates voorstelde :bonk:

Man 2 wilde voor een derde keer afspreken. Dus even gevraagd wat zijn intenties waren. Hij gaf aan het vriendschappelijk te houden. Hier was ik het mee eens, en ik heb dit ook naar hem uitgesproken. En toen poof, ge-ghost...nooit meer een reactie terug gehad!!

Dit is inmiddels wel vaker gebeurd, en het zijn hele verschillende type jongens dus nee. Voorlopig geen daten meer voor mij.

niet citeren.
Gisteravond zo'n leukerd ontmoet. Hele avond/nacht gekletst, gedanst en gezoend samen.. Kreeg vele complimentjes dat hij onder de indruk van me is etc.
Uiteindelijk m'n nummer aan hem gegeven, maar helaas nog niks gehoord. Ben best ongeduldig wat dat betreft, maar toch het idee dat het niet meer komt.
Baal ervan hoe dit dan vandaag m'n dag wat beïnvloed (natuurlijk ook wat wiebelig van een kleine kater).
En dat al die complimenten weer zo nietszeggend zijn. Had hem echt graag beter willen leren kennen.
Overkomt me vrijwel nooit dat ik iemand ontmoet in het wild en dan ook nog erg interessant vind.

Baal moment!
Jammer Ywtje! Maar geef het nog even de tijd.
...
Ach, ik ben dus niet de enige met pech, dit topic doet z'n titel wel weer eer aan :-P)

Ik wil graag geloven dat ik interessant genoeg ben / kan zijn. Als ik dat niet zou geloven zou ik niet bepaald veel zelfvertrouwen hebben en dat lijkt me nou ook weer een afknapper :biggrin: . Het zou beter zijn als ik ook zomaar "in het wild" iemand tegen kwam, maar om een vreemde reden gebeurt me dat dan weer nooit.
Laatst iemand tegen gekomen beetje het zelfde verhaal als ywtje! Dat gebeurd heel zeldzaam bij mij. Jammer is het dan als je niks meer hoort en je afvraagt waar het aan heeft gelegen.

Vind vooral deze vragen vermoeiend van kennissen of familie; hoe kan je nu nog single zijn? Je bent leuk om te zien etc etc. Je kent het wel.

Maar nee volgende ronde weer beter. Je mag nooit opgegeven maar het word wel steeds lastiger :|
Jammer Ywtje, maar het kan nog komen! En anders komt er iets beters, zo moet je maar (proberen te) denken.
Hoe doen jullie dat als duidelijk wordt dat de ander geen relatie wil en jij dit wel uiteindelijk voor ogen hebt? Ook met het oog op exclusiviteit e.d. Ik vind het best lastig als je iemand nog maar een paar keer hebt gezien en echt leuk vindt om dan gelijk te stoppen, al deed ik dat deze keer wel bewust en voelt het goed te staan voor wat ik wil.
En toch is er een stemmetje in mijn achterhoofd die zegt: je had ook gewoon kunnen zien waar het schip strandt en genieten van het moment.
Zo ver ben ik nog niet gekomen met Tinder, dus ben benieuwd naar jullie antwoorden :p

Ik denk dat t vooral belangrijk is dicht bij jezelf te blijven, hoe rot ook.
Delila- schreef:
22-07-2018 09:29
Hoe doen jullie dat als duidelijk wordt dat de ander geen relatie wil en jij dit wel uiteindelijk voor ogen hebt? Ook met het oog op exclusiviteit e.d. Ik vind het best lastig als je iemand nog maar een paar keer hebt gezien en echt leuk vindt om dan gelijk te stoppen, al deed ik dat deze keer wel bewust en voelt het goed te staan voor wat ik wil.
En toch is er een stemmetje in mijn achterhoofd die zegt: je had ook gewoon kunnen zien waar het schip strandt en genieten van het moment.
Hetzelfde als jij, er mee stoppen. Doorgaan en zien waar het schip strand, kom je meestal van een koude kermis thuis.
Genieten van het moment, is vanaf het punt dat dat duidelijk is toch niet meer hetzelfde. Ga jezelf dus niet kwellen met dit soort vragen, je hebt de juiste keuze gemaakt. En wie weet gaat hij dat in zien en komt hij wel terug.
Mijn tinderdate nu al zo'n 3 weken niet gezien. Hadden besloten pauze in te lassen, maargoed niet echt uitgesproken hoe dat dan in te vullen.
Heb hem nog wel een paar keer berichtjes gestuurd, kreeg daar wel antwoord op, maar ook een week niks laten horen en hoor ik ook niks. Wel duidelijk dus. Vind het echt heel jammer, maar heb er nu ook wel ergens vrede mee dat het klaar is. Van de week hebben we nog afgesproken om te bellen, maar heb gevraagd of ik ook even langs kan komen, voelt toch wat fijner, om het op die manier af te sluiten.
We matchten echt super goed, maar hij is al super met de toekomst bezig, kinderen, wonen etc, ik totaal niet. Ik denk dat hij wat te vroeg op mn pad is gekomen, dat anders zou zijn over 2 of 3 jaar ofzo.
De tijd gaat het allemaal leren, misschien komen we elkaar op een later moment nog eens tegen als het voorbestemd is.
Sinds een week weer wat actief op Tinder, in gesprek nu met 1 jongen die paar straten verderop woont. Nog niks gepland om af te spreken, ik bracht wel ter sprake en had hij ook wel zin in :) Even afwachten dus!
Bluh, ben al een paar dagen een klein beetje van de leg, omdat die man die ik tijdens het uitgaan vrijdag nacht, had ontmoet, geen contact opneemt.
Herken dit niet van mijzelf. Met daten, ook al stopt iets na een paar maanden, vanuit mij of hem dan laat ik dat heel makkelijk achter me.

Dit heeft een soort open eind, nog steeds op zo'n moment van "het zou nog kunnen dat hij appt"... Heel irritant.
Had dit weekend ook weinig afleiding, zal daar vast ook mee te maken hebben.
Ben echt verbaasd dat het me op die manier raakt. Ken die hele man niet, moet ook wel een beetje om mijzelf lachen :bonk:

Robinson, had je daar nog steeds geen punt achter gezet? Poe voor mij zou dat slopend zijn zoals het nu gaat tussen jullie. Zelf heb ik duidelijkheid nodig, ja of nee, niet een misschien. Hou niet van bungelen en op mij komt het over dat hij jou laat bungelen.
Ik snap je gevoel Ywtje, het is toch een soort afwijzing, althans zo voelt het. Heb er zelf tenminste nu wel last van, voelde me steeds goed over mijn beslissing en vannacht kon ik de slaap niet vatten en bleef ik maar malen. Het feit dat hij me liever laat gaan doet toch zeer..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven