Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
Je begrijpt het inderdaad verkeerd. Helaas is mijn bodemloze put posting mede verdwenen met het topic van Digi.

Waar het op neerkomt is dat Digi verslaafd lijkt te zijn aan aandacht in mijn optiek (geen diagnose, just in case) en dat ze dat hier op het forum haalt onder andere. Maar mij lijkt ze wel een bodemloze put, waar je nooit genoeg aandacht en liefde in kan gooien, het raakt nooit vol, het is nooit afdoende. Nu is het zo dat Digi niet de enige is op dit forum die niet stevig in haar schoenen lijkt te staan, het gevaar bestaat dat zij anderen haar put insleept. Mensen die al hun aandacht en zorgen maar in die put blijven gooien, terwijl zij blijft zuigen en zuigen, totdat ze helemaal leeg zijn. En dan is het nog niet genoeg....

Dus als Digi geband wordt, dan zou het wat mij betreft meer uit bescherming zijn naar andere forummers, dan voor haarzelf.
quote:fashionvictim schreef op 18 juni 2008 @ 21:33:

En dat gekoketteer met zelfmoordpogingen vind ik al helemaal echt te walgelijk voor woorden dus ik snap sowieso niet dat Digitalis niet al lang een permban heeft, die regel heb ik al eerder voor gepleit en misschien kunnen jullie dat gelijk meenemen in het overleg, Angel.

Dreigen met zelfmoord? Doei, tot nooit meer ziens, ga een ander daar maar lekker mee lastig vallen.

Beste oplossing wat mij betreft en dat wordt niet voor niks op veel grote fora ook zo gehanteerd.Volgens mij is dat nu ook een regel binnen dit forum sinds dat gebeuren. Maar heeft er sindsdien niemand gedreigd met zelfmoord (of heb ik iets gemist?) en hoefde er op die gronden dus geen permban te komen.
En toch bind ik het zielig. Ze is immers echt ziek, dus ze zal dit niet expres doen.

Ook al kan het absoluut niet wat ze doet en wordt iedereen er doodmoe van. Zucht.
vind
Zelfs al zou Digitalis opnieuw kiezen voor de weg van zoveel pillen en drank dat ze er bijna (! maar nét niet helemaal...) inblijft, dan nog blijft zij daar zelf verantwoordelijk voor.

Haar topic weghalen is haar niet serieus nemen.
Over dat dreigen met zelfmoord, volgens mij is die regel na toen ingesteld, dat daar een permaban op zou volgen.

Five, weet jij dat nog?

Ik zou dat heel terecht vinden.
Geen bijzonderheden
Minny, ik heb geen bescherming nodig hoor, thanks for your concern
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 18 juni 2008 @ 21:36:

FV, ik snap wel wat je bedoelt en waar je mee zit. No hard feelings

Laat mij nou maar lekker moedertje spelen, dat is mijn ding. De mijne doen alsof ze me niet meer nodig hebben. Doen alsof, hoor! :-)

Empty nest syndrome, dat heb ik! Een diagnose! Ik heb een afkorting! ENS! En ik heb ook al BMV, baarmoederverwijdering, ik hoor er eindelijk bij! Twee afkortingen, ik moet maken dat ik op de psychepijlert kom.

Maar toen ze nog 'normaal' forumde, kon ik al goed met haar.

Ja, ik meen me te herinneren dat van het meubilair hier alleen Lindy en ik al vanaf dag 1 het niet zo op haar hadden, de rest was snel van haar gecharmeerd. Ik kan me een van haar allereerste postings herinneren waarop Lindy en ik toen ook al vrij kritisch reageerden.

I've never jumped on the lovetrain, dat is wellicht de reden dat ik de emotie die jij en bijvoorbeeld Korenwolf overduidelijk hebben niet voel.
Am Yisrael Chai!
Nog niet zo heel lang geleden "strafte" Digi een aantal forummers nadat die simpelweg eerlijk waren geweest, met de mededeling dat ze nu (en ik citeer) "lekker" in zichzelf ging snijden.

Dat lijkt mij reden genoeg om er eens en voor altijd een permaban tegenaan te gooien.
quote:minny schreef op 18 juni 2008 @ 21:36:

Dus als Digi geband wordt, dan zou het wat mij betreft meer uit bescherming zijn naar andere forummers, dan voor haarzelf.

Ben ik het ook mee eens. De aanzuigende werking van Digitalis is dermate groot dat elk topic van haar, of escaleert, of overloopt van frustratie van reageerders, of scheldkanonnades van haar kant, of wederzijds bashen of oeverloos goeie bedoelingen typen met fluwelen handschoentjes enzovoort enzovoort....

Is niet zo gezond voor de mentale gezondheid van forummers ;)
quote:yasmijn schreef op 18 juni 2008 @ 21:41:

Minny, ik heb geen bescherming nodig hoor, thanks for your concern Over jou had ik het ook niet hoor, jij bent niet zo'n zwak poppetje volgens mij
quote:minny schreef op 18 juni 2008 @ 21:41:

Nog niet zo heel lang geleden "strafte" Digi een aantal forummers nadat die simpelweg eerlijk waren geweest, met de mededeling dat ze nu (en ik citeer) "lekker" in zichzelf ging snijden.

Dat lijkt mij reden genoeg om er eens en voor altijd een permaban tegenaan te gooien.Weet je toevallig nog welk topic dat was? Of welke pijler?
Ho ho...wellicht dat ik nog niet tot meubilair behoor (kom hier "pas" sinds 2000 ) maarre....ik ben er ook nooit echt weg van geweest.
Ik ben het met jou eens, Minny.
Am Yisrael Chai!
quote:Viva Angel5 schreef op 18 juni 2008 @ 21:43:

[...]

Weet je toevallig nog welk topic dat was? Of welke pijler?Een van haar topics op de psychepijler, iets over talenten en of iedereen die had volgens mij.
quote:Viva Angel5 schreef op 18 juni 2008 @ 21:43:

[...]

Weet je toevallig nog welk topic dat was? Of welke pijler?Was op de Overige pijler, in het laatste grote Digitalis topic voor deze, geen idee meer hoe het heet.
Am Yisrael Chai!
quote:yasmijn schreef op 18 juni 2008 @ 21:38:

Over dat dreigen met zelfmoord, volgens mij is die regel na toen ingesteld, dat daar een permaban op zou volgen.

Five, weet jij dat nog?

Ik zou dat heel terecht vinden.Ja, volgens mij is dat ingesteld, ik heb het al nagevraagd aan nathalie, maar morgen dus daarover ook antwoord, Nathalie is 's avonds (spoedgevallen uiteraard daargelaten) niet bereikbaar
Hm, kan me niet voorstellen dat er één poster was op dat topic die zich zorgen moest maken om haar eigen psychische gezondheid naar aanleiding van het topic -of eerdere topics-
Hm, ik begrijp er niets van. Dacht toch echt dat er een algemene regel was ingesteld mbt dreigingen en diagnoses maar ik vind het niet terug. Beter zoeken misschien

Op gezondheid en psyche staan nu alleen waarschuwingen mbt medicatieadvies....
quote:minny schreef op 18 juni 2008 @ 21:44:

Ho ho...wellicht dat ik nog niet tot meubilair behoor (kom hier "pas" sinds 2000 ) maarre....ik ben er ook nooit echt weg van geweest.

Nou ja, ik bedoelde de "oude" maatschappijposters, die harde kern. Daar kwam ze toen ineens opduiken en ik kan me levendig herinneren dat met name Lindy toen al een vrij accurate profielschets van haar maakte, nav haar beroep.

Lindy heeft sowieso een vooruitziende blik wat dit onderwerp betreft, die voorspelde vanmiddag ook al precies hoe dat topic zou gaan lopen en verdomd, 4 pagina's later ging het precies zo.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 18 juni 2008 @ 21:45:

[...]

Was op de Overige pijler, in het laatste grote Digitalis topic voor deze, geen idee meer hoe het heet.Daar ook al
Klopt FV, ik voel er wat bij.

Hoewel ik me erg stoor aan die dramatische postings en door Minny aangehaalde 'dreigende' beloftes.

Maar dan ga ik verder nadenken en probeer me voor te stellen hoe ze zich moet voelen (en bij 'snijdingen' kan ik dat) en dan roert mijn moederhart zich.

Mijn Mirlo is ongeveer even oud, studeert ook aan de uni en heeft ook de nodige problemen gehad.

Dus dan komt dat vanzelf.

Projectie? Kan zijn.
Geen bijzonderheden
Mij lijkt het duidelijk, afgelopen moet het zijn. Maar dat ligt in de handen van de Angels nu...
quote:fashionvictim schreef op 18 juni 2008 @ 21:47:

[...]

Lindy heeft sowieso een vooruitziende blik wat dit onderwerp betreft, die voorspelde vanmiddag ook al precies hoe dat topic zou gaan lopen en verdomd, 4 pagina's later ging het precies zo.Dat had iederéén kunnen voorspellen.
Da's ook weer waar, Shining.
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven