Missen

23-02-2010 18:08 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe zit het bij jullie met het missen van je vriend en andersom?

Mis je hem al als hij de deur nog niet uit is? Of nooit?

Mis hij jou en zegt hij dat?

Heeft missen te maken met hoeveel je van iemand houdt of is het puur iets wat je gewoon wel of niet voelt? Is het een slecht tegen als je vriend je niet mist (na bijvoorbeeld een week) en jij hem niet? Of heeft dat niks te maken met een goede of slechte relatie?

Hmm beetje vaag bericht misschien, maar ik ben vandaag niet zo goed in formuleren Begrijpen jullie me?
Soms vind het heerlijk als hij het hele weekend de deur uit is, maar soms mis ik hem de hele dag als ik op mijn werk zit.

Is dus niet echt iets zinnigs over te zeggen
Mijn vriend mist mij regelmatig, maar ik geloof dat hij het zelf niet zo door heeft. Ik hem ook, maar dat heb ik ook niet zo goed door eigenlijk.

Dat is een goed teken. Dat wil voor mij namelijk zeggen dat we graag bij elkaar zijn, maar ons ook prima zonder elkaar kunnen vermaken
Hoewel we al meer dan 10 jaar samen zijn, mis ik mijn man vrij snel. Ik vind het bijv. al jammer als we elkaar 3 avonden na elkaar niet zien, terwijl hij daar minder moeite mee heeft. Binnen enkele weken gaat hij 3 dagen op weekend en dan ga ik hem ook heel erg missen. Hij zal mij waarschijnlijk veel minder missen omdat hij heel het weekend bezig zal zijn met zijn hobby. Ik ben ook helemaal niet graag alleen thuis (we wonen nog maar een paar maanden samen); alleen ontbijten, lunchen, avondeten, gaan slapen en weer opstaan klinkt me niet meteen als muziek in de oren. Natuurlijk kan ik dat weekend ook een heleboel leuke dingen gaan plannen, maar uiteindelijk kom je dan toch altijd weer aan in een leeg huis.

Eigenlijk zou ik veel liever van nature een andere ingesteldheid hebben, maar dat is me helaas niet gegeven hoewel ik mijn best doe om de knop om te draaien.

Hij zegt soms ook wel dat hij me gemist heeft, maar mannen hebben dat gevoel volgens mij over het algemeen minder snel.
Ik heb tijdens mijn afgelopen reis voor 't eerst gevoeld wat heimwee is. Ik heb mijn vriendin (platonisch, want beiden hetro) enorm gemist en zij mij ook. De telefoonrekeningen zijn dan ook gigantisch. En het is ook de eerste keer dat ik uitkeek naar de thuisreis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven