Moderator Relaties

15-04-2009 22:12 1080 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
quote:phoebe24 schreef op 01 mei 2009 @ 16:05:

hoi Via-Angel,

wil je aub mijn topic 'wat moet ik nu' sluiten?

alvast bedankt (mijn kat is het er niet mee eens geloof ik want die gaat voor het beeld zitten met haar dikke billen.... )Wat is de reden voor sluiting??
quote:Viva Angel5 schreef op 01 mei 2009 @ 22:57:

[...]

Negatief.

(Welk topic? Dan kan ik ff bijlezen....)Vind mijn vader zo vies.
quote:Viva Angel5 schreef op 01 mei 2009 @ 23:14:

[...]

Wat is de reden voor sluiting??de rede is dat ik door de goedbedoelde reacties alleen maar in de war raak, en ik sommige reacties nogal 'fel vindt. oww en het probleem is deels opgelost......
Phoebe, je kunt er ook voor kiezen je topic niet meer te lezen. Raak je ook niet in de war.
Phoebe heeft inderdaad goedbedoelde, serieuze reacties gekregen. Die komen nu hard aan, maar zijn niet overdreven fel, of op de persoon of uberhaupt anders dan bedoeld om haar een spiegel voor te houden. Het is best mogelijk dat Phoebe het topic over een paar maandjes wil teruglezen (er staat oa een hele goede reactie van Eleonora in). Dat lijkt me een reden om juist niet te sluiten.

Laatste reactie is trouwens al van gistermiddag 15:51, het topic is al aan het wegzakken.
quote:phoebe24 schreef op 02 mei 2009 @ 09:14:

[...]

de rede is dat ik door de goedbedoelde reacties alleen maar in de war raak, en ik sommige reacties nogal 'fel vindt. oww en het probleem is deels opgelost......Sorry, maar dat zijn geen gegronde redenen voor sluiten van een topic.
dan niet Angel..

Had achteraf gewoon spijt van, maar dat

kan jou blijkbaar niks schelen. haal ik mn reacties wel weg
Lijkt me beter dat je eerst de regels eens leest, Phoebe, voor je zo'n kinderachtige reactie geeft.
Angel, sorry voor mijn reactie, je had wel een beetje gelijk .

alleen inmiddels hebben ze me nogal vaak ge quot en vertellen ze me met zn allen hoe kinderachtig ik wel niet ben... mag die nu wel eraf ??

gr phoebe
Phoebe, zo werkt dat nu eenmaal niet op een forum. Wanneer je privacy in het geding is, is dat een gegronde reden. Aangezien dat nu niet zo is, ga ik geen topic verwijderen, of quotes editten. Dat jij zelf besluit je posts te editten is je goed recht, maar je kan niet van een moderator verwachten dat zij je topic verwijderd, omdat jij in de war raakt van reacties. Ind at geval is een forum niet de juiste plek voor jou, om dit soort dingen te bespreken.
ok Angel, zal niet meer zeuren.

had idd (braaf he) de regels nog even nagelezen

dus snap het.

gr phoebs
Vievke zou je eens willen kijken of Loema en Balisto een dubbelnicker is? Het is me allemaal iets te toevallig dat beiden positief reageren op elkaars topic (eentje op psyche en hier een topic op relaties)

Mijn alarmbellen gaan af en de ringtone is: troll of retecool gangers. Maar kan het mis hebben natuurlijk
Angel, weet je zeker dat je mijn topic niet sluiten gaat? kijk maar es wat ze nu aan het doen zijn... noem ik meer treiteren, en vind ik ook kinderachtig...
Lieve Engel, ik hoop dat je het gezeur van een h**lie als Phoebe niet honoreert. Ik sluit me volledig aan bij de woorden van Bergamot hier. Bovendien reageert er niemand meer op dit topic.Ik ben dit srt jankers TO' ers meer dan zat. Ze helpen met hun gedrag het hele forum om zeep. Ik zou het jammer vinden als ze hiervoor worden ''beloond'' met een verwijdering.
Uhh Viv5 als je tijd hebt voor een bakkie, kun je dan ff naar overig komen om enige uitleg te geven over wat al dan niet een gegronde reden is om een (eigen) topic te laten sluiten. Ik heb me niet gemengd in de discussie (alweer heel knap en verstandig), maar ik vind er wel wat van of heb in ieder geval een vraag.

* Sputtert nog iets van vindt Phoebe24 ook een 'doos' enzo, maar....... *
quote:Dushi74 schreef op 03 mei 2009 @ 20:13:

Vievke zou je eens willen kijken of Loema en Balisto een dubbelnicker is? Het is me allemaal iets te toevallig dat beiden positief reageren op elkaars topic (eentje op psyche en hier een topic op relaties)

Mijn alarmbellen gaan af en de ringtone is: troll of retecool gangers. Maar kan het mis hebben natuurlijkGechecked en geen overeenkomstige IP's....
quote:phoebe24 schreef op 04 mei 2009 @ 09:41:

Angel, weet je zeker dat je mijn topic niet sluiten gaat? kijk maar es wat ze nu aan het doen zijn... noem ik meer treiteren, en vind ik ook kinderachtig...Ja ik weet het zeker. Ben het echter wél met je eens dat terugzetten van de OP erg kinderachtig is, daarom heb ik dat bericht ook bewerkt.
Floor, ik kom er aan!
quote:Viva Angel5 schreef op 04 mei 2009 @ 22:00:

[...]

Gechecked en geen overeenkomstige IP's.... Dank je Viev voor het checken
Wat is er toch aan de hand met het forum?

Ik heb om de haverklap een foutmelding en dat wordt het forum gesloten, sommige topics heb ik niet een keer kunnen openen. En dat terwijl ik zoooooo benieuwd ben naar het topic over de autodealer... ha ha ha.

Ligt het aan mijn computer of ligt het aan het forum?
heeft hij twijfel?

He Engel

Dit topic is dubbel
Ja, dat vind ik echt.
NewWoman het ligt niet aan jou hoor! Kijk hier eens: Meld hier alle forum-bugs!
quote:Mamasaar schreef op 05 mei 2009 @ 23:59:

heeft hij twijfel?

He Engel

Dit topic is dubbel Thanx, heb er 1 verwijderd
Hoi Angel,

Zou je mijn mailadres willen sturen/geven aan Kapara?

Thx!

X
Is verstuurd ModuleX!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven