Missen
dinsdag 23 februari 2010 om 18:08
Hoe zit het bij jullie met het missen van je vriend en andersom?
Mis je hem al als hij de deur nog niet uit is? Of nooit?
Mis hij jou en zegt hij dat?
Heeft missen te maken met hoeveel je van iemand houdt of is het puur iets wat je gewoon wel of niet voelt? Is het een slecht tegen als je vriend je niet mist (na bijvoorbeeld een week) en jij hem niet? Of heeft dat niks te maken met een goede of slechte relatie?
Hmm beetje vaag bericht misschien, maar ik ben vandaag niet zo goed in formuleren Begrijpen jullie me?
Mis je hem al als hij de deur nog niet uit is? Of nooit?
Mis hij jou en zegt hij dat?
Heeft missen te maken met hoeveel je van iemand houdt of is het puur iets wat je gewoon wel of niet voelt? Is het een slecht tegen als je vriend je niet mist (na bijvoorbeeld een week) en jij hem niet? Of heeft dat niks te maken met een goede of slechte relatie?
Hmm beetje vaag bericht misschien, maar ik ben vandaag niet zo goed in formuleren Begrijpen jullie me?
dinsdag 25 mei 2010 om 23:31
woensdag 26 mei 2010 om 15:29
Hoewel we al meer dan 10 jaar samen zijn, mis ik mijn man vrij snel. Ik vind het bijv. al jammer als we elkaar 3 avonden na elkaar niet zien, terwijl hij daar minder moeite mee heeft. Binnen enkele weken gaat hij 3 dagen op weekend en dan ga ik hem ook heel erg missen. Hij zal mij waarschijnlijk veel minder missen omdat hij heel het weekend bezig zal zijn met zijn hobby. Ik ben ook helemaal niet graag alleen thuis (we wonen nog maar een paar maanden samen); alleen ontbijten, lunchen, avondeten, gaan slapen en weer opstaan klinkt me niet meteen als muziek in de oren. Natuurlijk kan ik dat weekend ook een heleboel leuke dingen gaan plannen, maar uiteindelijk kom je dan toch altijd weer aan in een leeg huis.
Eigenlijk zou ik veel liever van nature een andere ingesteldheid hebben, maar dat is me helaas niet gegeven hoewel ik mijn best doe om de knop om te draaien.
Hij zegt soms ook wel dat hij me gemist heeft, maar mannen hebben dat gevoel volgens mij over het algemeen minder snel.
Eigenlijk zou ik veel liever van nature een andere ingesteldheid hebben, maar dat is me helaas niet gegeven hoewel ik mijn best doe om de knop om te draaien.
Hij zegt soms ook wel dat hij me gemist heeft, maar mannen hebben dat gevoel volgens mij over het algemeen minder snel.