Moderator Relaties
maandag 26 mei 2008 om 20:06
Lieve forummers,
vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!
Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Forum ze!
Groeten, Angel 5
vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!
Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Forum ze!
Groeten, Angel 5
zondag 21 december 2008 om 18:35
Vief, ik weet dat jullie volgens de wet enzo op verzoek de geopende topics moeten verwijderen, maar freda12 vraagt dit echt alleen omdat de antwoorden haar niet bevallen. (ik lees het topic mee) Het is toch wel heel jammer dat je nu om deze reden je topics mag laten verwijderen.
Ik weet eigenlijk niet wat ik wil bereiken met deze post want ik weet dat dit volgens de wet zo geregeld is, maar ik baal er gewoon van!
Ik weet eigenlijk niet wat ik wil bereiken met deze post want ik weet dat dit volgens de wet zo geregeld is, maar ik baal er gewoon van!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
zondag 21 december 2008 om 23:06
Daar heb je gelijk in hanzie. Ik zag op het topic al dat er mensen zijn die reactie geven op haar keuze om te vragen om een slotje. Hopelijk gaat dat lampje idd branden.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
maandag 22 december 2008 om 14:14
quote:Freda12 schreef op 21 december 2008 @ 18:11:
Viva Angel mag er een slotje op mijn topic "Even jullie mening gevraagd" want daar komen we toch niet meer uit.Je vraagt om een slotje, die krijgt je topic niet. Wanneer je een topic opent op een forum, weet je dat er soms reacties bij kunnen zitten die je niet bevallen. Dat is geen reden om een topic te laten sluiten. Wanneer er niet meer op wordt gereageerd, zakt het topic vanzelf in de lijst.
Viva Angel mag er een slotje op mijn topic "Even jullie mening gevraagd" want daar komen we toch niet meer uit.Je vraagt om een slotje, die krijgt je topic niet. Wanneer je een topic opent op een forum, weet je dat er soms reacties bij kunnen zitten die je niet bevallen. Dat is geen reden om een topic te laten sluiten. Wanneer er niet meer op wordt gereageerd, zakt het topic vanzelf in de lijst.
zondag 28 december 2008 om 02:09
Geloof het topic niet echt maar dit is respectloos
quote:
Mamasaar schreef op 28 december 2008 @ 01:46:
Meds, kijk eens naar deze website, er zijn uitzonderingen.
http://www.nonlibidoisme.nl
Oh, en trouwens, ik ben niet een van die uitzonderingen
Einde quote
(Ik wilde iets typen over waarschuwingen maar ik zeg niets)
Dit heeft niet zo heel veel meer te maken met respect.
Groetjes DN
quote:
Mamasaar schreef op 28 december 2008 @ 01:46:
Meds, kijk eens naar deze website, er zijn uitzonderingen.
http://www.nonlibidoisme.nl
Oh, en trouwens, ik ben niet een van die uitzonderingen
Einde quote
(Ik wilde iets typen over waarschuwingen maar ik zeg niets)
Dit heeft niet zo heel veel meer te maken met respect.
Groetjes DN
zondag 28 december 2008 om 11:17
Nou ja zeg. Respectloos? Ik vindt het juist meedenken met iemand die in dit geval het nog erg moeilijk maakt om mee te denken. En zelfs opperen dat er een waarschuwing voor gegeven moet worden. Belachelijk.
zondag 28 december 2008 om 11:28
Even een quote van mezelf aanhalen naar DN toe.
Uit hetzelfde topic, komt ie, tadaaaa:
Mijn reactie respectloos??
Ik ben hier niet aan het schreeuwenroepen dat to een troll is.
Kijk eens even naar jezelf...gek mens..
Nou ja, zal wel slaapgebrek wezen van jouw kant.
Als iemand een waarschuwing moet krijgen ben jij het wel!
Uit hetzelfde topic, komt ie, tadaaaa:
Mijn reactie respectloos??
Ik ben hier niet aan het schreeuwenroepen dat to een troll is.
Kijk eens even naar jezelf...gek mens..
Nou ja, zal wel slaapgebrek wezen van jouw kant.
Als iemand een waarschuwing moet krijgen ben jij het wel!
Ja, dat vind ik echt.