Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
Dank voor je knuffel Delila-, ik heb het inmiddels alweer naast me neergelegd gelukkig. Ik las gisteren nog net je (nu weer aangepaste) bericht en het kan niet anders dan dat wij met dezelfde man hebben gedate. Hetzelfde verhaal.
Ook ik was ‘sweapt away’ van zijn grootse liefdesuitingen en kort daarna volgde de twijfel en onzekerheid van zijn kant. EN ook geen relatie willen, maar wel diepgaand contact en meeslepende seks.. Zoals Ywtje ook al zei, het geeft zoveel onzekerheid.
En er zijn zat vrouwen die er in meegaan vrees ik, in de hoop dat hij wel gaat veranderen van gedachten. Ik denk dus dat hij daarom ook door kan blijven gaan op deze manier. Bovendien is hij bovengemiddeld aantrekkelijk, goeie baan, geen kinderen etc. Anyway, ik vind dat je goed gehandeld hebt, hoop dat je sterk kunt blijven!
Koffiekopjes schreef:
26-07-2018 05:28
Mag ik trouwens even barfen van alle yoga'ende, in de lucht springende live laugh love mannen? Die in hun bio hebben staan dat ze dol zijn op reizen en sushi? Lijkt wel alsof ze allemaal zoeken naar een 13-in-een-dozijn Xenosboeddhakut. Links!

Ook erg zijn de 'professioneel knuffelaar' mannen. Nee!
Dan barf ik over alle mannen die met een vis op de foto staan, met een ontbloot bovenlijf op de foto staan of alleen groepsfotos hebben en er dus een puzzel van maken.

:p
@Kopstoot: dat zou bizar zijn als we dezelfde man gedate hebben!

Doet er ook weinig toe, ik denk toch dat ik de juiste keuze heb gemaakt niet mee te gaan in zijn twijfels. Bovendien ben ik volwassen genoeg om toe te geven dat ik beter niet zo snel het bed in had moeten duiken. Maar ja, het voelde zo goed en vertrouwd. En ook al ben ik een voorstander van doen wat je wilt, toch wordt het met seks altijd een stuk lastiger, ik kan zelf tenminste gevoelens en seks moeilijk scheiden. Dus ja, ik heb de juiste keuze gemaakt ook al zuigt het dat hij nog in mijn hart zit en hij bleef zeggen dat ik zo speciaal en bijzonder voor hem ben. Het verwijderen van hem op alle kanalen is het enige wat me misschien niet zo lekker zit. Het komt wellicht over alsof ik boos ben, dat is niet zo.
Het is jammer en verdrietig, maar we matchen mbt de toekomst gewoon niet.

Ik merk overigens ook dat ik geen zin meer heb in drama, zal wel met mijn leeftijd te maken hebben. Maar waar ik voorheen enorm de behoefte had om te bewijzen dat ik echt heel leuk ben, krijg ik nu meer en meer een houding van: laat maar zitten, ik ben goed zoals ik ben; this is as good as it gets. Als je dat niet ziet, dan is het jouw verlies.

Niet quoten aub
anoniem_370190 wijzigde dit bericht op 26-07-2018 10:53
29.56% gewijzigd
depster schreef:
26-07-2018 08:07
Dan barf ik over alle mannen die met een vis op de foto staan, met een ontbloot bovenlijf op de foto staan of alleen groepsfotos hebben en er dus een puzzel van maken.

:hihi:
depster schreef:
26-07-2018 08:07

Vreselijk! En die profielteksten lees ik al niet meer. altijd houden ze van lekker eten, reizen en festivalletjes (ja ook de mannen boven de 40 doen aan festivalletjes). Niet dat dat erg is, maar het komt zo over van 'kijk mij nog eens meedoen met de jeugd'.
Professioneel knuffelaar gaat ook naar links, net als 'work hard, play hard'.

Ik zit al te lang op tinder, denk ik.
...
Koffiekopjes schreef:
26-07-2018 04:22
Waarom zie ik steeds dezelfden opduiken? Doet iedereen elke week een profielreset?
Ik denk dat die mannen zo'n boost hebben. Dan komen ze 3 of 4x in een swipesessie voorbij. Heel irritant.
...
Een poos geleden kwam ik een jongeman (33) tegen. Op zijn profiel foto stond hij in een luier en in zijn tekst.. 'Ik ben mijn mama kwijt...' '.. dit is mijn fetish..'

:proud:

Zijn jullie wel eens gekke mannen/vrouwen tegen gekomen?
Dan is het toch een andere man Delila-, maar wat je zegt over andere vrouwen in zijn leven zou ik ook slecht trekken. Ook al ben jij in dit geval 'zo leuk' dat hij geen seks kan hebben met een andere vrouw. Hij wil geen relatie dus tja, dan kan hij ook doen wat hij wil natuurlijk. Wel vreemd dat hij dan geen open relatie wil (dat las ik ergens terug).
En don't beat yourself up over het verwijderen van hem, ik denk dat hij zo weer bezig is met een andere 'bijzondere' vrouw als ik je zo lees.
Je bent echt beter af zonder hem en je houding is sterk: laat hem maar zien dat je jezelf hoog hebt zitten en niet één van zijn (wellicht vele) vrouwen wilt zijn.
depster schreef:
26-07-2018 09:55
Een poos geleden kwam ik een jongeman (33) tegen. Op zijn profiel foto stond hij in een luier en in zijn tekst.. 'Ik ben mijn mama kwijt...' '.. dit is mijn fetish..'

:proud:

Zijn jullie wel eens gekke mannen/vrouwen tegen gekomen?
Ik ben ook wel eens een luierman tegengekomen..kots
...
Anárion schreef:
26-07-2018 09:35
Ik denk dat die mannen zo'n boost hebben. Dan komen ze 3 of 4x in een swipesessie voorbij. Heel irritant.
Nou soms ook iedere keer weer met een nieuw verhaaltje op het profiel, om te kijken of dat wel werkt :facepalm: heel irritant!
pfffft... ik ga tinder weer even uit zetten... blergh

kijk iedere dag eventjes. bijna iedere dag wel een match.
en dan niks :-o

ik begin met praten en als ik dan op 'verzend' klik, heeft hij al ontmatcht.
nou ja, kan. doe ik ook. dat je bij nader inzien toch minder enthousiast bent. dus nu wacht ik eventjes met "hallo knappe man, gefeliciteerd met de leukste match van je leven" roepen :-D

of

ik begin met praten en krijg geen reactie.
heb nu drie van zulke 'stille matches' in mijn lijst staan. kijken hoelang dat blijft :geek:

overigens, ik heb 1 bijzondere match. ik heb niks gezegd en hij heeft niks gezegd.
en het bizarre: dit houden we al een jaar vol!! echt een jaar! hahaha, ik vind het echt een sport. gewoon laten staan. ook niet ontmatchen. hij staat daar maar. begint een beetje bij het meubilair te horen :-D
nog bizarder: ik ben hem een paar maanden geleden ook tegen gekomen op Bumble. en ja hoor, weer een match met hem! :cheer2: ik praten (niks gezegd over dat we ook op tinder een match hebben) en hij niks zeggen. paar dagen later heeft hij ontmatcht.

maar goed, ik heb zin in een date :cheer2: :cheer2:
en dat schiet op deze manier niet op
kerstlampjes en bloemen zijn heel verschillend - en allebei prachtig!
Koffiekopjes schreef:
26-07-2018 05:28
Mag ik trouwens even barfen van alle yoga'ende, in de lucht springende live laugh love mannen? Die in hun bio hebben staan dat ze dol zijn op reizen en sushi? Lijkt wel alsof ze allemaal zoeken naar een 13-in-een-dozijn Xenosboeddhakut. Links!

Ook erg zijn de 'professioneel knuffelaar' mannen. Nee!
ohja!! herkenning

af en toe lees ik in een bio 'ik hou ook van al die standaard leuke gezellige dingen, net als iedereen hier. daarnaast...' Die swipe ik meteen naar rechts.
kerstlampjes en bloemen zijn heel verschillend - en allebei prachtig!
Luier man ook hier gezien. Gatver.
Daarnaast steeds dezelfde opduikende man. Zo'n vervelende waar ik een match mee had en hij meteen zei: kom je op m'n stok zitten.

Wtf :facepalm: kon die kop ook niet meer zien en dan kwam hij ook nog wekelijks weer voorbij tijdens m'n swipe sessie. Met andere foto's, andere tekst. Wanhopig figuur :nooo:
Hahahaha stok zitten.

Ik zie veel sukkels die zichzelf Mr Grey noemen ook.😂
Ik weet niet, soms denk ik dat ik te saai ben voor Tindermannen (ook vanwege een rotopmerking van mijn ex). Ik ga niet meer naar aanstellerige festivals met de naam Boevenpad of andere meuk. Ik heb geen tijd dan wel energie om 3 dagen in de week bezopen te raken en al had ik die wel dan heb ik daar ook geen zin meer in. Ik ben 29, maar ik werk gewoon fulltime en ben in de weekenden vaak op. Als ik ziehoeveel mensen van mijn leefitjd nog studeren (en dan bedoel ik geen phd of tweede studie) schrik ik daarvan. Ik was nog een langstudeerder en heb twee masters gehaald maar zelfs dan is 12 jaar studeren wel overmatig. Wat ik zoek is iets serieuzers. Negen van de tien keer wil ik in mijn vrije tijd lekker uiteten en een filmpje kijken, of gewoon op de bank netflixen. Ik ben die periode gewoon echt voorbij.

Ook de reden dat ik op tinder zit trouwens. Ik kan wel aanstellerige selfies gaan posten terwijl ik tussen de 18-jarigen sta te feesten in de hoop dat ik een man aantrek, maar dat soort kindmannen maken mij alleen maar ongelukkig. Alsof ik mijn leerlingen aan het dten ben.

Is dit een geval van 'vrouwen worden sneller volwassen dan mannen'? Als ik een match heb met een man van 35+ lijken ze vaak ook nog erg kinds, ik merk dat ik de hoop een beetje aan het verliezen ben hierin.
Koffiekop; Ik heb t idee dat mannen zich ook zo gedragen omdat ze denken dat vrouwen dat leuk vinden.. Of omdat andere mannen zeggen dat dat zo stoer is... die festival fotos zijn van jaren geleden..waar ze 1x geweest zijn ej stiekem zitten ze ook liever op dr bank met een filmpje haha
Dat hoop ik maar. Ik ben denk ik ook wat verbitterd geraakt door mijn vorige relaties waar het mij werd verweten. Tot een colkega zei; misschien ben jij gewoon al volwassen en zijn zij nog puberaal. Dat was wel prettig om dat zo te zien.

Wel erg als ze denken dat alle vrouwen niks anders doen dan op festivals in het buitenland met een live laugh love tattoo sushi te eten.
Heerlijk om dit topic te lezen :popcorn:
Don't follow me. I'm lost too..
Net ook weer een match gehad die kinds bleek te zijn. Bleeegh.

Ik word bitchy van dit weer. Heb zin om iets gemeens in mijn bio te schrijven. Maar niemand leest die toch en straks stoot het die ene wel leuke man af.

Ik denk dat ik maar even niet meer op tinder ga zoeken. Ik ben niet de onbezorgde, overactieve student waar de meeste mannen naar zoeken. Ik ben een volwassene met een baan, vaste lasten en een toekomstvisie. Ik wil mijn tijd niet meer verdoen. Klaar voor 10 katten.
Nou, nou koffiekopje. Vond je posting vanochtend al verbitterd, maar nu helemaal.
Ben zelf ruim de 30 gepasseerd. Hou van sushi, festivals, reizen, yoga, heb gestudeerd, goede baan, eigen huis etc etc. Daarnaast nog veel meer interesses uiteraard, maar vind je nu echt afgeven op dingen die veel mensen echt leuk vinden. En na mijn idee iemand niet onvolwassen maakt. Jouw instelling en gedachtegang vind ik dat eerder.

Ieder z'n eigen ding. Als jij andere interesses hebt is dat toch prima. Vind je nu echt een beetje afzeiken en invullen op basis van je eigen 'kortzichtigheid'.
Ik zeik ze niet af omdat ze die dingen leuk vinden. Ik zeik ze af omdat ze daar hun hele persoonlijkheid op baseren e n mij daarin saai noemen. Alsof er wat mis is met mijn hobby's en ik niet 'cool' genoeg ben als ik er niet/minder van hou.

Ja, ik ben dol op sushi. Heel af en toe is een festival prima. Reizen... niet zo dol op, geef mij maar een lekker hotelletje. Maar dat maakt niet uit. Het gaat erom dat het lijkt alsof mannen alleen maar 1 type vrouw zoeken op tinder. Een type dat ik was toen ik 17 was. Nu niet meer. Dat maakt bitter.

Misschien ben ik nog te erg gekwetst dat kan ook. Ik belemmer niemand maar ben veel meer een huismus. Als mijn partner wil dansen gaat hij lekker zijn gang. Hou alleen niet van dronken mannen of harddrugs.
Vul je nu niet in dat iedereen zo denkt en op Tinder zoiets zoekt?
En dat het tegen je gezegd is, raken ze daar niet een kern mee ergens? Dat het je daarom zo raakt. Dat je ex (heb je topic gelezen en het was geen fijne vent) je kwetsbaarheid haarfijn aanvoelde en hem even lekker voor je voeten gooide om je extra te raken?
Zou dat kunnen?

Ik vond mijn leven ook saai voor een aantal jaren geleden en Tinder maakte dat er niet beter op. Al die 'geweldige' levens die voorbij kwamen.

Heb er wat voor gedaan dat ik m'n leven nu echt leuk vind. En ben ook nog eens een ongelooflijke huismus met twee katten. Maar nu ik dingen ernaast heb waaronder werk waar ik m'n hart en ziel in kan stoppen ben ik tevreden. Zal het mij niet meer raken als iemand me saai vind. Ik vind dat niet :-)
YW, misschien een gekke vraag. Maar hoe heb jij je leven leuker gemaakt?
Ik vibd mijn leven prima en als ik wil kan ik er gewoon op uit. Maar heb het idee dat ik wat anders wil dan die mannen.

Ik ben wel heel onzeker geweest in relaties en makkelijk te manipuleren...
depster schreef:
26-07-2018 17:42
YW, misschien een gekke vraag. Maar hoe heb jij je leven leuker gemaakt?

(ga het zo weghalen ivm herkenbaarheid, niet quoten aub)
anoniem_186668 wijzigde dit bericht op 26-07-2018 18:15
69.40% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven