Minder van Tinder - deel 9
donderdag 22 juni 2017 om 22:06
Deel 9 alweer!
Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!
Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270

maandag 23 juli 2018 om 14:13
Doet ook zeer Delila, maar ik vind je echt sterk! Je maakt de juiste keuze en hij bewijst dat alleen maar door je te laten lopen. Hoeveel dames niet bij hem zouden blijven in de hoop dat het misschien veranderd.
Beter nu dat je hier achter komt, dan over een paar maanden. Hou vol, het gevoel zakt vanzelf.
Beter nu dat je hier achter komt, dan over een paar maanden. Hou vol, het gevoel zakt vanzelf.

maandag 23 juli 2018 om 14:36
maandag 23 juli 2018 om 14:39
Mensen zijn gewoon lomp in zn algemeenheid. De wereld lijkt soms zo oppervlakkig.Sheldon-Lee-Cooper schreef: ↑21-07-2018 17:14Ik begin Tinder (weer) redelijk zat te worden. Als jullie dachten dat mannen een partij lomp kunnen zijn hebben jullie sommige vrouwen nog niet ontmoet![]()
Elk initiatief bij een man laten, kortaf doen, ghosten of een gesprek maar door laten slepen zonder enige kans op een serieuze, normale date... Heb ik nog een gedragskenmerk gemist? Natuurlijk zijn niet alle vrouwen zo, maar ik krijg voor de tigste keer het gevoel dat online daten voor rustige, fatsoenlijke mannen niet werkt.
Sorry voor mijn gemekker mocht dat in het verkeerde keelgat schieten. Beetje last van m'n humeur![]()
Op een paar dingen na vond ik de tijd met tinder best leuk. Maar zal onbedoeld echt wel gesprekken dood hebben laten lopen. Sommige mensen had ik echt geweldige gesprekken mee en dat bleef hangen. Andere waren doodsaai. Tja dat verwaterde heel snel.
Het is denk ik ook niet bewust vervelend bedoeld. Je moet gewoon geluk hebben dat het klikt.
Ik vind jou leuk schrijven hier op het forum. Kan me dus niet voorstellen dat dat in gesprekken op tinder anders zou zijn. Ik stak alleen energie in mensen met een leuk profiel en waarbij het gesprek bleef lopen. Dat gaf wel veel rust in het daten.
Inmiddels alweer bijna een jaar tinderloos. Maar het heeft me toch wel 1,5 jaar gekost voor ik een man tegen kwam die echt de moeite waard was om me voor open te stellen.
maandag 23 juli 2018 om 15:19
Thanks, dat had ik net even nodig geloof ikywtje schreef: ↑23-07-2018 14:13Doet ook zeer Delila, maar ik vind je echt sterk! Je maakt de juiste keuze en hij bewijst dat alleen maar door je te laten lopen. Hoeveel dames niet bij hem zouden blijven in de hoop dat het misschien veranderd.
maandag 23 juli 2018 om 15:22
Ik neem het toch wel een beetje persoonlijk gezien het feit dat hij helemaal in de wolken was van ons en dit onverschrokken uitte in liefdesbetuigingen (ja echt) . Ik had het beter kunnen verdragen als het gewoon matige dates waren geweest met normaal contact. Maar het pleit voor hem dat hij zelf zo eerlijk is geweest er over te beginnen en aan mij de keuze liet hoe en of ik daar in mee wilde gaan.Charles_Gentle28 schreef: ↑23-07-2018 14:36Delila, toch mag je het niet persoonlijk opnemen. Tinder is een ideale manier om snel veel mensen te screenen, maar uit de matchen is zeker geen succes gegarandeerd. Als jij echt op zoek bent naar een relatie en hij niet, dan is dat de enige reden waarom het niet strookt.
maandag 23 juli 2018 om 17:38
Nee had daar nog steeds geen punt achter gezet. Ik kon het gewoon nog niet, hem opbellen. Maar heb de afgelopen tijd ook gebruikt om na te denken, en heb er nu inmiddels ook vrede mee eigenlijk. Het is beter zo.
Afgelopen halfjaar is er prive veel gebeurd, en ik denk ook wel wat teveel. Als ik echt diep vanbinnen kijk naar mn gevoel dan zegt het ook dat ik dat eerst een plek moet geven om me open te kunnen stellen voor een relatie.
Als ik terugdenk aan momenten met hem, ik was ook best wel terughoudend met dingen, en reageerde heftiger dan ik wilde op bepaalde onderwerpen. Misschien ben ik hem ook wel te vroeg tegengekomen, was het gewoon anders geweest als ik hem pas volgend jaar of over 2 jaar tegenkwam ofzo.
Nu ik ook weer aan het chatten ben met iemand op Tinder, mn gevoel zegt ook weer gewoon heel hard nee.
Misschien moet ik eens wat meer naar mn gevoel gaan luisteren.

maandag 23 juli 2018 om 17:44
Mijn ervaring is inmiddels dat mannen met zulke grote liefdesverklaringen, dit makkelijker kunnen aangezien ze weten dat ze zich niet kunnen binden. Ze storten zich er volledig in, hebben niks te verliezen en genieten ten volle van de aandacht die ze daarvoor terug krijgen.Delila- schreef: ↑23-07-2018 15:22Ik neem het toch wel een beetje persoonlijk gezien het feit dat hij helemaal in de wolken was van ons en dit onverschrokken uitte in liefdesbetuigingen (ja echt) . Ik had het beter kunnen verdragen als het gewoon matige dates waren geweest met normaal contact. Maar het pleit voor hem dat hij zelf zo eerlijk is geweest er over te beginnen en aan mij de keuze liet hoe en of ik daar in mee wilde gaan.
Ben zelf erg terughoudend bij dit soort types. Want waar kan je ineens zo head over heals verliefd op zijn?
Als je wat te verliezen hebt, ben je echt wel voorzichtiger. Dan laat je iets rustig uitbloeien tot het punt dat de dingen die gezegd worden ook echt basis hebben.
Kopstoot heeft het ervaren, jij, ik al eens eerder. En afgelopen vrijdag avond in het 'klein'.
Neem het daarom echt niet persoonlijk, hij kent jou nog totaal niet. Hij is eerlijk geweest en jij maakt de juiste keuze.
Maar begrijp zeker dat het moeilijk is los te laten en je toch aan jezelf gaat twijfelen.

dinsdag 24 juli 2018 om 02:06
Dank je. Dan is er dus nog hoop dat ik iemand tegen kom voordat ik 40 wordtTrien30 schreef: ↑23-07-2018 14:39Mensen zijn gewoon lomp in zn algemeenheid. De wereld lijkt soms zo oppervlakkig.
Op een paar dingen na vond ik de tijd met tinder best leuk. Maar zal onbedoeld echt wel gesprekken dood hebben laten lopen. Sommige mensen had ik echt geweldige gesprekken mee en dat bleef hangen. Andere waren doodsaai. Tja dat verwaterde heel snel.
Het is denk ik ook niet bewust vervelend bedoeld. Je moet gewoon geluk hebben dat het klikt.
Ik vind jou leuk schrijven hier op het forum. Kan me dus niet voorstellen dat dat in gesprekken op tinder anders zou zijn. Ik stak alleen energie in mensen met een leuk profiel en waarbij het gesprek bleef lopen. Dat gaf wel veel rust in het daten.
Inmiddels alweer bijna een jaar tinderloos. Maar het heeft me toch wel 1,5 jaar gekost voor ik een man tegen kwam die echt de moeite waard was om me voor open te stellen.

De komende tijd voor mij even geen getinder meer, teveel onprettige drukte aan m'n hoofd dus eerst mijn eigen leven weer in rustig vaarwater brengen voor ik iemand anders leven op d'r kop kan gaan zetten.
dinsdag 24 juli 2018 om 12:22
Haha zeker wel.Sheldon-Lee-Cooper schreef: ↑24-07-2018 02:06Dank je. Dan is er dus nog hoop dat ik iemand tegen kom voordat ik 40 wordt![]()
De komende tijd voor mij even geen getinder meer, teveel onprettige drukte aan m'n hoofd dus eerst mijn eigen leven weer in rustig vaarwater brengen voor ik iemand anders leven op d'r kop kan gaan zetten.
Je kan natuurlijk ook wachten tot het leven volgens het boekje perfect is. Maar ik ben juist rustig geworden sinds ik mijn vriend ken.
Het is gewoon fijn iemand in je leven te hebben waar je de leuke, lieve en intieme dingen die betekenisvol zijn mee kan delen.
Iemand die ervoor je is als het even moeilijk gaat, iemand die je laat lachen en zegt het komt wel goed schatje...
Ach en Tinder hoeft het medium niet te zijn. Je kan ook nog ouderwets gaan speeddaten of de kroeg in. Of wie weet, dat leuke meisje achter de kassa

trien30 wijzigde dit bericht op 30-07-2018 09:18
14.83% gewijzigd

dinsdag 24 juli 2018 om 21:36
Zou ik inderdaad wel over nadenken, en evt afkappen nu al. Straks ga je daten, en wordt misschien lastiger om naar je eigenlijke gevoel te luisteren en loopt misschien alsnog fout?
Maar misschien gaat het juist wel de andere kant op, en omdat je zo relaxed erin staat dat het niet geforceerd wordt.
Ik heb nog gebeld met tinderdate, en heb er nu wel vrede mee. Maar ik begin wel steeds meer aan mezelf te twijfelen. Na 1 a 2 maanden dat opeens het gevoel er niet meer is van de ander en daarop stukloopt. Het is ook niet zo dat ik supersnel sex heb ofzo wat vaak de oorzaak is.
Sommige vrouwen die echt relatie na relatie krijgen waarbij de man ook altijd gelijk superverliefd is. Wat doe ik dan verkeerd, zou dat zo graag willen weten
Maar misschien gaat het juist wel de andere kant op, en omdat je zo relaxed erin staat dat het niet geforceerd wordt.
Ik heb nog gebeld met tinderdate, en heb er nu wel vrede mee. Maar ik begin wel steeds meer aan mezelf te twijfelen. Na 1 a 2 maanden dat opeens het gevoel er niet meer is van de ander en daarop stukloopt. Het is ook niet zo dat ik supersnel sex heb ofzo wat vaak de oorzaak is.
Sommige vrouwen die echt relatie na relatie krijgen waarbij de man ook altijd gelijk superverliefd is. Wat doe ik dan verkeerd, zou dat zo graag willen weten
dinsdag 24 juli 2018 om 22:15
Misschien heb je daar wel gelijk in Ywtje. Gisteren totaal onverwachts een voorstel van hem, hij zag dat ik in de buurt was (social media) en stelde een kop thee voor.ywtje schreef: ↑23-07-2018 17:44Mijn ervaring is inmiddels dat mannen met zulke grote liefdesverklaringen, dit makkelijker kunnen aangezien ze weten dat ze zich niet kunnen binden. Ze storten zich er volledig in, hebben niks te verliezen en genieten ten volle van de aandacht die ze daarvoor terug krijgen.
Ben zelf erg terughoudend bij dit soort types. Want waar kan je ineens zo head over heals verliefd op zijn?
Als je wat te verliezen hebt, ben je echt wel voorzichtiger. Dan laat je iets rustig uitbloeien tot het punt dat de dingen die gezegd worden ook echt basis hebben.
Kopstoot heeft het ervaren, jij, ik al eens eerder. En afgelopen vrijdag avond in het 'klein'.
Neem het daarom echt niet persoonlijk, hij kent jou nog totaal niet. Hij is eerlijk geweest en jij maakt de juiste keuze.
Maar begrijp zeker dat het moeilijk is los te laten en je toch aan jezelf gaat twijfelen.
Ik heb vervolgens geantwoord dit geen goed idee te vinden omdat we elkaar los zouden laten, dit waren we allebei overeen gekomen in ons laatste gesprek. Ook zei ik dat tenzij er van zijn kant iets is veranderd, we vast moeten houden aan geen contact. Hij zei dat ik gelijk had, maar hij voelde zoveel voor me dat hij het niet kon laten. Ik heb voet bij stuk gehouden en niet met hem afgesproken, wel gezegd dat hij me mocht bellen. Dit deed hij vanavond en het is niet fijn geeindigd voor mijn gevoel. Er was niks veranderd, maar hij wilde me gewoon zien. DIt vond ik kwetsend gezien hij dus geen rekening lijkt te houden met mijn gevoelens. Volgens hem leek ik het makkelijk te kunnen loslaten. Ik denk dat hij daarom weer contact zocht, het alombekende aantrekken en afstoten spel waar ik geen zin in heb. Het werd even naar omdat ik boos werd en daarna verdrietig. Ik huilen, hij later ook huilen. Het is zo complex dat ik er echt niks meer van snap. Heb hem verteld wat het met me doet als hij toch weer contact opneemt, dat het me valse hoop geeft en ook dat ik niet snap dat hij me laat lopen. Uiteindelijk heb ik hem het beste gewenst en hem overal verwijderd van zowel social media als uit mijn telefoon. Hopelijk voel ik me morgen beter want nu voelt het echt kut. Alsof het niet meer mijn beslissing is want ik liet mijn emoties de vrije loop. Bah.
anoniem_370190 wijzigde dit bericht op 25-07-2018 08:00
3.47% gewijzigd

dinsdag 24 juli 2018 om 22:19

dinsdag 24 juli 2018 om 22:34
Dank jullie wel lieve dames. Ik ben alleen dus niet trots op mezelf, ik heb mijn emoties de vrije hand gegeven en gezegd dat ik het niet tof vind dat hij zo met me omgaat. Wel mijn liefde willen voelen (zoals hij het zelf zei), maar dus alleen wanneer hij dat wenst. In veband met herkenbaarheid kan ik helaas niet volledig uit de doeken doen wat er bij hem speelt, maar het is ontzettend ingewikkeld op een mentaal niveau waar hij al jaren aan werkt. Ik vind hem ook geen klootzak, het is een onvermogen waar ik hem niet mee kan helpen. Het dubbele is dat hij geen one night stands of oppervlakkig gescharrel wil en ook geen (open) relatie. Ik ben super speciaal, maar dus blijkbaar niet speciaal genoeg.

dinsdag 24 juli 2018 om 22:42
Weggehaald ivm herkenbaarheid.depster schreef: ↑24-07-2018 22:19Nou wat ontzettend stom. Wel gevoelens hebben maar dan geen relatie aan willen gaan? Hoezo dan? Wat houd hem tegen? Wat maakt het dat hij denkt met jou te blijven af kunnen spreken terwijl jij duidelijk heb gezegd.. 'Nee..'
Vooral bij de eerste vraag heb ik zo iets van..what the..
anoniem_370190 wijzigde dit bericht op 25-07-2018 10:24
58.82% gewijzigd