Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
quote:DarlingNikki schreef op 28 december 2008 @ 02:09:

Geloof het topic niet echt maar dit is respectloos

quote:

Mamasaar schreef op 28 december 2008 @ 01:46:

Meds, kijk eens naar deze website, er zijn uitzonderingen.

http://www.nonlibidoisme.nl

Oh, en trouwens, ik ben niet een van die uitzonderingen

Einde quote

(Ik wilde iets typen over waarschuwingen maar ik zeg niets)

Dit heeft niet zo heel veel meer te maken met respect.

Groetjes DN

Volgende keer graag even topic vermelden, scheelt mij een uur zoekwerk

Verder vind ik de reactie geen enkele regel overtreden, noch is ie respectloos, dus ik ga niet ingrijpen.
Engel, ik dank u!
Ja, dat vind ik echt.
Tjonge jonge.

Zucht

(En nu kap ik engel, beloofd! )
Ja, dat vind ik echt.
Verwijderd ivm privacy Scenario voor een slechte B-film
hoi angel5, kun je een bericht van mij weghalen bij het topic "vriendje wil niet mee" ? Ik heb in mijn ongeduld het bericht 2 x geplaatst.
Minka: done!

Verwijderd op verzoek van TO ivm herkenning: Typisch mannen?
halo angel5,

wil je de topic; hoe lang duurt het voordat je iets mag verwachten sluiten? Bedankt!
Ik zal het topic verwijderen.
hallo Angel5.. ik heb vanaf begin 2008 tot ong juni 2008 een goed lopend topic gehad (? ) genaamd: overleggen over weekend bij samenwonen o.i.d. Nu wil ik dit topic graag weer even naar boven halen voor de broodnodige update's enz. Is dat nog mogelijk? Ik heb op alle mogelijke manieren hier gezocht, zoek functie viva, via google ( dan krijg ik trouwens alle topics.. LOL ) maar ik kan het maar niet vinden. Kun jij mij helpen of is het vergoed verdwenen? Ook geen ramp, dan start ik weer een nieuw topic..

Alvast bedankt (f)
Kitty, asjeblief! Hier is ie!
@Jaschenka: thanx.. hoe heb je dat nu zo snel gedaan??
Google is mijn beste vriend Kitty .
heb gisteren ook gegoogled... op alle mogelijke combinaties..ben nooit te beroerd om wat te leren dus enlighten me.. waar heb je op gegoogled?

sorry voor off-topic
Deze zoektermen heb ik ingetypt bij Google en had direct een goede hit: "kitty elastic"+overleggen+samenwonen.
hmmm.. mischie moet ik de volgende keer uitloggen bij viva en dan zoeken in google., want ik had hetzelfde ingetypt en kreeg alle topics van viva..
Verwijderd op verzoek van TO: Ik vind mijn vriend dom
Mag ik iets vragen?

Ik zie weleens vragen voorbij komen met een verzoek om hun topic te sluiten en de reactie daarop is dan nee omdat andere wellicht iets een de reacties kunnen hebben.

Waarom en wanneer wordt een verzoek van sluiten van een topic in gewilligd.
ja ik zocht de topic al van ik vind mijn vriend dom...
quote:SanneW schreef op 15 september 2008 @ 14:31:

[...]

Hi Capibara,

Wettelijk ben je als websitebeheerder verplicht op verzoek berichten te verwijderen die 'persoonsgegevens' bevatten.

Nu is dit een behoorlijk breed begrip, variërend van naam, woonplaats tot geboortedatum. Aangezien dit slecht controleerbaar is én wij de privacy van onze forummers bovendien héél belangrijk vinden, hebben we besloten ons te conformeren aan de op 11 december 2007 gepubliceerde "Richtsnoeren Publicatie van persoonsgegevens op internet" van het college bescherming persoonsgegevens.

Meer informatie hierover kun je vinden op de website: mijnprivacy.nl

Met vriendelijke groet,

Sanne Walvisch@Zusenzo!
Bedankt, maar waarom worden dan sommige topics ondanks verzoekjes van de TO niet gesloten, dat begrijp ik niet helemaal, soory gevalletje van ernstig blonT.
Hallo, zou je mijn topic exen en loslaten willen verwijderen?

Alvast bedankt
@Zusenzo; ik sluit/verwijder topics op verzoek vrijwel altijd. Heb je misschien een voorbeeld??

@Telief: consider it done!
bv. Zaterdag 27 december op de kinderpijler verzoekje van Natsie.

Maar wellicht zit er verschil in de moderater maar volgens mij moeten jullie ongeveer wel op 1 lijn zitten toch?
Tsja, dat zou wel moeten inderdaad Blijkbaar is dat niet helemaal het geval. Zoals Sanne eerder in dit topic al aangegeven heeft zijn we dit als forumbeheerder min of meer verplicht, dus ik zal het in elk geval nogmaals in de groep gooien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven