Moderator Relaties
woensdag 15 april 2009 om 22:12
Lieve forummers,
hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.
Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!
Veel plezier met forummen!
Groeten, Angel 5
hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.
Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!
Veel plezier met forummen!
Groeten, Angel 5
maandag 27 april 2009 om 20:10
quote:Courage schreef op 27 april 2009 @ 17:07:
[...]
's-nie meer nodig, maar geloof dat Cha dat even vergeet te melden.
Niet meer wat Cha betreft.
Ik vind het wel heel vervelend dat ik out of the blue beschuldigd wordt van rellen op het betreffende topic. Slaat echt compleet nergens op.
[...]
's-nie meer nodig, maar geloof dat Cha dat even vergeet te melden.
Niet meer wat Cha betreft.
Ik vind het wel heel vervelend dat ik out of the blue beschuldigd wordt van rellen op het betreffende topic. Slaat echt compleet nergens op.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
maandag 27 april 2009 om 20:42
maandag 27 april 2009 om 22:45
quote:cha schreef op 27 april 2009 @ 14:19:
Hoi Viva Angel,
ik voorzie een onprettige discussie nav mijn net geopende topic 'hoe vaak zie jij je schoonouders'. Zou jij dit topic willen verwijderen voor mij? Ik hoop dat het gaat lukken. Dankjewel alvast.quote:Nieske21 schreef op 27 april 2009 @ 17:33:
Kun je hopelijk reageert iemand verwijderen!
Voor jullie allebei geldt dat topics niet zomaar op verzoek worden verwijderd. Wanneer je bang bent voor herkenning oid, kun je de details in je eigen posts aanpassen.
Zoals al werd gemeld, misschien hebben anderen nog iets aan je topic.
Hoi Viva Angel,
ik voorzie een onprettige discussie nav mijn net geopende topic 'hoe vaak zie jij je schoonouders'. Zou jij dit topic willen verwijderen voor mij? Ik hoop dat het gaat lukken. Dankjewel alvast.quote:Nieske21 schreef op 27 april 2009 @ 17:33:
Kun je hopelijk reageert iemand verwijderen!
Voor jullie allebei geldt dat topics niet zomaar op verzoek worden verwijderd. Wanneer je bang bent voor herkenning oid, kun je de details in je eigen posts aanpassen.
Zoals al werd gemeld, misschien hebben anderen nog iets aan je topic.
maandag 27 april 2009 om 23:28
quote:muziekmeisje schreef op 27 april 2009 @ 20:07:
Hoi angel,
kun je de reacties op "jawel!!! Ook mijn relatie is uit en ik heb het zwaar!" in de gaten houden? Ik vertrouw het niet helemaal, het gaat de verkeerde kant op...Bedankt (de andere melders ook!), ik heb het topic gelezen en het voorgelegd aan de rest van de engeltjes, voordat ik maatregelen tref.
Hoi angel,
kun je de reacties op "jawel!!! Ook mijn relatie is uit en ik heb het zwaar!" in de gaten houden? Ik vertrouw het niet helemaal, het gaat de verkeerde kant op...Bedankt (de andere melders ook!), ik heb het topic gelezen en het voorgelegd aan de rest van de engeltjes, voordat ik maatregelen tref.
dinsdag 28 april 2009 om 22:09
dinsdag 28 april 2009 om 23:31
Hey! Wat is er mis met Jawel ook mijn relatie is uit...enz?? Ging juist hartstikke leuk.. Nog steeds. Iedereen is op de goede weg en zelfs toen er mensen Digitalis uit kwamen dagen is het vanzelf overgewaaid... Ik snap het probleem niet zo, echt niet. Ik zie alleen maar positieve berichten.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!

woensdag 29 april 2009 om 08:44