moeilijke jongen...

08-09-2009 00:24 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames ( en heren vast ook wel ), ik zql me eerst even voorstellen, ik heet Eloisa(op dit forum dan ) en ik ben 35 jaar oud. Ik kwam op dit forum omdat mijjn relatie net verbroken is ( whats new...)Ik wil hier graag meningen over, troost, begrip, whatever...

Ik heb 2 jaar een relatie gehad met een jongen van nu 23. Dit leeftijdsreschil is nooit een probleem geweest trouwens,alleen verklaart het wel sommige dingen. Het is sinds kort uit, omdat hij erg met zichzelf in de knoop zit. Hij heeft namelij k in een aartijd dingen meegemaakt die andere mensen misschien in 5 jaar meemaken, hij is door omstandigheden totaa verbitterd ( en dat voor een jongen van 23) . Hij is altijd een eerlijke jongen geweest alleen ongelooflijk bot, een een ongeloofliijke binnenvetter. Een meisje van zijn leeftijd zou jhet denk ik niet zo lang met hem uitgehouden hebben. Het laatste jaar begon het echter slechter en slechter te gaan, maar wij wilden het allebei niet uitmaken. maar het werd steeds erger. Ik heb hem daar een paar keer over aangesproken maar hij zij altijd dat dat kwam omdat hij met zichzelf in de knoop zit ( dit klopt zeer zeker!) Toch wilde hij het niet uitmaken, en ik bleef hopen op betere tijden. Hij is zeer eigenwijs en eigenzinnig en doet precies wtah ij wi; Ik heb hem altijd vrij gelaten! En hij is altijd eerlijk en trouw geweest. Alleen de laatste tijd was hij dus erg veranderd en bitter geworden, ik ken hem haast niet meer. Afgelopen donderdag heeft hij het uitgemaakt, omdat hij mij geen piijn wild edoen. De zaterdag eroor zij hij nog dat hij het niet uitwilde maken. Nu heb ik echter heeel sterk eaanwijzingen dat hij is vreemd gegaag, met een ongelooflijk huppelkutje, die totaal zijn type niet is, die allerlei gewoontes heeft waarvan ik weet dat hij zehaat! Vreemdgaan past helemaal niet bij hem, maar hij is zo erg tegen alles aan aan het trappen, zijn ouders en zijn beste vriend weten ook niet wat ze er mee aanmoeten. Ik weet wel dat hij ongelukkig is, hij zit zo me zichzelf in de knoop. Dit i snatuurlij kgeen excuus! Ik ga hem binnekort confronteren met wat ik weet, en dan kan ik alleen maar hopen dat mijn vermoedens onjuist zijn, of dAT hij zich op zijn minst heel schuldig voelt! Toen hij het uitmaakte, was hij er ook kapot van, en hij had pas nog gezegd dat hij het helemaal niet wilde uitmaken, immers! Nu denk ik dat hij met dit meisje aan het af reageren is, want geloof me echt hij is de laatste tijd absoluut niet zichzelf! maar dit is heel moeijlijk om te begrijpen, want aan de ene kant stuurt hij me smsjes of het gaat, en dat hij zich een beetje zorgen maakt! terwijl HIJ me juist gekwets heeft! Hier snap ik dus niets van! Ik heb zelf ook nogal wat problemen en ik weet dat hij hier moeite mee had. Ik heb dus gewwon het idee, dat hij nu even aangetrokken is tot dat meisje, omdat het wel makkelijk is, zo'n jong grietje, vrolijk, en zonder problemen. Ik kan echt geen andere verklaring bedenken. het is gewoon zo dat deze jongen nooit iets zegt wat hij niet meent, en dat ik weet dat hij zich echt kut voelde toen hij het uitmaakte.Maar goed, ik zag ook wel in dat het beter was. anyways, ik weet niet wat ik nmoet denken, en denk dat het komt door de dingen die hij mee heeft gemaakt.Die zijn ook echt zwaar voor een jongen va zijn leeftijd. binnenkort gaat hij 3 maanden alleen op vakantie dat heeft hij echt nodig.Wwat denken jullie? ik wil zo graag dat het goed komt, hij zei ook dat hij dat wilde, maar het niet verwachtte! ik weet het niet meer, wat moet ik nu denken? Ik voel me echt een meisje van 17 met tienerproblemen, en ik hoop dat jullie hier op willen reageren...dank jullie wel,

liefs, Eloisa
En daarbij vind ik het heel verstandig, dat je dat nieuwe meisje met rust laat, want je zet alleen jezelf maar voor schut.
Eens met Noa....als een man niet meer wil dan wil die niet meer

Zelfde gaat voor vrouwen op natuurlijk

Excuses hoeven niet verzonnen te worden, ook geen theorieën over hoe hoe wat waar waarom...het is klaar.

Des te eerder je dat realiseert TO des te makkelijker gaat ook het verwerken en het die paar maanden samenwerken
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Klopt, maar voor de derde keer, ik moet nog een tijdje met hem samenwerken, dus er moet echt iets uit de lucht, anders is het haast niet te doen.
Als hij inderdaad zoals jij zegt nooit iets doet dat hij niet meent : dan meent ie het el degelijk teoen hij het uitmaakte en dan meent ie het misschien ook wel serieus met dat andere meisje. vervelend voor jou om ingeruild te worden voor een jongger exemplaar, maar hoe volwassen hij ook lijkt, iemand van 23 is nog volop op zoek naar zichzelf en wat bij m past en is misschien jou nu ontgroeit.

Het utmaken met iemand is nooit leuk, je moet toch iemand waar je veel van gehouden hebt enorm kwetsen en als je een beetje gevoel hebt, is dat altijd moeilijk en pijnlijk. Als je gevoel voor die persoon niet meer is zoals het moet zijn, zou het echter uiteindelijk voor beide partijen alleen maar pijnlijker zijn om niet uitelkaar te gaan. respecteer zijn keuze, accepteer dat het uit is, dat misschien dat andere meisje nu beter bij m past.
quote:eloisa schreef op 08 september 2009 @ 10:42:

Klopt, maar voor de derde keer, ik moet nog een tijdje met hem samenwerken, dus er moet echt iets uit de lucht, anders is het haast niet te doen.De lucht klaren is echt iets wat jezelf zal moeten doen, hij gaat jou niet de antwoorden geven die jij wil horen....
De reacties gaan zo snel, dat ik niet eens meer snel genoeg kan reageren, sorry hiervoor ;)

En return of kreng, ik voel me zeker niet ingeruild voor een jogeer exemplaar, dat is het niet!
Wat moet er dan precies opgeklaard worden, voor jou?
Chicatjoe, wat hij na mij doet moet hij zelf weten, maar hij heeft (waarschijnlijk) tegen me gelogen, en dat blijft gewoon hangen. Dit veroorzaakt gewoon spanningen die uit de lucht moeten, want zo werkt het niet. iedereen die in dit project zit, heeft hier nu last van, en eigenlijk heb ik ook een beetje medelijden met dat meisje, zij voelt wel degelijk dat er iets aan de hand is, en ze zit meteen jongen di e tegen haar ook niet eerlijk is (maar dat moet hij met haar oplossen.) Liever eens een keer goed ruzie, dan is het klaar, dan kunnen we allemaal weer verder. Onweer klaart de lucht!

En ik snap jullier reacties wel, uit is uit, etc. maar dat vind ik te makkelijk . ik vind best dat je iemand ter verantwoording mag roepen.
quote:

eloisa schreef op 08 september 2009 @ 10:42:

Klopt, maar voor de derde keer, ik moet nog een tijdje met hem samenwerken, dus er moet echt iets uit de lucht, anders is het haast niet te doen.

De lucht klaren is echt iets wat jezelf zal moeten doen, hij gaat jou niet de antwoorden geven die jij wil horen....
Ja ik bedoel , waar heeft hij dan over gelogen?
quote:eloisa schreef op 08 september 2009 @ 10:57:

. ik vind best dat je iemand ter verantwoording mag roepen.

Wat ga jij daarmee bereiken? wat is je doel van je verantwoording?

Wat verwacht je nog van je ex? Kan en gaat hij aan je verwachtingen voldoen?
Hoe weet je dat hij tegen haar ook niet eerlijk is geweest?

En waarom maak je je daar zo druk over?

Ook als je samenwerkt dien je werk en prive gescheiden te houden. Niemand in het project hoeft er last van te hebben, als JIJ je professioneel kunt opstellen naar je ex en vice versa. Hij heeft het uitgemaakt, dat is k*t. Hij is misschien vreemdgegaan met een ander projectlid, dat is dubbel k*t. maar vreemdgaan hoort in je prive-relatie, niet in je werkrelatie. Onweer mag de lucht klaren, de rest van het projectteam heeft niets te maken met jouw relatiesores.

Wil je m confronteren met jouw vermoedens en een reactie, dan los je dat met hem op in privetijd. en als je echt niet meer samen kunt werken, dan neem je verlof of ga je telewerken voor zover mogelijk, zodat je elkaar zo min mogelijk ziet.
Liselore, ik verwacht niets van hem. Het is alleen dat als ik dit kwijt ben, ik mezelf beter voel. En het lijkt mij, dat als ik iets aan iemand kwijt wil, ik er geen rekening mee hoef te houden wat die ander vindt..
quote:eloisa schreef op 08 september 2009 @ 11:06:

Liselore, ik verwacht niets van hem. Het is alleen dat als ik dit kwijt ben, ik mezelf beter voel. En het lijkt mij, dat als ik iets aan iemand kwijt wil, ik er geen rekening mee hoef te houden wat die ander vindt..Maar wel met het projectteam zie bovenstaande reactie van kreng
en return-of-kreng, ik wil niet wegvluchte. En het gaat hier om een project waar ik gewoon niet mee kan stoppen, dat is geen optie.
quote:eloisa schreef op 08 september 2009 @ 11:08:

en return-of-kreng, ik wil niet wegvluchte. En het gaat hier om een project waar ik gewoon niet mee kan stoppen, dat is geen optie.Dan zal jij je dus professioneel moeten gedragen en je prive sores thuis laten.
quote:chicatjoe schreef op 08 september 2009 @ 11:00:

Ja ik bedoel , waar heeft hij dan over gelogen?
Liselore, dat klopt niet helmaal. het gaat niet om een werkproject maar om een vriendenproject...dus vandaar.
quote:eloisa schreef op 08 september 2009 @ 11:10:

Liselore, dat klopt niet helmaal. het gaat niet om een werkproject maar om een vriendenproject...dus vandaar.Gelukkig heb je genoeg excusen om gewoon te doen watje tochal had bedacht, waarom dan advies?
quote:eloisa schreef op 08 september 2009 @ 00:24:

Hoi dames ( en heren vast ook wel ), ik zql me eerst even voorstellen, ik heet Eloisa(op dit forum dan ) en ik ben 35 jaar oud. Ik kwam op dit forum omdat mijjn relatie net verbroken is ( whats new...)Ik wil hier graag meningen over, troost, begrip, whatever...

Ik heb 2 jaar een relatie gehad met een jongen van nu 23. Dit leeftijdsreschil is nooit een probleem geweest trouwens,alleen verklaart het wel sommige dingen. Het is sinds kort uit, omdat hij erg met zichzelf in de knoop zit. Hij heeft namelij k in een aartijd dingen meegemaakt die andere mensen misschien in 5 jaar meemaken, hij is door omstandigheden totaa verbitterd ( en dat voor een jongen van 23) . Hij is altijd een eerlijke jongen geweest alleen ongelooflijk bot, een een ongeloofliijke binnenvetter. Een meisje van zijn leeftijd zou jhet denk ik niet zo lang met hem uitgehouden hebben. Het laatste jaar begon het echter slechter en slechter te gaan, maar wij wilden het allebei niet uitmaken. maar het werd steeds erger. Ik heb hem daar een paar keer over aangesproken maar hij zij altijd dat dat kwam omdat hij met zichzelf in de knoop zit ( dit klopt zeer zeker!) Toch wilde hij het niet uitmaken, en ik bleef hopen op betere tijden. Hij is zeer eigenwijs en eigenzinnig en doet precies wtah ij wi; Ik heb hem altijd vrij gelaten! En hij is altijd eerlijk en trouw geweest. Alleen de laatste tijd was hij dus erg veranderd en bitter geworden, ik ken hem haast niet meer. Afgelopen donderdag heeft hij het uitgemaakt, omdat hij mij geen piijn wild edoen. De zaterdag eroor zij hij nog dat hij het niet uitwilde maken. Nu heb ik echter heeel sterk eaanwijzingen dat hij is vreemd gegaag, met een ongelooflijk huppelkutje, die totaal zijn type niet is, die allerlei gewoontes heeft waarvan ik weet dat hij zehaat! Vreemdgaan past helemaal niet bij hem, maar hij is zo erg tegen alles aan aan het trappen, zijn ouders en zijn beste vriend weten ook niet wat ze er mee aanmoeten. Ik weet wel dat hij ongelukkig is, hij zit zo me zichzelf in de knoop. Dit i snatuurlij kgeen excuus! Ik ga hem binnekort confronteren met wat ik weet, en dan kan ik alleen maar hopen dat mijn vermoedens onjuist zijn, of dAT hij zich op zijn minst heel schuldig voelt! Toen hij het uitmaakte, was hij er ook kapot van, en hij had pas nog gezegd dat hij het helemaal niet wilde uitmaken, immers! Nu denk ik dat hij met dit meisje aan het af reageren is, want geloof me echt hij is de laatste tijd absoluut niet zichzelf! maar dit is heel moeijlijk om te begrijpen, want aan de ene kant stuurt hij me smsjes of het gaat, en dat hij zich een beetje zorgen maakt! terwijl HIJ me juist gekwets heeft! Hier snap ik dus niets van! Ik heb zelf ook nogal wat problemen en ik weet dat hij hier moeite mee had. Ik heb dus gewwon het idee, dat hij nu even aangetrokken is tot dat meisje, omdat het wel makkelijk is, zo'n jong grietje, vrolijk, en zonder problemen. Ik kan echt geen andere verklaring bedenken. het is gewoon zo dat deze jongen nooit iets zegt wat hij niet meent, en dat ik weet dat hij zich echt kut voelde toen hij het uitmaakte.Maar goed, ik zag ook wel in dat het beter was. anyways, ik weet niet wat ik nmoet denken, en denk dat het komt door de dingen die hij mee heeft gemaakt.Die zijn ook echt zwaar voor een jongen va zijn leeftijd. binnenkort gaat hij 3 maanden alleen op vakantie dat heeft hij echt nodig.Wwat denken jullie? ik wil zo graag dat het goed komt, hij zei ook dat hij dat wilde, maar het niet verwachtte! ik weet het niet meer, wat moet ik nu denken? Ik voel me echt een meisje van 17 met tienerproblemen, en ik hoop dat jullie hier op willen reageren...dank jullie wel,

liefs, EloisaHou toch op, je bent gewoon gekwetst (logisch) en wil dat hij dat weet en je wil dat het goedkomt tussen jullie, dat heb je zelf in de op geschreven. Dat argument van project/werk/blablabla, dat gebruik je hiervoor als een excuus.
Cum non tum age
Wat is een vriendenproject eigenlijk?
Chicatjoe, hij heeft niet tegen mij gezegd: " ik heb een ander, dus ik maak het uit met jou" . dat was het enige juiste geweest.
chicatjoe, het is geen werk, wij zijn bezig met een groep om iets op poten te zetten, iets heel groots ( geef liever geen details) en hier wil ik niet mee stoppen.
Dus eigenlijk wil je van hem horen dat hij is vreemdgegaan met dat andere meisje, en dat hij ook niet eerlijk is tegen haar?

En dan?

dan weet je dat

Maakt dat dan het afsluiten voor jou makkelijker?

Daar kont bij...antwoorden ga je echt niet krijgen hoor.

het is uit!

Dat is eigenlijk het enige wat je moet weten, en guess what...dat weet je al.

Het heeft zo geen zin om nog te gaan analyseren en spitten naar antwoorden op vragen die je toch niet krijgt...

Sta er boven...

Staat ook nog eens veel volwassener..

Tis allemaal al ellendig genoeg toch?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
summerdance, klopt. dat wil ik horen, en ja, dat maakt het voor mij makkelijker, maar voor de rest ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven