Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
quote:borodini schreef op 18 juni 2008 @ 20:26:

Het is ook moeilijk Yas.

Als ik zie hoe jij je er in verdiept, haar wil helpen, haar wil wakkerschudden, denk ik dat jij helemaal in een dilemma zit met dit soort dingen.

Nee hoor, ik heb haar vanmiddag ook hard aangepakt want de zachte manier werkte niet.

iedereen weet wat er gebeurt als ze dit soort topics opent. Dat kan een debiel nog voorspellen. Zelf verwacht ze dat duidelijk niet. En daar zit 'm de kneep. En dan krijgt ze harde reacties en dan raakt ze overstuur ipcv het forum weg te klikken wat mensen die normaal in hun schoenen staan zouden doen.

We hebben hier te maken met een ziek meisje. En dat wordt denk ik weleens vergeten, hoewel ik de reacties heel goed begrijp, want een herhaling van toen wil niemand meer.
Geen bijzonderheden
Dat laatste kan ik alleen maar met je eens zijn, FV.
En daarbij ik wordt vaak voor gek versleten maar dat moet ik maar gewoon pikken.. Nee in mijn ogen digitalis dramaqueen eerste klas...

(zal wel weer een waarschuwing krijgen na deze opmerking)
En ik blijf erbij dat het hier een bodemloze put betreft waar je nooit genoeg aandacht en liefde in kan gooien, het raakt namelijk nooit vol en het is nooit genoeg. Op een gegeven moment moet het afgelopen zijn.
Angel,

Ik vind het ook wel okee hoor, dat je het zo oplost. En het is niet mijn bedoeling om hier de discussie voort te zetten. Ik vind het echter wel vreemd dat er gesproken wordt van "diagnoses stellen", dat riekt me wel een beetje naar krampachtig gedoe.

Als iemand zélf schrijft dat ze met een getrouwde man ligt te ketsen terwijl ze zelf ook getrouwd is, en ik reageer daarop door te zeggen dat je dan een vreemdgaande sloerie bent, dan stel ik toch ook geen "diagnose"? Dan geef ik gewoon mijn mening en noem ik het gedrag - ketsen met een getrouwde man terwijl je getrouwd bent - bij de daarvoor algemeen geaccepteerde naam, namelijk "vreemdgaan".

Ik ben van mening dat constateren dat iemand drugsverslaafd is als ze zelf schrijft dagelijks drugs te gebruiken precies hetzelfde is, en echt niet valt onder de noemer "diagnose stellen".
Am Yisrael Chai!
Viev5, het lijkt mij een goede beslissing. Dus ik ga hier nu ook braaf wegblijven en dit topic niet verder vervuilen.
Dank je wel voor je antwoord Five !
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:fashionvictim schreef op 18 juni 2008 @ 20:35:

Als iemand zélf schrijft dat ze met een getrouwde man ligt te ketsen terwijl ze zelf ook getrouwd is, en ik reageer daarop door te zeggen dat je dan een vreemdgaande sloerie bent, dan stel ik toch ook geen "diagnose"?
Voortdurend beweren dat je een hoog IQ hebt en steeds opnieuw topics openen waaruit blijkt dat je aan de lopende band het verkeerde besluit neemt, wekt na een aantal jaar geen empathie meer op maar ergernis.

Digi provoceert en koketteert met haar zelfgezochte ellende, zoekt op een negatieve manier aandacht en als ze dan hard aangepakt wordt, zijn de reagerende forummers gemeen en zij het slachtoffer.

Ik vind het voorstel van Prada mooi.
Ik ga morgen naar de psychiater, heb hem net gebeld en wellicht volgt er een opname na mijn examerns. Nu tevreden? Ik heb jankend met Yas aan de telefoon gezeten, het is me echt niet in de koude kleren gaan zitten. Ik weet wel dat ik nooit meer van die zware topics zal openen. Maar mij bannen van het forum vind ik te ver gaan. Ik zal sowieso een tijdje niks meer van me laten horen, omdat ik heel erg geschrokken ben van de hardheid van sommige mensen. Alsjeblieft, laten we het hier bij laten en niet weer gaan bashen.
Digi,
.
Digitalis, het lijkt mij verstandig als je niet reageert, tot we onze beslissing hebben genomen.
En dan ook niet verder gaan op je andere topic!
Ehm... was ff het topic van Digi aan het zoeken maar kon het niet vinden. Als ik het goed begrijp is het dus weggehaald?
Ik ben tevreden, ik ben voor opname. En nu ook doen he?!

We willen niet horen over een paar weken dat alles weer zo goed gaat enz.

We willen dat je je laat opnemen.
Geen bijzonderheden
De opname na de examens. Vorige keer was het na de téntamens geloof ik. Van afstel komt uitstel.
Five heeft gelijk, pc uitdoen en slapen.
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 18 juni 2008 @ 20:45:

Ik ben tevreden, ik ben voor opname. En nu ook doen he?!

We willen niet horen over een paar weken dat alles weer zo goed gaat enz.

Eens met Yas. Doorzetten met de behandeling en blijven werken aan jezelf.

En begrijp het stukje over 'goed gaan' vooral niet verkeerd
anoniem_58180 wijzigde dit bericht op 18-06-2008 20:48
Reden: toevoeg
% gewijzigd
Hoezo, ben je het verder nooit met me eensch dan?
Geen bijzonderheden
Ha sorry Yas , was het 'zoals altijd' vergeten

Maar 2x editen doe ik niet hoor!
Sterkte Digi
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ja dus.

Wat is er allemaal gebeurd dan ? Dan moet het toch wel heel erg geweest zijn vanmiddag...

Digi, heel goed van je dat je opgenomen wordt! Had het al willen zeggen, maar vond dat te hard.

Heel veel sterkte!!
Sp, door jouw toevoeging slaat mijn posting nergens meer op.

Maar dat is the story of my life
Geen bijzonderheden
quote:calvijn1 schreef op 18 juni 2008 @ 20:26:

Wederom triest dat er weer een topic gesloten wordt omdat het to te heet onder haar voeten werd.

Velen hebben de moeite genomen om serieus op haar verhaal in te gaan.

Allemaal voor niets dus.

In mijn ogen wel degelijk een voorkeursbehandeling, maar wie ben ik ...

Nou! Dit wil ik ook nog eens onderstrepen.

Jullie passeren bij deze iedereen die wél netjes en serieus hebben gereageerd. Ik kan me maar eentje voor de geest halen die daadwerkelijk bezig was met schelden en dat was Festen.

Iemand een junkie noemen, is nog niet per definitie schelden en al helemaal niet diagnosticeren. Het hangt wel even af van de context, waarin het geplaatst is. Als ik zeg: "Ik weet het zeker, ik heb het zo vaak gezien, mijn vriend gedroeg zich precies zo, blablabla, jij bent een alcoholist/sexverslaafd/anorexisch/vultumaarin.", ben ik dan ook verkeerd bezig?

Vaag. Of je moddereert consequent of niet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven